Kol kas tik vieni pliusai asmeniniam transportui...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
Nuo šiandien Panevėžyje autobusai važiuos rečiau
Šalyje paskelbus karantiną ir ribojant gyventojų buvimą viešosiose vietose nuo balandžio 1 dienos Panevėžyje rečiau važinės miesto autobusai.
Visų maršrutų autobusai darbo ir poilsio dienomis važiuos iki 20.30 val., išskyrus šiuos vakarinius reisus:
10-ojo maršruto – iš galinės autobusų stotelės „Dariaus ir Girėno g.“ 21.49 val.;
iš galinės autobusų stotelės „Tinklų g.“ 22.10 val. ir 22.54 val.;
3A maršruto – iš galinės autobusų stotelės „Pagojo g.“ 21.49 val.;
1-asis naktinis – iš galinės autobusų stotelės „AB „Lietkabelis“ 22.15 val.; „UAB „Devold“ 23.10 val.
Visų maršrutų autobusai nevažiuos darbo dienomis nuo 8.30 iki 12.30 val., poilsio dienomis nuo 13 iki 16 val.
10-ojo, 10A, 13-ojo, 15-ojo ir 16-ojo maršrutų autobusai kursuos vasaros sezono tvarkaraščiu.
Poilsio dienomis kursuos tik 3-iojo, 4-ojo, 6-ojo, 7-ojo, 15-ojo ir 16-ojo maršrutų autobusai.
Nutraukiamas 9-ojo maršruto autobusų eismas.
Karantino metu bilietai viešajame transporte neparduodami. Vienkartiniais ir terminuotais transporto bilietais prekiaujama šiuose spaudos kioskuose: Vilniaus g. 2, Aukštaičių g. 4, Ramygalos g. 94, Elektros g. 6, Savanorių a. 5, Nemuno g. 75, Statybininkų g. 17 ir Klaipėdos g. 79.
https://jp.lt/nuo-siandien-panevezyj...aziuos-reciau/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalėjo jau nuo praeitos savaitės. Kiek iššvaistė lėšų.
Comment
-
Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą
Galėjo kaip tik dažniau važiuotiدائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Kokiais argumentais remiantis?
2. Kuo rečiau, tuo daugiau keleivių. Tuo didesnis pavojus... Vadinasi miestui nesvarbi miestiečių sveikata, ypač tų kurie karantino sąlygomis privalo vykti į darbą arba tvarkyti reikalus...
Comment
-
Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą
1. Kad mane galutinai įtikintų atsisakyti asmeninio transporto. Kad greitai, pigiai ir patogiai...
2. Kuo rečiau, tuo daugiau keleivių. Tuo didesnis pavojus... Vadinasi miestui nesvarbi miestiečių sveikata, ypač tų kurie karantino sąlygomis privalo vykti į darbą arba tvarkyti reikalus...
Reikia suvokti, kad karantino metu niekas nesinaudoja viešuoju transportu. Nėra mokinių, nėra senjorų, dalis dirbančiųjų dirba namuose. Tie, kuriems reikia į darbą ir iš jo, nėra palikti visai be VT.
Visame pasaulyje karantino metu yra retinamas VT, kad žmonės mažiau judėtų, o Panevėžy reikia daryti atvirkščiai?دائما الليتوانيه
- 2 patinka
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Argumentai neįtikina.
(...)
Tie, kuriems reikia į darbą ir iš jo, nėra palikti visai be VT.
Visame pasaulyje karantino metu yra retinamas VT (...)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai taip ir sakyk, kad nei važinėjai VT, nei ruošeisi tai daryti.
Comment
-
Parašė Pyp123 Rodyti pranešimą
Važinėjau, bet jis manęs netenkina, nes nesilaiko grafiko ir piko valandom perpildytas... Dabar iš vis betvarkė...
Ar pats su nuosava mašina važiuodamas idealiai nuvažiuoji kaip norėtum? Visokių situacijų pasitaiko tai viena karta greičiau kita karta lėčiau.
Todėl ir nėra grafikas nusakytas kaip kažkoks įstatymas kurio reiktų laikytis, tai yra tik orientaciniai laikai.
Kol dar tokia situacija manau daugumoje parkų kad reta darbuotoja rasi užimtų pareigų apmokėjimu.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Grafiko laikytis yra neįmanoma nes važiuojama bendrame eismo sraute, viena karta būna daug keleivių kita kart mažiau, perkama iš vairuotojo skirtingas kiekis bilietų, eismo sąlygos, pačio autobuso būklė, gal net ir vairuotojas dejęs.
Ar pats su nuosava mašina važiuodamas idealiai nuvažiuoji kaip norėtum? Visokių situacijų pasitaiko tai viena karta greičiau kita karta lėčiau.
Todėl ir nėra grafikas nusakytas kaip kažkoks įstatymas kurio reiktų laikytis, tai yra tik orientaciniai laikai.
Kol dar tokia situacija manau daugumoje parkų kad reta darbuotoja rasi užimtų pareigų apmokėjimu.
Comment
-
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Taip, gal ir priklauso nuo tam tikrų veiksnių, bet dažnai būna, kad ne piko metu ir savaitgaliais transportas rieda 3 minutėmis anksčiau. Tada daugelis sako, kad nėra keleivių...
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kaune galimas iki 1:30 minutės skubėjimas jeigu tris sustojimus iš eilės pravažiuojama anksčiau iškart nuo atlyginimo apie 250 eurų, o bendras skubėjimu skaičius per mėnesį galimas apie 200 kartų
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą,
O kodel is vis ,, galimas' skubejimas'' net ir 1,30 minutes? ( Maskvoje, kas 1,30 minutes vaziuoja metro traukinys Piko metu,) vadinasi neteisingai suplanuoti atkarpu grafikai. O jei veluojama, taqi suprantama, kad yra priezastis veluoti, del tam itakojanciu veiksniu.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tam kad būtų galimybė išsilyginti laiką tarp sustojimų, nes yra duota pvz 1 minutė o pati atkarpa tarp sustojimu gali skirtis tai yra tik tiesus kelias gal yra ir sankryža o gal net ir šviesaforas.
Comment
-
Karantinas kirto per kišenę Panevėžio autobusų parkui: pajamos sumažėjo kone 80 proc.
Sumažėjęs keleivių srautas karantino metu pridarė nuostolių Panevėžio viešajam transportui.
Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ pajamos per balandžio mėnesį sumažėjo kone 80 proc. Be to, mažėjo irr vairuotojų poreikis, tačiau jie iš darbo neatleidžiami.
Sumažėjo rida
Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovas Arnoldas Gražys neslėpė, kad tema apie patirtus nuostolius per karantiną – skaudi.
„Per karantiną miesto maršrutų rida darbo dienomis sumažėjo iki 35 proc., o poilsio dienomis – iki 55 proc. Todėl sumažėjo ir bendrovės pajamos. Tačiau dabar jaučiamas keleivių srautų sugrįžimas, bet jis dar nėra toks, koks buvo iki karantino“, – pristatė situaciją bendrovės vadovas ir tęsė:
„Nors pajamos sumažėjo, vairuotojų iš darbo neatleidžiame. Sumažėjus reisams, vairuotojams apiforminamos prastovos. Atleisti iš darbo negalvojame – sugrįžus į stabilią būseną, vairuotojų reikės. Be to, jau nuo birželio 1 dienos, peržiūrėjus miesto maršrutus, Nr. 6 ir 7 autobusai pradės važiuoti normaliu ritmu, kaip važiavo iki karantino.“
Autobusų grafikai normalėja
Pasak bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovo, karantino metu ir jį pradėjus švelninti, sulaukė nemažai panevėžiečių skambučių dėl per retai važinėjančių autobusų.
„Į panevėžiečių norus atsižvelgėme ir kai kurių maršrutų autobusai važiuoja normaliu grafiku. Tai ir 15, ir 16 bei 4 maršruto autobusai“, – teigė A. Gražys, o pasiteiravus, kaip yra su priemiestiniais autobusų maršrutais į Panevėžio rajoną, paaiškino:
„Kol kas jų važiavimo grafikas nėra džiuginantis. Autobusai važiuoja retai. Be to, ir finansavimas priemiestinių reisų – sutrikęs. Šiek tiek geriau yra su tarpmiestiniais maršrutais. Atnaujinti reisai į Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Šiaulius. Atidžiai sekame keleivių srautus ir stengiamės derinti reisus pagal poreikį. Skubėti ir daryti klaidų negalime. Žiūrėsime, kaip bus vasaros metu. Jeigu žmonės poilsiui pasirinks Lietuvą, tai ir reisų bus daugiau.“
https://jp.lt/karantinas-kirto-per-k...-kone-80-proc/
Comment
-
Parašė Audrys Rodyti pranešimą[h
Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovas Arnoldas Gražys neslėpė, kad tema apie patirtus nuostolius per karantiną – skaudi.
„Per karantiną miesto maršrutų rida darbo dienomis sumažėjo iki 35 proc., o poilsio dienomis – iki 55 proc. Todėl sumažėjo ir bendrovės pajamos. (...)
Sumažėjus reisams, vairuotojams apiforminamos prastovos.
Comment
Comment