Miesto keleivinis transportas - derinant visų vežėjų interesus
Šiandien Panevėžio miesto savivaldybėje vyko Keleivinio transporto organizavimo komisijos posėdis. Jame aptarti privačių maršrutinių taksi vežėjų ir Panevėžio autobusų parko bendrovės siūlymai optimizuoti veiklą.
Posėdyje nutarta pritarti privačių vežėjų asociacijos „Maršrutas" siūlymui parengti miesto transporto eismo organizavimo studiją. Vežėjai patikino finansiškai paremsiantys šios studijos rengimą. Taip pat pritarta J.Žilio ir T.Kvieskienės įmonių prašymui atsisakius 22 maršruto leisti laikinai, kol bus surengtas konkursas vežti keleivius naujaisiais maršrutais, važiuoti 16 maršrutu.
Panevėžio autobusų parkas komisijai pateikė savo pasiūlymus mažinti nuostolius. Pasak bendrovės direktoriaus Rimanto Petukausko, numatoma peržiūrėti visų maršrutų autobusų darbo pradžios ir pabaigos laiką, mažinti reisų skaičių. Atsižvelgus, kad ypač nuostolingi 5-asis, 9-asis ir 12-asis maršrutai, norima darbo dienomis mažinti 5-ojo maršruto autobusų skaičių, poilsio dienomis šių reisų visai atsisakyti.
Planuojama visiškai nutraukti 9-ojo ir 12-ojo maršrutų autobusų eismą. Bus atlikti 6-ojo ir 7-ojo maršrutų keleivių srautų tyrimai. Esant būtinybei, poilsio dienomis 6-ojo trasa gali būti palikta iki geležinkelio stoties, 7-ojo trasa darbo dienomis - iki stiklo fabriko.
„Balandžio mėnesį atliksime visų maršrutų keleivių srautų tyrimą. Remdamiesi jo duomenimis, ieškosime papildomų rezervų veiklos nuostolingumui mažinti", - teigė R.Petukauskas.
Preliminariais duomenimis, įgyvendinus bendrovės pasiūlymus per metus būtų sutaupyta apie 400 tūkst. Lt.
„Savivaldybės tikslas - užtikrinti, kad miesto keleivinis transportas būtų patrauklus visiems panevėžiečiams. Keleivių patogumui, sieksime suderinti privačių vežėjų ir autobusų parko darbą", - sako Savivaldybės administracijos direktorius Stasys Karčinskas.
Kitą savaitę numatomame Keleivinio transporto organizavimo komisijos posėdyje bus išanalizuoti privačių vežėjų siūlymai dėl konkrečių maršrutų ir juos aptarnaujančių mikroautobusų skaičiaus.
Šaltinis: http://www.aina.lt/naujienos/panevez...interesus.html
Šiandien Panevėžio miesto savivaldybėje vyko Keleivinio transporto organizavimo komisijos posėdis. Jame aptarti privačių maršrutinių taksi vežėjų ir Panevėžio autobusų parko bendrovės siūlymai optimizuoti veiklą.
Posėdyje nutarta pritarti privačių vežėjų asociacijos „Maršrutas" siūlymui parengti miesto transporto eismo organizavimo studiją. Vežėjai patikino finansiškai paremsiantys šios studijos rengimą. Taip pat pritarta J.Žilio ir T.Kvieskienės įmonių prašymui atsisakius 22 maršruto leisti laikinai, kol bus surengtas konkursas vežti keleivius naujaisiais maršrutais, važiuoti 16 maršrutu.
Panevėžio autobusų parkas komisijai pateikė savo pasiūlymus mažinti nuostolius. Pasak bendrovės direktoriaus Rimanto Petukausko, numatoma peržiūrėti visų maršrutų autobusų darbo pradžios ir pabaigos laiką, mažinti reisų skaičių. Atsižvelgus, kad ypač nuostolingi 5-asis, 9-asis ir 12-asis maršrutai, norima darbo dienomis mažinti 5-ojo maršruto autobusų skaičių, poilsio dienomis šių reisų visai atsisakyti.
Planuojama visiškai nutraukti 9-ojo ir 12-ojo maršrutų autobusų eismą. Bus atlikti 6-ojo ir 7-ojo maršrutų keleivių srautų tyrimai. Esant būtinybei, poilsio dienomis 6-ojo trasa gali būti palikta iki geležinkelio stoties, 7-ojo trasa darbo dienomis - iki stiklo fabriko.
„Balandžio mėnesį atliksime visų maršrutų keleivių srautų tyrimą. Remdamiesi jo duomenimis, ieškosime papildomų rezervų veiklos nuostolingumui mažinti", - teigė R.Petukauskas.
Preliminariais duomenimis, įgyvendinus bendrovės pasiūlymus per metus būtų sutaupyta apie 400 tūkst. Lt.
„Savivaldybės tikslas - užtikrinti, kad miesto keleivinis transportas būtų patrauklus visiems panevėžiečiams. Keleivių patogumui, sieksime suderinti privačių vežėjų ir autobusų parko darbą", - sako Savivaldybės administracijos direktorius Stasys Karčinskas.
Kitą savaitę numatomame Keleivinio transporto organizavimo komisijos posėdyje bus išanalizuoti privačių vežėjų siūlymai dėl konkrečių maršrutų ir juos aptarnaujančių mikroautobusų skaičiaus.
Šaltinis: http://www.aina.lt/naujienos/panevez...interesus.html
Comment