Kad sreikas yra nepatogumas ne tik keleiviam, bet net ir eismą mieste valdančiom organizacijom, tai čia beabejo neginčitina. Kaip ir tai, kad kaune nieko ypatingai baisaus neįvyko, tiesiog būtų buvę daug papraščiau jei numeracija būtų buvusi atskira (turiu omenije dar prieš streiką jeigu ji būtų buvusi tokia). Beje ankščiau numeracijas skyrė spalva, ką beje kaune ir mėginta daryti, tik žmonės turbūt jau primirše, kad maršrutai autobusų ir troleibusų žymimi skirtingom spalvom, kas tapo neaktualu įsigalėjus elekroniniams tablo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto maršrutų numeracija
Collapse
X
-
O man ta dabartine numeracija yra visai gera. Ir berods nedaug ja kas ir skundziasi. Na gal kazkokia dalis, tarkim keli procentukai is visu besinaudojanciu VT. Bet ar del tos mazos dalies reik keisti kazka? Kazka kas nepatenkintais padarys didesne dali. O jei keist tik del pramogos tai kaip sake klasikas - nafig? Del keliu turistu? Del atvaziavusiu is kitu miestu zmoniu? Nesvarbu koks bus zymejimas, bet prie jo vistiek tures priprast. Tai kam versti tai daryt didesne zmoniu dali?
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTai niekas keist ir nesiųlo, beje ateitije greičiausiai troleibusai bus pakeisti elektra varomais autobusais, bet čia jau kita tema )
Parašė lietus Rodyti pranešimąGal reiktų ir Lietuvoje apjungti autobusų ir troleibusų maršrutų numerius, nes jei anksčiau jie buvo skiriami spalvomis (autobusai-mėlyna, troleibusai-raudona) tai atsiradus elektroninėm tablo praktiškai jie nesiskiria.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTai niekas keist ir nesiųlo, beje ateitije greičiausiai troleibusai bus pakeisti elektra varomais autobusais, bet čia jau kita tema )
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąO tai ka rasei paciam pirmam sios temos poste?
O dėl elektrinių variklių, tai akumuliatoriai beabejo ne pats gerioausias variantas, nors kažkur skaičiau, kad Kinijoje, nepamenu miesto, buvo planai lesiti tokį autobusą kuris kas keli sustojimai pasikeistų akumuliatorių. Bet pavyzdžiui vandenilį kaip kurą naudojančio transporto priemonės iš esmės irgi yra elektromobiliai, o troleibuso vienintelis privalumas mieste tas, kad jis ekologiškas miesto ir gatvių atžvilgiu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąManau, kad gatveje zmones atskiria autobusa nuo troleibuso. Svieslentese stotelese T raide - troleibusas, A - autobusas. Tvarkarasciai stotelese skirtingomis spalvomis surasyti. Jau tiek metu ta numeracija yra ir zmones ja skiria. Jei neskiria - ju problema.
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąO spalva? Žalia, juoda ar geltona?
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąO man ta dabartine numeracija yra visai gera.
Troleibusai ir (autobusų parko) autobusai tai dar nieko - jų numeracija daugmaž aiški ir, ko gero, problemų niekam nekelia. Makalynė prasideda su mikroautobusais - vieni jų turi savo numeraciją prasidedančią nuo 1, kiti naudoja troleibuso/autobuso maršruto, kurį atkartoja, numerį, treti naudoja atskirus numerius (pvz 115). Rezultatas - iš mikroautobuso numerio neįmanoma suprasti, kur jis važiuoja, būtina skaityt lentelę.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąSusigaudai mikroautobusų numeracijose?
Troleibusai ir (autobusų parko) autobusai tai dar nieko - jų numeracija daugmaž aiški ir, ko gero, problemų niekam nekelia. Makalynė prasideda su mikroautobusais - vieni jų turi savo numeraciją prasidedančią nuo 1, kiti naudoja troleibuso/autobuso maršruto, kurį atkartoja, numerį, treti naudoja atskirus numerius (pvz 115). Rezultatas - iš mikroautobuso numerio neįmanoma suprasti, kur jis važiuoja, būtina skaityt lentelę.
Comment
-
Mikroautobusu numeracija taip pat atskira, prasidedanti nuo 1. Mikroautobusu piko metu buvo virs 100 marsrutu. Tiesa, realiai tiek ju niekada nebuvo, nes vieni atsirasdavo, kiti isnykdavo. Naujai atsiradusiems budavo suteikiami nauji numeriai. Kai kurie numeriai sutampa su autobusu ar troleibusu numeriais.
Comment
-
Jei jau reiketu pertvarkinet numeracija, tai pradeti reiketu nuo viso Vilniaus miesto ir rajono autobusu numeracijos. Ten tikra makaline, kai kurie raj. marsrutai net numerio neturi.
O didziausia betvarke yra su Vilniaus mikroautobusais. Internete nera jokios informacijos apie tvarkarascius ir marsrutus. O juk cia sostine... Kaunas siuo atzvilgiu tikrai geras pvz.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąJei važiuoji dažnai, tai įsimeni, o jei reik pavažiuot kokiu nekasdieniu maršrutu, tai tikrai nėra sunku pasiskaityt lentelę ar tiesiog susistabdžius paklaust vairuotojo ar važiuoja pro ten kur tau reik.
Comment
-
O del mikriuku tai galima butu taip drastiskai padaryti:
1. ivesti visiskai nauja numeracija.
2. paskelbti internete ir stotelese visa informacija apie mikriuku eisma mieste, iskabinti zemelapius. skelbti tvarkarascius.
*nauja numeracija galetu buti trizenkle ir prasideti skaiciumi 2XX, arba kitu.
*kitas variantas- numeracija nuo 1 iki -... kaip ir dabartine. Ant geltono fono juodi skaiciai.
Manau problemu tikrai daug nekiltu. O ir patogiau butu naudotis ir planuoti keliones.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąO del mikriuku tai galima butu taip drastiskai padaryti:
1. ivesti visiskai nauja numeracija.
2. paskelbti internete ir stotelese visa informacija apie mikriuku eisma mieste, iskabinti zemelapius. skelbti tvarkarascius.
*nauja numeracija galetu buti trizenkle ir prasideti skaiciumi 2XX, arba kitu.
*kitas variantas- numeracija nuo 1 iki -... kaip ir dabartine. Ant geltono fono juodi skaiciai.
Manau problemu tikrai daug nekiltu. O ir patogiau butu naudotis ir planuoti keliones.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment