Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
Angliškame puslapyje nerodo nuotraukųI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Prikelineju senas temas, bet supratau, kodel nuotrauku nerodo angliskam puslapy. Esme tame, jog nuotraukas reikia sukelti i bendra galerija, taciau tam reikia autoriaus sutikimo bei licenzijos. Prasideda rimti dalykai. Tad butu lengviau, jei nuotraukas ikeltumete patys, ir pasirinktumete licenzija. bus lengviau jas panaudot.
Ikelkite cia: http://lt.wikipedia.org/wiki/Special...AEk%C4%97limas
Comment
-
Nors Lietuvos autobusų parkai senus autobusus pardavė jau gerokai anksčiau – prieš keletą metų, kai kuriuose Lietuvos regionuose dar yra užsilikusių senų, sovietinių autobusų. Neseniai UAB „Panevėžio autobusų parkas“ metalo laužui pardavė šešias tonas svėrusį „Ikarus“ autobusą, už kurį gavo 3000 Lt.
Comment
-
Kas čia rašė, kad privatūs mikriukai karaliauja Panevėžyje? Anot jų pačių, miesto valdžia juos diskriminuoja, o keleivių dėl plintančios automobilizacijos ir didėjančios emigracijos ir taip nuolat mažėja...
Gegužės pradžioje pakvietusi privačius vežėjus varžytis konkursuose vienam ar kitam miesto maršrutui aptarnauti, vakar Savivaldybė pirmiems šešiems maršrutams sulaukė tik vienos maršrutinių taksi įmonės siūlymo.
Nei jo esmės, nei bendrovės pavadinimo komisijos darbe dalyvavusi vicemerė Rimantė Ratinskaitė „Panevėžio balsui“ neatskleidė. Mero pavaduotojos teigimu, ji nenorinti nieko komentuoti, nes konkursas dar nesibaigė ir nugalėtojai neišaiškinti, be to, Savivaldybė su privačiais vežėjais yra pasirašiusi nešališkumo deklaraciją, nenumatančią viešai teikti duomenų apie dar vykstantį konkursą. Po trijų dienų Savivaldybė lauks maršrutinių taksi įmonių paraiškų aptarnauti likusius maršrutus.
Penkiolika įmonių jungiančios asociacijos „Maršrutas“ vadovas Laimas Valavičius dienraščiui pranešė, jog nė viena asociacijos narė vakar vykusiame konkurse nedalyvavo.
„Ten nebuvo ir daug kitų man žinomų bendrovių. Dalyvauti nėra jokios prasmės. O kam? Įsivaizduokite, kad esate gamintojas, ir jums pasako, jog jūsų prekė kainuos 50, o kito verslininko — 500 litų, ir dar nurodo, kiek tų prekių galėsime pagaminti!“ — pasitelkęs palyginimą karštai aiškino L. Valavičius.
Pasak „Maršruto“ vadovo, Savivaldybė pakeitė trasas taip, kad būtų naudingiau tik jos valdomam Panevėžio autobusų parkui, o privatiems vežėjams pasiūlyti maršrutai kaipmat atvestų į bankrotą.
Paklaustas, iš ko mikroautobusų vairuotojai gyvens, jei negaus užsakymų vienais ar kitais maršrutais vežti keleivių, L. Valavičius nenusiminė.
„Kol kas mūsų sutartys su Savivaldybe dar galioja. O kas bus paskui, žiūrėsime. Gal teks imti kirvius ir kalavijus?“ — ginče su miesto valdžia ginklų dar nedėjo „Maršruto“ asociacijos lyderis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPanevėžyje - Taip. Ir ten nieko, nors visko pasitaiko...Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet gi ten keleivių srautai juokingai maži. Nors kartais ilgėliau užtrunka stotelėse. Ypač kai geras oras - tuomet daugiau žmonių.Parašė sknts Rodyti pranešimąTai skeptikai teigė, kad ši tvarka žlugs ir Panevėžyje. Tačiau žmonės apsiprato ir tokia tvarka sėkmingai gyvuoja. Gal ne visada vairuotojai jos laikosi, bet ji veikia.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, aš irgi buvau įlipęs. Bet priėjau prie vairuotojo ir parodžiau bilietą.
Comment
-
Nors R. Petukauskas ir socialdemokratas, bet šįkart kalba protingai ir įdomiai:
Prasiskolinusi miesto Savivaldybė geranoriškai ištiesė pagalbos ranką savo kreditoriui — paprašė banko leisti Panevėžio autobusų parkui grąžinti milijoninę paskolą metais vėliau nei sutarta.
Panevėžio miesto savivaldybės tarybos kolegija vakar pritarė Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus Rimanto Petukausko prašymui parašyti garantinį raštą bankui „Swedbank“ pratęsti metams terminą paimtai trumpalaikei paskolai grąžinti.
Kuprą užkrovė ir Savivaldybė
Garantinį raštą politikai pasirašyti įpareigojo Savivaldybės administracijos direktorę Kristiną Vareikienę.
Savivaldybės kontroliuojamos įmonės direktorius R. Petukauskas kolegijos politikams aiškino, esą 2009 metų liepos 21 dieną trumpalaikę paskolą imti buvo priversti, nes bendrovė pritrūko apyvartinių lėšų.
„Jei ne ta 1 milijono 700 tūkstančių litų paskola, – tvirtino direktorius, – būtume neišgyvenę. Jau milijoną 200 tūkstančių išleidome detalėms ir degalams pirkti bei darbuotojų atlyginimams išmokėti, o 500 tūkstančių laikome užspaudę juodai dienai. Nenorime visai likti be pinigų.“
Bendrovės vadovas vakar Tarybos kolegijai detaliai aiškino, kodėl bankui būtina pristatyti tokį raštą: „Nepristačius iš Savivaldybės tokios garantijos, bankas tuojau pat reikalaus grąžinti paimtą paskolą, o grąžinti jos neturime iš ko. Rezervų neturime. Beje, nenorėčiau būti klaidingai suprastas, bet Savivaldybė skolinga bendrovei per 5 milijonus litų. Todėl, manau, mūsų prašymas Savivaldybei – realus.“
Milijonų nesulaukė
Tačiau politikai, prieš tenkindami R. Petukausko prašymą, domėjosi, ar įmonė taupo, kaip klostosi reikalai dėl Autobusų stoties pastato, dar norėjo sužinoti, ar darbo rezultatai gerėja.
Bendrovės vadovas sakė: nors ir sunkmetis, tikisi šiuos metus baigti su mažesniais nuostoliais nei pernai. Nors nesitiki atgauti iš Savivaldybės skolos, bet darbo rezultatai jau dabar rodo, kad 2010 metų pusmečio nuostoliai bus mažesni nei 2009-aisiais (pernai bendrovė patyrė 320 tūkstančių litų nuostolį). Be to, įmonė dirba griežto taupymo režimu – darbuotojams atlyginimas sumažintas 15 procentų.
Mero patarėja Marija Danutė Kažukauskienė smalsavo, kodėl vilniečiai ir klaipėdiečiai giriasi, jog įvedę naują tvarką – į miestuose kursuojančius maršrutinius autobusus lipti tik pro priekines duris – padidins pajamas net 3–4 milijonais litų, o panevėžiečiai transportininkai, tokią tvarką įvedę prieš metus, apie didesnes pajamas nė nekalba.
„Tai yra viešųjų ryšių akcija, – šyptelėjęs atsakė R. Petukauskas. – Tokių pajamų vien todėl, kad keleiviai tegali įlipti pro priekines duris, gauti neįmanoma. Įvedę tokią tvarką taip pat skaičiavome, kiek padidės įmonės pajamos. Ir jos tikrai padidėjo, bet milijonų neuždirbome.“
Elektroniniai bilietai — prabanga
Mero pavaduotoją Audronę Grainienę domino, kodėl Panevėžio autobusų parkas neskuba įgyvendinti maršrutiniuose autobusuose elektroninių bilietų. Bendrovės vadovas paaiškino tam neturintys galimybės – nėra tiek lėšų. Be to, aiškino jis, Vilnius, Kaunas ir Klaipėda šį projektą įgyvendina gavę paramą iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų. Tačiau esą ir tų miestų transportininkai kol kas pagamino tik nuolatinius elektroninius bilietus, tuose miestuose nėra pardavinėjami vienkartiniai elektroniniai bilietai, nes šiuo metu tai prabangos dalykas. R. Petukauskas sakė, kad pastarieji planai bus įgyvendinti praturtėjus.
Panevėžio autobusų parko direktorius nepamiršo pasakyti, kad net ir sunkmečiu bendrovė stengiasi keisti pasenusius autobusus.
„Po miestą nebevažinėja ir oro nebeteršia autobusai „Ikarus“. Parkas tokių nebeturi nė vieno. Dar ne visais maršrutais važinėja žemagrindžiai autobusai, bet iki metų pabaigos nebeliks senų 1983 metų autobusų. Juos pakeisime šiemet pirktais 2001 ir 1999 metų autobusais. Beje, vienas devynerių metų senumo autobusas jau kursuoja po miestą. Tokio neturi nė vienas šalies miestas“, – skaičiavo naujuosius autobusus R. Petukauskas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Nelabai į temą (iš anskto atsprašau), bet tiesiog pažiūrėkit, koks žmogus vadovauja autobusų parkui
http://www.youtube.com/watch?v=E8uJzKqVdYc
http://www.youtube.com/watch?v=VJVz8npr49sPaskutinis taisė Sater; 2010.07.22, 21:48.
Comment
-
http://www.miestai.net/forumas/showp...4&postcount=26 Pasakymas tinka abiems temomis"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
Comment