Su dubliuojančiomis numeracijomis, kaip ir šviesoforu su papildoma sekcija viskas atrodo kaip ir gerai dieną, bet naktį pasijaučia šių sistemų trūkumas.
Nepykit, kas nepritaria maršrutų pernumeravimui, bet kai Kaune po truputį pernumeravo nemažą dalį maršrutų, kuriais naudojausi, jokio diskomforto nepatyriau, o ir negirdėjau, kad kažkas skųstųsi, tačiau tvarkos pakeitimas man patiko ir atrodė logiškas. Aš suprantu, kad Lietuvoje yra VT populiarinimo problemų ir gana didelių, bet toks dalykas kaip pernumeravimas yra vieno karto smulkmena, kurią galima sutvarkyti kartą ir visiems laikams. Iš pradžių reikia įprasti, bet paskui pamirštama, kad buvo kitaip.
Na bet paslapčia procesai vyksta. Kaip pavyko sužinoti, patyliukais ruošiamas vieningos Vilniaus miesto viešojo transporto maršrutų sistemos projektas. Troleibusų ir autobusų maršrutai nebeturės tų pat numerių. Kodėl taip daroma? Atsakymą nuspėti nesunku – naujuosiuose Solaris dyzeliniuose autobusuose jau suprogramuoti troleibusų maršrutai, tad nenuostabu, jei „netikėtai“ tai viename, tai kitame troleibusų maršrute pradės „laikinai“ pasirodyti dyzeliai. Maskva artėja prie Vilniaus, ura tavarišči!
Ateitis aiški. Suprantama kodėl nepirko su autonomine eiga ir kodel pirko tik uz nemokamas ES lesas
Maršrutų numerių suvienodinime nieko blogo nėra. Gal tai pirmas žingsnis į elektrobusų su dinaminiu pakrovimu įsigijimą? Galės važiuoti tiek dyzelių maršrutais, tiek troleibusų maršrutais
Man tai čia panašu, kad iš nieko pučiamas didelis burbulas. Dėl vieningos maršrutų numerių sistemos, tai jau seniai to reikėjo ir tikėkimės pagaliau tai įvyks, nes maršrutas yra vienas dalykas, o vežanti transporto priemonė, kaip jau buvo n kartų diskutuota - visiškai kitas dalykas. Jie niekaip nesisieja.
Nesidubliuojanti numeracija suteiktų transporto sistemai lankstumo. Nes dėl įvairių renginių, remontų ar kt. priežasčių uždarius kai kurias gatvių atkarpas eismui, galima būtų vietoje troleibusų laikinai paleisti autobusus, kurie važiuotų artimiausia įmanoma apylanka. Dabartiniu atveju, tai maršrutai arba išvis nevažiuoja, arba važiuoja pakeista ir sutrumpinta trasa, nes troleibusas neturi lankstumo apvažiuoti tokias kliūtis.
O spręsti ar taip bandoma paslapčia "atsikratyti" troleibusų reikėtų tik sulaukus VMS komentaro ir atsakymų. Akivaizdu, kad pernelyg mažai turima informacijos apie planus/neplanus atnaujinti troleibusų parką ir viziją dėl miesto transporto rūšių.
Puiku, kad pagaliau bus sujungti numeriai. Seniai reikėjo tą padaryt, nėra logikos turėti atskirą numeraciją autobusų maršrutams.
Taip. Ir dėl labai paprastos priežasties. Žmonės, atvažiavę iš kitų šalių, kur troleibusų nėra, arba jie nėra papilitę, tiesiog nesupras ir susipainios. Jiems tai tiesiog autobusas ir jie jo neskiria nuo bet kurio kito autobuso. Tiesiog nuo Sovietyno užsilikęs rudimentinis numeravimas. Kažkas panašaus, kaip ir Peronai+keliai geležinkeliuose. Bereikalinga perteklinė informacija, kuri tik painioja žmones.
Comment