Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šaunuolis WYCKA.Pagarba.

    Comment


      Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
      Šaunuolis WYCKA.Pagarba.
      Pagarba už ką? Už tai, kad komentarą parašė? Nebūk toks mažvaikis...
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        AMIKO nepavydėk WYCKAI tau iki jo labai toli,nusiramink,įkvėp trys kartus gilliai pasidarys iš kart geriau. Pasidarė, jeigu ne pakartok dar kelis kartus .Tai tu pats mažvaikis jei atsivertęs laikraštį nematai mikro nuotraukos tituliniam puslapį ir iš karto šauki padėkit,tai gerai,kad WYCKA išgirdo pagalbos šauksmą.

        Comment


          Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
          AMIKO nepavydėk WYCKAI tau iki jo labai toli,nusiramink,įkvėp trys kartus gilliai pasidarys iš kart geriau. Pasidarė, jeigu ne pakartok dar kelis kartus .Tai tu pats mažvaikis jei atsivertęs laikraštį nematai mikro nuotraukos tituliniam puslapį ir iš karto šauki padėkit,tai gerai,kad WYCKA išgirdo pagalbos šauksmą.
          O taip, Wyckos komentaras svarbiausias iš kitų ten 6 psl. pateiktų komentarų ir jis išsaugos maršrutinius taksi... Tu bent suvoki kokias nesąmones čia rašai?
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
            AMIKO nepavydėk WYCKAI tau iki jo labai toli,nusiramink,įkvėp trys kartus gilliai pasidarys iš kart geriau. Pasidarė, jeigu ne pakartok dar kelis kartus .Tai tu pats mažvaikis jei atsivertęs laikraštį nematai mikro nuotraukos tituliniam puslapį ir iš karto šauki padėkit,tai gerai,kad WYCKA išgirdo pagalbos šauksmą.
            Manai esąs ne mažvaikis pats taip rašydamas?

            Comment


              /\ Oba
              Atrodo kaip varžybos kas labiau Wycką pašlovins
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Visas puslapis pranešimų "apie Panevėžio viešąjį transportą"

                Comment


                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                  Visas puslapis pranešimų "apie Panevėžio viešąjį transportą"
                  Tai dar pasiskaityk naują temą "apie Marijampolės VT"
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Daug dėmesio Panevėžio VT


                    „Ar jų ieško policija?“ — rodydami į Panevėžio maršrutiniuose taksi iškabintas nuotraukas vairuotojų vakar klausinėjo keleiviai. Jei ne ties išnykimo riba atsidūrusių privačių vežėjų šokiruojanti akcija, daugelis panevėžiečių veikiausiai taip ir nebūtų sužinoję, kaip atrodo paskutinius kadencijos mėnesius skaičiuojantys miesto vadovai.
                    Keleiviams įtarimų sukėlę „nusikaltėliai“ — Panevėžio politikai ir valdininkai, pasak vežėjų, iškasę duobę „mikriukų“ verslui: meras Vitalijus Satkevičius, jo pavaduotoja Rimantė Ratinskaitė, dėl įtarimų kyšininkavimu vicemero pareigų netekęs ir Panevėžio autobusų parke vadybininku įsidarbinęs Kastytis Vainauskas, Savivaldybės administracijos direktorė Kristina Vareikienė bei Savivaldybės Miesto ūkio skyriaus vedėjas Antanas Karalevičius.
                    „Įsidėmėkit, kas dabar miesto valdžioj, kad per ateinančius rinkimus nepadarytumėt tos pačios klaidos“, — perspėja užrašas po nuotraukomis.
                    Vežėjų tikinimu, šių Savivaldybės klerkų sprendimai lėmė, kad nuo rugsėjo 1-osios Panevėžyje gali nebelikti nė vieno maršrutinio taksi. Tądien baigiasi tebedirbančių šešių įmonių sutartys su Savivaldybe. Dar dešimt įmonių iš rinkos buvo priverstos pasitraukti birželį – sutartys su jomis nebuvo pratęstos.
                    Klerkų telefonams vakar tikriausiai grėsė perkaisti ne tik nuo vasariško karščio. Mikroautobusų gerai matomose vietose vežėjai paskelbė valdininkų ir politikų telefonų numerius: mero ir jo pavaduotojos – mobiliuosius, Miesto ūkio skyriaus vedėjo bei jo pavaldinės, kuruojančios privačių vežėjų veiklą, – kabinetų.
                    Lapeliai, ant kurių užrašyti telefono numeriai, buvo dalijami ir keleiviams.
                    Paskutines savaites dirbantys vežėjai tvirtina, kad tokia akcija – tik įžanga į tai, ką yra parengę Savivaldybės klerkams.
                    Išviešino kliuvinius
                    Panevėžio gatvėmis dabar važinėja 16 maršrutinių taksi. Prieš porą mėnesių jų buvo dvigubai daugiau. Dėl Savivaldybės su dešimčia įmonių nepratęstų sutarčių bedarbių gretas papildė maždaug 30 vairuotojų. Dar beveik tiek pat Darbo biržos klientais gresia tapti nuo rugsėjo 1-osios.
                    Pasak bedarbiu jau likusio Gedimino Šnyros, vežėjų verslui pagalius kišančių klerkų nuotraukų buvo galima kabinti ir daugiau, tačiau pasirinkti didžiausias kliūtis darančiųjų atvaizdai.
                    „Pats meras vežėjams nėra kliūtis, bet jis, kaip miesto vadovas, nedaro nieko, kad pašalintų barjerus. Meras nuo mūsų slapstosi, pamatęs Savivaldybės koridoriuje apsisukęs sprunka atgal. Jis neturi savo nuomonės, teisinasi, esą niekuo negalintis padėti, neva kas bus su vežėjais, sprendžia Savivaldybės komisija. V.Satkevičius – ne meras, ne lyderis, tik marionetė“, – kodėl „mikriukuose“ atsidūrė miesto vadovo nuotrauka, aiškino G.Šnyra.
                    Savivaldybės administracijos vadovės K.Vareikienės atvaizdas iškabintas, pasak verslininko, už tai, kad ši pasirašinėjanti visuomenei nenaudingus sprendimus.
                    Net trys iš penkių į „nusikaltėlių“ sąrašą patekusių politikų ir valdininkų – partijos „Tvarka ir teisingumas“ nariai.
                    „Šita partija nepatinka ne tik Panevėžio privatiems vežėjams. Kai spaustuvėje išgirdo, kodėl mes protestuojam ir kieno nuotraukos kabės, už popierių net pinigų neėmė“, – tvirtino G.Šnyra.
                    Verslininkas nemano, kad be sutikimo paviešinę nuotraukas ir netgi politikų asmeninių mobiliųjų telefonų numerius pažeidė jų teisę į privatumą.
                    G.Šnyra tvirtino esantis ramus, kad dėl to gali tekti kulniuoti į teismą. Jo tvirtinimu, rengiantis akcijai buvo konsultuotasi su teisininkais.
                    Stebino inspektorės uolumas
                    Privačių vežėjų akcija Savivaldybėje sukėlė sprogusios bombos įspūdį. Nuo pat ryto į maršrutinių taksi stovėjimo vietą miesto gale su fotoaparatu prisistatė Viešosios tvarkos ir kontrolės skyriaus inspektorė. Matydami po mikroautobusus landžiojančią ir juose kabančius plakatus fotografuojančią Savivaldybės pasiuntinę, vairuotojai tik kraipė galvas.
                    „Galėjo paprašyti, būčiau elektroniniu paštu persiuntęs“, – inspektorės uolumu stebėjosi verslininkas Laimis Valavičius.
                    Savivaldybės Teisės skyriaus vedėja Irma Masiliūnienė tikino, kad situacija itin dviprasmiška. „Be asmens sutikimo viešinti jo nuotraukų negalima, bet čia yra vieši asmenys. Vadovai patys turės apsispręsti, kaip jiems elgtis“, – svarstė teisininkė.
                    Su vežėjais tikino nesibylinėsiantis K.Vainauskas, nors politikas teigia nesupratęs, kuo jiems neįtikinęs. Neva netgi būdamas vicemeru nėra pasirašęs nė vieno jiems nepalankaus sprendimo.
                    Vežėjų verslo mano nežlugdantis ir A.Karalevičius, nors jo vadovaujamas Miesto ūkio skyrius kuruoja maršrutinių taksi reikalus. Svarsto, kad jo nuotrauką vairuotojai pakabino „iš nežinojimo“.
                    Keleiviai kelia triukšmą
                    Maršrutinių taksi vairuotojai mano, kad juos nuo žemės paviršiaus šluojančiai Savivaldybei lazda gali atsisukti kitu galu. Kaip tvirtino vežėjai, jų pusėn stoja ir keleiviai.
                    „Panevėžiečiai siaubingai pasipiktinę tuo, ką daro valdžia. Jie neįsivaizduoja, ką darys, jei nuo rugsėjo mieste nebekursuos mikroautobusai. Panevėžyje yra daug vietų, į kurias tik mes ir tevažiuojam“, – teigė Žydrūnas Jarmuševičius.
                    Savivaldybei priklausančio Autobuso parko transportas neužsuka į Ateities gatvę, susisiekimas su miestu pasunkėtų Rožių gatvės mikrorajono gyventojams, prašymą su 193 parašais išsaugoti mikroautobusų verslą rajono politikams jau įteikė sunerimę priemiestinės Dembavos gyventojai.
                    „Tik su lazdomis paeinanti neįgali moteris, sužinojusi, kad mūsų gali nelikti, verkia, kad jai teks samdyti mašiną iki parduotuvės pavėžėti, nes autobusų stotelės pasiekti neturi jėgų. Jei nebus mikroautobusų, nukentėsime ne tik mes, bet ir neįgalieji, į mokyklas važinėjantys mokiniai, darbo žmonės – visus juos mes surenkame kone nuo namų“, – pasakojo Ž Jarmuševičius.
                    Mato diskriminaciją
                    Dėl išgyvenimo besikaunantys privatūs vežėjai Savivaldybę kaltina prievarta juos vedančia prie bankroto.
                    Verslininkų nuomone, Savivaldybės skelbti konkursai atskiriems maršrutams aptarnauti tebuvo akių dūmimas. Jie įsitikinę: konkursų sąlygos specialiai buvo parengtos tokios, kad sutrukdytų vežėjams juose dalyvauti. Labiausiai privatininkus papiktino konkursų dalyvių autobusams nustatytas amžiaus cenzas – mikroautobusai privalo būti ne senesni nei dešimties metų.
                    Dėl to paraišką dalyvauti konkurse pateikė tik vienas iš 16-os vežėjas. Kitų autobusai skaičiuoja 12–13 metų. Pasak Ž.Jarmuševičiaus, sunkmečiu įsigyti naujesnių nėra jokių galimybių: verslininkai neturi susitaupę 30–40 tūkst. litų autobusams pirkti. Bankų paskola, kaip aiškino vežėjai, jiems irgi nebūtų išeitis, neva per sutarties ketverius metus investicijos neatsipirktų.
                    Vežėjus piktina, kad Autobusų parko autobusų vidutinis amžius – 15 metų.
                    Be to, verslininkai tvirtina netgi laimėję konkursą neturėtų garantijų dėl darbo, nes Savivaldybė pasilieka teisę savavališkai koreguoti maršrutus ir bilietų kainas.
                    Privatūs vežėjai įžvelgia aiškų Savivaldybės įmonės protegavimą. Pasak Ž.Jarmuševičiaus, maršrutiniai taksi netgi priversti prisiderinti prie Autobusų parko važiavimo grafiko.
                    Kaltina paskubėjus
                    Savivaldybės Miesto ūkio skyriaus specialistė Ina Urbonavičienė pripažįsta, kad nežinia, ar nuo rugsėjo 1-osios bus pratęstos sutartys su dar tebedirbančiais vežėjais.
                    „Tokių prašymų esame iš vežėjų gavę, bet tos sutartys nėra tęstinės“, – tvirtina I.Urbonavičienė.
                    Pasak jos, Savivaldybė jau rengia planą, kaip išgyventi miestui be maršrutinių taksi – ketina nuo rugsėjo 1-osios padidinti miesto maršrutinių autobusų skaičių, organizuoti jų važiavimą Ateities g.
                    Savivaldybė negalinti pasirašyti sutarties ir su vieninteliu konkursą laimėjusiu vežėju, kol nesibaigęs teismų procesas. Į teismą kreipėsi patys verslininkai dėl, jų nuomone, neteisingų konkurso sąlygų.
                    I.Urbonavičienė tvirtina, neva vežėjai paskubėjo. Esą jei šie nebūtų pasiskundę teisininkams, Savivaldybė galbūt pati būtų sušvelninusi sąlygas – padidinusi amžiaus cenzą autobusams.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Na, žiūrėsim, kaip ten bus. Gal Panevėžys bus pirmasis miestas, kuris atsikratys miesto gėdos - mikroautobusų.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Na, žiūrėsim, kaip ten bus. Gal Panevėžys bus pirmasis miestas, kuris atsikratys miesto gėdos - mikroautobusų.
                        Hmmm, dar neskubėkime...


                        Panevėžio miesto savivaldybės mero pavaduotoja, laikinai einanti mero pareigas Gema Umbrasienė surengė pasitarimą privačių maršrutinių taksi vežėjų problemoms aptarti.
                        Jame dalyvavo Savivaldybės administracijos vadovai ir specialistai, Tarybos narys Tomas Josas, Panevėžio privačių vežėjų asociacijos „Maršrutas" prezidentas Laimis Valavičius, Pramonės, prekybos ir amatų rūmų direktorius Visvaldas Matkevičius, Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Rimantas Petukauskas.
                        „Problema užsitęsė nepriimant galutinio sprendimo, skaldoma miesto bendruomenė. Maršrutinių taksi paskelbta protesto akcija neprideda šviesių spalvų miesto įvaizdžiui", - pradėjo pasitarimą G.Umbrasienė.
                        Konfliktas tarp Savivaldybės ir vežėjų kilo Savivaldybei paskelbus konkursus vežti keleivius pagal gyventojų pageidavimus pakoreguotais miesto maršrutais. Privatūs vežėjai, motyvuodami, kad jiems siūlomi nepelningi maršrutai, konkursuose nedalyvavo, išskyrus vieną įmonę. Kiti vežėjai kreipėsi į teismą, konkurso rezultatai laikinai sustabdyti. Todėl Savivaldybė negali nei pasirašyti sutarčių su konkurso laimėtoja, nei skelbti pakartotinių konkursų vežėjams parinkti. Dalis sutarčių su dabartiniais vežėjais baigėsi liepą, paskutinės nutrūks iki rugsėjo 1 dienos.
                        „Mes siūlome tęsti sutartis, kol bus priimtas teismo sprendimas. Turėtų būti dar kartą peržiūrimi maršrutai ir skelbiami nauji konkursai", - teigė L.Valavičius.
                        „Pradėjome kompromiso paieškas. Jau kitos savaitės pradžioje bus sudaryta darbo grupė, kuri per savaitę turės priimti sprendimą. Tikiuosi, bus rasta visoms pusėms priimtina išeitis", - sakė mero pavaduotoja G.Umbrasienė.
                        Po susitikimo Panevėžio privačių vežėjų asociacijos „Maršrutas" prezidentas L.Valavičius pažadėjo pradėtą vežėjų protesto akciją sustabdyti jau šiandien.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Tik griečiau atsikratytų ir nežiūrėtų į tuos žurnaliūgas ir tuos, kurie nesupranta, kad "mikrobai" ėda miesto Vt iš vidaus, prie ko priveda jo žlugimas (Alytus - labai geras pavyzdys, Kaunas irgi neprastas)
                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                          Comment


                            Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                            Tik griečiau atsikratytų ir nežiūrėtų į tuos žurnaliūgas ir tuos, kurie nesupranta, kad "mikrobai" ėda miesto Vt iš vidaus, prie ko priveda jo žlugimas (Alytus - labai geras pavyzdys, Kaunas irgi neprastas)
                            Na, Kaune jie nesužlugdė VT, bet kad įsigalėję per daug, tai tiesa. Tikrai nepykčiau, kad juos bent jau ženkliai sumažintų, ypač tik dubliuojančius VT maršrutus. Ne tokios įmonės žlugo, tūkstančiai atsidūrė gatvėje, tai keliasdešimt kiauksinčių neturėtų labai gąsdinti.

                            Comment


                              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                              Tik griečiau atsikratytų ir nežiūrėtų į tuos žurnaliūgas ir tuos, kurie nesupranta, kad "mikrobai" ėda miesto Vt iš vidaus, prie ko priveda jo žlugimas (Alytus - labai geras pavyzdys, Kaunas irgi neprastas)
                              Manau, kad tai yra per greitas apibendrinimas. Žinoma, kai mikroautobusas 100% dubliuoja savivaldybės miesto autobusą + važiuoja visada 3-4 min. prieš tą autobusą — tai yra parazitavimas. Man tai taip pat labai nepatinka. Tačiau ar tikrai tikrai VISI tokie???
                              Yra tokių maršrutų, kurie užsuka į tokias gatves, kur miesto maršrutai nevažiuoja. Gal ten per siaura gatvė, gal ten per mažai keleivių autobusui, o gal AP tiesiog „pamiršo“ tą gatvę. Nesvarbu kodėl, bet autobusai nevažiuoja, o mikroautobusai važiuoja. Tokie mikroautobusų maršrutai neturėtų būti panaikinti. Pvz prieš kažkiek metų Panevėžyje buvo 19 mikroautobuso maršrutas, važiavęs iš geležinkelio stoties į vakarinius miesto rajonus. Šiandien autobuso maršruto, jungiančio GS su PC „Babilonas“ vis dar nėra.
                              Taip nereikia pamiršti, kad mikroautobusai — tai darbo vietos visų pirma jų vairuotojams. 'Panevėžio autobusai' gal surinks kažkiek daugiau pinigų, kažkiek sumažės skolos, tačiau miestas ir valstybė praras lėšas, nes tie vairuotojai ateis į darbo biržą ir gaus teisėtas pašalpas. Miesto degalinės mažiau parduos degalų, nebent padaugės automobilių, kai žmonės neapsikentę nemažėjančių VT kainų, lėto greičio (nes nėra A juostų) ir prigrūstų autobusų salonų ims dar masiškiau pirkti lengvuosius automobilius ir užkimš gatves (iki tol Panevėžys negarsėjo kamščiais) ir dar labiau terš orą, daugės avarijų (nes daugės automobilių gatvėse), daugiau žuvusių ir sužeistų.
                              Staigūs pokyčiai, arba revoliucijos, iki šiol dar niekam laimės neatnešė. Taip, mikroautobusų skaičių miesto gatvėse reikėtų mažinti, griežtinti reikalavimus jiems, bet ne nukirsti visus vienu metu. Juk ir autobusų parkas nesugebės per kelias savaites užsipirkti keliolika ar keliasdešimt naujų autobusų, pasamdyti D kategoriją turinčius vairuotojus, pratęsti ir sutankinti esamus maršrutus ar sukurti naujus, įrengti naujas stoteles tose gatvėse, kur iki šiol autobusai nevažiavo ir begalė kitokių smulkmenų.
                              „Kirvio“ strategija duos daugiau chaoso, negu naudos.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Būtent. Kirsti staiga negalima, bet planingai naikinti mikrobus reikia, kompesuojant praradimus dažnesniu autobusų kursavimu, kai kurių maršrutų trasų korencija ar kokio naujo maršruto atidarymu.

                                Comment


                                  AP ir mikroautobusai dirba rinkos sąlygomis.mažesnis visada aplenks didesnį,nebeliks mikroautobusų autobusų parkas miesto tarybos palaiminimu iškart padidins kainas garantuoju 100 procentu.

                                  Comment



                                    Panevėžio miesto meras Vitalijus Satkevičius savo potvarkiu sudarė darbo grupę, kurią iki 2011m. sausio 31d. įpareigojo parengti Panevėžio miesto viešojo transporto strategiją.
                                    „Sudaryti tokią darbo grupę pageidavo Tarybos nariai, todėl, atsižvelgdamas į įvairių suinteresuotų pusių pageidavimus, ją ir sudariau“, - sakė meras.
                                    Į darbo grupę buvo pasiūlyta įtraukti Savivaldybės Tarybos, administracijos vadovus, specialistus, taip pat UAB „Panevėžio autobusų parkas“ direktorių Rimantą Petukauską, privačių vežėjų asociacijos „Maršrutas“ prezidentą Laimą Valavičių.
                                    „Darbo grupė nagrinės viešojo transporto situaciją mieste. Tikiuosi, parengus viešojo transporto strategiją, ateityje nekils ginčų ar konfliktų, kokie dabar yra su maršrutinių taksi verslininkais. Tačiau noriu pareikšti, kad kaip miesto meras, nesu linkęs užsiimti populizmu, pasiduoti politiniam šantažui, žadėti neteisėtų ar neįmanomų atlikti darbų, nesilaikyti teismų sprendimų ar kažkaip ! daryti įtaką teisminei eigai“, - sakė meras.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Ir kaip jum toks variantas ?

                                      http://www.panevezys.lt/DesktopDefau...35&NewsID=8983

                                      Rugpjūčio 25 d. Panevėžio miesto savivaldybės mero Vitalijaus Satkevičiaus vadovaujama darbo grupė miesto viešojo transporto strategijai parengti su maršrutinių taksi vežėjais susitarė dėl kompromiso.

                                      Nutarta, kad visi be išimties vežėjai (ir tie, kurių sutartys vežti keleivius baigėsi birželio-liepos mėnesiais, ir tie, kurių baigsis iki rugsėjo 1 d.) Savivaldybei pateiks prašymus sudaryti laikinąsias sutartis vežti keleivius.

                                      „Tam, kad Savivaldybė gautų šiuos prašymus, būtinas absoliučiai visų vežėjų bendras susitarimas. Tolesni žingsniai - jie atsiima visus teisminius ieškinius, dėl kurių Savivaldybė negali skelbti naujų konkursų parinkti vežėjus vežti keleivius maršrutiniais taksi. Tada Savivaldybė sudaro laikinąsias sutartis su vežėjais vežti dabartiniais maršrutais (kurios galiotų ne ilgiau kaip metus), peržiūri konkursų sąlygas ir maršrutus, skelbia naujus konkursus. Kartu būtų rengiama miesto viešojo transporto strategija. Viso šio proceso ateitis - privačiųjų vežėjų rankose. Nors vienam atsisakius dalyvauti, vėl įklimpsime į teismus. Dar kartą noriu pabrėžti: Savivaldybė neketina atsisakyti privačių maršrutinių taksi paslaugų. Todėl pasibaigus teismams bet kuriuo atveju būtų skelbiami nauji konkursai“, - teigia meras V.Satkevičius.

                                      Šiandien rytą Savivaldybėje su vežėjais dar kartą susitiko administracijos direktorė Kristina Vareikienė. Susitikime vežėjai dėl tarpusavio nesutarimų prašymų sudaryti laikinąsias sutartis nepateikė.

                                      Jei Savivaldybė su privačiais vežėjais nesusitartų, nuo rugsėjo 1 dienos būtų keičiamas Panevėžio autobusų parko darbas. Padaugėjus keleivių srautams ir siekiant gyventojams nepabloginti susisiekimo viešuoju transportu, būtų organizuojamas keleivių vežimas autobusais Ateities g.: įrengtos 4 laikinos autobusų stotelės ir iki Klaipėdos g. (prekybos centro „Babilonas“) pratęsta 10-ojo autobusų maršruto trasa. Papildomai autobusai kursuotų Ateities gatve. Prireikus būtų keičiama 6-ojo autobusų maršruto trasa ir eismo tvarkaraščiai, nukreipiant trasą į Dembavos gyvenvietę. Papildomai poilsio dienomis Kniaudiškių gatve važiuotų 1-ojo ir 3-ojo maršrutų autobusai. Galimi ir papildomi vakariniai autobusų reisai 10-uoju maršrutu (tam, kad AB „Linas“ darbuotojai grįžtų po darbo vakarine pamaina).
                                      N.L.V

                                      Comment


                                        /\ Pagaliau Panevėžio miesto meras Vitalijus Satkevičius pripažino dvi tiesas: 1) miestui reikia privačių vežėjų mikroautobusais; 2) savivaldybei jau senokai reikėjo tobulinti Panevėžio autobusų parko darbą. Palinkėkime, kad šių tiesų (ypač antrosios) apnuoginimą lydėtų realūs darbai.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Šviežiena

                                          Rugpjūčio 26 d. Panevėžio miesto savivaldybės tarybos valdančioji dauguma pritarė, kad Savivaldybė lauktų visų 17 privačių vežėjų (ir tų, kurių sutartys vežti keleivius baigėsi birželio-liepos mėnesiais, ir tų, kurių baigsis iki rugpjūčio 31 d.) prašymų sudaryti laikinąsias sutartis vežti keleivius.

                                          „Šių prašymų lauksime iki rugsėjo 1 dienos. Savivaldybė dar kartą tiesia ranką ir vežėjams siūlo trečią būdą spręsti konfliktinę situaciją – su jais sudaryti terminuotas sutartis, kol baigsis teisminiai ginčai. Tada vykdysime teismo sprendimus. Kartoju: privačių vežėjų ateitis - jų pačių rankose. Jie patys turi tarpusavyje susitarti dėl vieningų veiksmų“, - teigia Savivaldybės meras Vitalijus Satkevičius.

                                          Šiandien Savivaldybėje posėdžiavo mero pavaduotojos Rimantės Ratinskaitės vadovaujama miesto keleivinio transporto komisija. Ji sprendė, kaip bus organizuojamas Panevėžio autobusų parko darbas nutrūkus Savivaldybės sutartims su privačiais vežėjais.

                                          „Panevėžio autobusų parko specialistai užtikrino, kad bendrovė intensyvins ir koreguos transporto priemonių eismą taip, kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų“, - teigia mero pavaduotoja R.Ratinskaitė.

                                          Jau rugpjūčio 31 d. 1-ojo maršruto autobusai Kniaudiškių gatve papildomai važiuos poilsio ir švenčių dienomis. Darbo dienomis atsiras maršrutas Nr. 6A „Dembava – J.Janonio g.“, t.y. dabartinio maršruto Nr. 6 „Pajuostis – J.Janonio g.“ dalis autobusų važiuos Dembavos gatve iki Veteranų g. sankryžos. Bus įrengtos 2 laikinos stotelės („Dembavos gyvenvietė“ ir „Veteranų gatvė“).

                                          10-ojo maršruto („S.Dariaus ir Girėno g. – Tinklų g.“) atskiromis valandomis autobusų eismas pratęsiamas Parko, Ateities, Klaipėdos gatvėmis iki Savitiškio gatvės stotelės (priešais prekybos centrą „Babilonas“). Atsiras papildomi vakariniai reisai tam, kad AB „Linas“ darbuotojams būtų patogu grįžti namo po vakarinės pamainos. 10-ojo maršruto autobusų eismas intensyvės: piko valandomis bus važiuojama kas 4-9 min., ne piko – kas 16 min. Ateities gatvėje bus įrengtos 4 laikinos stotelės - „Garažai“ ir „Ateities gatvė“ (Parko ir Ateities gatvių sankryžoje).

                                          „Problemiškesnė padėtis dėl stotelių Ateities gatvėje. Todėl prašome gyventojų būti supratingiems ir savo automobiliais neužstatyti laikinųjų stotelių“, - sako R.Ratinskaitė.

                                          Primename: pagal kelių eismo taisykles, automobiliai gali būti statomi ne arčiau kaip 15 metrų atstumu nuo stotelės ženklo.
                                          N.L.V

                                          Comment

                                          Working...
                                          X