Parašė DArnas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto maršrutų numeracija
Collapse
X
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąLabai jau didelis burbulas išpūstas su tais numeriais. Pasiūlymai irgi kai kurie tik tam, kad kažką pasiūlyti. Visiškai sutinku su A|1, kad maršrutų sistemos vertė yra maršrutų pastovumas. Nėra VISIŠKAI jokio tikslo pernumeruoti ištisus maršrutus. Maršrutai turėtų būti sudėlioti taip, kad ir po keliasdešimt metų įsėdęs žinotum, kur važiuoji, kaip, pavyzdžiui, yra Šiauliuose. Jeigu jau tikrai iškils tokia problema, kad apklijavus transportą reklamomis žmonės masiškai pradės maišyti autobusus su troleibusais (kuo irgi mažai tikiu), galima TIK troleibusams prirašyti raidę T, pvz., T1, T2. Nu kam reikia, kaip A|1 sako, didinti tą informacinį triukšmą ir surašyti visur tas raides.
Comment
-
Raidžių pridėjimas ir yra numerių keitimas. Žiūrėti reikia ir nežiopsoti. O dėl užsieniečių, tai užsieniuose pakanka miestų, kur numeracija vientisa, bet tas pats maršrutas gali turėti kelis trasos variantus, kurie jokiomis raidėmis nežymimi. Ir keleiviui reikia žiūrėti atidžiai, kaip tas konkretus maršrutas konkrečiu laiku važiuoja... Taip kad žiopliai yra patys kalti ir dėl jų numeraciją keisti būtų didžiausia nesąmonė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRaidžių pridėjimas ir yra numerių keitimas. Žiūrėti reikia ir nežiopsoti. O dėl užsieniečių, tai užsieniuose pakanka miestų, kur numeracija vientisa, bet tas pats maršrutas gali turėti kelis trasos variantus, kurie jokiomis raidėmis nežymimi. Ir keleiviui reikia žiūrėti atidžiai, kaip tas konkretus maršrutas konkrečiu laiku važiuoja... Taip kad žiopliai yra patys kalti ir dėl jų numeraciją keisti būtų didžiausia nesąmonė.
P.S. beje Romoje yra apie tūkstantį maršrutų. Nepaisant to - tramvajų numeriai visvien nesidubliuoja su autobusais. Ne dėl to, kad įtikti žiopliams, tiesiog taip jiems tvarkingiau pasirodė.
- 3 patinka
Comment
-
Nes autobusų maršrutai yra triženkliai ir pirmas skaitmuo žymi tam tikrą autobuso kategoriją - greitasis, paprastas, privežamasis ir pan. Kai tiek daug autobusų maršrutų, aišku, kad reikia triženklės numeracijos, o tramvajams pridėti papildomus skaitmenis - informacinis triukšmas, neduodantis jokios naudos.
Numeracijos problema egzistuoja tik kai kuriems forumiečiams, o VT keleivių absoliučiai daugumai dabartinė yra suprantama ir aiški. Kam ne - tegul išsiaiškina. Vieną, kitą kartą nuvažiuos ne ten, - žinos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes autobusų maršrutai yra triženkliai ir pirmas skaitmuo žymi tam tikrą autobuso kategoriją - greitasis, paprastas, privežamasis ir pan. Kai tiek daug autobusų maršrutų, aišku, kad reikia triženklės numeracijos, o tramvajams pridėti papildomus skaitmenis - informacinis triukšmas, neduodantis jokios naudos.
Numeracijos problema egzistuoja tik kai kuriems forumiečiams, o VT keleivių absoliučiai daugumai dabartinė yra suprantama ir aiški. Kam ne - tegul išsiaiškina. Vieną, kitą kartą nuvažiuos ne ten, - žinos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSolaris troleibusai ir autobusai jau yra. Iš priekio žiopli keleiviai nelabai ir atskirs, kuris iš jų triašis troleibusas, o kuris dviašis autobusas. Kaune irgi seniausiai yra troleibusai ir autobusai Solaris su tokiu pačiu kėbulu. Akli ir buki irgi gali neatskirti, jei apklijuoti reklama... Bet kam reikia, per tiek metų priprato ir atskirai, o dėl žioplių - patys kalti.
Būtent, kad būtų skausmingas. Ir todėl nereikalingas. Žiopliai patys kalti, o prie užsieniečių reikia mažiausiai taikytis, nes jie tokiais nepilnavertiškumais prieš kitus užsieniečius pas save šalyje nestradalina.
Su tokia logika, galima išvis apsieiti be maršrutų numeravimo. Kam reikia, tas ir taip žinos į kurį autobusą įlipti. O kiti gali pasiklausti pas vairuotoją. O kam neaišku, tegu sėdi namie.
Šitoks kreivas žymėjimas (skaičiais ir spalvomis) turi ir visai realią kainą. Dabar stotelėse daug kur įrenginėjamos tablo su atvažiuojančių maršrutų laiku. Su dabartine maršrutų tvarka, būtina pirkti spalvotus ekranus. Jie yra brangesni, o dišovi modeliai neatsparūs šalčiui (berods prie Zuoko buvo įrengti pigūs ekranai - sugedo visi ir juos greitai nuėmė).
Esant vientisai numeravimo tvarkai, būtų galima įrenginėti nespalvotus ekranus.
- 2 patinka
Comment
-
c2h5oh , Kaune ilgą laiką buvo ne vientisa numeracija, bet LEDiniai nespalvoti tablo ten jau yra dešimt metų. Prieš maršruto. numerį paprasčiausiai būdavo prirašoma raidė, A ir T atitinkamai autobusams ir troleibusams, bei ž žemagrindėms transporto priemonėms. (http://transphoto.ru/photo/229066/?gid=70)
Sutinku su Al1. Šitokios masinės pernumeracijos tik įneštų daug daugiau painiavos. Vienas reikalas būtų pridėti skaičių prieš esamą numerį, pvz. dabartinis 1 autobusas taptų 101 ir t.t., o troleibusams numeraciją būtų galima palikti esamą. Bet kai dabar siūloma pernumeruoti 25 maršrutus vien dėl to, kad kažkas painiojasi, tai mega nesąmonė. Vieninteliai maršrutai, kurie išties važiuoja tuo pačiu keliu ilgą laiką, yra A10 ir T10. T10 galėtų tapti T11. Viskas. Prie spaudos rūmų A7 ir T7 turi tik vieną bendrą stotelę, dėl kurios neverta kažko keisti. Stotis kitas reikalas, bet ten dubliuojasi ir greitųjų numeriai su paprastaisias.
Na ir niekaip nesuprantu, kodėl negalima pasižiūrėti ne tik į maršruto numerį švieslentėje, bet ir kryptį. O jau Škodą be švieslenčių nuo autobuso neatskirti reikia super sugebėjimų.
- 1 patinka
Comment
-
Kokios problemos pernumeravime jūs čia lygioj vietoj įžvelgiat? Painiava būtų labai trumpa, važinėjantys VT žmonės greit priprastų ir po mėnsesio niekam nebūtų įdomu, koks prieš tai numeris buvo. Man visiškai dzin ar važiuosiu 7, 77 ar 777, svarbu vežtų ten kur reikia ir kuo daugiau žmonių tuo naudotųsi. Paprastumas dar niekam nepakenkė.
O ir šiap, dėl savivaldybės darbuotojų mažos kompetencijos, šitą reikėjo nuspręsti anksčiau, turėtume neužilgo naujus, solidžiai atrodančius troleibusus.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
Na taip, toks požiūris Lietuvoje įprastas visose srityse, kur reikia galvoti ių kito žmogaus perspektyvos (ne tik maršrutų numeracija, bet ir pvz krypčių žymėjimas keliuose ir panašus ženklinimas). Kam reikia, tas žino. O jeigu kas nesupranta, tai patys kalti. Negi mes dabar perdarinėsime dėl kažkokių žioplių arba, viešpatie apsaugok, užsieniečių. Nesiorientuoji mūsų numeracijoj - sėdėk namie!
Su tokia logika, galima išvis apsieiti be maršrutų numeravimo. Kam reikia, tas ir taip žinos į kurį autobusą įlipti. O kiti gali pasiklausti pas vairuotoją. O kam neaišku, tegu sėdi namie.
Šitoks kreivas žymėjimas (skaičiais ir spalvomis) turi ir visai realią kainą. Dabar stotelėse daug kur įrenginėjamos tablo su atvažiuojančių maršrutų laiku. Su dabartine maršrutų tvarka, būtina pirkti spalvotus ekranus. Jie yra brangesni, o dišovi modeliai neatsparūs šalčiui (berods prie Zuoko buvo įrengti pigūs ekranai - sugedo visi ir juos greitai nuėmė).
Esant vientisai numeravimo tvarkai, būtų galima įrenginėti nespalvotus ekranus.
Dėl spalvotų ekranų - tai jie ateitis, o ne vienspalviai. Beje, šviesos diodų ekranai gali būti ne vienspalviai, o RGB ar netgi RGBW (W-baltas).
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKokios problemos pernumeravime jūs čia lygioj vietoj įžvelgiat? Painiava būtų labai trumpa, važinėjantys VT žmonės greit priprastų ir po mėnsesio niekam nebūtų įdomu, koks prieš tai numeris buvo. Man visiškai dzin ar važiuosiu 7, 77 ar 777, svarbu vežtų ten kur reikia ir kuo daugiau žmonių tuo naudotųsi. Paprastumas dar niekam nepakenkė.
O ir šiap, dėl savivaldybės darbuotojų mažos kompetencijos, šitą reikėjo nuspręsti anksčiau, turėtume neužilgo naujus, solidžiai atrodančius troleibusus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad nėra jokios maršrutų numeravimo problemos, tai tik kai kurių forumiečių išsigalvojimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad nėra jokios maršrutų numeravimo problemos, tai tik kai kurių forumiečių išsigalvojimas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąc2h5oh , Kaune ilgą laiką buvo ne vientisa numeracija, bet LEDiniai nespalvoti tablo ten jau yra dešimt metų. Prieš maršruto. numerį paprasčiausiai būdavo prirašoma raidė, A ir T atitinkamai autobusams ir troleibusams, bei ž žemagrindėms transporto priemonėms. (http://transphoto.ru/photo/229066/?gid=70)
O korupcionieriams tik geriau, kad dėl numeravimo specifikos būtina pirkti brangias švieslentes ir paskui jas brangiai aptarnauti. Taigi galit būti ramūs, niekas jokio pernumeravimo nesiūlys
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąc2h5oh ,
Na ir niekaip nesuprantu, kodėl negalima pasižiūrėti ne tik į maršruto numerį švieslentėje, bet ir kryptį.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nori pasakyti, pernumeravus maršrutus, gali susipainioti ir įsėsti ne į ta? Pats kaltas, kad žioplas, nereikia važinėtis viešuoju transportu, važinėk taksi!!! Comeback is sweet
Comment
Comment