Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNesakau, kad AP parkas neturi trūkumų, juos reikia spręsti. Bet mikrobai nėra sprendimas dėl anksčiau išavardintų priežaščių. Kiekvieno nesužiūrėsi kur ne vietose sustoja, kaip mokesčius moka ir t.t. O kai AP ir miestas neturi pajamų, tai ir kokybę gerinti sunku.
O argumentas „nesusitvarkau, todėl naikinu“ yra tuščias. Jeigu policijoje yra korumpuotų pareigūnų, kodėl niekas nenaikina policijos? Jeigu mokesčių policijoje yra korumpuotų ar „nematančių“ pareigūnų, kodėl niekas nenaikina VMI? Jeigu politikoje yra korumpuotų politikų, kodėl niekas nenaikina Seimo ir Vyriausybės? Atsakymas — kolektyvinės atsakomybės nėra. Baudžiamas tas, kas akivaizdžiai pažeidė įstatymą, o ne visa bendruomenė. Antraip jau visas Kirtimų taboras sėdėtų iki gyvos galvos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar ir kokia kolektyvinė atsakomybė yra. Jei įmonės vadovas nusižengė, pagal įstatymus dažnai baudžiamas ne jis, o įmonė. Ir kartais tokia bauda, kad bankrotas neišvengiamas. O dirbantieji netenka darbo ir, galima sakyti, yra nubaudžiami už vadovo klaidas.
Tačiau smulkus verslininkas nusipelno pagarbos bent tuo, kad jis atsakingas ne tik už save, bet ir darbuotojas. Jeigu nesusilaikys pagundai ir paslys, kentės ne tik jis, bet ir darbuotojai, net darbuotojų šeimų nariai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir gaunasi, jog kolektyvinė atsakomybė yra. Netiesioginė, bet...
Štai ir dabar ~100 buvusių mikroautobusų vairuotojų užsiregistruos darbo biržoje. Na gal kokius 10 įdarbins Panevėžio AP. Visi kiti maitinsis iš bedarbių išmokų, praradinės darbinius įgūdžius. Ar tikrai gauta nauda atsveria patiriamus nuostolius?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Laikantis tokio principo tai ir turinčio vaikų žmogžudžio negalima būtų sodinti. Nes kas gi tada juos išlaikys? Motina? Valstybė?
Grįžtant prie įmonių. Tai savininkas privalo nepažeidinėti įstatymų. Visa bėda tame, kad atsakomybė tenka įmonei - juridiniam asmeniui. Atsakomybė turi būti asmeninė, tuomet teisingumo bus daugiau. Bausti reikia kaltus, o kaltas yra vadovas, ne darbuotojai (prisidirbę darbuotojai paprastai greitai būna nubaudžiami vadovo arba netgi ir valstybės). Tuo tarpu "viarslininkams" labai paranku slėptis po kolektyvinės atsakomybės skraiste.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaikantis tokio principo tai ir turinčio vaikų žmogžudžio negalima būtų sodinti. Nes kas gi tada juos išlaikys? Motina? Valstybė?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGrįžtant prie įmonių. Tai savininkas privalo nepažeidinėti įstatymų. Visa bėda tame, kad atsakomybė tenka įmonei - juridiniam asmeniui. Atsakomybė turi būti asmeninė, tuomet teisingumo bus daugiau. Bausti reikia kaltus, o kaltas yra vadovas, ne darbuotojai (prisidirbę darbuotojai paprastai greitai būna nubaudžiami vadovo arba netgi ir valstybės). Tuo tarpu "viarslininkams" labai paranku slėptis po kolektyvinės atsakomybės skraiste.
O kas dėl įmonių savininkų baudimo, visada jie turėjo argumentum ad crumenam — argumentas, pagrįstas įrodančiojo pinigine.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąContra vim non valet jus — Prieš smurtą įstatymai negalioja.
Jeigu tikiesi konkretaus atsakymo — privalai užduoti konkretų klausimą. Kaip bausi konkretų asmenį, jeigu įmonėje sprendimą priėmė keliolika akcininkų slaptu balsavimu? Bausti visus iki vieno? O jeigu sprendimas priimtas ne absoliučia balsų dauguma, tarkim 3/12? Kuo tie trys nusikalto?
O kas dėl įmonių savininkų baudimo, visada jie turėjo argumentum ad crumenam — argumentas, pagrįstas įrodančiojo pinigine.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kuo nusikalto tarkim 500 darbuotojų, kuomet nubaudus įmonę, jai bankrotas? Užtat ir ydingas yra slaptas balsavimas. Vadovai ir akcininkai dėl savo sprendimų turi atsakyti savo asmeniniais pinigais ir galva, ne vien tik tuo, kas sukasi versle. Galų gale verslas gali būti taip suorganizuotas, jog įmonė nieko neturi, bet varto milijonus. Ir kuo tuomet ta įmonė sumokės baudą? Eiliniai darbuotojai liks nubausti, nes tokiai įmonei bus bankrotas. Bet savininkai savo pinigų nepraras.
Štai bankrutavo Ekranas. Darbuotojai nubausti už tai, kad savininkas neinvestavo į plokščiųjų ekranų gamybą? Tik iš dalies, nes jie dar pusmetį gavo solidžias išmokas, o vėliau kiek pamenu pirmenybę siūlant naujas darbo vietas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąSeimas irgi dažnai slapta balsuoja, bet Seimas pinigų neuždirba, o štai įmonė ir uždirba, ir algas moka, ir mokesčius. Baudos paskirtis nėra sužlugdyti įmonę (nebent tai yra Rusija ar trečiojo pasaulio valstybė), o tik atkreipti jos savininkų dėmesį, kad taip elgtis nedera ir kartojant tokį elgesį grės dar didesnės sankcijos. Bent jau aš iki šiol nežinau nė vienos Lietuvos įmonės, kuri būtų bankrutavusi dėl baudų valstybei.
Štai bankrutavo Ekranas. Darbuotojai nubausti už tai, kad savininkas neinvestavo į plokščiųjų ekranų gamybą? Tik iš dalies, nes jie dar pusmetį gavo solidžias išmokas, o vėliau kiek pamenu pirmenybę siūlant naujas darbo vietas.
Nukrypome nuo temos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia lyginti Seimo su UAB'u. O "Ekrano" atvejis kaip tik ir parodė, kad savininkai liko nenubausti. Kad darbuotojai liktų nenubausti, bausmę prisiėmė valstybė... Tai kodėl, po velnių, ji neišdulkino per visas angas savininkų ir jų šeimos narių ir neišsipurtė visko iki paskutinio cento iš jų už patirtas išlaidas?
Nukrypome nuo temos.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Panevėžiui elektroninio bilieto projektą pristatė lenkai
Šiandien Panevėžio miesto savivaldybės vadovams, skyrių vadovams elektroninio bilieto projektą pristatė Lenkijos kompanija „Sygnity“.
„Susitikimas su šios įmonės atstovais įvyko padedant mano visuomeniniam patarėjui, Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentui Sigitui Gailiūnui. Miestui anksčiau e-bilieto sistemą buvo pasiūliusi Lietuvos kompanija, tačiau ji mums būtų tarpininkė – tikrieji paslaugos tiekėjai būtų lenkai. Tad susitikę su jais, išgirdę pasiūlymus ir šiems pritarę galėtume sistemą įdiegti pigiau. Bet kuriuo atveju Panevėžys, kaip ir kiti Europos miestai, e-bilietą turės - anksčiau ar vėliau. Miestas privalo žiūrėti į priekį“, - sakė Savivaldybės meras Vitalijus Satkevičius.
Pasak „Sygnity“ atstovų, jų siūloma e-kortelė turi daug galimybių. Tai ne tik elektroninis viešojo transporto bilietas, bet ir gali būti naudojama identifikacijos sistemose, statant automobilius aikštelėse, lojalumo programose, patenkant į tam tikrus pastatus ir kt.
Kadangi įrengti e-bilieto sistemai reikia nemažai investicijų, ji gali būti diegiama etapais, įtraukiant kitus miestus. Be to, galima ieškoti investuotojų. Kaip teigė lenkų kompanijos atstovai, jie prisidėjo diegiant ir populiarinant e-bilietą Poznanėje, 5 metus buvo projekto operatoriai, kol miestas tapo pats pajėgus projektą valdyti ir kontroliuoti.
„Turime tiksliai žinoti, kiek miestui kainuotų naujoji sistema, kad galėtume įvertinti visus pranašumus ir trūkumus. Todėl lauksime bent preliminarių Lenkijos bendrovės skaičiavimų“, - teigė V.Satkevičius.
Šiuo metu e-bilietą tarp didžiųjų šalies miestų turi Vilnius, Kaunas ir Klaipėda.
____
Pagarbiai,
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
RYŠIŲ SU VISUOMENE SKYRIUS
Irma Gritėnienė i.griteniene@panevezys.lt
Laisvės a. 20, 35200 PanevėžysPaskutinis taisė N.L.V.; 2010.11.18, 17:11.N.L.V
Comment
-
Parašė N.L.V. Rodyti pranešimąPanevėžiui elektroninio bilieto projektą pristatė lenkai
Šiandien Panevėžio miesto savivaldybės vadovams, skyrių vadovams elektroninio bilieto projektą pristatė Lenkijos kompanija „Sygnity“.
„Susitikimas su šios įmonės atstovais įvyko padedant mano visuomeniniam patarėjui, Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentui Sigitui Gailiūnui. Miestui anksčiau e-bilieto sistemą buvo pasiūliusi Lietuvos kompanija, tačiau ji mums būtų tarpininkė – tikrieji paslaugos tiekėjai būtų lenkai. Tad susitikę su jais, išgirdę pasiūlymus ir šiems pritarę galėtume sistemą įdiegti pigiau. Bet kuriuo atveju Panevėžys, kaip ir kiti Europos miestai, e-bilietą turės - anksčiau ar vėliau. Miestas privalo žiūrėti į priekį“, - sakė Savivaldybės meras Vitalijus Satkevičius.
Pasak „Sygnity“ atstovų, jų siūloma e-kortelė turi daug galimybių. Tai ne tik elektroninis viešojo transporto bilietas, bet ir gali būti naudojama identifikacijos sistemose, statant automobilius aikštelėse, lojalumo programose, patenkant į tam tikrus pastatus ir kt.
Kadangi įrengti e-bilieto sistemai reikia nemažai investicijų, ji gali būti diegiama etapais, įtraukiant kitus miestus. Be to, galima ieškoti investuotojų. Kaip teigė lenkų kompanijos atstovai, jie prisidėjo diegiant ir populiarinant e-bilietą Poznanėje, 5 metus buvo projekto operatoriai, kol miestas tapo pats pajėgus projektą valdyti ir kontroliuoti.
„Turime tiksliai žinoti, kiek miestui kainuotų naujoji sistema, kad galėtume įvertinti visus pranašumus ir trūkumus. Todėl lauksime bent preliminarių Lenkijos bendrovės skaičiavimų“, - teigė V.Satkevičius.
Šiuo metu e-bilietą tarp didžiųjų šalies miestų turi Vilnius, Kaunas ir Klaipėda.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąIšmokai straipsnius rašyt, ar pasivogei iš kitų ir vaidini, kad tavo? Gal teiktumeisi nuorodą į šaltinį pateikti, kaip ir priklauso?N.L.V
Comment
-
Parašė N.L.V. Rodyti pranešimąAtsiprašau taisau klaidą. Netyčia nukandau paskutinę eilute. Dėkui už pastebėjimąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
„Mikriukai“ į Panevėžį negrįš
http://verslas.delfi.lt/automoto/mik....d?id=38993783
Mano nuomone, labai teisingas sprendimas. Nei jie mokesčių mokėdavo, nei važinėdavo normaliai, kaip pagal visas KET taisykles. Kad šis istorinis įvykis išjudintu Klaipėdos, bei kitų didžiųjų miestų savivaldybės klerkus.
Comment
-
Tame straipsnyje paminėta, kad net pats autobusų parko vadovas pripažįsta, kad autobusai nesugeba patenkinti klientų poreikių. Manau, kad jei tik būtų galimybė, tai parkas atsisakytų miesto ir priemiesčio maršrutų. Jie jiems tik nuostolį nešą, o pagrindines pajamas gauna iš tarpmiestinių maršrutų.
Comment
Comment