O kas trukdo padaryti bendrą autobusų ir troleibusų numeraciją? Numeriai nesikartotų, nebūtų painiavos ir pan.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto maršrutų numeracija
Collapse
X
-
Tai kitaip tariant visituri prisitaikyti prie tų kelių, kurie neskiria autobuso nuo troleibuso ir judėti jų diktuojamu tempu. Kažkodėl su greitaisiais autobusais bėdos nebuvo. Tai galim apskritai atsisakyti troleibusų ir bus ramu, tikrai niekas nesupainios.
O jei rimtai palaikau Perfect idėja dėl bendros numeracijos.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kada nors ant naujųjų Solarių - tiek ant autobusų, tiek ant troleibusų - atsiras reklamų, ir tuomet tik pagal srovės imtuvų buvimą/nebuvimą galima bus spręsti, ar čia autobusas, ar troleibusas. Jau dabar 10 maršruto troleibusuose tekdavo sutikti užsieniečius, kurie klausia, ar šiuo "autobusu" nuvažiuos pvz. iki stotelės "Dailės akademija" ar pan., ir tai nebūtinai toje atkarpoje, kur 10 autobusų ir troleibusų maršrutai dubliuojasi. Miesto svečiai ne visuomet atskiria troleibusus nuo autobusų, čia faktas. Žmonės kartais tiesiog susipainioja, pasimeta. Miesto svečiai painioja ir greituosius autobusus su paprastais. Tiems, kas naudojasi Vilniaus viešuoju transportu reguliariai, žinoma, problemų neturėtų būti, nes jiems tie maršrutų niuansai yra savaime suprantamas dalykas. Tačiau vis tiek, mano minėtu atveju - kai vienodo kėbulo autobusai ir troleibusai bus apklijuoti reklama - per skubėjimą gali susipainioti ir kasdien viešuoju transportu besinaudojantis vilnietis. Pamatė, kad 10-as ir spėjo įšokti vidun beužsidarant durims. O tada susivoks, kad nepažiūrėjo, ar čia autobusas, ar troleibusas... Na taip, gal iš vienos pusės žmogus ir pats kaltas, bet gal visgi reikėtų stengtis, kad numeracija iki minimumo sumažintų tikimybę susipainioti?
- 3 patinka
Comment
-
O kaip užsieničiai nesipainioja savo miestuose, kur yra kad ir bendra numeracija, bet, pavyzdžiui, yra maršrutai ir su raidėmis prie skaičių, ir tik numeriniai? Durną ir bažnyčioje muša. Tai jų problemos. Gali pasiklausti, gali detaliau pasinagrinėti grafikus, kurie, beje, stotelėse yra skirtingomis spalvomis pažymėti. Galiausiai, tegul pakelia akis nuo telefonų, tegul pamato kontaktinį tinklą ir kam jis skirtas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kaip užsieničiai nesipainioja savo miestuose, kur yra kad ir bendra numeracija, bet, pavyzdžiui, yra maršrutai ir su raidėmis prie skaičių, ir tik numeriniai? Durną ir bažnyčioje muša. Tai jų problemos. Gali pasiklausti, gali detaliau pasinagrinėti grafikus, kurie, beje, stotelėse yra skirtingomis spalvomis pažymėti. Galiausiai, tegul pakelia akis nuo telefonų, tegul pamato kontaktinį tinklą ir kam jis skirtas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąAi gerai, nereikia čia demagogijos praeito šimtmečio stiliumi.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAi gerai, nereikia čia demagogijos nemokšų gynimo stiliumi. PVZ, yra miestų, kur praeinant į metro, bilietą reikia pridėti prie turniketo tai iš dešinės nuo savęs, tai iš kairės. Porą kartų taip netekau poros € (nors ir žinojau apie tai kad yra ir viena sistema, ir kita). Kas dėl to kaltas? - globalistai, reptiloidai? Ne, tik aš ir kaltas.
- 3 patinka
Comment
-
O einant prie praktinių klausimų ir bendros numeracijos, manot troleibusų numeriai turėtų likti, o autobusų 1,2,3,4, ir kt. būti "padidinti"? Kaip dėl greitųjų autobusų? Aš esu siūlęs kažkada greituosius vadinti A, B, C, nors gal irgi įvestų painiavos, bet juos bent išskirtų kažkaip nenaudojant tos G raidės mūsų G taško mieste
Comment
-
Tai žinoma, kad troleibusų numerius reikia palikti, o autobusų keisti. Nes troleibusų maršrutų yra mažiau. Daryti bendros numerių mišrainės kaip kai kur užsienyje tikrai nereikia: troleibusams galima būtų rezervuoti 1-25 numerių erdvę. Autobusų visus maršrutus 1-25 padidinti. Realiai būtų galima išsitekti numerių erdvėje iki 99. O tuos "išsišokėlius" 114, 115 ir 116 irgi reikėtų pernumeruoti.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąO einant prie praktinių klausimų ir bendros numeracijos, manot troleibusų numeriai turėtų likti, o autobusų 1,2,3,4, ir kt. būti "padidinti"? Kaip dėl greitųjų autobusų? Aš esu siūlęs kažkada greituosius vadinti A, B, C, nors gal irgi įvestų painiavos, bet juos bent išskirtų kažkaip nenaudojant tos G raidės mūsų G taško mieste
1 - 6 numeris rezervuojami greitiesiems (jų maršrutus galima ir toliau žymėti G raide, tačiau tuo pačiu skaičiu besinaudojančių kitų maršrutų nebebūtų)
Tokiu atveju reikėtų pakeisti:
T1 -> 8
T2 -> 11
T3 -> 22
T4 -> 23
T6 -> 24
A1 -> 44
A2 -> 45
A3 -> 46
A4 -> 47
A5 -> 64
A6 -> 70
A7 -> 71
A8 -> 72
A9 -> 79
A10 -> 80
A11 -> 81
A12 -> 83
A13 -> 84
A14 -> 85
A15 -> 86
A16 -> 90
A17 -> 91
A18 -> 92
A19 -> 93
A20 -> 94
A21 -> 95
A22 -> 96
A23 -> 97
A24 -> 98
Viso keičiami 29 maršrutų numeravimai. Įgyvendinus tokią sistemą, pereinamasis laikotarpis būtų daugiau nei skausmingas...
Kita vertus, toks sprendimas (mano galva) būtų logiškiausias ir panaikintų bet kokią painiavą VT sistemos numeracijoje.Paskutinis taisė Robertas; 2018.10.20, 21:37.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAnksčiau atskirdavo, o dabar neatskiria? Masinis debilėjimas?
Sutampa tik atskirose stotelėse, tiksliau vienoje stotelėje iš viso maršruto, o ne trasomis. Ir dėl to dėl kai kurių žioplių reikia keisti numeraciją?
Maršrutų sistemos vertė yra ir maršrutų pastovumas.
Kur kas daugiau nuvažiuotų ne į tą vietą ar išvis nežinotų kur lipti, kai pvz., vietoj 60 metų važinėjusio 2 ir 3 troleibusų atvažiuotų 185 ir 423 maršrutai...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAnksčiau atskirdavo, o dabar neatskiria? Masinis debilėjimas?
Sutampa tik atskirose stotelėse, tiksliau vienoje stotelėje iš viso maršruto, o ne trasomis. Ir dėl to dėl kai kurių žioplių reikia keisti numeraciją?
Comment
-
Solaris troleibusai ir autobusai jau yra. Iš priekio žiopli keleiviai nelabai ir atskirs, kuris iš jų triašis troleibusas, o kuris dviašis autobusas. Kaune irgi seniausiai yra troleibusai ir autobusai Solaris su tokiu pačiu kėbulu. Akli ir buki irgi gali neatskirti, jei apklijuoti reklama... Bet kam reikia, per tiek metų priprato ir atskirai, o dėl žioplių - patys kalti.
Parašė Robertas Rodyti pranešimą
Mano pasiūlymas:
1 - 6 numeris rezervuojami greitiesiems (jų maršrutus galima ir toliau žymėti G raide, tačiau tuo pačiu skaičiu besinaudojančių kitų maršrutų nebebūtų)
Tokiu atveju reikėtų pakeisti:
T1 -> 8
T2 -> 11
T3 -> 22
T4 -> 23
T6 -> 24
A1 -> 44
A2 -> 45
A3 -> 46
A4 -> 47
A5 -> 64
A6 -> 70
A7 -> 71
A8 -> 72
A9 -> 79
A10 -> 80
A11 -> 81
A12 -> 83
A13 -> 84
A14 -> 85
A15 -> 86
A16 -> 90
A17 -> 91
A18 -> 92
A19 -> 93
A20 -> 94
A21 -> 95
A22 -> 96
A23 -> 97
A24 -> 98
Viso keičiami 29 maršrutų numeravimai. Įgyvendinus tokią sistemą, pereinamasis laikotarpis būtų daugiau nei skausmingas...
Kita vertus, toks sprendimas (mano galva) būtų logiškiausias ir panaikintų bet kokią painiavą VT sistemos numeracijoje.Paskutinis taisė Al1; 2018.10.21, 07:55.
- 1 patinka
Comment
-
Numerių tikrai nederėtų keisti, jeigu jau yra būtinybė atskirti, tai galima paprasčiausiai naudoti raides, daug kur jos naudojamos ir nieko blogo tame nėra. O be to jau turim jas greituosiuose autobusuose ir problema yra labiau, kad paprasti autobusai neturi raidžių. Taip pat svarbos, aiškumo ir skaitomumo dėlei reikia pirma nurodyti raidę: T2, G2, A2.
Comment
-
Parašė Robertas Rodyti pranešimą
Mano pasiūlymas:
1 - 6 numeris rezervuojami greitiesiems (jų maršrutus galima ir toliau žymėti G raide, tačiau tuo pačiu skaičiu besinaudojančių kitų maršrutų nebebūtų)
Tokiu atveju reikėtų pakeisti:
T1 -> 8
T2 -> 11
T3 -> 22
T4 -> 23
T6 -> 24
A1 -> 44
A2 -> 45
A3 -> 46
A4 -> 47
A5 -> 64
A6 -> 70
A7 -> 71
A8 -> 72
A9 -> 79
A10 -> 80
A11 -> 81
A12 -> 83
A13 -> 84
A14 -> 85
A15 -> 86
A16 -> 90
A17 -> 91
A18 -> 92
A19 -> 93
A20 -> 94
A21 -> 95
A22 -> 96
A23 -> 97
A24 -> 98
Viso keičiami 29 maršrutų numeravimai. Įgyvendinus tokią sistemą, pereinamasis laikotarpis būtų daugiau nei skausmingas...
Kita vertus, toks sprendimas (mano galva) būtų logiškiausias ir panaikintų bet kokią painiavą VT sistemos numeracijoje.
Comment
-
Parašė Robertas Rodyti pranešimą
Mano pasiūlymas:
1 - 6 numeris rezervuojami greitiesiems (jų maršrutus galima ir toliau žymėti G raide, tačiau tuo pačiu skaičiu besinaudojančių kitų maršrutų nebebūtų)
Viso keičiami 29 maršrutų numeravimai. Įgyvendinus tokią sistemą, pereinamasis laikotarpis būtų daugiau nei skausmingas...
Kita vertus, toks sprendimas (mano galva) būtų logiškiausias ir panaikintų bet kokią painiavą VT sistemos numeracijoje.
T1 > 8 - kodėl 8, o ne 11?
T3 ir T4 - kodėl 22 ir 23, o ne 23 ir 24?
A3 > 46 - 46 numeris jau užimtas.
A4 > 47 - kodėl ne 44?
A6 > 70 - jau kas kas, o 6 autobusų maršrutas tikrai "prašosi" numerio keitimo Geriau vietoje numerio rezervavimo neegzistuojančiam maršrutui (nors jis būtų galėjęs gauti 60 numerį, kuris irgi laisvas), jis būtų skirtas A10, nes 10 ir 70 tiek paskutiniu skaitmeniu, tiek grafiškai (7 ir 1) yra panašūs.
A9 > 79 - na va, oro vežiotojas 9, apie kurį beveik niekas negirdėjo, nusipelno numerio su 9 gale, o štai A19 - jau nebe?
A13-A16 - o kas trukdytų jiems duoti 83-86 numerius? Kodėl būtinai 12 turėtų gauti 83?
A21-24 - atimti numerius iš vienų maršrutų ir iškart juos priskirti visiškai kitiems, kurie kursuoja panašiomis trasomis? Tokius variantus gali sumąstyti tik kokių trečiojo pasaulio šalių ir Rusijos valdininkai.
Apskritai mano manymu greitiesiems pakanka ir G raidės ir nereikia kažkokios savo unikalios numeracijos. Užsieniečiai, ne taip kaip mes, numerius pažįsta. Ir be galo nustemba, kad 16 į Skaidiškes yra ne tas pats, kas 16 į Pašilaičius. Ypač tada, kai tiek vienas, tiek kitas švieslentėse tingi keisti krypčių užrašus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąApskritai mano manymu greitiesiems pakanka ir G raidės ir nereikia kažkokios savo unikalios numeracijos. Užsieniečiai, ne taip kaip mes, numerius pažįsta. Ir be galo nustemba, kad 16 į Skaidiškes yra ne tas pats, kas 16 į Pašilaičius.
- 1 patinka
Comment
-
Labai jau didelis burbulas išpūstas su tais numeriais. Pasiūlymai irgi kai kurie tik tam, kad kažką pasiūlyti. Visiškai sutinku su A|1, kad maršrutų sistemos vertė yra maršrutų pastovumas. Nėra VISIŠKAI jokio tikslo pernumeruoti ištisus maršrutus. Maršrutai turėtų būti sudėlioti taip, kad ir po keliasdešimt metų įsėdęs žinotum, kur važiuoji, kaip, pavyzdžiui, yra Šiauliuose. Jeigu jau tikrai iškils tokia problema, kad apklijavus transportą reklamomis žmonės masiškai pradės maišyti autobusus su troleibusais (kuo irgi mažai tikiu), galima TIK troleibusams prirašyti raidę T, pvz., T1, T2. Nu kam reikia, kaip A|1 sako, didinti tą informacinį triukšmą ir surašyti visur tas raides.
- 1 patinka
Comment
Comment