Parašė grustnyj
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[DE] Viešasis transportas Vokietijoje
Collapse
X
-
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąVokietijoje tai įprasta. Kur kalnuotesnės ir plačios gatvelės, ten važinėja šie vikrūs, su pakankamai galingais varikliais midi klasės autobusai. Paprastai gyvenamuosiuose rajonuose, kur irgi vyrauja nelabai plačių gatvių tinklas leidžiama važiuoti ir įprastiniems 12 m. autobusams. Tokių midi autobusų nemažai važinėja ir Vupertalio (Wuppertal) mieste, kur labai kalnuotos vietovės. Pas mumis deja transportininkai mėgsta dažniausiai "papurkštauja" ir nelabai nori leisti autobusus į siauresnes gatveles. Jų atkirtis dažniausiai būna toks: ''Bus sunku manevruoti tokiomis gatvelėmis ir pnš." Bla bla bla... Kaip matome vakarų Europoje autobusų vairuotojai puikiai sugeba važinėti bet kokiomis gatvėmis.
Comment
-
Kada tos siauros gatvelės bus valomos žiemą ir neužstatomos mašinomis + eismas bus vienakryptis, tada ir galima bus galvoti apie autobusų eismą. Nereikia pamiršti, kad Vokietijoje nėra tokių dalykų, kai iš 10 midibusų važiuoja tik 3 ir dėl to tenka į tokias siauras gatves leisti didelius autobusus.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKada tos siauros gatvelės bus valomos žiemą ir neužstatomos mašinomis + eismas bus vienakryptis, tada ir galima bus galvoti apie autobusų eismą. Nereikia pamiršti, kad Vokietijoje nėra tokių dalykų, kai iš 10 midibusų važiuoja tik 3 ir dėl to tenka į tokias siauras gatves leisti didelius autobusus.
2. Galima pastatyti ženklų, kad negalima statyti mašinų.
3. Yra Vilniuje gatvių kur yra vienakryptis eismas (ypač Senamiesty).
4. Jei iš 10 midibusų važiuoja tik 3 - reikia pirkti kitus midibusus arba pasistengti suremontuoti esamus. Jei patys negali suremontuoti, tegul kviečia specialistus iš užsienio. Jei nevažiuoja midibusas į jo vietą leidžiamas trumpas 12 m autobusas, o Groundzer minėjo, kad 12 m autobusai ne staigmena siaurose gatvėse.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimą1.Kelininkai nedaro savo darbo, o dėl šito turi kentėti žmonės?
2. Galima pastatyti ženklų, kad negalima statyti mašinų.
3. Yra Vilniuje gatvių kur yra vienakryptis eismas (ypač Senamiesty).
4. Jei iš 10 midibusų važiuoja tik 3 - reikia pirkti kitus midibusus arba pasistengti suremontuoti esamus. Jei patys negali suremontuoti, tegul kviečia specialistus iš užsienio. Jei nevažiuoja midibusas į jo vietą leidžiamas trumpas 12 m autobusas, o Groundzer minėjo, kad 12 m autobusai ne staigmena siaurose gatvėse.
2. Vat kai tie "galima ir reikia" bus įvykdyti, tada ir turi važiuoti autobusas. O ne atvirkščiai - pirma paleidžiam, o po to galvojam - kaip čia jam pravažiuot. Ir dėl to turi kentėti keleiviai, nes autobusas negali pravažiuoti?
Comment
-
Nauja nuotraukų porcija iš Hamburgo.
MB O530 Citaro, HHA 6418, 36 greitasis maršrutas. Reeperbahn gatvė, įsikūrusi visai šalia Naujamiesčio (Neustadt). Šioje gatvėje pagrinde koncentruojasi įvairūs naktiniai ir striptizo klubai. Trumpai ir aiškiai "raudonasis kvartalas"
MB O530 Citaro, HHA 6410, 37 greitasis maršrutas.
MB O405N, VHH 9338, 256 maršrutas. Am Saalehafen gatvė besitęsianti šalia Veddel pramoninio rajono. Viena iš pagrindinių gatvių, kuri jungia miesto centrą ir rajonus, kur įsikūrę Hamburgo jūrų uosto terminalai.
VHH 9338, Australijos gatvė (Australia Straße)
VHH 9338, Hermano Blomo gatvė (Hermann Blohm Straße)
Volvo 7700 Hybrid, SBG 8297, 150 maršrutas. Naujųjų laukų pylimas (Neuenfelder Damm), Naujųjų laukų Neuenfelder rajonas, esantis prie pat Elbės upės.
MB O530 Citaro, HHA 2253, 150 maršrutas.
MB O530 Citaro, HHA 1112, 150 maršrutas.
MB O530 Citaro, SBG 8285, 150 maršrutas. Neuenfelder Hauptdeich
MB O530 Citaro, VHH 1204, 26 metrobus maršrutas. Ralštedo traukinių stotis (Bahnhof Rahlstedt)
© Torben S. Nuotraukų šaltinis: http://www.nahverkehrsforum.net/show...mgebung/page40Paskutinis taisė groundzer; 2012.04.10, 19:45.
Comment
-
BERLYNAS
Pagrindinis vežėjas Berlyne yra Berliner Verkehrsbetriebe arba BVG. Jie turi beveik pusantro tūkstančio autobusų, kurie aptarnauja beveik 150 maršrutų. Miesto centre autobusų nėra daug, nes keleiviai pervežami kitomis transporto priemonėmis, jų daugiau atokesniuose rajonuose, kur BVG atlieka ir priemiestinio vežėjo funkciją. Jokio atskiro priemiestinio susisiekimo iš autobusų stoties nėra, žinoma, didžiąją dalį perveža traukiniai.
Berlyno centre važinėja vien nauji autobusai (ir apskritai tiek Berlyne, tiek visoje Vokietijoje autobusai puikūs) - MAN, Mercedes, Solaris, Volvo. Net nustebau, kad jie turi ir šiek tiek senesnių autobusų, bet juos puikiai slepia nuo turistų akių
Vienkartinio bilieto kaina išties nemaža (AB zonoje) 2,30 euro, tačiau vos už 6,30 euro galima visą dieną važinėti visu Berlyno miesto transportu. Bilietus galima įsigyti pas vairuotoja arba bilietų automatuose, kurie yra pagrindinėse autobusų stotelėse ir visose metro ir greitųjų traukinių sustojimuose. PS. Visa ten daug kur nepriima.
Berlynas vienas iš nedaugelio miestų Europoje, kur mieste važinėja dviejų aukštų autobusai, kurių yra netoli keturių šimtų. Daugiausiai MAN ND313 Lion's City DD.
Vienas ir didesnių miesto transporto mazgų - Zoologijos sodas.
Teko ne kartą jais važinėti, tai išties labai nuvylė. Visų pirma, juose labai karšta (ypač pirmame aukšte). Klimato kontrolė vienuose veikia geriau, kituose prasčiau, nors ne viename teko matyti pradarytus langus, tai greičiausiai taip ir sugadino. Antra - pirmame aukšte man dar vietos vos vos užteko (esu apie 1,85 m.), bet antrame pirmus du kartus nusimušiau galvą, kol įpratau, jog vaikščioti reikia pasilenkus. Gerai nors tai, jog tie dviaukščiai nėra "žalieji" todėl nesivelka miesto gatvėmis, MAN variklis veikia puikiai
Prieš išvažiuojant iš Berlyno štai kokį senuką užtikau šalia stoties. Restauruotas ir vežioja keleivius
Dar patiko, jog didžiojoje dalyje autobusų stotelių vairuotojai noriai nuleidžia autobuso šoną. Taip pat vairuotojas turi mikrofoną ir gali bendrauti su keleiviais, tas labai praverstų ir Lietuvoje agituojant keleivius eiti į autobuso galą. Apskritai aptarnavimo kokybė Berlyne yra aukšta.
Mercedes-Benz Citaro.
Šis priklauso ne BVG, o kitam vežėjui. Yra keletas privačių vežėjų, bet jie gana smulkūs.
Ale ekologiškas MAN.
M raidė tikriausiai reiškia, jog autobusas važiuoja pro S-bahn ir U-bahn stotis.
TXL maršrutu važiuojantis Solaris. Iš tiesų tokiu maršrutų važiuoja autobusai į/iš Tegel oro uosto.
MAN.
Volvo.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.07.08, 17:55.
Comment
-
Dėkui
Tęsiu toliau. Įspūdį taip pat paliko Sightseeing, Hop on hop off, ar dar kaip juos vadina, autobusai. Važiuoti neteko, nes nemėgstu tokio keliavimo būdo, nors kainos išties labai nesikandžioja. Dviaukščiai jie beveik visuose miestuose, bet įvairių modelių gausa tikrai nustebino. Keletas įdomesnių:
Šie priklauso keleivius tarptautiniais ir tarpmiestiniais vežančiai firmai BEX.
Ispanų UNVI Urbis
Taip pat jie turi įspūdingai atrodantį Viseon LDD-14, deja nufotografuoti nepavyko.
Ir man labiausiai patikęs
Parašė Mettal Rodyti pranešimąX - ekspresas, M - metrobus - privežantis prie metro.
Comment
-
Tarpmiestinis susisiekimas autobusais iš Berlyno.
Ne paslaptis, jog Vokietijos politika yra tokia, jog pirmoje vietoje keleivių vežime yra traukinys. Įstatymais draudžiama atidaryti naujus maršrutus ar reisus, kurie dubliuosis su geležinkeliais. Dėl to tarpmiestinių maršrutų yra išties nedaug - virš trisdešimt iš Berlyno. Daugiausiai važiuojama į Hamburgą - keturiolika reisų, taip pat panašiai į Miuncheną ir Drezdeną. Kai kuriuose maršrutuose yra vos po vieną-du reisus per dieną.
Pagrindinis vežėjas Berlyne yra privati kompanija Busunternehmen Bayern Express & P. Kühn Berlin, trumpiau BEX. BEX aptarnauja apie dvidešimt maršrutų ir priklauso Vokietijos geležinkelių (DB) grupei. Kitas privatus vežėjas, kiek mažesnis, Berlyne yra HARU. Abu šie, bei keletas kitų vežėjų priklauso asociacijai Berlin Linien Bus.
Pastebėjau, jog keleivių skaičius labai priklauso nuo konkretaus maršruto. Vienuose jų būna pilna, kitur autobusai pustuščiai važiuoja. Įpratusiems prie lietuvišku kainų, Berlyne jos neatrodys daug didesnės, o akcijų metu, kurių jie turi nemažai, galima važiuoti ir pigiau. Didžioji dalis keleivių - jaunimas.
Visi tarpmiestiniai (ir tarptautiniai) maršrutai Berlyne vykdomi iš vakarinėje miesto dalyje įsikūrusios Zentraler Omnibusbahnhof (trumpiau ZOB) autobusų stoties. Autobusų stotis nieko ypatinga, laukiamoji salė ko gero mažesnė už Kauno. Tiesa autobusams manevruoti vietos pakankamai, maždaug 40 išvykimo aikštelių, kurių kai kurios naudojamos vos kartą per dieną. Kai kurie autobusai stoja keliose stotelėse ir Berlyno mieste.
Iš čia važiuojantys autobusais išties fantastiški. Beveik be išimčių visi nauji - Mercedes-Benz, Setra, Neoplan. Vasarą kai kuriuose maršrutuose keleivių išties daug, todėl važinėja nemažai dviejų aukštų autobusų, visi kiti triašiai vieno aukšto arba standartinio ilgio autobusai. Nėra jokių midibusų, jau nekalbant apie mikroautobusus.
HARU Neoplan Citylineris.
Šį ko gero galima laikyti išimtimi - tai seniausias matytas autobusas iš Fass Reisen, Vilhelmshaveno.
Dar vienas kiek senesnis iš Nasir tours.
Autokrafto iš Kylio dviaukštė Setra. Už šio dičkio vairo moteris. Beje, daugelyje autobusų važiuoja po du vairuotojus, kai kai kuriuos reisus stotyje aptarnauti padeda ir stoties darbuotojai.
BEX Mercedes
Ir dar viena Autkrafto Setra.
Comment
-
Puikus reportažas!
Pagrindinis vežėjas Berlyne yra privati kompanija Busunternehmen Bayern Express & P. Kühn Berlin, trumpiau BEX. BEX aptarnauja apie dvidešimt maršrutų ir priklauso Vokietijos geležinkelių (DB) grupei.
Beje, Arrivą taip pat neseniai nupirko Vokietijos valstybiniai geležinkeliai - DB.
Comment
-
Taigi, ir vėl Berlynas
Šįkart apie tolimąjį susisiekimą, kuriame vyko nemažai pokyčių, pagrindinis jų - nuo 2013 sausio panaikintas konkurencijos su geležinkeliais draudimas pervežimams autobusais. Tai lėmė, jog pervežimų autobusais rinkoje atsirado nemažai naujų vežėjų, padidėjo konkurencija, pagerėjo susisiekimas autobusais, o kainos sumažėjo. Standartinės bilieto kainos vis dar yra nemažos, maždaug 25-30 Lt už šimtą kilometrų, tačiau bilietų pardavimo rinkodara tolimuose pervežimuose yra tikrai aukštame lygyje, nemanau, jog yra nors vienas vežėjas, kuris vienokiomis ar kitokiomis sąlygomis nesiūlo akcijų (kitaip išgyventi būtų neįmanoma), tad pavyzdžiui į Kopenhagą nuvažiuoti su Berlin linien bus įmanoma vos už 9 eurus (31,5 Lt), kas yra maždaug 7 Lt už šimtą kilometrų.
Šiek tiek pakeitę savo išvaizdą Berlin linien bus, tai geležinkeliams DB priklausantis vežėjas, beje vienas brangesniųjų.
Taip, tai gražuolė Setra S516HD. Flixbus yra vienas iš naujųjų vežėjų iš Miuncheno, savo maršrutų tinklą išplėtę po 2013, dabar jie aptarnauja virš 40 vietinių ir beveik dešimt tarptautinių maršrutų.
Mercedes-Benz Travego
MFB MeinFernbus Neoplan Cityliner. Tai vienas stambiausių žaidėjų rinkoje (po jų vėliava tiesiog susibūrė daug smulkesnių vežėjų), aptarnauja beveik šimtą maršrutų.
Žali autobusai - neatsitiktinai. Vežėjas akcentuoja autobuso ekologiškumą aplinkai. Beje, savanoriškai galima sumokėti daugiau už bilietą, skiriant pinigus aplinkosaugos projektams.
Setra S431GT
Pašto autobusai vėl grįžo į rinką. Po pašto reformos 1995, keleivių vežimo buvo atsisakyta, tačiau dabar jie vėl grįžo. ADAC Postbus autobusų bilietus galima įsigyti ir bet kuriame pašto skyriuje.
Tai yra pats naujausias Van Hool Altano TXD21, nupirktas praeitais metais. Autobusas pritaikytas vežti neįgaliesiems su vežimėliu, kas net ir tokioje šalyje kaip Vokietijoje dar nėra labai dažna.
MeinFernbus ir ADAC Postbus autobusai. Turbūt net nereikia paminėti, kad visi autobusai vežantys tolimojo susisiekimo maršrutais Vokietijoje yra nauji arba beveik nauji
Paskutinis taisė Raikkonen; 2014.01.22, 13:47.
Comment
-
Parašė ramaska Rodyti pranešimąsuper tema suradau pas jus, bet jei dar ji gyva gal padetumete, nes vykstu i Hamburga ir nemoku Vokieciu k. kaip patartumete is oro uosto hamburgo nuvykti, gal turite kokia nuoroda s2014 veikianciu transporto priemoniu marsrutus. labai padetumete. dekui
Comment
Comment