Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGarsiai galvoju, kad gal nuėmus 9 ir 12 maršrutus, nebeliks AP "argumento", kad į Pažagienius 16 pratęsti neįmanoma dėl autobusų trūkumo. Nes pats faktas, kad ten nėra miesto autobuso, yra beveik nesąmonė.
Vytautai, 7 maršrutas ir dabar turi nemažą paklausą, nes juo naudojasi Beržų gatvės gyventojai, o kur dar visas Stoties rajonas bei Pušaloto gatvė link Techninės apžūros centro. Be to, 7 maršrutu naudojasi ir Bliūdžių gyventojai, važiuodami nuo centro iki Stiklo fabriko, o nuo jo pėsčiomis namo ir atvirkščiai (beveik visi - mokiniai)دائما الليتوانيه
Comment
-
Truputį senesnė informacija.
Bendrovė turi penkiolika miesto maršrutų, iš jų pelningi tik keturi. Be to, trijų maršrutų keliai nusidriekia ir per rajono teritoriją. Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija, kad būtų nustatyti nuostoliai, kuriuos Autobusų parkas patiria veždamas rajono keleivius. Komisija nurodė, kad ne miesto teritorija autobusai 1,9 kilometro važiuoja iki Pajuosčio, 0,6 kilometro – iki Vaivadų ir 1,3 kilometro – iki Piniavos. Per devynis mėnesius Autobusų parko autobusai rajono teritorija nuvažiavo 84973 kilometrus ir dėl to įmonė patyrė 18712 litų nuostolį.
V.Matkevičius rajono Savivaldybei priminė, kad pagal Vietos savivaldos įstatymą ir Susisiekimo ministro įsakymą rajonas turėtų kompensuoti nuostolius, susidarančius dėl keleivių vežimo rajone. Savivaldybei atsiųstame rašte buvo pabrėžiama, kad tik išsprendus klausimą dėl nuostolių kompensavimo bus deramasi dėl 16-ojo miesto autobusų maršruto pratęsimo iki Pažagienių.
Šią problemą bandoma išspręsti jau kelerius metusدائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąAr nebūtų paprasčiau Pažagienius tiesiog prijungti prie miesto? Jau seniai laikas prijungti ir Dembavą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTen net nereikia papildomo autobuso. Kaip amiko anksčiau minėjo, tereikia max 3 minučių pirmyn, ir 3 - atgal nuo bazės iki Pažagienių. Nežinau, kame čia reikalas, kad negali dar 1 km pavažiuoti toliau.
2. Ar yra ten įrengta autobusų apsisukimo aikštelė? Jei ne, tai vien ją įrengti kainuoja labai daug.
3. Ar prie apsisukimo žiedo yra perėja? Jei ne, reikia ją įrengti, nes ten jau priemiestinis kelias prasideda, kur mašinos važiuoja turbūt greičiau nei 50 km/h.
Pažagieniai nėra didelė gyvenvietė, todėl pakaktų pratęsti kelis reisus iki ten.
Išnagrinėjau 16-ojo tvarkaraštį. Deja, rezervo piko metu nėra. Vadinasi, jei pratęstume keletą reisų, reikėtų arba papildomos transporto priemonės, arba tiesiog sudaryti naują tvarkaraštį su didesniais intervalais. Piko metu vietoj intervalo 10-13 min. būtų intervalas 15-18 min. Problema būtų dar viena. Dėl tų kelių prailgintų reisų, šiek tiek išsibalansuoja grafikai ir toliau važiuojantis autobusas turėtų didesnį intervalą, o įprasta trasa važiuojantis galėtų važiuoti mažesniu intervalu, bet tai po kelių ratų visiškai išbalansuotų tvarkaraštį. Todėl įprasta trasa važiuojantys turėtų ilsėtis ilgiau, kad būtų suderinta. O ilgesnė prastova iškart reiškia, kad arba autobusas turės darbą baigti vakare maždaug valanda vėliau (ir taip visi grafikai, kas neštų nuostolį), arba darbą baigtų tokiu pačiu laiku. Bet dėl to nukentėtų vairuotojų atlyginimas, kurį jie gauna nuo nuvažiuoto kilometrų skaičiaus. O jei ilginamos prastovos ir neilginamas darbo laikas, automatiškai mažėja reisų skaičius ir kilometražas tam grafikui.
Bet, aišku, padaryti tikrai įmanoma.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.27, 11:15.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą1. Pažagieniai tai miestas ar jau rajonas?
2. Ar yra ten įrengta autobusų apsisukimo aikštelė? Jei ne, tai vien ją įrengti kainuoja labai daug.
3. Ar prie apsisukimo žiedo yra perėja? Jei ne, reikia ją įrengti, nes ten jau priemiestinis kelias prasideda, kur mašinos važiuoja turbūt greičiau nei 50 km/h.
2. Tu kalbi apie aikštelę pagrindiniame kelyje? Yra, bet ji žymiai toliau nei įsūkimas į gyvenvietę. Tačiau autobusas galėtų įvažiuoti į pačią miestelio teritoriją ir ten apsisukti (reiktų papildomų 150-200m pirmyn ir tiek pat atgal iki pagrindinio kelio).
3. Perėja nėra reikalinga, nes gyvenvietė yra tik vienoje kelio pusėje, kitoje - vieni laukai.
Raudonai pažymėjau, kur reiktų autobusui apsisukti pagrindiniame kelyje, o mėlyna - važiavimas į gyvenvietę.
Sutinku su tavimi, kad prie šitų pakeitimų reiktų sedėti ne vieną ir ne dvi valandas kad būtų rastas optimaliausias variantas. Bet viskas įmanoma...Paskutinis taisė arsiakas; 2009.04.27, 12:57.دائما الليتوانيه
Comment
-
Situacija aiški.
Dėl tvarkaraščio išsiaiškinome - padaryti įmanoma, bet nukentėtų miesto keleiviai, nes sumažėtų intervalas. O dėl maršruto: jei miestelyje tas kelias siauresnis nei 3 m pločio ir nėra nors vienoje pusėje kelkraščio, tada viešasis transportas į miestelį įvažiuoti negali. Dėl saugumo. Taip pat jei važiuotų į miestelį, reikėtų išsiaiškinti, kam priklauso žemė, kur nurodei, kad apsisuktų autobusas. Jei tai privati žemė - būtų beveik neįmanoma sutarti dėl jos nuomos ar išpirkimo.
Jei transportas važiuotų raudona linija ir apsisuktų kur pažymėjai, tai nori nenori, reikėtų dviejų perėjų prie kiekvienos stotelės. Viena stotelė būtų ten, kur susikerta raudona su mėlyna linijos, o kita stotelė, kur raudona linija parodytas apsisukimas.
Į miestelį yra galimybė paleisti maršrutinio taksi maršrutą. Kaip matau žemėlapyje, ten labai mažai namų. Vos keletas daugiaaukščių, taigi leisti autobusą kažin ar apsimokėtų. Galėtų kelis kartus per dieną važiuoti maršrutinis taksi.
Kadangi ten rajonas, tai šią situaciją ir turi spręsti rajono savivaldybė. Ir prioritetas yra rajono, o ne miesto vežėjams. Todėl realiausia galimybė, sutarti, kad kuris nors rajono maršrutas užsuktų į tą gyvenvietę kelis kartus per dieną.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.27, 17:17.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą... Problema būtų dar viena. Dėl tų kelių prailgintų reisų, šiek tiek išsibalansuoja grafikai ir toliau važiuojantis autobusas turėtų didesnį intervalą, o įprasta trasa važiuojantis galėtų važiuoti mažesniu intervalu, bet tai po kelių ratų visiškai išbalansuotų tvarkaraštį. Todėl įprasta trasa važiuojantys turėtų ilsėtis ilgiau, kad būtų suderinta. ...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąBet gi gal būtų galima vieną kartą užsukti vienu autobusu, kitą kartą kitu, nebūtinai tuo pačiu vienu autobusu užsukti visus kartus ir gal išeitų geriau...Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.27, 19:35.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKai buvo nutiestas dviračių takas iš Panevėžio centro į Berčiūnus (pusiau kurortinis priemiestis), tuo metu tai buvo ilgiausias dviračių takas Lietuvoje (gal ir tebėra).Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPrijungti prie miesto taip pat ne ką lengviau, nes tam dažniausiai aršiai priešinasi gyventojai. Prijungus prie miesto susisiekimas nors ir pagerėtų, bet greičiausiai pabrangtų komunalinės paslaugos, kurios kai kuriuose rajonuose būna pigesnės.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSituacija aiški.
Dėl tvarkaraščio išsiaiškinome - padaryti įmanoma, bet nukentėtų miesto keleiviai, nes sumažėtų intervalas.
Jei transportas važiuotų raudona linija ir apsisuktų kur pažymėjai, tai nori nenori, reikėtų dviejų perėjų prie kiekvienos stotelės. Viena stotelė būtų ten, kur susikerta raudona su mėlyna linijos, o kita stotelė, kur raudona linija parodytas apsisukimas.
Važiuoti raudona linija apsimokėtų labiausiai. Tokiu atveju visiškai nereikia jokių perėjų - galima padaryti kaip Grigiškėse, Vilniuje. Beje, pažymėtoje kelio atkarpoje yra apsisukimas kita kryptimi, abipus kurio yra aiškiai matomos stotelės.
Tokiu atveju būtų daroma 10-12 min.atstova Molainių g. Būtų įdomu sudaryti šio prailginto maršruto grafiką čia.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIntervalas tada didėtų, ne mažėtų .
Važiuoti raudona linija apsimokėtų labiausiai. Tokiu atveju visiškai nereikia jokių perėjų - galima padaryti kaip Grigiškėse, Vilniuje. Beje, pažymėtoje kelio atkarpoje yra apsisukimas kita kryptimi, abipus kurio yra aiškiai matomos stotelės.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąTurbūt nelabai į temą, bet šita informacija smarkiai abejotina. Kažkaip iš akies imant tarp Vilniaus Antakalnio ir Nemenčinės atstumas tikrai didesnis, o ten takas jau seniai yra. O po to kai buvo pabaigtas dviračių takas tarp Smiltynės ir Nidos, tai Panevėžio - Berčiūnų takui iki ilgiausio pasidarė labai toli.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIntervalas tada didėtų, ne mažėtų .
Važiuoti raudona linija apsimokėtų labiausiai. Tokiu atveju visiškai nereikia jokių perėjų - galima padaryti kaip Grigiškėse, Vilniuje. Beje, pažymėtoje kelio atkarpoje yra apsisukimas kita kryptimi, abipus kurio yra aiškiai matomos stotelės.
Atvaizdas
Tokiu atveju būtų daroma 10-12 min.atstova Molainių g. Būtų įdomu sudaryti šio prailginto maršruto grafiką čia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTokiu atveju visiškai nereikia jokių perėjų - galima padaryti kaip Grigiškėse, Vilniuje.
Comment
-
Žemėlapyje matyti, kad nuo Vilniaus pusės link Grigiškių nėra stotelių ir keleiviai išlaipinami ir įlaipinami tik vienoje kelio pusėje - jau apsisukus autobusui ir grįžtant į Vilnių.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.27, 23:56.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSituacija aiški.
Dėl tvarkaraščio išsiaiškinome - padaryti įmanoma, bet nukentėtų miesto keleiviai, nes sumažėtų intervalas. O dėl maršruto: jei miestelyje tas kelias siauresnis nei 3 m pločio ir nėra nors vienoje pusėje kelkraščio, tada viešasis transportas į miestelį įvažiuoti negali. Dėl saugumo. Taip pat jei važiuotų į miestelį, reikėtų išsiaiškinti, kam priklauso žemė, kur nurodei, kad apsisuktų autobusas. Jei tai privati žemė - būtų beveik neįmanoma sutarti dėl jos nuomos ar išpirkimo.
Jei transportas važiuotų raudona linija ir apsisuktų kur pažymėjai, tai nori nenori, reikėtų dviejų perėjų prie kiekvienos stotelės. Viena stotelė būtų ten, kur susikerta raudona su mėlyna linijos, o kita stotelė, kur raudona linija parodytas apsisukimas.
Į miestelį yra galimybė paleisti maršrutinio taksi maršrutą. Kaip matau žemėlapyje, ten labai mažai namų. Vos keletas daugiaaukščių, taigi leisti autobusą kažin ar apsimokėtų. Galėtų kelis kartus per dieną važiuoti maršrutinis taksi.
Kadangi ten rajonas, tai šią situaciją ir turi spręsti rajono savivaldybė. Ir prioritetas yra rajono, o ne miesto vežėjams. Todėl realiausia galimybė, sutarti, kad kuris nors rajono maršrutas užsuktų į tą gyvenvietę kelis kartus per dieną."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąTas kelias ir ta aikštelė nė velnio netinkama autobusams į Pažagienius, ten vos 2 lengvos mašinos prasilenkiawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment