Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto maršrutų numeracija
Collapse
X
-
-
Oi, Almir laikai jau seniai praėjo. Tuomet absoliučiai visi reisai būdavo iki Salininkų ir tada dar važinėjo juo oranžinė "Latvija" (RAF) (buvo viena iš kokių 3 mašinų maršrute). Iki Juodšilių 82 pradėjo važiuoti apie 2009-2010 metus pagal tam tikrą grafiką. Važiuodavo tik 1 mikroautobusas darbo dienomis. Jo senas grafikas (prieš 226A rajoninio paleidimą):
Iš Stoties: 6:25 8:25 10:25 11:40 13:20 15:50 17:00 18:10 18:55
Iš Juodšilių: 6:00 6:55 8:55 10:50 12:10 13:50 16:15 17:30
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąOi, Almir laikai jau seniai praėjo. Tuomet absoliučiai visi reisai būdavo iki Salininkų ir tada dar važinėjo juo oranžinė "Latvija" (RAF) (buvo viena iš kokių 3 mašinų maršrute). Iki Juodšilių 82 pradėjo važiuoti apie 2009-2010 metus pagal tam tikrą grafiką. Važiuodavo tik 1 mikroautobusas darbo dienomis. Jo senas grafikas (prieš 226A rajoninio paleidimą):
Iš Stoties: 6:25 8:25 10:25 11:40 13:20 15:50 17:00 18:10 18:55
Iš Juodšilių: 6:00 6:55 8:55 10:50 12:10 13:50 16:15 17:30
1 oranžinė "Latvija"
3 Mercedes benz (dvi baltos ir viena mėlyna)
Ir dar viena kažkuri buvoPaskutinis taisė ssnaiperis; 2013.04.05, 17:21.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąVilniuje stotelėse švieslentės, jei neklystu, spalvotos.
O kas neaiškaus? Troleibusas turi ūsus ir žymimas raudona spalva bei Tx.
Autobusas neturi ūsų, žymimas mėlynai, arba Ax.
Greitasis autobusas turi maršuto numerį xG.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTu žinai, kad autobusas mėlyna, o troleibusas raudona, o koks svečios šalies turistas iš ko turi tai atspėti? Beje kažkada kai dar miesto transporto sustojimai buvo lentelė su spalvotu skrituliu, Vilniaus stoties aikštėje buvo pavyzdinė stotelė, maždaug toje vietoje iš kur dabar išvyksta 12-to maršruto autobusai, joje raudoname rutulyje buvo nupieštas troleibuso, o mėlyname autobuso siluetas ir berods apačioje surašytos važiavimo taisyklės ar panašiai. Tai buvo kaip pavyzdys atvykusiems kaip atskirti skirtingų transporto priemonių maršrutus pagal spalvas.
Nors šiaip pati numeravimo sistemą reiktų irgi tobulinti, ir neišskirti iš viso numerių pagal transporto priemones. Juk keleiviui nėra labai svarbu ar tai troleibusas ar dujinis autobusas.Paskutinis taisė Resutas; 2013.06.17, 21:51.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąČia apskritai yra ydinga praktika taip numeruoti. Numerį turi turėti maršrutas, nepriklausomai kokia transporto priemonė jį aptarnauja. Pagal dabar taikomą logiką, galima atskirai numeruoti dujinių ir nedujinių autobusų maršrutus, nes vieni turi balionus ant stogo, o kiti - neturi.Parašė Resutas Rodyti pranešimąNors šiaip pati numeravimo sistemą reiktų irgi tobulinti, ir neišskirti iš viso numerių pagal transporto priemones. Juk keleiviui nėra labai svarbu ar tai troleibusas ar dujinis autobusas.
Parašė lietus Rodyti pranešimąTu žinai, kad autobusas mėlyna, o troleibusas raudona, o koks svečios šalies turistas iš ko turi tai atspėti? Beje kažkada kai dar miesto transporto sustojimai buvo lentelė su spalvotu skrituliu, Vilniaus stoties aikštėje buvo pavyzdinė stotelė, maždaug toje vietoje iš kur dabar išvyksta 12-to maršruto autobusai, joje raudoname rutulyje buvo nupieštas troleibuso, o mėlyname autobuso siluetas ir berods apačioje surašytos važiavimo taisyklės ar panašiai. Tai buvo kaip pavyzdys atvykusiems kaip atskirti skirtingų transporto priemonių maršrutus pagal spalvas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąČia apskritai yra ydinga praktika taip numeruoti. Numerį turi turėti maršrutas, nepriklausomai kokia transporto priemonė jį aptarnauja. Pagal dabar taikomą logiką, galima atskirai numeruoti dujinių ir nedujinių autobusų maršrutus, nes vieni turi balionus ant stogo, o kiti - neturi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra jokios ydingos praktikos. Jei kažkur yra toje taip šlovinamoje Europoje kitaip, tai nereiškia, kad tai yra geriau. Beje, yra visaip. Dujinis autobusas ir paprastas autobusas iš esmės yra tas pats. Troleibusas jau visai kita transporto priemonė.
O nesigilinant į technines subtilybes, kuo eiliniam žmogui skiriasi troleibusas nuo autobuso? Tik "ragais" ant stogo. Jeigu jau skirstome VT pagal iš išorės matomus techninius elementus, tai jau minėti dujiniai autobusai nuo autobusų tokiais elementais (balionais ant stogo) irgi skiriasi. Reiškia reikia jiems suteikti rožinę spalvą ir atskirus maršrutus numeruoti nuo 1.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai tuomet jau reikia visą numeraciją keisti, kad autobusų ir troleibusų maršrutų numeriai nesutaptų. Pavyzdžiui, nuo 1 iki 21- troleibusai, toliau- autobusai. Nors iš esmės būtų neblogai numeraciją pakeisti.Paskutinis taisė Mettal; 2013.06.18, 19:22. Priežastis: Pranešimas padalintas į 2 dalis skirtingose temose
Comment
-
Bendrai paėmus tai gerai būtų sutvarkyti visą VT numeraciją, ne tik miesto. Beje Budapeštas ne taip seniai pernumeravo miesto autobusų maršrutus kurie dubliavo tramvajų maršrutus, pavyzdys yra. O jeigu taikyti principą, kam reikia tas atsirinks, tai galima išvis numerių nedėt, juk pavyzdžiai ar dauguma žino koks maršruto numeris yra Vilnius-Nemenčinė, arba Vilnius-Kaunas? Gal tada užtenka tik pavadinimo, kad į Antakalnį ir kam reikia tas atsirinks, jeigu jau tokia logika vadovautis.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimądauguma žino koks maršruto numeris yra Vilnius-Nemenčinė, arba Vilnius-Kaunas?
Vilniaus rajono numeracija eina nuo 101 iki 240 ir su miesto numeracija nesimaišo. Čia gal tik koją gali kišti Šalčininkų AP, kuris Rūdninkų krypties maršrutuose nerašo priekinio 2 (pvz. 30, 32, 33) bei nauji miesto 115 ir 116 maršrutai. Tiesa, maršrutų su tokiais numeriais rajone jau nėra.
O tarpmiestiniai tai tikrai turi tuos numerius, tik jie praktiškai niekur nefigūruoja.Paskutinis taisė Mettal; 2013.06.18, 19:26.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO tai reikia daryti būtinai priešingai, nei yra kažkur Europoje? Gal tada darom kaip yra Afrikoje, pasirinkim sau etaloną. Tokia mintis yra ne todėl, kad taip yra Europoje ar kur kitur, o todėl, kad tai logiška ir protinga. Jeigu patys negalime sukurti "gerosios patirties", tai tokią galime perimti.
O nesigilinant į technines subtilybes, kuo eiliniam žmogui skiriasi troleibusas nuo autobuso? Tik "ragais" ant stogo. Jeigu jau skirstome VT pagal iš išorės matomus techninius elementus, tai jau minėti dujiniai autobusai nuo autobusų tokiais elementais (balionais ant stogo) irgi skiriasi. Reiškia reikia jiems suteikti rožinę spalvą ir atskirus maršrutus numeruoti nuo 1.
Kas dėl autobuso ir troleibuso skirtumo, tai jis akivaizdus. Dujinis autobusas tai tas pats autobusas su dyzeliniu varikliu, pritaikytu veikti su dujomis. Troleibusas gi yra elektrinė transporto priemonė, yra kontaktinis tinklas ir visi jį mato. Gal ir tramvajaus žmonės neatskiria?
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąNors šiaip pati numeravimo sistemą reiktų irgi tobulinti, ir neišskirti iš viso numerių pagal transporto priemones. Juk keleiviui nėra labai svarbu ar tai troleibusas ar dujinis autobusas.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEuropoje yra įvairiai. Yra ir bendra numeracija, ir atskira, ir dar visokios raidės prieš numerį dedamos, ir raidinė numeracija. Taip kad nereikia čia kompleksuoti.
O kaip pvz. pats VVT savo dokumentuose žymi visus troleibusų ir autobusų maršrutus? Kažkaip netikiu, kad jie juos skiria spalvomis ir visus dokumentus spausdina spalvotai, kad matytųsi. Greičiausiai rašoma A1, A5 ... T1, T16 ... O toks ženklinimas jau yra geresnis, nei dabar egzistuojantis viešumoje.
Kas dėl autobuso ir troleibuso skirtumo, tai jis akivaizdus. Dujinis autobusas tai tas pats autobusas su dyzeliniu varikliu, pritaikytu veikti su dujomis. Troleibusas gi yra elektrinė transporto priemonė, yra kontaktinis tinklas ir visi jį mato. Gal ir tramvajaus žmonės neatskiria?
Atskirti visada įmanoma, bet kodėl tokiame elementariame dalyke dar reikia turėti kažkokios papildomos informacijos (kas tas troleibusas, kaip jis atrodo). Skaičių yra begalybė, taigi nėra absoliučiai jokio pagrindo naudoti besidubliuojančius numerius
Comment
-
Visi, kam reikia numeracijoje susigaudo. Ir nereikia čia nieko kaitalioti - raides dėlioti prieš skaičius, ar atskirą numerių erdvę įvesti. Nebent visuomenė kvailėja, kaip kad mano mokslininkai, tai tuomet reikia dar ir žvėreliais maršrutus žymėti...
Modernus žmogus kvailėja, nes patiria per mažai išlikimo iššūkių?
http://www.alfa.lt/straipsnis/150660...#ixzz2Wgnxk6qZ
Comment
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimą
Ir labai gerai, kad paliko tradicine spalva, nes is toli gali ir neiziuret usu, gi busai tokio pat dizaino. Manau nekeite spalvos ir delto, kad tektu keisti marsrutu numeracija, apjungiant .Kitas dalykas autobusuose margumynas, tai dar troleibusuose norima, mat sitam modeliui viena spalva graziau? o jei po kazkiek laiko bus pirkimas ir konkursa laimes kitoks modelis, gal jis raudonas nekaip ziuresis, kaip ir senom skodom raudona baisiai... Man tai sis sprendimas labai geras, nes atskiria skirtingas transporto priemones, inesa siokio tokio gyvumo, bet kartu islaiko bendruma, kad visa tai yra vvt
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Dažymo schema bloga. Reikėjo platesnės raudonos juostos apačioje ir troleibusas atrodytų visai kitaip. Dabartinių senųjų Solarių raudona juosta platesnė.
Nereikia jokių raidžių pridėti. Autobusų ir troleibusų numeracija sutampa tik 10 ir 16 ten, kur važiuoja ir troleibusas ir autobusai, t.y. 10 prie Žaliojo tilto, o 16 - stotyje. Žiopliai patys kalti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kiek Vilniuje yra autobusų ir troleibusų trasų su besikertančia numeracija? Reikėjo raidę T prie skaičių pridėti ir visa problema.
1, 2, 16 - prasideda stotyje ir po to važiuoja į skirtingas puses
7, 10 - trasos dalinai sutampa (ypač didelė rizika apsirikti).
Comment
Comment