Kaune mikriuku vairuotojai priklausomai nuo marsuto gauna 1500-2500lt KOSMOSAS
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąTai čia dirbant firmoje su firmos mikru ar su nuosavu dirbant firmoje.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKaune mikriuku vairuotojai priklausomai nuo marsuto gauna 1500-2500lt KOSMOSASwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNegaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąDabar, kiek teko susidurti padetis zymiai pasikeite i gera puse.. Be to, kad gauna palyginti nemazai tai nereiskia, kad tuos pinigus ir isleidzia protingai..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Piktina turbut visus, kam teko su tuo susidurti,bet galima kelti klausima, kas tukdo tom paciom MAXIMOS kasininkem eit vadilom dirbt? As asmeniskai mikriuku isgujima is gatviu(net nesakau kai kuriu marsutu, nes Kaune praktiskai visur gali pakeist autobusai) vadinciau labai svarbu valdzios zingsni ir deciau dideli pliusa jai.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąPiktina turbut visus, kam teko su tuo susidurti,bet galima kelti klausima, kas tukdo tom paciom MAXIMOS kasininkem eit vadilom dirbt? As asmeniskai mikriuku isgujima is gatviu(net nesakau kai kuriu marsutu, nes Kaune praktiskai visur gali pakeist autobusai) vadinciau labai svarbu valdzios zingsni ir deciau dideli pliusa jai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNegaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai. Kuo tai susiję su alga? Paprasta - į tokią vietą darbintųsi ir su išsilavinimu žmonės, kai dabar tokios mažos algos kitur.
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąDaug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.
Dabar AP vairuotojams taiko algos mažinimo nuobaudą už klientų aptarnavimą ir darbo kokybę. Žinia, tuo kartais AP naudojasi, bet jei tai būtų pakoreguota, tokia tvarka būtų gera. Visgi, ir esama padėtis geresnė, negu lygintume su mikroautobusų vairuotojų aptarnavimo kokybe. Mikroautobusų įmonių savininkams dažniausiai nerūpi aptarnavimo kokybė, jie žiūri siaurai - pinigai ir viskas. Sovietinis valdymas be jokio požiūrio ir mąstymo į ateitį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDeja, ne visi už tai. Pvz., Enigma man skirdamas neigiamą įvertį išreiškė pasipiktinimą mano nuomonei Tai gal tada iškelt klausimą - gal Panevėžy paliekam mikroautobusus, o autobusus naikinam? Gal tada enigmai ir kitiems panašaus mąstymo panevėžiečiams tai tiktų labiau?
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąDel manes, kad ir 100 neigiamu iverciu gali duot ar is vis uzblokuot,jei tik padetu isgrust lauk mikruswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąDaug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.
Comment
-
Pirmiausia tegul būna sukurta keleiviams patogi miesto transporto sistema, tada bus galima diskutuoti apie mikroautobusų panaikinimą. Tie, kurie teigia, kad mikroautobusais nesaugu keliauti, yra iš dalies teisūs. Bet yra ir normalių vairuotojų. Man Kaune įstrigo vienas įvykis, kai moteriškė vairuotojui pasakė: "ne visi mikroautobusų vairuotojai chamai. Ačiū už gerą nuotaiką." Žmonės patys renkasi, kuo keliauti. Jei jiems priimtina važiuoti mikroautobusais, rizikuojant sveikata, tai gerai. Kiekvienas renkasi pats. Pirmiausiai patarčiau aš jums išsiaiškinti, kodėl keleiviai vietoje autobusų (konkrečiai Panevėžyje) renkasi keliones mikroautobusais. Kai tai išsiaiškinsite, tada diskutuokite ar verta naikinti ar ne. Tačiau prieš panaikinant mikroautobusus, reikia pašalinti autobusų trūkumus. Tokiu atveju mikroautobusai savaime išnyktų, nes nebeliktų keleivių ir nereikėtų jokių sutarčių nepratesimų ar kitų kraštutinių priemonių.
Comment
-
Savaime neišnyko ir vežikai su arkliais. Jie buvo pasaulio miestuose uždrausti, kai atsirado tramvajai ar daugiau autotranporto. Savaime neišnyko ir siaurukas Kaune. Jis buvo uždarytas, kad atlaisvintų rinką autobusams, nors tie ir vežė brangiau... Taip pat ir konkė Kaune ar Vilniuje... Teisiog mikroautobusai jau atgyveno savo laiką, kuomet autobusų parkų padėtis buvo prasta ir jie nepajėgė susidoroti su keleivių srautais, automobilizacija nedidelė, o žmonėms reikėjo važiuoti.
Comment
-
Pamėginus juos uždrausti iš karto pradės rėkti, kad pažeidžiami laisvosios rinkos dėsniai. Bandys aiškinti, kad jei yra paklausa, tai turi būti ir pasiūla. Todėl mano nuomone reikia ieškoti priemonių, kad sumažinti keleivių skaičių. Galima riboti paklausą didinant bilietų kainas, kaip daroma visoje Lietuvoje.
Comment
-
Iš dalies sutinku, kad daroma iš priešingo galo viskas. Kad ir tame pačiame Panevėžyje, reikėjo ne pirmiau panaikinti mikroautobusus, tada reorganizuoti parko darbą, o atvirkščiai. Deja, Lietuvoje pusgalviai vadybininkai, jei reisas neapkrautas keleiviais, ji dar labiau išretina, nepaisant to, kad retas važiavimas ir yra mažo apkrovimo priežastis. Teisingai tvarkantis, autobusų parkas turėtų nepalikti jokių šansų mikroautobusams, nes suteikia paslaugą pigiau ir kokybiškiau, net ir „laisvoje rinkoje“.
Comment
-
Dėl to sutinku. Nors Panevėžys teisingai padarė, kad ryžosi atsikratyti mikroautobusų, visgi pasirinkos priemonės nėra tinkamos. Ką aš pripažįstu. Ir tai gali padėti mikrobams dar sugrįžti į miestų gatves laimėjus teismus. Visgi manau, kad net ir tuo atveju, jei teismų sprendimai būtų palankūs mikroautobusų įmonėms, mikroautobusai jau nebesusigrąžintų turėtų pozicijų ir jų indėlis į VT būtų mažesnis.
Comment
-
Mikroautobusų indelis tikrai sumažėtų. Tačiau neaišku, kaip būtų toliau. Galimi du variantai: keleivių vėl pas juos daugėtų arba būtų vienetai. Bet man labiausiai tikėtinas variantas, kad grįžus mikroautobusams, parkas vėl praretins autobusų tvarkaraštį, motyvuodamas, kad keleivius pagrobė mikroautobusai. O keleiviai tuo atveju vėl būtų priversti naudotis mikroautobusais. Gautųsi užburtas ratas. Iš šalies žiūrint, atrodo, kad Panevėžio autobusų parkas daro viską, kad sumažinti iki minimumo maršrutų kiekį. Dabar esamus maršrutus laiko tik dėl to, kad to reikalauja savivaldybė.
Comment
-
[QUOTE=amiko;484848]Arba nesupranti, ką noriu pasakyt, arba kažkokias pievas rašai
Dabar AP vairuotojams taiko algos mažinimo nuobaudą už klientų aptarnavimą ir darbo kokybę. Žinia, tuo kartais AP naudojasi, bet jei tai būtų pakoreguota, tokia tvarka būtų gera. Visgi, ir esama padėtis geresnė, negu lygintume su mikroautobusų vairuotojų aptarnavimo kokybe. Mikroautobusų įmonių savininkams dažniausiai nerūpi aptarnavimo kokybė, jie žiūri siaurai - pinigai ir viskas. Sovietinis valdymas be jokio požiūrio ir mąstymo į ateitį.[/QU
Kaip įsivaizduoji natūroj klientų aptarnavimą ir darbo kokybę.
Comment
Comment