Taigi turime puikias Windowsines švieslentes su monitoriais - galime dėti troleibuso nuotrauką. Svarbu, kad matytųsi aukštis (kad kiek žemesnis už autobusą), "štangos" ir geltona juosta ant šono.
Arba galima dar patobulinti sistemą, jei atrodo gerai A1 ir T1, tai kodėl nepadaryti maršrutų A1, B1, C1, D1, E1, F1..... iki T1. Tada skaitine išraiška užteks skaitmenų iki kokių 9 ir nereikės laužyti galvos dėl jokių 55, 69 ar 121.
Ne, šie maršrutai yra istoriniai ir Naujanerių gyventojai pasimes, jeigu nors vienas iš jų bus pakeistas. Jie privalomai turi likti.
Dar nepamiršk pensininkų, kurie, pasirodo, pagal kai kurių valdžiažmogių išaiškinimus, yra psichiškai atsilikę ir nesupras kad skaičiai gali keistis.
Oi, pensininkai - šiandien skraidantys į Angliją ir Norvegiją lankyti anūkų, atostogaujantys Turkijos kurortuose, meistriškai besinaudojantys smartphone'ais ir feisbuku, dalyvaujantys trečiojo amžiaus universitetuose - apskritai yra naudojami kaip siena bet kokioms inovacijoms nuo mokėjimo už VT bilietus kortele ir maršrutų numerių keitimo iki tramvajaus tiesimo ("O kaip žmonėms reikės vairuoti? Kaip pensininkai pereis gatvę?)
Taigi turime puikias Windowsines švieslentes su monitoriais - galime dėti troleibuso nuotrauką. Svarbu, kad matytųsi aukštis (kad kiek žemesnis už autobusą), "štangos" ir geltona juosta ant šono.
Beliko sugalvoti ką daryti kai atvažiuoja pvz boružytės: imti pinigus už papildomą reklamą ar skelbti tikrovės neatitinkančią išvaizdą.
Ne, šie maršrutai yra istoriniai ir Naujanerių gyventojai pasimes, jeigu nors vienas iš jų bus pakeistas. Jie privalomai turi likti.
Na jeigu Naujanerių gyventojai yra kliūtis miesto progresui ir tvarkai mieste, matau vieną variantą - panaikinti VT maršrutus iki Naujanerių. Tokiu atveju problema gal ir išsispręstų.
Oi, pensininkai - šiandien skraidantys į Angliją ir Norvegiją lankyti anūkų, atostogaujantys Turkijos kurortuose, meistriškai besinaudojantys smartphone'ais ir feisbuku, dalyvaujantys trečiojo amžiaus universitetuose - apskritai yra naudojami kaip siena bet kokioms inovacijoms nuo mokėjimo už VT bilietus kortele ir maršrutų numerių keitimo iki tramvajaus tiesimo ("O kaip žmonėms reikės vairuoti? Kaip pensininkai pereis gatvę?)
Tai taip, dešimt metų pensijoje esantis žmogus jau seniai pamiršęs kaip naudotis kompiuteriu bei išmanų telefoną iškeitęs į laidinį.
Na jeigu Naujanerių gyventojai yra kliūtis miesto progresui ir tvarkai mieste, matau vieną variantą - panaikinti VT maršrutus iki Naujanerių. Tokiu atveju problema gal ir išsispręstų.
Panaikinti maršrutus ir atjungti nuo miesto. Tegul tai būna VRS atsakomybė.
O kam apsiriboti viena raide? Jeigu jau taip, tai turėtų būti TROLEIBUSAS1, AUTOBUSAS1. Visur. Būtų aiškiausia. O dabar – iš kur man žinoti, ką ta T raidė reiškia? Tram? Trolley? Tuk-tuk?
Pažymime, kad naktimis iš penktadienio į šeštadienį ir iš šeštadienio į sekmadienį 88N maršruto autobusai nekursuos, nes tuo metu juos pavaduos N8 maršrutas. Kitomis savaitės naktimis 88N maršrutas kursuos įprastu grafiku.
Vienomis dienomis važiuos N8, kitomis 88N, dar tam tikromis progomis galėtų įvesti kokį 8N8 į komplektą. Niekaip nepagaunu logikos, kodėl maršrutų numeriai turi skirtis priklausomai nuo dienos.
Vienomis dienomis važiuos N8, kitomis 88N, dar tam tikromis progomis galėtų įvesti kokį 8N8 į komplektą. Niekaip nepagaunu logikos, kodėl maršrutų numeriai turi skirtis priklausomai nuo dienos.
Turbūt 8N bus aptarnaujamas VVT, o 88N aptarnaujamas Transrevis.
Turbūt 8N bus aptarnaujamas VVT, o 88N aptarnaujamas Transrevis.
Man kaip keleiviui, tai visiškai vienodai kas aptarnauja maršrutą. Tik norėtųsi suprasti kur ir kodėl tie maršrutai važiuoja, bei matyti kažkokią logiką.
Kas gali paaiškinti, kodėl 88N naktimis važiuoja pro Vikingų ir Žirnių stoteles, kai ten tokiu metu nėra keleivių ir niekas ten nedirba. N8 maršrutas žymiai logiškesnis ir būtų racionalesnis net ir kasdienai.
Man kaip keleiviui, tai visiškai vienodai kas aptarnauja maršrutą. Tik norėtųsi suprasti kur ir kodėl tie maršrutai važiuoja, bei matyti kažkokią logiką.
Kas gali paaiškinti, kodėl 88N naktimis važiuoja pro Vikingų ir Žirnių stoteles, kai ten tokiu metu nėra keleivių ir niekas ten nedirba. N8 maršrutas žymiai logiškesnis ir būtų racionalesnis net ir kasdienai.
N8 tik iki Islandijos st. važiuos, kai tuo tarpu 88N važiuoja iki Europos aikštės.
N8 tik iki Islandijos st. važiuos, kai tuo tarpu 88N važiuoja iki Europos aikštės.
Judu rodo, kad keli reisai važiuos ir iki Europos aikštės. Tai čia išvis kosminis planavimas. Vieną dieną vienoks maršrutas, kitą dieną jau kitoks. Jei važiuosi 3 val., tai važiuosi iki Islandijos g., jei važiuosi 4 val., tai važiuosi jau kažkur kitur....
Comment