Tai aišku, kad retai matai. Juk jis tik darbo dienomis kursuoja, ir net rečiau nei kas 1 valandą. Tiesa, ant šiuo maršrutu dirbančio mikroautobuso yra uždėtos tos pačios lentelės, kaip ir ant "Mikridos" mikroautobuso, taigi tikėtina, kad jo trasa nepakito ir jis ir toliau važiuoja į Juodšilius.
kiek žinau, tai tik dalis jo reisų eidavo [gal ir eina] iki Juodšilių. na, ankstesniais laikais, kai šį maršrutą aptarnavo "Almir", tai trasa buvo tik iki Salininkų ir važinėjo gerokai dažniau. artimiausiu metu [bandysiu iki mėnesio galo] sužinot apie šį maršrutą į Juodšilius. sužinotą informaciją pateiksiu forume. bus šiokia tokia pagalba Mettal
Oi, Almir laikai jau seniai praėjo. Tuomet absoliučiai visi reisai būdavo iki Salininkų ir tada dar važinėjo juo oranžinė "Latvija" (RAF) (buvo viena iš kokių 3 mašinų maršrute). Iki Juodšilių 82 pradėjo važiuoti apie 2009-2010 metus pagal tam tikrą grafiką. Važiuodavo tik 1 mikroautobusas darbo dienomis. Jo senas grafikas (prieš 226A rajoninio paleidimą):
Iš Stoties: 6:25 8:25 10:25 11:40 13:20 15:50 17:00 18:10 18:55
Iš Juodšilių: 6:00 6:55 8:55 10:50 12:10 13:50 16:15 17:30
Oi, Almir laikai jau seniai praėjo. Tuomet absoliučiai visi reisai būdavo iki Salininkų ir tada dar važinėjo juo oranžinė "Latvija" (RAF) (buvo viena iš kokių 3 mašinų maršrute). Iki Juodšilių 82 pradėjo važiuoti apie 2009-2010 metus pagal tam tikrą grafiką. Važiuodavo tik 1 mikroautobusas darbo dienomis. Jo senas grafikas (prieš 226A rajoninio paleidimą):
Iš Stoties: 6:25 8:25 10:25 11:40 13:20 15:50 17:00 18:10 18:55
Iš Juodšilių: 6:00 6:55 8:55 10:50 12:10 13:50 16:15 17:30
įskaitant šią "Latviją", iš viso šį maršrutą aptarnaudavo 5mašinos.
1 oranžinė "Latvija"
3 Mercedes benz (dvi baltos ir viena mėlyna)
Ir dar viena kažkuri buvo
Vilniuje stotelėse švieslentės, jei neklystu, spalvotos.
O kas neaiškaus? Troleibusas turi ūsus ir žymimas raudona spalva bei Tx.
Autobusas neturi ūsų, žymimas mėlynai, arba Ax.
Greitasis autobusas turi maršuto numerį xG.
Tu žinai, kad autobusas mėlyna, o troleibusas raudona, o koks svečios šalies turistas iš ko turi tai atspėti? Beje kažkada kai dar miesto transporto sustojimai buvo lentelė su spalvotu skrituliu, Vilniaus stoties aikštėje buvo pavyzdinė stotelė, maždaug toje vietoje iš kur dabar išvyksta 12-to maršruto autobusai, joje raudoname rutulyje buvo nupieštas troleibuso, o mėlyname autobuso siluetas ir berods apačioje surašytos važiavimo taisyklės ar panašiai. Tai buvo kaip pavyzdys atvykusiems kaip atskirti skirtingų transporto priemonių maršrutus pagal spalvas.
Tu žinai, kad autobusas mėlyna, o troleibusas raudona, o koks svečios šalies turistas iš ko turi tai atspėti? Beje kažkada kai dar miesto transporto sustojimai buvo lentelė su spalvotu skrituliu, Vilniaus stoties aikštėje buvo pavyzdinė stotelė, maždaug toje vietoje iš kur dabar išvyksta 12-to maršruto autobusai, joje raudoname rutulyje buvo nupieštas troleibuso, o mėlyname autobuso siluetas ir berods apačioje surašytos važiavimo taisyklės ar panašiai. Tai buvo kaip pavyzdys atvykusiems kaip atskirti skirtingų transporto priemonių maršrutus pagal spalvas.
Na bet dabar tam turbūt ir yra skirti turizmo ir viešojo transporto informacijos centrai.
Nors šiaip pati numeravimo sistemą reiktų irgi tobulinti, ir neišskirti iš viso numerių pagal transporto priemones. Juk keleiviui nėra labai svarbu ar tai troleibusas ar dujinis autobusas.
Čia apskritai yra ydinga praktika taip numeruoti. Numerį turi turėti maršrutas, nepriklausomai kokia transporto priemonė jį aptarnauja. Pagal dabar taikomą logiką, galima atskirai numeruoti dujinių ir nedujinių autobusų maršrutus, nes vieni turi balionus ant stogo, o kiti - neturi.
Nors šiaip pati numeravimo sistemą reiktų irgi tobulinti, ir neišskirti iš viso numerių pagal transporto priemones. Juk keleiviui nėra labai svarbu ar tai troleibusas ar dujinis autobusas.
Nėra jokios ydingos praktikos. Jei kažkur yra toje taip šlovinamoje Europoje kitaip, tai nereiškia, kad tai yra geriau. Beje, yra visaip. Dujinis autobusas ir paprastas autobusas iš esmės yra tas pats. Troleibusas jau visai kita transporto priemonė.
Tu žinai, kad autobusas mėlyna, o troleibusas raudona, o koks svečios šalies turistas iš ko turi tai atspėti? Beje kažkada kai dar miesto transporto sustojimai buvo lentelė su spalvotu skrituliu, Vilniaus stoties aikštėje buvo pavyzdinė stotelė, maždaug toje vietoje iš kur dabar išvyksta 12-to maršruto autobusai, joje raudoname rutulyje buvo nupieštas troleibuso, o mėlyname autobuso siluetas ir berods apačioje surašytos važiavimo taisyklės ar panašiai. Tai buvo kaip pavyzdys atvykusiems kaip atskirti skirtingų transporto priemonių maršrutus pagal spalvas.
Čia apskritai yra ydinga praktika taip numeruoti. Numerį turi turėti maršrutas, nepriklausomai kokia transporto priemonė jį aptarnauja. Pagal dabar taikomą logiką, galima atskirai numeruoti dujinių ir nedujinių autobusų maršrutus, nes vieni turi balionus ant stogo, o kiti - neturi.
Tai tuomet jau reikia visą numeraciją keisti, kad autobusų ir troleibusų maršrutų numeriai nesutaptų. Pavyzdžiui, nuo 1 iki 21- troleibusai, toliau- autobusai. Nors iš esmės būtų neblogai numeraciją pakeisti.
Nėra jokios ydingos praktikos. Jei kažkur yra toje taip šlovinamoje Europoje kitaip, tai nereiškia, kad tai yra geriau. Beje, yra visaip. Dujinis autobusas ir paprastas autobusas iš esmės yra tas pats. Troleibusas jau visai kita transporto priemonė.
O tai reikia daryti būtinai priešingai, nei yra kažkur Europoje? Gal tada darom kaip yra Afrikoje, pasirinkim sau etaloną. Tokia mintis yra ne todėl, kad taip yra Europoje ar kur kitur, o todėl, kad tai logiška ir protinga. Jeigu patys negalime sukurti "gerosios patirties", tai tokią galime perimti.
O nesigilinant į technines subtilybes, kuo eiliniam žmogui skiriasi troleibusas nuo autobuso? Tik "ragais" ant stogo. Jeigu jau skirstome VT pagal iš išorės matomus techninius elementus, tai jau minėti dujiniai autobusai nuo autobusų tokiais elementais (balionais ant stogo) irgi skiriasi. Reiškia reikia jiems suteikti rožinę spalvą ir atskirus maršrutus numeruoti nuo 1.
Tai tuomet jau reikia visą numeraciją keisti, kad autobusų ir troleibusų maršrutų numeriai nesutaptų. Pavyzdžiui, nuo 1 iki 21- troleibusai, toliau- autobusai. Nors iš esmės būtų neblogai numeraciją pakeisti.
Tą jau seniai reikėjo ir buvo galima padaryti. Tik aišku mes gi labai veržlūs, progresyvūs ir novatoriški... O ir prisigalvojame kažkokių baubų, kad čia bus labai blogai. Blogiau nei yra dabar, padaryti neįmanoma.
Paskutinis taisė Mettal; 2013.06.18, 19:22.
Priežastis: Pranešimas padalintas į 2 dalis skirtingose temose
Bendrai paėmus tai gerai būtų sutvarkyti visą VT numeraciją, ne tik miesto. Beje Budapeštas ne taip seniai pernumeravo miesto autobusų maršrutus kurie dubliavo tramvajų maršrutus, pavyzdys yra. O jeigu taikyti principą, kam reikia tas atsirinks, tai galima išvis numerių nedėt, juk pavyzdžiai ar dauguma žino koks maršruto numeris yra Vilnius-Nemenčinė, arba Vilnius-Kaunas? Gal tada užtenka tik pavadinimo, kad į Antakalnį ir kam reikia tas atsirinks, jeigu jau tokia logika vadovautis.
dauguma žino koks maršruto numeris yra Vilnius-Nemenčinė, arba Vilnius-Kaunas?
Vilniaus rajone yra tik vienas mažai kam girdėtas maršrutas Ž. Paneriai - Lygainiai, kuris važinėja be numerio ant krypties lentelių. Visi kiti tuos numerius turi.
Vilniaus rajono numeracija eina nuo 101 iki 240 ir su miesto numeracija nesimaišo. Čia gal tik koją gali kišti Šalčininkų AP, kuris Rūdninkų krypties maršrutuose nerašo priekinio 2 (pvz. 30, 32, 33) bei nauji miesto 115 ir 116 maršrutai. Tiesa, maršrutų su tokiais numeriais rajone jau nėra.
O tarpmiestiniai tai tikrai turi tuos numerius, tik jie praktiškai niekur nefigūruoja.
O tai reikia daryti būtinai priešingai, nei yra kažkur Europoje? Gal tada darom kaip yra Afrikoje, pasirinkim sau etaloną. Tokia mintis yra ne todėl, kad taip yra Europoje ar kur kitur, o todėl, kad tai logiška ir protinga. Jeigu patys negalime sukurti "gerosios patirties", tai tokią galime perimti.
O nesigilinant į technines subtilybes, kuo eiliniam žmogui skiriasi troleibusas nuo autobuso? Tik "ragais" ant stogo. Jeigu jau skirstome VT pagal iš išorės matomus techninius elementus, tai jau minėti dujiniai autobusai nuo autobusų tokiais elementais (balionais ant stogo) irgi skiriasi. Reiškia reikia jiems suteikti rožinę spalvą ir atskirus maršrutus numeruoti nuo 1.
Europoje yra įvairiai. Yra ir bendra numeracija, ir atskira, ir dar visokios raidės prieš numerį dedamos, ir raidinė numeracija. Taip kad nereikia čia kompleksuoti.
Kas dėl autobuso ir troleibuso skirtumo, tai jis akivaizdus. Dujinis autobusas tai tas pats autobusas su dyzeliniu varikliu, pritaikytu veikti su dujomis. Troleibusas gi yra elektrinė transporto priemonė, yra kontaktinis tinklas ir visi jį mato. Gal ir tramvajaus žmonės neatskiria?
Nors šiaip pati numeravimo sistemą reiktų irgi tobulinti, ir neišskirti iš viso numerių pagal transporto priemones. Juk keleiviui nėra labai svarbu ar tai troleibusas ar dujinis autobusas.
Troleibusas yra visiškai kitokia transporto priemonė, kuri netgi turi atskirą T kategoriją, todėl tavo palyginimas šiuo atveju neteisingas.
Europoje yra įvairiai. Yra ir bendra numeracija, ir atskira, ir dar visokios raidės prieš numerį dedamos, ir raidinė numeracija. Taip kad nereikia čia kompleksuoti.
Tai ir sakau, kad nereikia prie kažko prisirišti. Visiškai nesvarbu kaip yra Europoje, Azijoje ar Afrikoje. Svarbu iš visų galimų variantų (tokiame elementariame dalyke jau visi galimi variantai kažkur bus įgyvendinti) išsirinkti patį geriausia, patogiausią, priimtiniausią. Ir visiškai tai ne kompleksavimas. Tiesiog jeigu be didesnių sunkumų galima padaryti geriau (geriausiai), tai kodėl taip nedaryti?
O kaip pvz. pats VVT savo dokumentuose žymi visus troleibusų ir autobusų maršrutus? Kažkaip netikiu, kad jie juos skiria spalvomis ir visus dokumentus spausdina spalvotai, kad matytųsi. Greičiausiai rašoma A1, A5 ... T1, T16 ... O toks ženklinimas jau yra geresnis, nei dabar egzistuojantis viešumoje.
Kas dėl autobuso ir troleibuso skirtumo, tai jis akivaizdus. Dujinis autobusas tai tas pats autobusas su dyzeliniu varikliu, pritaikytu veikti su dujomis. Troleibusas gi yra elektrinė transporto priemonė, yra kontaktinis tinklas ir visi jį mato. Gal ir tramvajaus žmonės neatskiria?
Toks variklis, anoks variklis - eiliniam vartotojui tai neturi visiškai rūpėti. O jeigu pvz. troleibusas su dyz. generatoriumi ir kažkokią atkarpą važiuotų neprisijungęs prie kontaktinio tinklo. Kaip tada galvoti kas čia per "aparatas"?
Atskirti visada įmanoma, bet kodėl tokiame elementariame dalyke dar reikia turėti kažkokios papildomos informacijos (kas tas troleibusas, kaip jis atrodo). Skaičių yra begalybė, taigi nėra absoliučiai jokio pagrindo naudoti besidubliuojančius numerius
Visi, kam reikia numeracijoje susigaudo. Ir nereikia čia nieko kaitalioti - raides dėlioti prieš skaičius, ar atskirą numerių erdvę įvesti. Nebent visuomenė kvailėja, kaip kad mano mokslininkai, tai tuomet reikia dar ir žvėreliais maršrutus žymėti...
Modernus žmogus kvailėja, nes patiria per mažai išlikimo iššūkių?
Ir labai gerai, kad paliko tradicine spalva, nes is toli gali ir neiziuret usu, gi busai tokio pat dizaino. Manau nekeite spalvos ir delto, kad tektu keisti marsrutu numeracija, apjungiant .Kitas dalykas autobusuose margumynas, tai dar troleibusuose norima, mat sitam modeliui viena spalva graziau? o jei po kazkiek laiko bus pirkimas ir konkursa laimes kitoks modelis, gal jis raudonas nekaip ziuresis, kaip ir senom skodom raudona baisiai... Man tai sis sprendimas labai geras, nes atskiria skirtingas transporto priemones, inesa siokio tokio gyvumo, bet kartu islaiko bendruma, kad visa tai yra vvt
Kiek Vilniuje yra autobusų ir troleibusų trasų su besikertančia numeracija? Reikėjo raidę T prie skaičių pridėti ir visa problema.
Dažymo schema bloga. Reikėjo platesnės raudonos juostos apačioje ir troleibusas atrodytų visai kitaip. Dabartinių senųjų Solarių raudona juosta platesnė.
Nereikia jokių raidžių pridėti. Autobusų ir troleibusų numeracija sutampa tik 10 ir 16 ten, kur važiuoja ir troleibusas ir autobusai, t.y. 10 prie Žaliojo tilto, o 16 - stotyje. Žiopliai patys kalti.
Anksčiau atskirdavo, o dabar neatskiria? Masinis debilėjimas?
Sutampa tik atskirose stotelėse, tiksliau vienoje stotelėje iš viso maršruto, o ne trasomis. Ir dėl to dėl kai kurių žioplių reikia keisti numeraciją?
Comment