Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Miesto keleivinis transportas - derinant visų vežėjų interesus



    Šiandien Panevėžio miesto savivaldybėje vyko Keleivinio transporto organizavimo komisijos posėdis. Jame aptarti privačių maršrutinių taksi vežėjų ir Panevėžio autobusų parko bendrovės siūlymai optimizuoti veiklą.
    Posėdyje nutarta pritarti privačių vežėjų asociacijos „Maršrutas" siūlymui parengti miesto transporto eismo organizavimo studiją. Vežėjai patikino finansiškai paremsiantys šios studijos rengimą. Taip pat pritarta J.Žilio ir T.Kvieskienės įmonių prašymui atsisakius 22 maršruto leisti laikinai, kol bus surengtas konkursas vežti keleivius naujaisiais maršrutais, važiuoti 16 maršrutu.

    Panevėžio autobusų parkas komisijai pateikė savo pasiūlymus mažinti nuostolius. Pasak bendrovės direktoriaus Rimanto Petukausko, numatoma peržiūrėti visų maršrutų autobusų darbo pradžios ir pabaigos laiką, mažinti reisų skaičių. Atsižvelgus, kad ypač nuostolingi 5-asis, 9-asis ir 12-asis maršrutai, norima darbo dienomis mažinti 5-ojo maršruto autobusų skaičių, poilsio dienomis šių reisų visai atsisakyti.
    Planuojama visiškai nutraukti 9-ojo ir 12-ojo maršrutų autobusų eismą. Bus atlikti 6-ojo ir 7-ojo maršrutų keleivių srautų tyrimai. Esant būtinybei, poilsio dienomis 6-ojo trasa gali būti palikta iki geležinkelio stoties, 7-ojo trasa darbo dienomis - iki stiklo fabriko.

    „Balandžio mėnesį atliksime visų maršrutų keleivių srautų tyrimą. Remdamiesi jo duomenimis, ieškosime papildomų rezervų veiklos nuostolingumui mažinti", - teigė R.Petukauskas.

    Preliminariais duomenimis, įgyvendinus bendrovės pasiūlymus per metus būtų sutaupyta apie 400 tūkst. Lt.

    „Savivaldybės tikslas - užtikrinti, kad miesto keleivinis transportas būtų patrauklus visiems panevėžiečiams. Keleivių patogumui, sieksime suderinti privačių vežėjų ir autobusų parko darbą", - sako Savivaldybės administracijos direktorius Stasys Karčinskas.

    Kitą savaitę numatomame Keleivinio transporto organizavimo komisijos posėdyje bus išanalizuoti privačių vežėjų siūlymai dėl konkrečių maršrutų ir juos aptarnaujančių mikroautobusų skaičiaus.

    Šaltinis: http://www.aina.lt/naujienos/panevez...interesus.html
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #22
      5-tas maršrutas yra visiškas nesusipratimas. Jis iš viso nereikalingas, tegu naikina kuo greičiau.

      O 12-tas yra reikalingas rytais ir vakarais, po visų darbų. Važinėjau su juo dažnokai, kai pavėluodavau į kitus autobusus, tai mačiau realią situaciją, ir žinau, kad žmonėms jis reikalingas. Ir taip retai važiuoja (vos ~10 reisų per dieną).

      Ką manot kiti panevėžiečiai ir visi kiti, besidomintys viešuoju transportu?

      Beje, gal kas galit pasakyti kur važiuodavo 22 maršrutas? Ar tik ne nuo Babilono pro Kniaudiškių gatvę link "Ekrano"?
      دائما الليتوانيه

      Comment


        #23
        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
        5-tas maršrutas yra visiškas nesusipratimas. Jis iš viso nereikalingas, tegu naikina kuo greičiau.

        O 12-tas yra reikalingas rytais ir vakarais, po visų darbų. Važinėjau su juo dažnokai, kai pavėluodavau į kitus autobusus, tai mačiau realią situaciją, ir žinau, kad žmonėms jis reikalingas. Ir taip retai važiuoja (vos ~10 reisų per dieną).

        Ką manot kiti panevėžiečiai ir visi kiti, besidomintys viešuoju transportu?

        Beje, gal kas galit pasakyti kur važiuodavo 22 maršrutas? Ar tik ne nuo Babilono pro Kniaudiškių gatvę link "Ekrano"?

        5 maršruto autobuse nesu matęs daugiau nei 3 keleivių vienu metu (išskyrus sovietmetį ir laikotarpį iki mikroautobusų išplitimo). O apie 22 (gėda) maršrutą pirmą kartą girdžiu... Beje, ir 16 maršrutas man kažkoks keistas - ok, vienintelis važiuoja iki bazių netoli Pažagienių, bet paskui raitosi kaip gyvatė po miestą. Vilniuje toks panašus yra 11 autobuso maršrutas, bet jis bent jau pro Senamiestį važiuoja.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #24
          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          5 maršruto autobuse nesu matęs daugiau nei 3 keleivių vienu metu (išskyrus sovietmetį ir laikotarpį iki mikroautobusų išplitimo). O apie 22 (gėda) maršrutą pirmą kartą girdžiu... Beje, ir 16 maršrutas man kažkoks keistas - ok, vienintelis važiuoja iki bazių netoli Pažagienių, bet paskui raitosi kaip gyvatė po miestą. Vilniuje toks panašus yra 11 autobuso maršrutas, bet jis bent jau pro Senamiestį važiuoja.
          Maršrutus į nebeveikiančias gamyklas tikrai reiktų naikinti, apskritai slogi atmosfera matant užrašus ,,Ekranas'' ant mikriukų ar autobusų.
          O dėl 16 maršruto, bent kiek pamenu, tai pusė mokyklos juo atvažiuodavo, nes tas raizgymasis visai naudingas yra, apimama daugiau kvartalų. Ir šiaip manau tai vienas populiariausių maršrutų mieste.
          Flickr

          Comment


            #25
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Maršrutus į nebeveikiančias gamyklas tikrai reiktų naikinti, apskritai slogi atmosfera matant užrašus ,,Ekranas'' ant mikriukų ar autobusų.
            O dėl 16 maršruto, bent kiek pamenu, tai pusė mokyklos juo atvažiuodavo, nes tas raizgymasis visai naudingas yra, apimama daugiau kvartalų. Ir šiaip manau tai vienas populiariausių maršrutų mieste.
            Kiek galiu spręsti iš autobusų, dirbančių šiame maršrute nuotraukų (standartinio dydžio, visada užpildyti keleiviais) ir jo grafiko, maršrutas tikrai gerai suplanuotas. Tuo labiau juo naudojasi žmonės, važiuojantys į Pažagienius - užjaučiu juos, nes niekas nenori 16-o pratęsti iki pat gyvenvietės viena stotele. Vienas iš bukiausių pasitesinimų - prireiktų papildomo autobuso Jei tokį dar vieną pridėti, tai intervalas kaip tik žymiai sumažės. Iki Pažagienių nuo Prekybos bazės galima nuvažiuoti per 2-3 min. tai nėra tiek daug, kad reikėtų dar vieno autobuso. Tuo labiau būtų galimybė "prikelti" dvigubus autobusus.
            5-asis maršrutas poilsio dienomis yra visiškai nereikalingas, o dar su tokiu grafiku tai iš viso... Būtų pusė bėdos, jei važiuotų kas 24 min. pastoviai be 48 min. tarpo kas antrą valandą...
            11 Vilniaus maršrutas yra ūkiškai tariant "показуха", t.y. noras pasirodyti prieš miesto svečius, kad pas mus važiuoja tokie gražučiai, kaip buvo sakoma "manevringi" MB Cito (nė velnio - Karosa lengviau apsisuka, nei jis). Tos gatvės, kur jis važiuoja yra visiškai nepritaikytos autobusų eismui - amžinai užstatytos mašinomis. O Užupyje jis tikrai reikalingas, bet nuo įvažiavimo į jį iki angelo skulptūros irgi mašinų 9 galybės ir ten autobusas vos vos pralenda.
            Paskutinis taisė Mettal; 2009.04.15, 14:14.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #26
              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              5 maršruto autobuse nesu matęs daugiau nei 3 keleivių vienu metu (išskyrus sovietmetį ir laikotarpį iki mikroautobusų išplitimo). O apie 22 (gėda) maršrutą pirmą kartą girdžiu... Beje, ir 16 maršrutas man kažkoks keistas - ok, vienintelis važiuoja iki bazių netoli Pažagienių, bet paskui raitosi kaip gyvatė po miestą. Vilniuje toks panašus yra 11 autobuso maršrutas, bet jis bent jau pro Senamiestį važiuoja.
              Aš Panevėžio 16-tąjį palyginčiau su Vilniaus 11-tuoju TROLEIBUSŲ maršrutu...

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              11 Vilniaus maršrutas yra ūkiškai tariant "показуха", t.y. noras pasirodyti prieš miesto svečius, kad pas mus važiuoja tokie gražučiai, kaip buvo sakoma "manevringi" MB Cito (nė velnio - Karosa lengviau apsisuka, nei jis). Tos gatvės, kur jis važiuoja yra visiškai nepritaikytos autobusų eismui - amžinai užstatytos mašinomis. O Užupyje jis tikrai reikalingas, bet nuo įvažiavimo į jį iki angelo skulptūros irgi mašinų 9 galybės ir ten autobusas vos vos pralenda.
              Kiek ten tevažiuoja tie Cito, mažuosius VanHool'us dažniau galime pamatyti, o pastarieji dėl trumpos bazės yra tikrai manevringi. Piko metu visokių mačiau: Karosa B832, MB O405, VanHool A300, MB Citaro ir berods Saffle 2000.

              Beje, gal žinote tiksliau, kada 11-tasis vėl pradės važiuoti pro Rotušę, nes jau seniai turėjo pagal visus tvarkaraščius...

              Kad nesumaišyti visko į vieną vietą, atsakykime atitinkamoje temoje.
              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.15, 16:35.

              Comment


                #27
                Panevėžiečius į poliklinikas vėl veš mikroautobusai

                Į poliklinikas vėl veš mikroautobusai

                Panevėžiečiai Nemuno ir A.Jakšto gatvėse įsikūrusias miesto bei Konsultacijų poliklinikas netrukus vėl galės pasiekti su privačių vežėjų maršrutiniais taksi, pažymėtais 16-uoju numeriu.
                Vežančiųjų į „Babiloną" pakanka
                Po daugiau kaip metų pertraukos maršrutiniai taksi vėl važiuos 16-uoju bei 19-uoju maršrutais. Tokiam privačių vežėjų siūlymui pritarė antradienį posėdžiavusi miesto Savivaldybės Transporto organizavimo komisija.
                Pasak Miesto ūkio skyriaus vyriausiosios specialistės Inos Urbonavičienės, komisija nusprendė leisti 22-ąją maršrutą aptarnaujantiems dviem vežėjams laikinai, kol konkurse bus išrinktas nuolatinis vežėjas, kursuoti ir 16-ąja trasa. Vežti keleivius 19-uoju maršrutu bus rengiamas kitas konkursas.
                Anksčiau 16-ajame maršrute dirbo net penki, 19-ajame - vienas vežėjas. Pabrangus degalams ir sumažėjus klientų jie verslo atsisakė ir grąžino Savivaldybės išduotus leidimus.
                Transporto organizavimo komisijos narių ir posėdyje dalyvavusių privačių vežėjų nuomonės dėl 20-ojo maršruto atnaujinimo išsiskyrė. Prieš kiek laiko į kolektyvinius sodus kursuodavusių mikroautobusų vairuotojai dabar pageidauja važinėti iki „Babilono", o komisijos požiūriu, šiame maršrute pakanka jau ir esamų privačių vežėjų automobilių bei Panevėžio autobusų parko autobusų.

                Šaltinis ir visas straipsnis: http://www.aina.lt/naujienos/panevez...iai-taksi.html
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #28
                  Nebeliks 9-o ir 12-o maršruto autobusų. Dėl 9-o tai aišku ir taip viskas, bet kokio perkūno naikina 12-ą, iki šiol nesuprantu

                  Šaltinis: http://www.panevezioautobusai.lt/info.php?mp=11&hmn=1
                  Paskutinis taisė Kosovo; 2009.04.26, 20:10.
                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                  Comment


                    #29
                    Juk 12-ojo trasą aprėpia 11-as ir 13-as maršrutai ir jie kuo puikiausiai aptarnaus esamus 12-ojo keleivius. Be to, važiuoja tik piko metu, vadinas, veža darbininkus. Galbūt dalį jų atleido tos pramonės įmonės, iki kurių važiuoja 12-as, todėl neverta jį aptarnauti dėl sumažėjusio keleivių skaičiaus.
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.26, 20:22.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #30
                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Juk 12-ojo trasą aprėpia 11-as ir 13-as maršrutai ir jie kuo puikiausiai aptarnaus esamus 12-ojo keleivius. Be to, važiuoja tik piko metu, vadinas, veža darbininkus. Galbūt dalį jų atleido tos pramonės įmonės, iki kurių važiuoja 12-as, todėl neverta jį aptarnauti dėl sumažėjusio keleivių skaičiaus.
                      Amiko, kaip matau esi visos Lietuvos miestų viešojo transporto specialistas. Na, jei paaiškės, kad esi baigęs transporto vadybą ar kažką panašaus — daugiau nebesikabinėsiu. O šiaip dėl specifinio Panevėžio išplanavimo aš iki šiol stebiuosi, kaip tie miesto autobusai čia vis tebevažinėja. Jeigu žmogus gyvena ~centre arba toje miesto pusėje, kur yra jo darbovietė, tai jam tas viešasis transportas kaip ir nereikalingas, nes viską gali pasiekti pėsčiomis. Antras dalykas, Panevėžys didžiuojasi nurungęs Šiaulius ir tapęs Lietuvos dviratininkų sostine. Šalia garsių sportinių titulų čia yra geriausiai išplėtota dviračių infrastruktūra, pats tuo kiekvieną vasarą įsitikinu. Net kartais atvykęs čia žiemą matau darbininkus minančius dviratį į darbą. Kažkaip Vilniuje tenka pastebėti tik savo malonumui arba vardan sporto minančius dviratį, nors sostinėje ir atstumai kitie, ir reljefas daug kalvotesnis.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #31
                        Džiaugiuosi dėl 16-ojo ir 19-ojo maršrutinių atgaivinimo. Pagerės Kniaudiškių susisiekimas su poliklinika A.Jakšto gatvėje, ir su pačiu centru.

                        Gaila, kad panaikino 9 ir 12 autobusų maršrutus. Turbūt taip reikėjo. Dabar realios situacijos jau nelabai žinau, bet anksčiau 12-tas (rytinis) surinkdavo nemažai žmonių. Po tokių pertvarkų žmonėm iš Molainių ir Kniaudiškių rajonų teks kulniuoti iki Maximos, ir nuo jos vykti į darbą su 13 maršrutu.

                        Kažin kiek dar laiko teks laukti, kol pakeis stotelės "AB EKRANAS" pavadinimą, kuris vis dar matomas ant visų maršrutinių, kurie važiuoja Elektronikos gatve, bei ant 14 autobuso.
                        دائما الليتوانيه

                        Comment


                          #32
                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                          Gaila, kad panaikino 9 ir 12 autobusų maršrutus. Turbūt taip reikėjo. Dabar realios situacijos jau nelabai žinau, bet anksčiau 12-tas (rytinis) surinkdavo nemažai žmonių. Po tokių pertvarkų žmonėm iš Molainių ir Kniaudiškių rajonų teks kulniuoti iki Maximos, ir nuo jos vykti į darbą su 13 maršrutu.
                          Jeigu tai tik vasarai, tai dar nieko tragiško — šiltu oru bus tik mankštelė (jeigu nelyja). Tuoj prasidės atostogų sezonas, ir keleivių dar sumažės. O AP gal sutaupys vieną kitą tūkstantėlį iš kaip visada nuostolingos veiklos, ir (tikėkimės) rudeniui šie maršrutai bus atgaivinti.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #33
                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Amiko, kaip matau esi visos Lietuvos miestų viešojo transporto specialistas. Na, jei paaiškės, kad esi baigęs transporto vadybą ar kažką panašaus — daugiau nebesikabinėsiu. O šiaip dėl specifinio Panevėžio išplanavimo aš iki šiol stebiuosi, kaip tie miesto autobusai čia vis tebevažinėja. Jeigu žmogus gyvena ~centre arba toje miesto pusėje, kur yra jo darbovietė, tai jam tas viešasis transportas kaip ir nereikalingas, nes viską gali pasiekti pėsčiomis. Antras dalykas, Panevėžys didžiuojasi nurungęs Šiaulius ir tapęs Lietuvos dviratininkų sostine. Šalia garsių sportinių titulų čia yra geriausiai išplėtota dviračių infrastruktūra, pats tuo kiekvieną vasarą įsitikinu. Net kartais atvykęs čia žiemą matau darbininkus minančius dviratį į darbą. Kažkaip Vilniuje tenka pastebėti tik savo malonumui arba vardan sporto minančius dviratį, nors sostinėje ir atstumai kitie, ir reljefas daug kalvotesnis.
                            Minėtos srities specialistas nesu, nesu ir tos krypties studentas, tačiau jau spėjau įsitikinti, kad realiame gyvenime galiu ir lygiuotis su pačiais viešojo transporto specialistais (na, ne viską žinau, bet praktinę dalį išmanau). Nuo mažens tuo domiuosi plačiąja prasme, renku informaciją, ją apdoroju, iš jos darau išvadas... Kitaip tariant, esu savamokslis. Beje, tokie savamoksliai taip pat vėliau tampa tos srities specialistais ir darbuotojais, kuria domimasi, nes jie įrodo, jog gali konkuruoti su atitinkamą mokslą baigusiais žmonėmis. Kalbant apie tai, ar Panevėžiui reikalingas viešasis transportas tai manau maršrutų ir reisų skaičius įrodo, jog jis reikalingas ir juo naudojamasi. Vis tik, jei viešojo transporto nebūtų, dalis naudotųsi nuosavais automobiliais ir tai padidintų spūsčių kiekį mieste bei smarkiai padidintų oro taršą, padidėtų ir triukšmingumo lygis. Yra gerokai mažesnių miestų už Panevėžį kur nors ir mažiau maršrutų, bet jie sėkmingai aptarnaujami. Kaune, kuris yra antras pagal dydį miestas Lietuvoje, taip pat yra vietų, kur pėsčiomis nueiti yra greičiau nei nukeliauti viešuoju transportu, bet vis tiek tokiose vietose viešasis transportas naudojamas. Viešuoju transportu naudojasi ir tie, kuriems iki darbo ar mokyklos eiti pėsčiomis netoli, bet viešuoju transportu nukeliauti yra palyginti nebrangu, patogu ir greita. Taigi net ir mažuose miestuose jis reikalingas. Bet kalbant apie Panevėžį manau net nereikia ginčytis, kad jame viešasis transportas labai svarbu, juk kasdien eiti pėsčiomis po, sakykim, 30 min. retai kas nori. Tuo tarpu viešuoju transportu tą pačią atkarpą įmanoma įveikti 5-6 kartus greičiau.
                            Dėl dviračių - labai puiku, kad jie populiarūs. Bet geriau jau žmogus ant dviračio ar viešajame transporte nei nuosavame automobilyje. Jei miesto valdžia investuoja į dviračių takų infrastruktūrą, tada aiški ir jos pozicija, o viešasis transportas šiuo atveju tampa ta priemonė, kuria naudojasi nenorintiems sėsti ant dviračių arba važiuojantiems toliau, nei nori minti dviračio pedalus. Taigi dviratininkų nelaikau konkurentais viešajam transportui.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.26, 23:14.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              #34
                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Jeigu tai tik vasarai, tai dar nieko tragiško — šiltu oru bus tik mankštelė (jeigu nelyja). Tuoj prasidės atostogų sezonas, ir keleivių dar sumažės. O AP gal sutaupys vieną kitą tūkstantėlį iš kaip visada nuostolingos veiklos, ir (tikėkimės) rudeniui šie maršrutai bus atgaivinti.
                              Labai abejoju ar rudenį bus toks aktyvus maršrutų gaivinimas, koks dabar aktyvus jų naikinimas. Nes daug žmonių netekę darbų ir tikrai keleivių sumažėjimas didmiesčiuose matyti. Todėl kurti ar atgaivinti maršrutus nėra prasmės, nes nėra rentabilumo. Dabar pagrindinis tikslas - kiek įmanoma suspausti veiklos kaštus taip, kad su esamais maršrutais būtų maksimaliai gerai aptarnaujami esami keleiviai.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                #35
                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Kalbant apie tai, ar Panevėžiui reikalingas viešasis transportas tai manau maršrutų ir reisų skaičius įrodo, jog jis reikalingas ir juo naudojamasi. Vis tik, jei viešojo transporto nebūtų, dalis naudotųsi nuosavais automobiliais ir tai padidintų spūsčių kiekį mieste bei smarkiai padidintų oro taršą, padidėtų ir triukšmingumo lygis. Yra gerokai mažesnių miestų už Panevėžį kur nors ir mažiau maršrutų, bet jie sėkmingai aptarnaujami. Kaune, kuris yra antras pagal dydį miestas Lietuvoje, taip pat yra vietų, kur pėsčiomis nueiti yra greičiau nei nukeliauti viešuoju transportu, bet vis tiek tokiose vietose viešasis transportas naudojamas. Viešuoju transportu naudojasi ir tie, kuriems iki darbo ar mokyklos eiti pėsčiomis netoli, bet viešuoju transportu nukeliauti yra palyginti nebrangu, patogu ir greita. Taigi net ir mažuose miestuose jis reikalingas. Bet kalbant apie Panevėžį manau net nereikia ginčytis, kad jame viešasis transportas labai svarbu, juk kasdien eiti pėsčiomis po, sakykim, 30 min. retai kas nori. Tuo tarpu viešuoju transportu tą pačią atkarpą įmanoma įveikti 5-6 kartus greičiau.
                                Dėl dviračių - labai puiku, kad jie populiarūs. Bet geriau jau žmogus ant dviračio ar viešajame transporte nei nuosavame automobilyje. Jei miesto valdžia investuoja į dviračių takų infrastruktūrą, tada aiški ir jos pozicija, o viešasis transportas šiuo atveju tampa ta priemonė, kuria naudojasi nenorintiems sėsti ant dviračių arba važiuojantiems toliau, nei nori minti dviračio pedalus. Taigi dviratininkų nelaikau konkurentais viešajam transportui.
                                Sutinku su viskuo. Papildau, kad Panevėžys yra pirmasis miestas Lietuvoje, išsprendęs kamščių problemas, dar tarybiniais metais nutiestas aplinkkelis, prieš kelis metus jis dar pratęstas. Kai buvo nutiestas dviračių takas iš Panevėžio centro į Berčiūnus (pusiau kurortinis priemiestis), tuo metu tai buvo ilgiausias dviračių takas Lietuvoje (gal ir tebėra).
                                Gal ir per drąsiai, bet darau prielaidą, kad vasarą sumažėjus miesto autobusų Panevėžyje, pirmiausia padidėtų pėsčiųjų ir dviratininkų srautai, nes naują automobilį krizės metu oi ne kiekvienas išgalėtų įsigyti. O aš, būdamas dar jaunas ir sveikas, per 30min jau ne kartą esu perėjęs visą Panevėžį (tai sakau ne tam, kad pasigirti, o tam, kad kitus paskatinti vėdinti savo užpakalius). Ar Panevėžyje viešuoju transportu tą pačią atkarpą įmanoma įveikti 5-6 kartus greičiau, linkęs abejoti, gal tik iki 2 kartų greičiau, o ir bilieto kaina beveik ta pati kaip ir Vilniuje. Išvis, manau Panevėžyje tik maršrutai į priemiesčius, tokie kaip į Piniavą, Vaivadus, Velžį turi ateitį.
                                Paskutinis taisė Wycka; 2009.04.27, 00:10.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #36
                                  Didmiesčiuose viešasis transportas vieną stotelę nuvažiuoja per 1-2 min. Jei tarpas tarp stotelių yra 0,7-1 km, tai per 2 min. Skaičiuokime, kad 1 km viešasis transportas įveikia per maždaug 2 min., o suaugęs žmogus pėsčiomis eidamas greitai, 1 km įveikia per 10-12 min.
                                  Taigi 10-12 min. dalijame iš 2 min. ir gauname santykį 5 arba 6 kartai.

                                  Jei būtų santykis 2, kaip tu sakai:
                                  tai jei pėsčiasis 1 km nueitų per 10 min., tada viešasis transportas tą atkarpą turėtų keliauti 5 min. (neatitinka realybės).
                                  Arba jei viešasis transportas 1 km nukeliautų per 3 min. (lėtai važiuotų), tai pėsčiasis tą atkarpą turėtų sugebėti nueiti per 6 min. (turėtų be perstojo bėgti).
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Didmiesčiuose viešasis transportas vieną stotelę nuvažiuoja per 1-2 min. Jei tarpas tarp stotelių yra 0,7-1 km, tai per 2 min. Skaičiuokime, kad 1 km viešasis transportas įveikia per maždaug 2 min., o suaugęs žmogus pėsčiomis eidamas greitai, 1 km įveikia per 10-12 min.
                                    Taigi 10-12 min. dalijame iš 2 min. ir gauname santykį 5 arba 6 kartai.

                                    Jei būtų santykis 2, kaip tu sakai:
                                    tai jei pėsčiasis 1 km nueitų per 10 min., tada viešasis transportas tą atkarpą turėtų keliauti 5 min. (neatitinka realybės).
                                    Arba jei viešasis transportas 1 km nukeliautų per 3 min. (lėtai važiuotų), tai pėsčiasis tą atkarpą turėtų sugebėti nueiti per 6 min. (turėtų be perstojo bėgti).
                                    Mes į tą pačią problemą pažiūrėjome skirtingais kampais. Matai, Panevėžyje nėra (na gal tik iš dalies 15) maršrutų, kurie visą kelią važiuotų tik tiesia trajektorija, kaip kad 26 autobusas Vilniuje. Einant pėsčiomis, galima daug kampų nukirsti einant tik pėstiesiems skirta zona, pvz.: parkais, pėsčiųjų takais.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Mes į tą pačią problemą pažiūrėjome skirtingais kampais. Matai, Panevėžyje nėra (na gal tik iš dalies 15) maršrutų, kurie visą kelią važiuotų tik tiesia trajektorija, kaip kad 26 autobusas Vilniuje. Einant pėsčiomis, galima daug kampų nukirsti einant tik pėstiesiems skirta zona, pvz.: parkais, pėsčiųjų takais.
                                      Tiesa, į šį aspektą neatsižvelgiau. Pažvelgiau tiesiog vairuotojo akimis
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Išvis, manau Panevėžyje tik maršrutai į priemiesčius, tokie kaip į Piniavą, Vaidotus, Velžį turi ateitį.
                                        Pasitaisyk, nėra aplink Panevėžį Vaidotų, maišai su Vaivadais.

                                        Na, artimiausiu metu tikrai nesulauksime maršrutų pratęsimų į Velžį, Pažagienius ar Bernatonius, bet tikiuosi, kad praėjus sunkmečiui, bus ir toliau svarstomi šie variantai.

                                        Dėl Piniavos Autobusų parkas neprašovė. Maršrutas pasiteisino, o šiuo metu netgi yra vienas iš pagrindinių maršrutų, tokių kaip 3, 6, 10 ar 16.
                                        دائما الليتوانيه

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                          Dėl Piniavos Autobusų parkas neprašovė. Maršrutas pasiteisino, o šiuo metu netgi yra vienas iš pagrindinių maršrutų, tokių kaip 3, 6, 10 ar 16.
                                          16 per visą miestą išsiraizgęs, keleivių per visą maršrutą važiuojančių tikriausiai nėra labai daug. Anksčiau 7 turėdavo didelę paklausą, kaip yra dabar - nežinau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X