Įprastiniai numeriai turi išlikti nepakitę, nes visi prie jų yra pripratę nuo senų senovės ir nieko pernumeruoti nereikia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto maršrutų numeracija
Collapse
X
-
Parašė alga Rodyti pranešimąManau, raidinis prefiksas yra visai variantas: T2, A68, G4.
Idealus variantas tai sujungta ar kaip ji ten vadinasi numeracija. Tada būtų: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8(?) greitieji (daugiau nei 6 dėl naujų greitųjų maršrutų planų) 9 = T1, 10 = T2, 11 = T3, 12 = T4, 13 = T6, 14 = T7, 15 = T9, 16 = T10, 17 = T15, 18 = T16, 19 = T17, 20 = T18, 21 = T19, 22 = T20, 23 = T21, 24 = T21a (mistinis naujas maršrutas)
25 = A1, (A2 bus naikinamas), 26 = A3, 27 = A4, 28 = A5, 29 = A7, 30 = A8, 31 = A9, 32 = A10, 33 = A11, 34 = A12, 35 = A13, 36 = A14, 37 = A15, 38 = A16, 39 = A17, 40 = A18 ir t.t
Galima sakyti bet ką, tačiau noras nieko nekeisti ir “mums raidžių užteks” šioje situacijoje yra neadekvatus. Pokyčiai turi būti.
- 1 patinka
Comment
-
Yra visa tema forume, kur jau daug diskutuota. JUDU gali nemokamai pasiimti info, kaip pakeisti numeraciją su kuo minimalesniu numerių keitimu, kad būtų kuo mažiau painiavos keleiviams
Viešojo transporto maršrutų numeracija
Apibendrinantis viską postas, JuliusVNO rašo:
Išties šis būdas nėra blogas, keisti daug nereikėtų, viso labo pirmus keliolika autobusų numerių, nes yra 18 troleibusų maršrutų. Kadangi numeracijoje yra tarpų (6, 60, 64, 70-72, 79-81, 83-86, 90-113) tai tuos pirmuosius autobusus galima ,,sukaišioti", nėra kažkokios didelės socialinės problemos iš to (ypač tai, kad vos ne pusė visų pirmųjų maršrutų yra kažkokie kartą per valandą važiuojantys į visokius kaimus). G numeracija gali būti atskira, visgi svarbiausi autobusai kad išsiskirtų. Viskas atrodo gerai, tik kyla klausimas ,,o argi žmonės neskiria troleibuso nuo autobuso", tai būtų galima suvienodinti vien dėl bendros tvarkos, nes minėtas atvejis stotyje su trimis 1 maršrutais žmogui, ką tik atvykusiam, gali kiek susukti galvą
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąĮprastiniai numeriai turi išlikti nepakitę, nes visi prie jų yra pripratę nuo senų senovės ir nieko pernumeruoti nereikia.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Įprastai triženkliai yra priemiestiniai ar kelias tarifines zonas kertantys maršrutai.
Comment
-
Atleiskit, kad rašau antrą pranešimą iš eilės, bet ne kauniečiams pateiksiu Kauno pavyzdį, apie kurį rašiau aukščiau. Prieš turbūt kokius 10 metų, Kaunas pradėjo pervadinti su troleibusais besidubliuojančius autobusų maršrutus:
9 > 49
10 > 40
11 > 31
12 > 32
13 > 47
15 > 45
16 > 26
Pokyčiai buvo įvykdyti per kelerius metus, vienu metu buvo pervadinami tik keletas maršrutų vienu metu. Priešingai nei siūlo kai kurie forumo dalyviai, Kaune numeracija nebuvo pertvarkyta iš esmės (tarkime, liko 3 ir 6 autobusai, nes tie troleibusų maršrutų numeriai tuo metu neegzistavo).
Vilniuje visiškai užtektų tokios pertvarkos. Tai nesukurtų didelės sumaišties, nes tik trys maršrutai (7, 10 ir 21) atlieka pervežimo funkciją de facto mieste, kur yra bent jau teorinė galimybė pasimesti/nepastebėti pakeisto maršruto numerio. Likę yra privežamieji maršrutai, kurie yra dažnai vieninteliai kursuojantys savo trasoje. Prieš numerių pakeitimą reiktų skelbti informacinius pranešimus per garsiakalbius, pakabinti skelbimus stotelėse ir žmonės sužinos apie pokyčius.
Panaikinti maršrutų dubliavimąsi pirmiausia reikia dėl miesto svečių. Jūs esate VT entuziastai ir lengvai suprantate, kuo autobusas skiriasi nuo troleibuso. Bet paklausykite, kaip absurdiškai skamba paaiškinimas to nežinančiam žmogui (ypač užsieniečiui, kuris žodžio troleibusas galbūt niekada nėra girdėjęs): "Troleibusą nuo autobuso atskirsi pagal spalvą - vienas raudonos ir smėlio spalvos, kitas tik raudonas. Dar galima atskirti pagal tai, ar yra ūsai, bet kartais ir troleibusai važiuoja be ūsų. Grafikuose galima atskirti pagal spalvą - autobusai pažymėti mėlynai, troleibusai raudonai, bet ant pačių transporto priemonių tai visiškai neatsispindi."
O ir patys miestiečiai keičiasi - jeigu anksčiau žmonės galėdavo gilintis į grafikus, maršrutus ir jų numerius, nes kelionė iš/į darbą dažnai buvo vienintelė pramoga, dabar visi aptekę įspūdžiais, veiklomis, amžinai įlindę į telefonus ir į detales nebekreipia dėmesio. Važinėja identiško modelio Solaris autobusai ir troleibusai, transporto priemonės apskritai panašėja viena į kitą - kuo toliau, tuo paprasčiau bus laukiant 10 autobuso įlipti į 10 troleibusą. Miestai turi būti daromi žmonėms ir keisti pagal žmones, o ne konservuotis, nes kažkas pasimes dėl pakeisto maršruto numerio.
Lygiai taip ir su bilietais (gerai, kad bent jau Vilniuje pakako proto padaryti paprastą atsiskaitymą kortele autobuse - pridedi kortelę ir važiuoji), ir su maršrutų kryptimis (Kaune apskritai yra kažkoks fetišas slenkančiam tekstui švieslentėse) - ne "Prezidento V. Adamkaus gimnazija", o "Adamkaus gimnazija", ne "Kauno ligoninė (Šilainiai)", o "Šilainių ligoninė". Į parką grįžtantys maršrutai turi būti aiškiai pažymėti nubrauktu maršruto numeriu švieslentėje.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Lygiai taip ir su bilietais (gerai, kad bent jau Vilniuje pakako proto padaryti paprastą atsiskaitymą kortele autobuse - pridedi kortelę ir važiuoji), ir su maršrutų kryptimis (Kaune apskritai yra kažkoks fetišas slenkančiam tekstui švieslentėse) - ne "Prezidento V. Adamkaus gimnazija", o "Adamkaus gimnazija", ne "Kauno ligoninė (Šilainiai)", o "Šilainių ligoninė". Į parką grįžtantys maršrutai turi būti aiškiai pažymėti nubrauktu maršruto numeriu švieslentėje.
Vilniuje tai puikiai veikia.
Pvz: 55 važiuoja į Lazdynų ligoninę, o švieslentėje jokio slenkančio teksto ir Lazdynai.
Aišku dar liko tokių kaip 15, 18 su Titnago g. ar 69 su Šiltnamių g., tačiau daug kur švieslentėje nurodoma ne paskutinė stotelė, o rajonas/žinoma vieta.
Kaune galėtų būti pvz: 3 Šilainiai - Panemunė
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
O kam iš viso tas slenkantis tekstas? Kodėl pavadinimus negalima supaprastinti?
Vilniuje tai puikiai veikia.
Pvz: 55 važiuoja į Lazdynų ligoninę, o švieslentėje jokio slenkančio teksto ir Lazdynai.
Aišku dar liko tokių kaip 15, 18 su Titnago g. ar 69 su Šiltnamių g., tačiau daug kur švieslentėje nurodoma ne paskutinė stotelė, o rajonas/žinoma vieta.
Kaune galėtų būti pvz: 3 Šilainiai - Panemunė
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
O kam iš viso tas slenkantis tekstas? Kodėl pavadinimus negalima supaprastinti?
Vilniuje tai puikiai veikia.
Pvz: 55 važiuoja į Lazdynų ligoninę, o švieslentėje jokio slenkančio teksto ir Lazdynai.
Aišku dar liko tokių kaip 15, 18 su Titnago g. ar 69 su Šiltnamių g., tačiau daug kur švieslentėje nurodoma ne paskutinė stotelė, o rajonas/žinoma vieta.
Kaune galėtų būti pvz: 3 Šilainiai - Panemunė
Jei gerai atsimenu, tai Lenkijoje teko matyt, kad bent Suvalkuose ant švieslentės užrašyta "Rajonas / Tikslesnė vieta" dviem aukštais.
- 3 patinka
Comment
-
Palaikau, kad užtektų tik pvz tik Šilainiai. Kas nežino kur važiuot, vienodai jiem ar Prūsų g, ar Ligoninė, ar Gimnazija.
P.S. Nebe mikriukų laikai kur visas priekis nuklijuotas gatvių ar net PC pavadinimais.
P.P.S. Kas nežino kur važiuot, 2025m naudosis greičiausiai programėlėmis ar bent kitų žmonių patarimais.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Niekas tikrai iš tolumos nežiūrės ar čia T10, ar A10 atvažiavo.
Idealus variantas tai sujungta ar kaip ji ten vadinasi numeracija. Tada būtų: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8(?) greitieji (daugiau nei 6 dėl naujų greitųjų maršrutų planų) 9 = T1, 10 = T2, 11 = T3, 12 = T4, 13 = T6, 14 = T7, 15 = T9, 16 = T10, 17 = T15, 18 = T16, 19 = T17, 20 = T18, 21 = T19, 22 = T20, 23 = T21, 24 = T21a (mistinis naujas maršrutas)
25 = A1, (A2 bus naikinamas), 26 = A3, 27 = A4, 28 = A5, 29 = A7, 30 = A8, 31 = A9, 32 = A10, 33 = A11, 34 = A12, 35 = A13, 36 = A14, 37 = A15, 38 = A16, 39 = A17, 40 = A18 ir t.t
Galima sakyti bet ką, tačiau noras nieko nekeisti ir “mums raidžių užteks” šioje situacijoje yra neadekvatus. Pokyčiai turi būti.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąNiekas tikrai iš tolumos nežiūrės ar čia T10, ar A10 atvažiavo.
Idealus variantas tai sujungta ar kaip ji ten vadinasi numeracija. Tada būtų: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8(?) greitieji (daugiau nei 6 dėl naujų greitųjų maršrutų planų) 9 = T1, 10 = T2, 11 = T3, 12 = T4, 13 = T6, 14 = T7, 15 = T9, 16 = T10, 17 = T15, 18 = T16, 19 = T17, 20 = T18, 21 = T19, 22 = T20, 23 = T21, 24 = T21a (mistinis naujas maršrutas)
25 = A1, (A2 bus naikinamas), 26 = A3, 27 = A4, 28 = A5, 29 = A7, 30 = A8, 31 = A9, 32 = A10, 33 = A11, 34 = A12, 35 = A13, 36 = A14, 37 = A15, 38 = A16, 39 = A17, 40 = A18 ir t.t
Galima sakyti bet ką, tačiau noras nieko nekeisti ir “mums raidžių užteks” šioje situacijoje yra neadekvatus. Pokyčiai turi būti.
A34 turi išlikti A34;
A35 turi išlikti A35;
A36 turi išlikti A36;
Visi dabartiniai autobusų ir troleibusų maršrutų numeriai turi išlikti nepakitę.
Dubliuojasi mažoji dauguma T1, T2 A1, A2 tik stotyje, bet skiriasi jų stotelės, tad niekaip neįmamoma įlipti ne į tą maršrutą. T7, A7, tik vienoje miesto pusės krypties Spaudos rūmai stotelėje stoja abu, o jeigu link Pašilaičių, Žirmūnų stoja skirtingose stotelėse, tad irgi neįmanoma jokiais būdais jų supainioti, bet tuo pačiu skiriasi transporto priemonių spalva. Jeigu iki šiol dar nieks nebuvo supainiojęs tai reiškia niekaip neįmanoma supainioti.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąIrgi nesąmonė. Kaune seniai buvo palaipsniui pakeisti maršrutų numeriai ir niekas nenumirė. Negi žmogui taip sunku įsidėmėti, kad jo dažniausiai naudojamas 10 autobusas pakeitė numerį į, tarkime, 60? Jeigu jau labai sudėtinga, tuomet troleibusams galima rezervuoti 2xx zoną, taip išlaikant dabartinius numerius, tik pradžioje pridedant dvejetą. Bet nematau tam didelio tikslo, kai besidubliuojančių maršrutų nėra daug.
Tad tie numeriai, kurie yra naudojamų nuo senų senovės juos palikti įprastus ir geriau naujiems maršrutams suteikti likusius laisvus numerius: A6, A44,
A45, A47, A60, A64, A70, A71, A72, A77, A79, 80, A81, A83, A84, A85, A86, A90.
Parašė eigh Rodyti pranešimąVilniuje tokia tvarka jau sugriauta. Pavyzdžiui, 123 nėra privežamasis maršrutas (važiuoja miesto ribose, dubliuoja kitus maršrutus), o 3, 9 ir daug kitų, nors ir numeracijos pradžioje, yra visiškai privežamieji ir pervežimų mieste (turiu omenyje de facto mieste, o ne iki begalybės išplėstose miesto administracinėse ribose) neatlieka.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Taip sunku. Pvz. 5G buvo 45, bet prie 5G priprato, nes anksčiau 45 buvo greitasis, tada pavirto lėtuoju, tada pavirto į 5G. 73 buvo 43 greitasis, tad prie naujo numerio pratinosi labai ilgai.
Tad tie numeriai, kurie yra naudojamų nuo senų senovės juos palikti įprastus ir geriau naujiems maršrutams suteikti likusius laisvus numerius: A6, A44,
A45, A47, A60, A64, A70, A71, A72, A77, A79, 80, A81, A83, A84, A85, A86, A90.
123 skaitosi privežamuoju.
123 galima skaityti kaip nori, bet tai nėra privežamasis, lygiai kaip į pietinius priemiesčius važiuojantys maršrutai neįsipaišo į dviženklių numerių kontekstą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąA34 turi išlikti A34;
A35 turi išlikti A35;
A36 turi išlikti A36;
Visi dabartiniai autobusų ir troleibusų maršrutų numeriai turi išlikti nepakitę.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ne, neturi. Numeriai ne ant akmens išraižyti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nieko nesuprantu ką parašėte, prie ko čia tas 5G ar 73? Jų juk nereikia keisti, kalbama viso labo apie kelis autobusų maršrutus, kurie dubliuojasi su troleibusais - 1, 2, 3 ir t. t.
123 galima skaityti kaip nori, bet tai nėra privežamasis, lygiai kaip į pietinius priemiesčius važiuojantys maršrutai neįsipaišo į dviženklių numerių kontekstą.
T1 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T2 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T3 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T4 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T6 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T7 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T9 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T10 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T12 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T15 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T16 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T17 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T18 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T19 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T20 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
T21 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Teisingai, keisti reikia!Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNe, neturi. Numeriai ne ant akmens išraižyti.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Visų numerių keisti NEREIKIA, nes nevisi numeriai važiuoja tomis pačiomis gatvėmis, o važiuoja skirtingomis gatvėmis. Dauguma numerių net nesidubliuoja.
Mano supratimu geriau būtų sukurti bent kažkokią tvarką, kad būtų hierarchija. Nuo “stuburinių” iki privežamųjų.
Tada pvz pirmais eina dabartiniai G maršrutai, po to viskas išsidėsto bendra tvarka nepriklausomai nuo to ar tai autobusas, ar troleibusas. O numeraciją užbaigia privežamieji maršrutai irgi nepriklausomai nuo TP.
Comment
Comment