Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaune mikriuku vairuotojai priklausomai nuo marsuto gauna 1500-2500lt KOSMOSAS

    Comment


      Tai čia dirbant firmoje su firmos mikru ar su nuosavu dirbant firmoje.

      Comment


        Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
        Tai čia dirbant firmoje su firmos mikru ar su nuosavu dirbant firmoje.
        Ir taip ir taip.

        Comment


          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          Kaune mikriuku vairuotojai priklausomai nuo marsuto gauna 1500-2500lt KOSMOSAS
          Negaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai. Kuo tai susiję su alga? Paprasta - į tokią vietą darbintųsi ir su išsilavinimu žmonės, kai dabar tokios mažos algos kitur.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Negaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai.
            Dabar, kiek teko susidurti padetis zymiai pasikeite i gera puse.. Be to, kad gauna palyginti nemazai tai nereiskia, kad tuos pinigus ir isleidzia protingai..

            Comment


              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
              Dabar, kiek teko susidurti padetis zymiai pasikeite i gera puse.. Be to, kad gauna palyginti nemazai tai nereiskia, kad tuos pinigus ir isleidzia protingai..
              Tačiau jei gauna tiek, tai ir reikalavimai atitinkamai turi būti aukštesni. Kodėl Maximoj kasininkės gaudamos 800-1000 Lt turi klausyt kiekvieno kvailelio nuomonės ir typinėt aplink kiekvieną, dar bijot kokio avigalvio, kuris dar ir skundą gali parašyt nepasisveikinus ar ko nors į maišelį neįdėjus... O čia mat gauna dar daugiau, o aptarnavimo kokybė vis tiek apgailėtina! Vadinasi, čia mikroautobusų savininkai nesirūpina savo įmonės įvaizdžiu ir geru aptarnavimu. Reikėtų juos greičiau išguiti iš miesto gatvių arba įvesti tinkamo aptarnavimo toną ir integruoti į bendrą lengvatų bei bilietų sistemą, o maršrutus pakoreguoti taip, kad kursuotų tomis trasomis, kur keleivių srautas į tinkamas mikroautobusams, o ne autobusams kursuoti.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Piktina turbut visus, kam teko su tuo susidurti,bet galima kelti klausima, kas tukdo tom paciom MAXIMOS kasininkem eit vadilom dirbt? As asmeniskai mikriuku isgujima is gatviu(net nesakau kai kuriu marsutu, nes Kaune praktiskai visur gali pakeist autobusai) vadinciau labai svarbu valdzios zingsni ir deciau dideli pliusa jai.

                Comment


                  Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                  Piktina turbut visus, kam teko su tuo susidurti,bet galima kelti klausima, kas tukdo tom paciom MAXIMOS kasininkem eit vadilom dirbt? As asmeniskai mikriuku isgujima is gatviu(net nesakau kai kuriu marsutu, nes Kaune praktiskai visur gali pakeist autobusai) vadinciau labai svarbu valdzios zingsni ir deciau dideli pliusa jai.
                  Deja, ne visi už tai. Pvz., Enigma man skirdamas neigiamą įvertį išreiškė pasipiktinimą mano nuomonei Tai gal tada iškelt klausimą - gal Panevėžy paliekam mikroautobusus, o autobusus naikinam? Gal tada enigmai ir kitiems panašaus mąstymo panevėžiečiams tai tiktų labiau?
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Negaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai. Kuo tai susiję su alga? Paprasta - į tokią vietą darbintųsi ir su išsilavinimu žmonės, kai dabar tokios mažos algos kitur.
                    Daug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.

                    Comment


                      Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                      Daug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.
                      Arba nesupranti, ką noriu pasakyt, arba kažkokias pievas rašai
                      Dabar AP vairuotojams taiko algos mažinimo nuobaudą už klientų aptarnavimą ir darbo kokybę. Žinia, tuo kartais AP naudojasi, bet jei tai būtų pakoreguota, tokia tvarka būtų gera. Visgi, ir esama padėtis geresnė, negu lygintume su mikroautobusų vairuotojų aptarnavimo kokybe. Mikroautobusų įmonių savininkams dažniausiai nerūpi aptarnavimo kokybė, jie žiūri siaurai - pinigai ir viskas. Sovietinis valdymas be jokio požiūrio ir mąstymo į ateitį.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Deja, ne visi už tai. Pvz., Enigma man skirdamas neigiamą įvertį išreiškė pasipiktinimą mano nuomonei Tai gal tada iškelt klausimą - gal Panevėžy paliekam mikroautobusus, o autobusus naikinam? Gal tada enigmai ir kitiems panašaus mąstymo panevėžiečiams tai tiktų labiau?
                        Del manes, kad ir 100 neigiamu iverciu gali duot ar is vis uzblokuot,jei tik padetu isgrust lauk mikrus

                        Comment


                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                          Del manes, kad ir 100 neigiamu iverciu gali duot ar is vis uzblokuot,jei tik padetu isgrust lauk mikrus
                          Aš ne apie įverčius kalbėjau. Kalbėjau apie tai, kad visgi yra žmonių, ginančių mikroautobusus, ir neaišku kiek tokių yra. O savivaldybėms naudinga nenaikinti mikroautobusų, veikiausiai ir į kišenę nuo savininkų gauna...
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                            Daug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.
                            O buvę AP vairuotojai todėl, kad jie ne savanoriškai iš jo išėjo, o dėl to, kad juos iš ten išspyrė.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Pirmiausia tegul būna sukurta keleiviams patogi miesto transporto sistema, tada bus galima diskutuoti apie mikroautobusų panaikinimą. Tie, kurie teigia, kad mikroautobusais nesaugu keliauti, yra iš dalies teisūs. Bet yra ir normalių vairuotojų. Man Kaune įstrigo vienas įvykis, kai moteriškė vairuotojui pasakė: "ne visi mikroautobusų vairuotojai chamai. Ačiū už gerą nuotaiką." Žmonės patys renkasi, kuo keliauti. Jei jiems priimtina važiuoti mikroautobusais, rizikuojant sveikata, tai gerai. Kiekvienas renkasi pats. Pirmiausiai patarčiau aš jums išsiaiškinti, kodėl keleiviai vietoje autobusų (konkrečiai Panevėžyje) renkasi keliones mikroautobusais. Kai tai išsiaiškinsite, tada diskutuokite ar verta naikinti ar ne. Tačiau prieš panaikinant mikroautobusus, reikia pašalinti autobusų trūkumus. Tokiu atveju mikroautobusai savaime išnyktų, nes nebeliktų keleivių ir nereikėtų jokių sutarčių nepratesimų ar kitų kraštutinių priemonių.

                              Comment


                                Savaime neišnyko ir vežikai su arkliais. Jie buvo pasaulio miestuose uždrausti, kai atsirado tramvajai ar daugiau autotranporto. Savaime neišnyko ir siaurukas Kaune. Jis buvo uždarytas, kad atlaisvintų rinką autobusams, nors tie ir vežė brangiau... Taip pat ir konkė Kaune ar Vilniuje... Teisiog mikroautobusai jau atgyveno savo laiką, kuomet autobusų parkų padėtis buvo prasta ir jie nepajėgė susidoroti su keleivių srautais, automobilizacija nedidelė, o žmonėms reikėjo važiuoti.

                                Comment


                                  Pamėginus juos uždrausti iš karto pradės rėkti, kad pažeidžiami laisvosios rinkos dėsniai. Bandys aiškinti, kad jei yra paklausa, tai turi būti ir pasiūla. Todėl mano nuomone reikia ieškoti priemonių, kad sumažinti keleivių skaičių. Galima riboti paklausą didinant bilietų kainas, kaip daroma visoje Lietuvoje.

                                  Comment


                                    Iš dalies sutinku, kad daroma iš priešingo galo viskas. Kad ir tame pačiame Panevėžyje, reikėjo ne pirmiau panaikinti mikroautobusus, tada reorganizuoti parko darbą, o atvirkščiai. Deja, Lietuvoje pusgalviai vadybininkai, jei reisas neapkrautas keleiviais, ji dar labiau išretina, nepaisant to, kad retas važiavimas ir yra mažo apkrovimo priežastis. Teisingai tvarkantis, autobusų parkas turėtų nepalikti jokių šansų mikroautobusams, nes suteikia paslaugą pigiau ir kokybiškiau, net ir „laisvoje rinkoje“.

                                    Comment


                                      Dėl to sutinku. Nors Panevėžys teisingai padarė, kad ryžosi atsikratyti mikroautobusų, visgi pasirinkos priemonės nėra tinkamos. Ką aš pripažįstu. Ir tai gali padėti mikrobams dar sugrįžti į miestų gatves laimėjus teismus. Visgi manau, kad net ir tuo atveju, jei teismų sprendimai būtų palankūs mikroautobusų įmonėms, mikroautobusai jau nebesusigrąžintų turėtų pozicijų ir jų indėlis į VT būtų mažesnis.

                                      Comment


                                        Mikroautobusų indelis tikrai sumažėtų. Tačiau neaišku, kaip būtų toliau. Galimi du variantai: keleivių vėl pas juos daugėtų arba būtų vienetai. Bet man labiausiai tikėtinas variantas, kad grįžus mikroautobusams, parkas vėl praretins autobusų tvarkaraštį, motyvuodamas, kad keleivius pagrobė mikroautobusai. O keleiviai tuo atveju vėl būtų priversti naudotis mikroautobusais. Gautųsi užburtas ratas. Iš šalies žiūrint, atrodo, kad Panevėžio autobusų parkas daro viską, kad sumažinti iki minimumo maršrutų kiekį. Dabar esamus maršrutus laiko tik dėl to, kad to reikalauja savivaldybė.

                                        Comment


                                          [QUOTE=amiko;484848]Arba nesupranti, ką noriu pasakyt, arba kažkokias pievas rašai
                                          Dabar AP vairuotojams taiko algos mažinimo nuobaudą už klientų aptarnavimą ir darbo kokybę. Žinia, tuo kartais AP naudojasi, bet jei tai būtų pakoreguota, tokia tvarka būtų gera. Visgi, ir esama padėtis geresnė, negu lygintume su mikroautobusų vairuotojų aptarnavimo kokybe. Mikroautobusų įmonių savininkams dažniausiai nerūpi aptarnavimo kokybė, jie žiūri siaurai - pinigai ir viskas. Sovietinis valdymas be jokio požiūrio ir mąstymo į ateitį.[/QU

                                          Kaip įsivaizduoji natūroj klientų aptarnavimą ir darbo kokybę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X