Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Iš dalies galiu atsakyti, kodėl Panevėžyje taip dažnai važiuoja tavo minėtų maršrutų autobusai.
    1/3 - pagrindiniai maršrutai į didelį Rožių mikrorajoną. Be to, jie jungia miesto centrą su didžiausiu traukos centru mieste (jei klystu, pataisykit) PC "Babilonas". Toks mažas intervalas yra dėl to, kad čia yra atsižvelgiama ne į taupymo, o į VT patogumo ir patrauklumo faktorių. Autobusų važiuoja daugiau, bet jie yra mažos talpos.
    9 šiemet panaikintas, nežinau iš kur jį ištraukei. Darė ~8 ratus per dieną (~4 ryte, ~4 vakare)
    10 ko gero jis turėjo būti vietoje 9 . Jungia vakarinius daugiabučių rajonus su pramonės rajonu rytuose (kažkada buvo pagrindinis miesto maršrutas, dėl didelio srauto į "Ekraną").
    15 čia jau nežinau kodėl, nes paprastai į priemiesčius (net ir didelius) keleivių būna ne tiek daug.
    16 šį maršrutą jau nagrinėjome šioje temoje .
    Na, norėtųsi išklausyti didesnių panevėžiečių nuomonę Jie turėtų detaliau papasakoti apie keleivių srautus ir situaciją mieste.
    Dėl 9-ojo, tai veikiausiai turėjau omenyje 8-ąjį, tiesiog vakar prie kompiuterio sėdėjau be akinių, tai turbūt blogai įžlibinau
    Beje, dėkui ir už tai, ką parašei
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Taip! Tai labai svarbus faktorius. Vilniaus VT nuolatos skendi skolose, nes miesto tankumas mažas - VT turi nuvažiuoti daugiau kilometrų, kad surinktų tiek žmonių, kiek surenkama Kaune. Kita vertus, Vilniuje daugiau gyventojų, daugiau daugiaaukščių gyvenamųjų namų, tad stotelėse būna daugiau žmonių. Taigi vienu įlipimu įlipa daugiau žmonių ir tai atsveria Kauno situaciją. Bet Vilniuje yra kamščiai, kas vėl didina kuro išlaidas... Lyginant Kauną su Klaipėda, pastarojoje tankumas mažesnis, nei Kaune, bet Klaipėda - unikalus ir idealus VT-ui miestas, nes Klaipėdos geografija - pailgas miestas. Visi iš Pietų ryte keliauja link Šiaurės, o popiet - atvirkščiai. Tokiam srautų pasiskirstymui nesunku sudaryti pelningus maršrutus, galima išlaikyti ir keletą labai nuostolingų arba išlaikyti keliasdešimt nuostolingų reisų (kaip Klaipėdoje ir yra).
      Kaune VT būtų pelningesnis ir galėtų kursuoti dažniau, jei miestas būtų mažesnis, nes geografija jis panašus į Panevėžį, skirtumas tik tas, kad Kaune daugiau šviesoforų, tad ilgėja VT kelionė (proporcingai) ir išlaidos, lėtai judant spūstyse piko metu. Be to, Kaune labai šlykštus ir sudėtingas keleivių srautų pasiskirstymas (Vilniuje - dar sudėtingesnis). Panevėžyje lengviau, nes ten fabrikai yra Šiaurės Vakaruose ir Šiaurės Rytuose, Centrinė miesto dalis beveik centre. Kaune susitelkimo taškai yra visuose miesto kraštuose:
      pramonė: Raudondvario pl., Pramonės pr., Draugystės g., Taikos pr. Rytinė dalis, Palemonas.
      medicina: Vakarinėje dalyje 2-oji ligoninė, Panemunėje Onkologijos centras, Klinikos - Eigulių pusėje, Apskrities ligoninė - A. Šančiuose (labai smarkiai išsidarkę, o dažnam sergančiajam dėl tyrimų tenka migruoti tarp ligoninių). Taip pat: Kalniečių pol., Šilainių pol. ir Dainavos pol. - didžiausios miesto poliklinikos.
      universitetai: centras (daugiausia), studentų miestelis Ąžuolyno ir slėnio pašonėje.
      Verslas: Savanorių pr., centras.
      Smulkusis verslas susitelkęs Pramonės pr. ("Urmas").
      Prekyba ir pramogos: Vytėnuose "Mega", centre "Akropolis", mažesnių pozicijų: "Molas", "Savas", "Hyper Maxima".
      Negana to, keleiviai tikslo vietą labai nori pasiekti kuo greitesniu keliu, dėl to naudojama Parodos g., Tvirtovės al., Europos pr. trasos.
      Yra ir jungiamosios (tęstinės) trasos: jungiamosios - Kovo 11-osios g., Taikos pr.
      Ir pagrindinės (kilusios dėl padėties): Raudondvario pl., Savanorių pr., Linkuvos g. (lygiagretumas su Panerių g.), Baršausko g. (iš tikrųjų pagrindinė dėl "išprievartavimo", nes čia tiek maršrutų visai nereikia dėl per mažo gyventojų skaičiaus, bet pasiteisina, nes Pašilės g. niekas nekursuoja), Pramonės pr., Utenos g., Žemaičių pl., Veiverių g.

      Tai va, dabar norėtųsi, kad kas nors iš panevėžiečių panagrinėtume Panevėžį šitaip. Tai puikus būdas suprasti, kodėl yra tokia maršrutų schema ir tokie tvarkaraščiai. Aišku, iškart tai suvokti labai sunku - užtrunka.
      Galėčiau parašyti maršrutų istoriją nuo kažkur ~1975 m., kaip kažkur šiame forume yra parašyta apie Alytų
      Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.24, 16:58.
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
        Galėčiau parašyti maršrutų istoriją nuo kažkur ~1975 m., kaip kažkur yra parašyta apie Alytų
        Šiaip mane labiau domina dabartinės Panevėžio VT situacijos analizė, bet tikrai būtų įdomu (ir ne tik man vienam) paskaityti tavo aprašą apie Panevėžio VT istoriją.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Šiaip mane labiau domina dabartinės Panevėžio VT situacijos analizė, bet tikrai būtų įdomu (ir ne tik man vienam) paskaityti tavo aprašą apie Panevėžio VT istoriją.
          visos nežinau, bet nuo 1975 m. žinau visą
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            Taigi pradedu...
            1936 m. berods pasirodo 1-as maršrutinis autobusas Panevėžyje, t.y. gerokai anksčiau negu Šiauliuose...
            Bet...
            Neaiški to maršruto kryptis, t.y. tik spėlionės, kur jis kursavo, bet...
            Tikriausiai pritaikius sovietinį modelį, jis kursavo iš geležinkelio stoties...
            Bet kur...?
            Galima būtų manyti, kad natūraliai susiklostė tas autobusų maršrutų Panevėžyje, t.y. jie ten kursavo dar Smetonos valdymo metais, bet...
            jeigu buvo tik vienas maršrutas, jis tikrai kursavo dabartine Respublikos gatve, nes tuo metu miestas apie ją ir plėtėsi... Juolab Spirito gamykla, alaus gamykla (dab. "Kalnapilis") ir Panevėžio elektrinė ten galbūt nukreipdavo darbininkų srautus... Nereikia pamiršti ir muilo fabriko prie Vilniaus gatvės... Manau, kad maršrutas važiuodavo ir per dabartinę Laisvės aikštę, kuri tuo metu būdavo naudojama ne vien pėstiesiems
            Nieko nežinau apie dab. J.Janonio gatvę, bet ten stovėjo gamyklos apie 1938 m., taigi darbininkus reikėjo ten nuvežti, bet reali situacija man nežinoma, bet, logiška būtų, jeigu ilgai gyvavusį maršrutą nr. 2 priskirtume A. Smetonos laikams, nes jis tuo metu atitiko viso laikmečio srautus...
            Daug ką lemia ir buvusios didelės gamyklos J.Janonio gatvėje... Duonos kepykla, cukraus ir miltų fabrikai (dab. AB Danisco Sugar ir AB Amilina), garažai ir sandėliai, logiškai peršasi išvada, kad buvęs maršrutas nr.2 buvo natūralus to laikmečio keleivių pervežimui, nr.1 Iš stoties per dab. Respublikos gatvę veždavo keleivius į kareivines... taigi į Dembavą ir Pajuosį, t.y. į 4-ojo pulko kareivines, kuriose tarnavo dauguma vietinių gyventojų, jie išliko ilgai, iki pat nesikeitė 1988 m., bet galbūt žino kas nors daugiau? Nes šaltinių šia tema mažai, čia naudoju tik savo žinias ir logiškas to meto išvadas bei žinais...
            Tęsinys bus jau nuo 1975 m.
            P.S. Senojo autobusų parko garažų vieta tarpukaryje irgi man nėra žinoma.
            Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.25, 02:42.
            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

            Comment


              Šaunuolis, Kosovo, laukiam išsamesnės informacijos apie VT nuo 1975 met, labai įdomu. Aš pats atgaminti galiu tik nuo kokiu 1995m., tai ne ką galiu ir prisidėti. Galėsiu tik papildyti apie šių dienų transportą, ir, kaip Amiko norėjo, papasakosiu apie srautus mūsų mieste.
              دائما الليتوانيه

              Comment


                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                Šaunuolis, Kosovo, laukiam išsamesnės informacijos apie VT nuo 1975 met, labai įdomu. Aš pats atgaminti galiu tik nuo kokiu 1995m., tai ne ką galiu ir prisidėti. Galėsiu tik papildyti apie šių dienų transportą, ir, kaip Amiko norėjo, papasakosiu apie srautus mūsų mieste.
                Aš žinau tik Smetonos laikų maždaug situaciją, daugiau nėra duomenų iki pat 1975, įdomu būtų sužinot apie 1940 - 1975 m. laikmetį
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Užbėgsiu truputį į priekį, t.y. į 1987 m., vėliau papasakosiu apie 1975 - 1983 m. laikotarpį...
                  Nuo 1983 iki 1987 m. maršrutai pasikeitė nelabai, išskyrus tai, kad atsirado 14, 15 ir 16-as maršrutai, o 12-as nuo Žaros prekybos centro pratęstas į Kniaudiškių mikrorajoną (turėjo ten gyventi apie 35000 gyv., pastatytas iki 25000, daugiau nespėta (Žlugo SSRS))
                  1987 m. buvo šie autobusų maršrutai:
                  Nr. 1 Stotis - Pajuostės plentas (Gali būti, kad tai ilgiausiai buvo naudojamas autobusų maršrutas, t.y. nuo 1936 iki 1990 m.)
                  Nr. 2 Ramygalos gatvė (po metų pratęstas iki prekybos bazės (senasis žiedas išlikęs beveik nepaliestas iki šiol)) - Linų (turimas omeny Linų kombinatas)(manau, irgi siekia A. Smetonos laikus, panaikintas apie 1998)
                  Nr. 3 Klaipėdos (dab. Savitiškio žiedas prie "Babilono") - Piniavos plentas (galimas daiktas, kad buvo naudojamas tarpukaryje, nes pagal miesto žemėlapius, apie jo trasą dar 1939 m. miesto apstatymas siekė ~70 proc., bet tikriausiai buvo gerokai trumpesnis negu dabar, logiškai man peršasi mintis kad jo trasa buvo kažkur S. Daukanto gatvė - Rožių, su ta sąlyga, kad iki šių dienų jis beveik nesikeitė)
                  Nr. 4 Kolektyviniai sodai - LTSR 40-mečio (mano numanomas atsiradimas - ~1950)
                  Nr. 5 Parko - Rožių
                  Nr. 6 Velžio kelias - Tiekimo (per Respublikos g.)
                  Nr. 7 Velžio kelias - Tiekimo (Per Gogolio g.)
                  Nr. 8 Taikos al. - Venslaviškis
                  Nr. 9 Pilėnų (Aeroklubas) - Tinklų (Ekranas)
                  Nr. 10 Tsrs 50-mečio (Dariaus ir Girėno) - Tinklų (Ekranas)
                  Nr. 11 Velžio kelias - Pramonės
                  Nr. 12 Projektuotojų (senasis autobusų žiedas, db. kažkokia prasta degalinė, žiedas palyginus suniokotoas, liko tik keleivių išlaipinimo aikštelė(p.s. Tai matyt pirmasis ir vienintelis autobusų maršrutas Panevėžyje, kuriame keleiviai įlaipinami ir išlaipinami galinėje stotelėje būdavo atskirai(panašiau į Vilnių)) - Pramonės
                  Nr. 13 Tsrs 50-mečio (Dariaus ir Girėno) - Centras
                  Nr. 14 Projektuotojų - Centras
                  Nr. 15 Pilėnų (Aeroklubas) - Centras (Šis maršrutas vertas atskiro nagrinėjimo, nes buvo beveik visiškas žiedinis, t.y. jo gryžimo trasa beveik nesikartodavo su trasa į priekį (mano manymu pats orginaliausias maršrutas, koks tik buvęs Panevėžyje, nesikeitė 4 metus (keleivių srautu nepasižymėdavo iki pat 1990 m., bet centre į jį įlipti nebūdavo įmanoma, nors juo važiuodavo Ikarus-260, o keleivių centre juo būdavo pilna (beveik fenomenas))))
                  Nr. 16 Kolektyviniai sodai - Centras

                  Taip, jums nepasivaideno, Panevėžyje buvo 16-as autobusų maršrutas dar 1987, vėliau panaikintas, jo nebuvo iki pat 1997 m.
                  Kaip pastebėjote, nuo 1987 metų pradėjo atsirasti radialiniai autobusų maršrutai, t.y. jungia gyvenamuosius rajonus su miesto centru

                  P.S. gyvavo neoficialus miesto maršrutas Tsrs 50-mečio - Tinklų per Nemuno gatvę, nepriklausomybės metais gavo 10 gr. maršruto numerį, iki tol numerio neturėjo

                  P.P.S. Esu matęs Panevėžyje maršrutą nr. 19, bet kiek vėliau sužinojau, maršrutai nr.17, nr.18 ir nr.19 gyvavo tik pagal atskirą nurodymą, jų trasa prasidėdavo prie dab. "Draugystės" stadiono, kitos galinės stotelės neaiškios, gali būti, kad tai buvo pusiau greitieji-priemiestiniai maršrutai, nuo priemiestinių skyrėsi tik tuo, kad prasidėdavo ne iš autobusų stoties
                  Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.25, 02:42.
                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                  Comment


                    Hmmm, įdomiai tu čia. Net nežinojau, kad buvo toks 15 maršrutas, kad 5 ir 8 maršrutai važiavo atvirkščiai, t.y. 5 į Rožių ,o 8 į Venslaviškius. Nuo kada 14 pradėjo važiuoti į "Ekraną"? Tai buvo pats svarbiausias miesto maršrutas (kartu su 10) iki pat 2005m.

                    O kaip dėl kitų laikotarpių? Ar ką nors gali papasakoti nuo 1997m.?
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      1990 m....
                      Rimta reorganizacija miesto transporte nuo pat pradžios (įtariu, tokios nėra buvę)...
                      Tokio pertvarkymo miesto transportas tikrai nebuvo matęs....
                      Jis ir suformavo dabartinį miesto transportą...
                      Nr. 1 Prekybos bazė - Aguonų
                      Nr. 2 Prekybos bazė - Linų kombinatas
                      Nr. 3 ATĮ - 1 - Centras
                      Nr. 3a Savitiškio - Centras
                      Nr. 4 Tilvyčio - Paliūniškio (Vasarą - Kolektyviniai sodai - Paliūniškio)
                      Nr. 5 Parko - Venslaviškis (Namų statybos kombinatas (kaimo namų statybos kombinatas))
                      Nr. 6 Pajuostės plentas - ATĮ-1
                      Nr. 7 Velžio kelias - Tiekimo
                      Nr. 8 Taikos al. - Rožių
                      Nr. 9 Aeroklubas - Tinklų
                      Nr. 9a Aeroklubas - Centras (kursavo savaitgaliais, 3 kartus į dieną, bet, kaip bebūtų keista, juo važiavo Ikarus-280)
                      Nr. 10 Dariaus ir Girėno - Tinklų
                      Nr. 10gr Dariaus ir Girėno - Tinklų (per Nemuno gatvę)
                      Nr. 11 Velžio kelias - ATĮ-1
                      Nr. 11a Velžio kelias - ATĮ-1 (Piko valandomis per Klaipėdos, Savitiškio (naująją Savitiškio) gatvėmis)
                      Nr. 12 Kniaudiškių - Janonio
                      Nr. 13 Dariaus ir Girėno - Centras
                      Nr. 14 Kniaudiškių - Tinklų
                      Nr. 15 Pajuostės plentas - Turgus
                      Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.25, 02:31.
                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                      Comment


                        1991 m...
                        Maršrutai pasikeitę (Greitai pastebėjo ne naudą, o nuostolius)...

                        Nr.1 Kniaudiškių - Projektuotojų - Centras (Važiuodavo kas 9 min piko h. savaitgaliais labai dažnai (Ikarus-280))
                        Nr.2 Prekybos bazė - Linų kombinatas (Ikarus-260)
                        Nr.3 ATĮ-1 - Centras - Aguonų (Ikarus-260)
                        Nr.3a Savitiškio - Centras - Aguonų (Ikarus-260)
                        Nr.4 Tilvyčio (Kolektyviniai sodai) - Paliūniškio (Ikarus-260/263)
                        Nr.5 Parko - Venslaviškiai (Ikarus-260)
                        Nr.6 Pajuostės plentas - ATĮ-1 (Ikarus-260/263/280(beje, tai būdavo vėliausiai darbą baigiantis maršrutas (1991 m. - 01.16 - paskutinis autobusas iš ATĮ-1 poilsio dienomis, darbo dienomis - apie 00.30)))
                        Nr.7 Velžio kelias - Tiekimo (Ikarus-260)
                        Nr.8 Taikos al. - Rožių (Ikarus-260)
                        Nr.9 Aeroklubas - Tinklų (Ikarus-260)
                        Nr.10 Dariaus ir Girėno - Tinklų (populiariausias miesto maršrutas, važiuodavo kas 2-4 min. piko valandomis, ne piko - 5-15 min., visi Ikarus-280)
                        Nr.10gr Dariaus ir Girėno - Tinklų (buvo vienakryptis, važiuodavo kas 8 min, bet tik laikotarpyje nuo 7.00 iki 8.00 ryte per Nemuno g., visi Ikarus-280, iki šio tiksliai atsimenu, kad išvykdavo 7.00, 7.08, 7.16, 7.24, 7.32, 7.40, ir 7.48)
                        Nr.11 Velžio kelias - ATĮ-1 (Ikarus-280)
                        Nr.11a Velžio kelias - ATĮ-1 (per Klaipėdos, Savitiškio g. piko valandomis, grįždavo kaip panašiai, kaip 11-as(Ikarus-280), kursuodavo 2-3 autobusai)
                        Nr.12 Kniaudiškių - ATĮ-1 (ne mažiau sudėtingas, negu 11-a(Ikarus-260, neretai vienas iš 3-ų autobusų būdavo Ikarus-280))
                        Nr.13 Dariaus ir Girėno - Centras (Ikarus-260 (iki 1991 m. būdavo Ikarus-280))
                        Nr.14 Kniaudiškių - Tinklų (antras pagal populiarumą maršrutas, važiuodavo darbo dienomis, piko valandomis, kas 6-8 min.(Ikarus-280))

                        P.S. Egzistavo tuo metu gana originali transporto priemonė - taksoautobusas:
                        Jų buvo 3: Atsimenu tik 1-o ir 3-o maršrutus:
                        Nr. 1 Dariaus ir Girėno - Centras - Prekybos bazė
                        Nr. 3 Linų kombinatas - Centras
                        Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.25, 01:04.
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                          Hmmm, įdomiai tu čia. Net nežinojau, kad buvo toks 15 maršrutas, kad 5 ir 8 maršrutai važiavo atvirkščiai, t.y. 5 į Rožių ,o 8 į Venslaviškius. Nuo kada 14 pradėjo važiuoti į "Ekraną"? Tai buvo pats svarbiausias miesto maršrutas (kartu su 10) iki pat 2005m.

                          O kaip dėl kitų laikotarpių? Ar ką nors gali papasakoti nuo 1997m.?
                          14-as maršrutas atsirado apie 1986 m. , kaip buvo baigti Kniaudiškių mikrorajono I-as ir II-as kvartalai, tik jo trasa iki pat ~1990 m. buvo Projekuotojų - Centras, važiuodavo Ikarus-260/263
                          Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.25, 01:06.
                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                          Comment


                            1983 m.
                            Maršrutai šie:
                            Nr.1 Stotis - Pajuostės plentas (Ikarus-260)
                            Nr.2 Ramygalos - Linų (Ikarus-260)
                            Nr.3 Klaipėdos (dab. "Babilonas") - Piniavos plentas (Nuo 1988 - Aguonų g.(Ikarus-260))
                            Nr.4 Kolektyviniai sodai - LTSR 40mečio (Ikarus-260)
                            Nr.5 Parko - Rožių (Ikarus-260)
                            Nr.6 Velžio kelias - Vilniaus - Pramonės (senasis žiedas prie AB "Panevėžio stiklas")(Ikarus-260)
                            Nr.7 Velžio kelias - Tiekimo (Ikarus-260)
                            Nr.8 Taikos al. - Venslaviškis (Namų statybos kombinatas)(Ikarus-260)
                            Nr.9 Pilėnų - Tinklų (Ikarus-260)
                            Nr.10 TSRS-50mečio - Tinklų (Ikarus-280?)
                            Nr.11 Velžio kelias - Pramonės (naujasis žiedas prie mašinų turgaus)(Ikarus-280?)
                            Nr.12 Klaipėdos (buvusi stotelė prie "Žaros" restorano, dabar taksi aikštelė) - Pramonės (kaip ir 11-o maršruto autobusas)(Ikarus-260)
                            Nr.13 TSRS-50mečio - Centras (Ikarus-280?)
                            Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.31, 01:47.
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Kadangi pasakojimas ir taip šokinėja, staigiai peršoku į 1994 m.,
                              Maršrutai:
                              Nr.1 Kniaudiškių - Centras
                              Nr.2 Prekybos bazė - Linų kombinatas
                              Nr.3 ATĮ-1 - Aguonų
                              Nr.3a Savitiškio - Aguonų
                              Nr.4 Kolektyviniai sodai - Paliūniškio
                              Nr.5 Parko - Venslaviškis
                              Nr.6 Pajuostės plentas - ATĮ-1
                              Nr.7 Velžio kelias - Tiekimo
                              Nr.8 Taikos al. - Rožių
                              Nr.9 Aeroklubas - Tinklų
                              Nr.10 Dariaus ir Girėno - Tinklų
                              Nr.10g Dariaus ir Girėno - Tinklų
                              Nr.11 Velžio kelias - ATĮ-1
                              Nr.11a Velžio kelias - ATĮ-1
                              Nr.12 Kniaudiškių - ATĮ-1
                              Nr.14 Kniaudiškių - Tinklų

                              Egzistavo ir 3 greitieji maršrutai be numerių, bet kai kuriose stotelės jų išvykimo laikas buvo žymimas, o talonėliai juose galiodavo kaip ir miesto maršrutuose (visi buvo vienakrypčiai), jie buvo šie:
                              Prekybos bazė - Nemuno gatvė - Klaipėdos gatvė - ATĮ-1
                              Projektuotojų (Išvykdavo iš jau nebenaudojamo autobusų žiedo du kartus, 7.33 ir 7.45) - ATĮ-1
                              Kniaudiškių - Vilniaus gatvė - Biliūno gatvė - Tinklų
                              Lygiagrečiai egzistavo vis dar 1-as taksoautobusų maršrutas: Dariaus ir Girėno - Prekybos bazė, bet tuo metu jis buvo privatus, nuo 1996 m. vėl priklausė autobusų parkui, nuo 1997 m. - maršrutas nr.16
                              Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.25, 01:56.
                              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                              Comment


                                Po 1991m. dar pasikeitimų žinai? Buvo LABAI įdomu skaityti. Sužinojau daug naujienų.

                                Beje, gal žinai kada atsirado antrasis 10gr. maršrutas, kuris kursuodavo S.Dariaus ir S.Girėno, Statybininkų, F.Vaitkaus, Klaipėdos, Vilniaus, J.Biliūno gatvėmis iki "Ekrano". Jis stodavo visose stotelėse iki Klaipėdos/F.Vaitkaus gatvių sankryžos, po to tik stotelėje "Universitetas", o po jos "AB EKRANAS" stotelėje. Su šituo maršrutu kartais rytais važiuodavau iki centro, būdavo daug žmonių. Jį panaikino prieš pat "Ekrano" bankrotą.

                                Taisymas: Spėjai parašyti pirmas prieš mano postą
                                Paskutinis taisė arsiakas; 2009.10.25, 01:35.
                                دائما الليتوانيه

                                Comment


                                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                  Po 1991m. dar pasikeitimų žinai? Buvo LABAI įdomu skaityti. Sužinojau daug naujienų.

                                  Beje, gal žinai kada atsirado antrasis 10gr. maršrutas, kuris kursuodavo S.Dariaus ir S.Girėno, Statybininkų, F.Vaitkaus, Klaipėdos, Vilniaus, J.Biliūno gatvėmis iki "Ekrano". Jis stodavo visose stotelėse iki Klaipėdos/F.Vaitkaus gatvių sankryžos, po to tik stotelėje "Universitetas", o po jos "AB EKRANAS" stotelėje. Su šituo maršrutu kartais rytais važiuodavau iki centro, būdavo daug žmonių. Jį panaikino prieš pat "Ekrano" bankrotą.
                                  Apie 1997 m. vietoj bevardžio greitojo maršruto Kniaudiškių - Tinklų, kuris iš Kniaudiškių gatvės žiedo išvykdavo 7.30
                                  P.S. Visi bevardžiais greitaisiais kursavo priemiestinio tipo Ikarus-260 (dviduris), bet kiek matydavau, jie būdavo pilni
                                  P.P.S. Iki šio atsimenu, kaip Panevėžyje pamačiau IKARUS-263, jis važiavo 4-u maršrutu 1989 m. Spalio 14-ą dieną, apie 17.00 link Jono Švedo muzikos mokyklos stotelės Nemuno gatvėj, o po pusmečio pamačiau naujus Ikarus-280 (paskutinius kiek mačiau, vidus buvo labai nuniokotas, orginalių dalių gal buvo belikę tik sėdynių apvalkalai, bet tuo metu atrodė kaip pasaka socialistiniame rojuje (Geltonas ilgas ikarusas su baltomis durimis (palyginus originalu))
                                  Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.25, 01:54.
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    Nejaugi Panevezyje iki 1988-89 m. buvo vos keli Ikarus-280?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Nejaugi Panevezyje iki 1988-89 m. buvo vos keli Ikarus-280?
                                      Beje, šiandien fotoaparatu užfiksavau kažkurį Ikarus Panevėžyje, dirbantį 4 maršrute. Netrukus įkelsiu nuotrauką
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Pateikiu nuotraukas, darytas telefonu 2006.12.30 Panevėžyje, Aeroklubo stotelėje ( galinė 9-ojo maršruto stotelė) (numeri apvertėme "a
                                        nt bajerio")

                                        Nuotraukose ikarus'as ir jo vairuotojas, kuris besiilsedamas štai kokia knyga skaito:







                                        Nepagalvokit, kad chuliganavojom, tiesiog tas vairuotojas- aeroklubo narys, mes su juo mokinomės skraidyti. Jis dirbo autobuso vairuotoju ir kaip tik papuolė 9asis maršrutas, tad kas valandą išeidavome jo pasitikti ir palaikyti kompaniją Ot būdavo laikai...
                                        Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nejaugi Panevezyje iki 1988-89 m. buvo vos keli Ikarus-280?
                                          Tie keli - tai apie 20-30 , nors IKARUS-280 Panevėžyje pasirodo gana vėlai, spėju, kad dar 1983 m. jų berods nebuvo nė vieno, o jeigu ir buvo, tai tikrai ne daugiau kaip 2-3, jų pradėjo sparčiai daugėt apie 1985-1986
                                          Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.31, 01:45.
                                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                          Comment

                                          Working...
                                          X