Em, hey, žmonės, pagelbėkit, kas žinot čia jau atsakys arsiakas, wycka ar dar koks kitas panevėžietis
Į Panevėžio AP dar prieš 2-3 metus bent jau formaliai pašalinių neįleisdavo, taigi nemanau, kad ir dabar 'legaliai' be pažinčių ten įleis. O parko teritorija yra J. Basanavičiaus 67, įvažiuojant nuo Vilniaus pravažiavus Šilagalį, beveik iškart už kapinių, ties Statoil degaline Beržų ir Basanavičiaus gatvių sankryžoje. Sėkmės.
Į Panevėžio AP dar prieš 2-3 metus bent jau formaliai pašalinių neįleisdavo, taigi nemanau, kad ir dabar 'legaliai' be pažinčių ten įleis. O parko teritorija yra J. Basanavičiaus 67, įvažiuojant nuo Vilniaus pravažiavus Šilagalį, beveik iškart už kapinių, ties Statoil degaline Beržų ir Basanavičiaus gatvių sankryžoje. Sėkmės.
Gerai galima pritraukti ir parko teritoriją nuo tvoros Staniūnų gatvėje, vaizdas gana nieko, kiek mačiau, bet... Niekada ten būdamas neturėdavau fotoaparato
Gerai galima pritraukti ir parko teritoriją nuo tvoros Staniūnų gatvėje, vaizdas gana nieko, kiek mačiau, bet... Niekada ten būdamas neturėdavau fotoaparato
Na na, tai ką TEN veikei BE fotoaparato?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kosovo>>> Teisingai pastebėta. Kai buvau padaryti kelias nuotraukas, iš pradžių važiavau iš J.Basanavičiaus gatvės pusės, visai prie pagrindinių vartų į AP. Ten iš dešinės pusės yra autoservisas. Tačiau į jį galima patekti tik darbo dienomis, savaitgaliais vartai užrakinti. Todėl apvažiuoti galima iš Beržų ar Staniūnų gatvių pusės, ir ten galėsi prieiti taip arti, kad autobusai bus kokių 5-10 metrų atstumu Lauksim foto
Panevėžio AP dar turi Ikarusų, bet abejoju ar jie dar išvažiuoja į gatves, nebent sugedus keliems iškart Neoplan'ams. Nuo šių metų pavasario bent jau man neteko jų matyti Panevėžio gatvėse.
Kiekvieną kartą matau, kai tik nuvažiuoju Panevėžin.
Kiekvieną kartą matau, kai tik nuvažiuoju Panevėžin.
Paskutinį kartą Panevėžyje Icarus mačiau važiuojantį 4 maršrutu. Ar konkretus autobusas paprastai priskiriamas konkrečiam maršrutui? Jeigu taip, tai kokiu maršrutu važiuoja Icarus'ai Panevėžyje?
Rašome Icarus, tariame Ikarus. Aišku, tai ne esmė.
Nuo kada "Ikarus" rašoma su "c"? Juk ant pačių autobusų aiškiai matyti, kad užrašyta su "k", tai kam išradinėt dviratį ir pradėt rašyti taip, kaip pats sugalvojai, o ne kaip originaliai gamintojai rašo?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nuo kada "Ikarus" rašoma su "c"? Juk ant pačių autobusų aiškiai matyti, kad užrašyta su "k", tai kam išradinėt dviratį ir pradėt rašyti taip, kaip pats sugalvojai, o ne kaip originaliai gamintojai rašo?
Anksčiau Ikarusai pastoviai kursuodavo 4, 5, 9 bei 12 maršrutais. Tačiau panaikinus 9 ir 12, smarkiai suretinus 5 maršrutą (visai panaikinus kursavimą savaitgaliais), liko tik 4-as. Taigi ir tų Ikarusų nelabai reikia. Jie visi iki šiol stovi autobusų parke ir yra pasiruošę išvažiuoti į gatves, nes kai paskutinį kartą su keliais važiavau, būklė nebuvo labai tragiška.
Na o kitais miesto maršrutais jie nevažiuoja, nes, manau, tai miesto įvaizdžio reikalas...
Kai mokiausi vairuoti Alytaus Technikos mokykloje (buv. SDAALR arba rusiskai ДОСААФ), tai buvo tarybiniu laiku metodine medziaga - mokomieji plakatai su Ikarus (berods) 280, LAZ-695 ir dar kitokia vaizdine medziaga. O siaip, nors ir ne i tema, toje mokykloje ir dabar (tikiuosi) visa tai yra. Plius - VAZ 2101 "ispjaustyta", UAZ'iko ir kitokiu masinu metodiniai stendai... Juk ji tarybiniais laikais vienintele Alytuje ir aplinkiniuose rajonuose ruose visu kategoriju vairuotojus...
Kai mokiausi vairuoti Alytaus Technikos mokykloje (buv. SDAALR arba rusiskai ДОСААФ), tai buvo tarybiniu laiku metodine medziaga - mokomieji plakatai su Ikarus (berods) 280, LAZ-695 ir dar kitokia vaizdine medziaga. O siaip, nors ir ne i tema, toje mokykloje ir dabar (tikiuosi) visa tai yra. Plius - VAZ 2101 "ispjaustyta", UAZ'iko ir kitokiu masinu metodiniai stendai... Juk ji tarybiniais laikais vienintele Alytuje ir aplinkiniuose rajonuose ruose visu kategoriju vairuotojus...
Panaši mokomoji medžiaga pernai dar buvo užsilikusi VGTU Eismo mokomajame centre, anksčiau ten taip pat buvo ДОСААФ. Šiemet atrodo jau pakeitė naujais.
VGTU turejo, o gal dar ir turi Ikarus 280, J. Basanaviciaus gatveje esancio fakulteto kieme.
Ar tikrai universitetui mokymams galėjo reikti autobuso su priekaba? Jei ten buvo Ikarus, tai gal - 260?
Nes (ДОСААФ - SDAALR) Vilniuje (ir kai kuriuose kituose didmiesčiuose) kažkada tikrai turėjo Ikarus 260.
O kad išvengti klausimų, kas gi ta SDAALR Tai - Savanoriška draugija armijai, aviacijai ir laivynui remti. Rusiškai apie ДОСААФ galima pasiskaityti ir daugiau.
Paskutinis taisė aRa; 2009.10.05, 09:20.
Priežastis: SDAALR :)
Panevėžio autobusų parkas siekia sumažinti mokesčius ir šiuo metu peržiūri maršrutus. Reisų, kuriais važiuoja mažai keleivių, greičiausiai nebeliks, tad vėlų vakarą ar savaitgalį kai kurias miesto vietas bus įmanoma pasiekti nebent pėsčiomis.
R.Petukauskas sakė, kad nuostolingų maršrutų mieste ir yra, ir nėra tuo pačiu metu. Pavyzdžiui, piko valandomis tas pats maršrutas yra nenuostolingas, o šeštadienį, sekmadienį ar vėlų vakarą – jau nuostolingas. „Viską suskaičiavus padėtis gali atrodyti ir nelabai gražiai“, – konstatavo generalinis direktorius.
Šiuo metu įmonės darbuotojai analizuoja visų miesto maršrutų autobusais važinėjančių keleivių srautus. Turėdamas visus reikiamus skaičius, Autobusų parkas spręs tų maršrutų likimą. Pavyzdžiui, jau dabar bemaž aišku, kad 7-ajam maršrutui reorganizuoti radikalių priemonių neprireiks – keleivių čia kaip ir pakanka. Tačiau R.Petukauskas neabejoja, kad kai kuriais maršrutais vėlų vakarą gali nebelikti dalies reisų, o kai kur bus rečiau važinėjama dieną. Tad nepatogumų panevėžiečiams neišvengiamai kils.
Vis dėlto R.Petukauskas patikino, kad bus siekiama kuo mažiau pažeisti gyventojų interesus.
„Imsimės nepopuliarių žingsnių. Kažkam bus blogai. Kita vertus, leisti autobusą dėl kelių žmonių neapsimoka – per didelė prabanga“, – sakė jis.
Generalinio direktoriaus teigimu, jau dabar aišku, jog 6-ojo maršruto reisai šeštadieniais ir sekmadieniais neša nemažų nuostolių.
„Jį reikia radikaliai pertvarkyti – galbūt retinti reisus, gal atsisakyti vakarinių“, – kol kas dar nenusprendė vadovas.
Na va, dar vienas reisų karpymas. Aš labai viliuosi, kad bent jau 3 maršruto nelies ir bus paliktas kursavimas visomis dienomis iki 22h. Kitaip Panevėžio naktinis gyvenimas mirs, kuris ir taip beveik miręs.
Pagaliau vakar atradau truputi laiko atvažiuoti į Panevežio AP. Dėl fotografavmimo jokiu problemų nekilo. Iškart gavau leidimą fotografuoti. Tik gaila kad mano abu foto aparatai nėra super geri, nes pagrinde visi autobusai stovejo po stogu garaze, ir tamsoje nelabai gera kokybė gaunasi. Be t buvo rytas ir saulė labai spigino taigi ir lauke nekas buvo.
Taigi parodysiu tik geriausios kokybes foto.
Pasiruošusi dirbti 4 maršrute Karosa B732
Kita Karosa B732
Ikarus 260
Ikarus 263
Ikarus 263 su 256 lempomis
Pradedamas ardyti Ikarus 263
Neoplan N4016
Neoplan N4416, dar vienas stovejo garaze ant remonto duobės.
Comment