Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Panevėžio miesto savivaldybės skolas Panevėžio AP, palyginus su Vilniumi, labai nedidelė.
    Autobusai gali dar šiek tiek papilnėti temperatūrai nukritus žemiau nulio, kai mažiau viliojanti alternatyva bus eiti pėsčiomis ar važiuoti dviračiu.
    Būtent, pasitvirtino mano prognozė — mikriukų išnaikinimas apčiuopiamos naudos nedavė. O žala — papildomai miestui apie 50 bedarbių vairuotojų.
    Kodel nedave? Juk visi tie mikriuku keleiviai dabar turi kazkuo kitu vaziuoti, o vaziuoja butent autobusais.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Kodel nedave? Juk visi tie mikriuku keleiviai dabar turi kazkuo kitu vaziuoti, o vaziuoja butent autobusais.
      Tai kodėl autobusai Panevėžyje vis tiek tušti ir AP direktorius vėl spaudžia savivaldybę kelti bilietų kainas?
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Tai kodėl autobusai Panevėžyje vis tiek tušti ir AP direktorius vėl spaudžia savivaldybę kelti bilietų kainas?
        Ka reiskia "vel tusti"? Kalbekime skaiciu kalba, keleiviu neabejotinai padaugejo. Kiek padaugejo - ziurekime duomenis, ar yra galimybe palyginti?
        Arba is kitos puses ziurekim - jei butu like mikriukai autobusai butu dar tustesnis (nes dalis dabartiniu autobusu keleiviu vaziuotu mikriukais). Cia net nera ko gincytis, cia naturaliai aisku

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Ka reiskia "vel tusti"? Kalbekime skaiciu kalba, keleiviu neabejotinai padaugejo. Kiek padaugejo - ziurekime duomenis, ar yra galimybe palyginti?
          Arba is kitos puses ziurekim - jei butu like mikriukai autobusai butu dar tustesnis (nes dalis dabartiniu autobusu keleiviu vaziuotu mikriukais). Cia net nera ko gincytis, cia naturaliai aisku
          Aš neteigiau 'vėl tušti', tik rašiau 'vis tiek tušti'. Beje, tada siūlyčiau Panevėžyje uždrausti ir taxi — tada autobusai dar pilnesni ir gal gal dar keletą mėnesių pavyktų ištverti nekeliant VT bilietų kainų Panevėžyje. Ir dėl to čia net nėra ko ginčytis, čia natūraliai aišku.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Aš neteigiau 'vėl tušti', tik rašiau 'vis tiek tušti'. Beje, tada siūlyčiau Panevėžyje uždrausti ir taxi — tada autobusai dar pilnesni ir gal gal dar keletą mėnesių pavyktų ištverti nekeliant VT bilietų kainų Panevėžyje. Ir dėl to čia net nėra ko ginčytis, čia natūraliai aišku.
            Cia jau puoli i krastutinumus. As tau sakau - didzioji dalis vazinejusiu marsrutiniais dabar vazineja autobusais. Paskaiciuok kiek ju vazinejo marsrutiniais, atsargai numesk koki trecdali (cia aju su didele atsarga) ir gausi skaiciu kiek keleiviu padaugejo autobusuose.

            Comment


              Nuo 2011 m. gruodžio 1 d. atnaujinamas miesto autobusų eismas 9-uoju maršrutu "Aeroklubas - Rožių g." Autobusai šiuo maršrutu važinės iki 2012 m. birželio 1 d. darbo dienomis. Be to, įsigalioja nauji eismo tvarkaraščiai maršrutuose Nr.10, Nr.10A ir Nr.15.
              http://www.panevezioautobusai.lt/info.php?mp=11&hmn=1

              Na štai, 9-as vėl kursuoja.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Mačiau Mettal tik pakoregavo Panevėžio VT schemą, panaikindamas 9-ąjį maršrutą Dabar vėl teks keisti

                Na, bet smagu, kai reikia pridėti liniją žemėlapyje, o ne ištrinti. Džiugu dėl Stetiškių.
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                  Mačiau Mettal tik pakoregavo Panevėžio VT schemą, panaikindamas 9-ąjį maršrutą Dabar vėl teks keisti

                  Na, bet smagu, kai reikia pridėti liniją žemėlapyje, o ne ištrinti. Džiugu dėl Stetiškių.
                  Nu čia kelių minučių darbas - copy-paste iš senosios versijos . Jau pakeičiau nauja versija su 9 maršrutu.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Nuo Sausio 1 dienos Panevėžyje brangs bilietai
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Panevėžiečiai važinės hibridiniais autobusais

                      Panevėžio autobusų parkas, pirmasis Lietuvoje, įsigis šešis hibridinius elektra ir dyzelinu varomus autobusus.


                      2010-aisiais penkių didžiausių Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio – vežėjams paskirstyti pinigai iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos Sanglaudos fondo ekologiškoms keleivinio transporto priemonėms įsigyti.

                      Šalies autobusų bei troleibusų parkai galėjo rinktis elektra, suspaustomis gamtinėmis dujomis varomas ar hibridines transporto priemones. Vilniaus, Kauno, Klaipėdos autobusų parkai bei Šiaulių įmonė „Busturas“ pasirinko suspaustas gamtines dujas naudojančius autobusus. Panevėžio vežėjai nutarė pirmenybę teikti hibridiniams autobusams. Remiantis 2010-ųjų gruodžio 1-ąją susisiekimo ministro pasirašytu įsakymu, patvirtinusiu priemonės „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“ valstybės projektų sąrašą, panevėžiečiams skirta pinigų šešioms hibridinėms transporto priemonėms pirkti.

                      „Pasaulyje gaminami dviejų tipų hibridiniai autobusai: su vadinamąja serijine bei paraleline hibridine sistema. Kadangi pastarieji yra pigesni bei patikimesni, juos ir pasirinkome. Tokias transporto priemones Europoje surenka du gamintojai – lenkų „Solaris Bus and Coach“ bei švedų „Volvo Bus Corporation“. Jie abu ir dalyvavo mūsų paskelbtame viešųjų pirkimų konkurse. Kadangi vienintelis kriterijus buvo transporto priemonės kaina, nugalėjo „Solaris“ gamintojai, pasiūlę maždaug 5-6 proc. pigesnius autobusus“, - aiškina Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Rimantas Petukauskas.

                      Vienos hibridinės transporto priemonės kaina – apie milijoną litų, tad panevėžiečiai stengėsi rinktis kuo paprastesnę autobusų įrangą. „Nereikalavome nei stiklo paketų, nei kondicionierių, nei kitų brangiai kainuojančių elementų, tačiau Susisiekimo ministerijos iš ES fondų skirtų lėšų vis viena nepakako. Iš viso autobusams įsigyti mums atiteko 4,7 milijonai litų. Šešiems autobusams įpirkti pritrūkome maždaug 350 tūkst. Lt, kuriuos teks pridėti iš savo kišenės“, - aiškina R. Petukauskas.

                      „Solaris“ autobusuose montuojami amerikietiški agregatai: „Cummins“ variklis, pavarų dėžė „Eaton“. Kėbulas bei dalis įrangos gaminama Lenkijoje, netoli Poznanės įsikūrusioje gamykloje.

                      Pasak „Solaris“ gamintojų atstovo Lietuvoje Jono Bagdonavičiaus, panevėžiečiai sutartį dėl autobusų įsigijimo su lenkų gamintojais pasirašys jau sausio 3-iąją.

                      Lina Jakubauskienė,
                      www.eBus.lt2012 m. sausio 2 d. 13:52

                      Comment


                        Visgi aš manau, kad vertėjo rinktis dujinius autobusus... Hibridai kol kas nėra plačiai paplitę ir serga vaikiškomis ligomis. Žinoma, pradžioje galima tikėtis gamyklos garantinio aptarnavimo, bet vėliau... Ar nebus taip, kad po metų kitų visi autobusai stovės patvoryje? Dujiniai autobusai Europoje jau skaičiuoja antrą dešimtį. Ir tai problemų yra...

                        Comment


                          Parašė pan_zaibas Rodyti pranešimą
                          Panevėžio autobusų parkas, pirmasis Lietuvoje, įsigis šešis hibridinius elektra ir dyzelinu varomus autobusus.


                          2010-aisiais penkių didžiausių Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio – vežėjams paskirstyti pinigai iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos Sanglaudos fondo ekologiškoms keleivinio transporto priemonėms įsigyti.............

                          ................Pasak „Solaris“ gamintojų atstovo Lietuvoje Jono Bagdonavičiaus, panevėžiečiai sutartį dėl autobusų įsigijimo su lenkų gamintojais pasirašys jau sausio 3-iąją.

                          Lina Jakubauskienė,
                          www.eBus.lt2012 m. sausio 2 d. 13:52
                          Po Panevėžį važinės nauji ekologiški autobusai (FOTO)
                          www.panevezieciai.lt
                          03 Sausis 2012 11:26


                          Šiandien Panevėžio miesto savivaldybėje buvo pasirašyta Panevėžio autobusų parko ir Lenkijos bendrovės „SOLARIS Bus & Coach S.A.“ sutartis.

                          Pagal ją, jau pavasarį Panevėžį turėtų pasiekti 6 nauji šiuolaikiški ekologiški „Solaris“ autobusai. Sutartį pasirašė autobusų parko direktorius Rimantas Petukauskas ir „SOLARIS Bus & Coach

                          S.A.“ direktoriaus pavaduotojas Adamas Zielinskis.

                          Naujieji autobusai bus varomi dyzelinu ir elektra. Todėl jie sunaudos 20-25 proc. mažiau kuro. Preliminariais apskaičiavimais, viena naujoji transporto priemonė 100 km sutaupys 8 l degalų.
                          Autobusai bus įsigyti miestui gavus 4,8 mln. ES struktūrinių fondų paramą. Dar 950 tūkst. Lt prisidės Panevėžio autobusų parkas.

                          Pasak bendrovės direktoriaus R.Petukausko, tai bus pirmieji nauji autobusai po keliasdešimties metų pertraukos.

                          Šiuo metų Panevėžio autobusų parkas eksploatuoja 62 autobusus.





                          Comment


                            Kad ir nedidelis kiekis, bet visgi PAP stengiasi. Galės nurašyti baisiausias geldas. Tarp kitko, kurių nėra taip daug. Dauguma autobusų geros būklės, tvarkingi, VISI žemagrindžiai. Judama pirmyn.
                            دائما الليتوانيه

                            Comment


                              Scania, Karosos ne žemagrindės.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Scania, Karosos ne žemagrindės.
                                Bet kiek ju belike - vienetai.

                                Comment


                                  Parašė EXP Rodyti pranešimą
                                  Bet kiek ju belike - vienetai.
                                  Išviso 3.1 Scania ir 2 Karosa

                                  Comment


                                    Panevėžio.AP Iveco TurboDaily 40-10 3471 9 maršrutas Ramygalos gatvėje.Iš anksto atsiprašau už kokybę,nes fotografuota su telefonu.

                                    Comment


                                      Tai juk tai tarpmiestines kolonos masina. Tikrai Panevezio AP ne kas su masinu paskirstymu

                                      Comment


                                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                        Tai juk tai tarpmiestines kolonos masina. Tikrai Panevezio AP ne kas su masinu paskirstymu
                                        Šis mikrikas kaip supratau yra nuimtas nuo užmiesčio maršrutų,nes kitoj trafareto pusėje yra užrašyta Tarnybinis ir beje jis šiame maršrute dirba kažkur pusantro mėnesio.Taipogi čia nevienintelis toks keistas vaizdas.Pavyzdžiui miesto mašinas 2148,2169 ir 2176 esu matęs dirbančias priemiesčio maršrutuose

                                        Comment


                                          Nieko gero...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X