Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O gal savaitgaliais galima jo trasą sutrumpinti iki centro?
    Iki centro per trumpai, nes jaunimėlis iš vieno gyvenamojo rajono į kitą važinėja ir savaitgaliais Čia siūlytas variantas neblogas, aš siūlyčiau bent iki Varpo gatvės palikt.

    Comment


      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
      Beje, šiandien eilinį kartą (beveik kiekvieną savaitgalį) lankiausi Rytiniame pramonės rajone. 10 maršrutas pastoviai savaitgaliais važinėja tuščias, nė vieno žmogaus. Paskutinė stotelė, kuriose yra keleivių, dažniausiai būna Šermukšnių g., ir itin retais atvejais išlipa/įlipa Varpo g. Kažką reiktų keisti šiame maršrute, gal leisti tik kai kuriuos maršrutus iki Tinklų gatvės, o kitus kur nors nukreipti kita trasa. Dabar galvoju, kur galėtų autobusai apsisukti ties Kerbedžio gatve. Nebent padaryti panašiai, kaip Kaune su 20-uoju maršrutu. Atvažiavęs Smėlynės gatve, suktų į kairę į S.Kerbedžio g, o ten apsisukęs stovėtų palei gatvę.
      Atvaizdas
      Jeigu 10-ą maršrutą derinti pagal arsiako pateiktą maršruto schemą, tada daugiau logikos būtų savaitgaliais ir kitomis nedarbo dienomis šio maršruto autobusus nuo Smėlynės gatvės nukreipti S. Kerbedžio gatve iki GS, kuri jiems būtų galinė stotelė.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Egiuxz
        Juk 10-as jungia miegamuosius rajonus su pramoniniu, tai nieko nuostabaus, kad savaitgaliais važiuojant kuo toliau nuo centro - tuo mažiau žmonių. Darbo dienomis 10-as visada turi keleivių ir gana nemažai.
        Tai aš juk ir minėjau, kad sutrumpinta trasa būtų tik savaitgaliais, kada Šiaurės Rytiniame rajone beveik niekas nedirba. Galima palikti tik kelis reisus iki Tinklų gatvės derinant pagal kai kurių įmonių (jei dirba savaitgalį) darbo pamainų pabaigą/pradžią.

        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Jeigu 10-ą maršrutą derinti pagal arsiako pateiktą maršruto schemą, tada daugiau logikos būtų savaitgaliais ir kitomis nedarbo dienomis šio maršruto autobusus nuo Smėlynės gatvės nukreipti S. Kerbedžio gatve iki GS, kuri jiems būtų galinė stotelė.
        Prioritetu siūliau tiesiog sutrumpintą trasą iki Smėlynės/Kerbedžio sankryžos, taip būtų sutaupomi ~3km nuo kiekvieno reiso.

        Galvojau ir apie tavo variantą, tik jie irgi būtų nuostolingi, arba bent jau didžioji dalis.
        Paskutinis taisė arsiakas; 2010.10.31, 20:21.
        دائما الليتوانيه

        Comment


          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          Galvojau ir apie tavo variantą, tik jie irgi būtų nuostolingi, arba bent jau didžioji dalis.
          Tada manyčiau galimas ir toks variantas:

          Mėlynom rodyklėm pažymėjau 10-ojo maršruto paskutiniuosius maršruto metrus savaitgaliais, jis apsisuktų toje pačioje S. Kerbedžio gatvėje. Raudonai pažymėjau galimą galinės stotelės vietą, tačiau vėliau pažvelgęs į ortonuotrauką tuo suabejojau. Nesvarbu, galinė galėtų būti ir Varpo st., bet tada maršruto privalomos atstovos būtų tik kitoje galinėje stotelėje
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Tada manyčiau galimas ir toks variantas:

            Mėlynom rodyklėm pažymėjau 10-ojo maršruto paskutiniuosius maršruto metrus savaitgaliais, jis apsisuktų toje pačioje S. Kerbedžio gatvėje. Raudonai pažymėjau galimą galinės stotelės vietą, tačiau vėliau pažvelgęs į ortonuotrauką tuo suabejojau. Nesvarbu, galinė galėtų būti ir Varpo st., bet tada maršruto privalomos atstovos būtų tik kitoje galinėje stotelėje
            Na čia beveik toks pat pasiūlymas kaip ir mano, nes galinė stotelė vis tiek išlieka "Varpo g.". Tačiau mano pasiūlymas turi didelį pliusą, kad galima būtų daryti atstovą. Toje gatvės pusėje yra netgi šiokia tokia aikštelė stovėti autobusui, blogiausiu atveju jis gali stovėti palei gatvę dviejų eismo juostų gatvėje.
            دائما الليتوانيه

            Comment


              Lapkričio 1 d. UAB „Panevėžio autobusų parkas“ organizuoja specialius maršrutus į Šilaičių kapines: Iš S. Dariaus ir S. Girėno g. į Šilaičių kapines ir atgal (S. Dariaus ir S. Girėno, Statybininkų, F. Vaitkaus, Klaipėdos, Nemuno, Aukštaičių, J. Basanavičiaus gatvėmis) nuo 8.30 iki 17.00 val. kas 10-20 min.; Iš Aguonų g. į Šilaičių kapines (Aguonų, Smėlynės, J. Basanavičiaus gatvėmis): 8.30 9.10 9.50 10.30 11.10 11.50 12.30 13.10 13.50 14.30 15.10 15.50 16.30 val. Iš Šilaičių kapinių į Aguonų g.: 9.10 9.50 10.30 11.10 11.50 12.30 13.10 13.50 14.30 15.10 15.50 16.30 17.10 val. Autobusai sustos visose miesto stotelėse. Maršrutuose iš S. Dariaus ir S. Girėno g. ir Aguonų g. už kelionę bus atsiskaitoma vienkartiniais važiavimo miesto autobusais bilietais. Galios lengvatiniai (vienkartiniai ir nuolatiniai) bilietai su 50% ir 80% kainos nuolaida. Vykstant iki Ramygalos g. kapinių, reikės pažymėti vieną vienkartinį bilietą arba turėti galiojantį nuolatinį bilietą. Vykstant iki Šilaičių kapinių – du vienkartinius bilietus, o turint nuolatinį bilietą – papildomai vieną vienkartinį. Vienkartinius bilietus prašome įsigyti iš anksto, kad palengvinti vairuotojų darbą. Maršrutu Nr.16 “Prekybos bazė – Molainių g.” autobusai spalio 30 – lapkričio 1 dienomis važinės poilsio dienos grafiku, tačiau eismas bus sutankintas (kas 10-15 min.): spalio 30-31 d. – nuo 9.00 iki 17.00 val., lapkričio 1 d. – nuo 8.00 iki 19.30 val. Spalio 30 – lapkričio 1 dienomis į Šilaičių kapines papildomi autobusai važiuos ir iš autobusų stoties.
              Šiais metais (kiek pamenu, ir pernai) PAP pasirinko kitokį kelią susisiekime su Šilaičiais. Iki tol būdavo pratęstas Nr.16, ir paleistas vienas papildomas autobusas. Dabar situacija kita, į Šilaičius veš du papildomi autobusai iš S.Dariaus ir S.Girėno g. bei Aguonų gatvių. Taip pat iš stoties papildomi autobusai bei visi autobusai, važiuojantys Ramygalos kryptimi. Manau, to pakaks aptarnauti visus keleivius. Sėkmės ryt, kas naudosis viešuoju transportu.
              دائما الليتوانيه

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Pačioje pradžioje mikroabai irgi buvo iš visokių pakampių surankiotos "Latvijos" ir seni vakarietiški mirkobai, dažniausiai perdaryti iš krovininių, žemi. Nieko iš esmės geresnio.
                Valstybė (primenu, valstybė, nes iki 1995 m. visi AP buvo valstybiniai, o ne savivaldybių) apleido VT, tai ir sudarė prielaidas mikrobų ir privačių komercinių (kaip tada buvo vainami) autobusų atsiradimui. Dauguma jų netgi dirbo be jokių llicencijų, nemokėjo mokesčių, važiavo kaip nori, kur nori ir kada nori. Aišku, kad dažniausiai dubliavo autobusų maršrutus. Tik 1997 m. buvo priimti reikiami teisės aktai reglamentavė legalų mikrobų atsiradimą. Bet dar keli metai praėjo, kol jie buvo sutramdyti, kol buvo įvesti kasos aparatai. O kiek triukšmo buvo, kiek seiliojimosi, kad kasos aparatai sužlugdys mikrobus... Perėmus iš valstybės parkus, savivaldybės nelabai norėjo ir nelabai sugebėjo organizuoti noralų susisiekimą autobusais. Ir todėl daugelyje miestų jis tiesiog po metų kitų žlugo. Kitur išsilaikė ilgiau ir vegetavo ar jį nukonkuravo visiškai nelygioje konkurencijoje mikrobai. Tai gal gi pagaliau atėjo laikas atsikratyti šio laukinio kapitalizmo relikto?
                Mikroautobusus LATVIJAS turėjo visi didieji AP.Vilniuje jų buvo gan daug.Ir mikrai suvarytų AP į bačka jei leistu vežti vienodomis kainomis.O dabar kuri savivaldybė leis numirti savo įmonei tai ir kainas diktuoja privačiam verslui mūsų AP veš keleivius mieste po 2lt ,o jūs privatininkai po 3lt.Nori dirbti veži po 3lt nes taip nusrendė monopolisto gynėja ir užtarėja savi valda.Ir dar reliktus reikia saugoti ,o ne naikinti.

                Comment


                  Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                  Mikroautobusus LATVIJAS turėjo visi didieji AP.Vilniuje jų buvo gan daug.Ir mikrai suvarytų AP į bačka jei leistu vežti vienodomis kainomis.O dabar kuri savivaldybė leis numirti savo įmonei tai ir kainas diktuoja privačiam verslui mūsų AP veš keleivius mieste po 2lt ,o jūs privatininkai po 3lt.Nori dirbti veži po 3lt nes taip nusrendė monopolisto gynėja ir užtarėja savi valda.Ir dar reliktus reikia saugoti ,o ne naikinti.
                  Bet tomis "Latvijomis" Panevėžyje mieste keleiviai nebuvo vežami. O kituose miestuose buvo vos po kelis mikroautobusų maršrutus.
                  Taip, mikrobai nukonkuravo didelių miestų autobusus net milijoniniuose eksTSRS miestuose. Nukonkuravo ir Lietuvoje - Alytuje, Marijampolėje (beveik). Bet kas iš to? Ar mikrobai normalus ir visavertis miesto transportas? Ar jais važinėti pigiau? Juk jokių mėnesinių, jokių lengvatų. Kurios yra visur, mėnesiniai yra visur, kur VT normaliau išvystytas. Ar toks jau geras susisiekimas Alytuje ir Marijampolėje?
                  Kodėl mūsų taip šlovinama Europa nepasirinko tokios VT strategijos, o investuoja į tramvajus, metro ir autobusų ar dar kokius nors kitokius egzotinius VT? Mikroautobusai naudojamis labai ribotai ir yra pilnai integruoti į bendras sistemas, o ne konkuruoja laukinio kapitalizmo sąlygomis su kitomis VT rūšimis.
                  Saivaldybėms yra patikėta organizuoti VT mieste. Mikroautobusai (maršrutiniai taksi) yra išskirti į atskirą transporto rūšį ir todėl jiems kainos yra nustatomos atskirai nuo autobusų ar troleibusų, remiantis įstatymu.
                  Paskutinis taisė Al1; 2010.10.31, 23:36.

                  Comment


                    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                    Mikroautobusus LATVIJAS turėjo visi didieji AP.Vilniuje jų buvo gan daug.Ir mikrai suvarytų AP į bačka jei leistu vežti vienodomis kainomis.O dabar kuri savivaldybė leis numirti savo įmonei tai ir kainas diktuoja privačiam verslui mūsų AP veš keleivius mieste po 2lt ,o jūs privatininkai po 3lt.Nori dirbti veži po 3lt nes taip nusrendė monopolisto gynėja ir užtarėja savi valda.Ir dar reliktus reikia saugoti ,o ne naikinti.
                    Savivalda gina daugumą keleivių, o dauguma naudojasi tikrai ne maršrutiniais taksi.

                    Be to, maršrutiniai taksi yra ekologinis ir ekonominis blogis.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Be to, maršrutiniai taksi yra ekologinis ir ekonominis blogis.
                      Kaip ir autobusai Vadinasi, visuose Lietuvos didmiesčiuose turi kursuoti tik troleibusai, elektriniai tramvajai ir metro Tiesa, ir privalo būti puikiai išplėtotas dviračių takų tinklas.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Kaip ir autobusai Vadinasi, visuose Lietuvos didmiesčiuose turi kursuoti tik troleibusai, elektriniai tramvajai ir metro Tiesa, ir privalo būti puikiai išplėtotas dviračių takų tinklas.
                        Ir pėstute kuo daugiau - ekologija garantuora
                        ______________
                        The Division Bell

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Kaip ir autobusai Vadinasi, visuose Lietuvos didmiesčiuose turi kursuoti tik troleibusai, elektriniai tramvajai ir metro Tiesa, ir privalo būti puikiai išplėtotas dviračių takų tinklas.
                          Autobusai, lyginant, su mikrobais, išmeta mažiau teršalų (nes vienas autobusas pakeičia ne vieną mikrobą). Plius dar daugiau tvarkos gatvėse, autobusai nesustoja kur papuola.
                          Kalbant apie ekonomiką, mikrobai tik atsiriekia dalį rinkos, bet priešingai nei autobusų parkas, mokesčių beveik nesumoka (čia kalbu konkrečiai būtent apie Panevėžį). O kai taip vyksta, autobusų parkas turi aitinkamai mažiau pajamų, sunkiau atnaujinti parką ir t.t. Todėl beveik niekur ES tokie kaip mikrobai neegzistuoja miestuose.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2010.11.01, 10:20.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Autobusai, lyginant, su mikrobais, išmeta mažiau teršalų (nes vienas autobusas pakeičia ne vieną mikrobą). Plius dar daugiau tvarkos gatvėse, autobusai nesustoja kur papuola.
                            Kalbant apie ekonomiką, mikrobai tik atsiriekia dalį rinkos, bet priešingai nei autobusų parkas, mokesčių beveik nesumoka (čia kalbu konkrečiai būtent apie Panevėžį). O kai taip vyksta, autobusų parkas turi aitinkamai mažiau pajamų, sunkiau atnaujinti parką ir t.t. Todėl beveik niekur ES tokie kaip mikrobai neegzistuoja miestuose.
                            Būtent! Tai ir turėjau omeny, o konkrečiai neįvardijau specialiai, pažiūrėt, kokia kieno nuomonė. Dar pridursiu, kad bent trečdalis mikroautobusų rieda prastesnės kokybės kontrabandiniu kuru. O sekmadieniais dažniausiai keleiviai negauna bilietų, nes tada niekas nekontroliuoja.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Mikroautobusai gerai tiems žmonėms, kurie skuba. Pats seniau važiuodavau nuo centro iki traukinių stoties. Konkrečiai nuo Ukmergės stotelės. Man tinkamas autobusas būtų tik 17.23, bet jis dažnai vėluoja. Tai nebespėju į traukinį. Mikroautobusas važiuodavo 17.15-17.22. Su juo bent jau garantuotai spėdavau. Juos naikinti reikia tik tada, kai autobusai pradės punktualiai važinėti, nes kitu atveju žmonės pradės važinėti savo automobiliais, o ne autobusais. Niekas nenori 30 min važiuoti autobusu, kai kitu transportu užtrunka 15 min. Vilniuje ir Kaune mikroautobusus galima naikinti, tik padarius miesto transporto greituosius maršrutus.
                              Paskutinis taisė sknts; 2010.11.02, 13:07.

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Būtent! Tai ir turėjau omeny, o konkrečiai neįvardijau specialiai, pažiūrėt, kokia kieno nuomonė. Dar pridursiu, kad bent trečdalis mikroautobusų rieda prastesnės kokybės kontrabandiniu kuru. O sekmadieniais dažniausiai keleiviai negauna bilietų, nes tada niekas nekontroliuoja.
                                Ne kontrabandiniu kuru,o AP kuru vairuotojams gyventi irgi reikia.

                                Comment


                                  Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                  Mikroautobusai gerai tiems žmonėms, kurie skuba. Pats seniau važiuodavau nuo centro iki traukinių stoties. Konkrečiai nuo Ukmergės stotelės. Man tinkamas autobusas būtų tik 17.23, bet jis dažnai vėluoja. Tai nebespėju į traukinį. Mikroautobusas važiuodavo 17.15-17.22. Su bent jau garantuotai spėdavau. Juos naikinti reikia tik tada, kai autobusai pradės punktualiai važinėti, nes kitu atveju žmonės pradės važinėti savo automobiliais, o ne autobusais. Niekas nenori 30 min važiuoti autobusu, kai kitu transportu užtrunka 15 min. Vilniuje ir Kaune mikroautobusus galima naikinti, tik padarius miesto transporto greituosius maršrutus.
                                  O kažkodėl tai, kad mikroautobusai važiuoja ne punktualiai, nieko nejaudina... Ak, jie gi net savo tvarkaraščių neskelbia Dirba kaip nori ir vargo nemato.
                                  Kodėl mikroautobusai nuvažiuoja greičiau? 1. Pažeidinėja KET. 2. Veža nesaugiai. 3. Nesilaiko vairuotojų darbo ir poilsio režimo nustatytų normų. ir t.t.
                                  Autobusams reikėtų kiek sumažinti trasos įveikimo laiką ir būtų pasiektas kompromisas.

                                  Vilniuje ir Kaune greitųjų maršrutų tiek neprikursi, kad patenkintum visų poreikius. Be to, piko metu mikroautobusai tą pačią atkarpą nuvažiuoja per tą patį laiką ar net važiuoja ilgiau, nei troleibusai ir autobusai (apie tai jau esame diskutavę Kauno VT temoje ir tai patvirtino ne vienas žmogus). Taigi piko metu mikroautobusų išvis nereikėtų, užtektų sudažninti troleibusų ir autobusų eismą, pakoreguot dalies maršrutų trasas.

                                  Dažnas klaidingai suvokia, kad mikroautobusų naikinimo atveju, autobusai ir troleibusai kursuotų kaip iki šiol.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                                    Ne kontrabandiniu kuru,o AP kuru vairuotojams gyventi irgi reikia.
                                    Vairuotojai, kaip ir daugelis kitų lietuvių, privalo dirbti sąžiningai. Jei jų alga netenkina, tegul ieškosi kitokio darbo. Ir taip mikroautobusų vairuotojai gauna per daug už tokį aptarnavimą, kokį gauna keleiviai.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      O kiek tavo manymu gauna mikroautobusų vairuotojai.

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Būtent! Tai ir turėjau omeny, o konkrečiai neįvardijau specialiai, pažiūrėt, kokia kieno nuomonė. Dar pridursiu, kad bent trečdalis mikroautobusų rieda prastesnės kokybės kontrabandiniu kuru. O sekmadieniais dažniausiai keleiviai negauna bilietų, nes tada niekas nekontroliuoja.
                                        Ne tik sekmdieniais. Aš asmeniškai gal tik vieną kartą bilietą gavau, nors anksčiau mikrobais dažnokai važinėjau (dabar nebevažinėju)
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                                          O kiek tavo manymu gauna mikroautobusų vairuotojai.
                                          Mano manymu, apie 800 Lt į rankas turėtų gauti. Dar neduodami bilietus, turėtų prisidurti per mėn. po vieną ar kelis šimtus, priklausomai nuo apsukrumo.

                                          Turint omeny, kad mikroautobusų vairuotojai leidžia sau nevažiuoti kai kurių reisų, nesilaiko grafiko, su keleiviais elgiasi kaip su neprašytais pakeleiviais (ne visada taip), tai, lyginant mikroautobusų ir autobusų/troleibusų vairuotojams skirtus ir vykdomus reikalavimus bei patį transporto priemonės vairavimo sudėtingumą, mikroautobusų vairuotojai turėtų gauti perpus mažiau, nei autobusų ar troleibusų vairuotojai.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X