Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neapkalbinėk. Visai neįdomu, koks žmogus būna laisvalaikiu, įdomu yra jo sprendimai, liečiantys Panevėžio autobusų parko veiklą.
    Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

    Comment


      Panevėžyje – mažiau maršrutinių taksi

      Liepos – rugpjūčio mėnesiais baigiasi maršrutinių taksi paslaugas teikiančių vežėjų sutarčių galiojimas. Panevėžio savivaldybės administracijos organizuotuose konkursuose vežėjų (operatorių) parinkimo keleiviams vežti Panevėžyje miesto vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutais, kurių numatyta net 13, dalyvavo tik vienas vežėjas, kuris šiuo metu yra pripažintas nugalėtoju dviejuose konkursuose – 3-iojo ir 10-ojo maršrutų.

      Dalis vežėjų, kurių netenkino savivaldybės organizuoto konkurso sąlygos, kreipėsi į teismą. Šiuo metu teismas taiko laikinas apsaugos priemones ir sustabdė savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus. Todėl miesto savivaldybės administracija negali pasirašyti sutarčių su konkurso laimėtojais ir negali vykdyti pakartotino konkurso vežėjams parinkti...
      http://www.alfa.lt/straipsnis/103800...10-07-27_12-16

      Comment


        Tendencijos sveikintinos. Mikrobų reikia atsikratyti, tik, žinoma, palaipsniui, ir lygiagrečiai gerinant susisiekimą autobusais.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tendencijos sveikintinos. Mikrobų reikia atsikratyti, tik, žinoma, palaipsniui, ir lygiagrečiai gerinant susisiekimą autobusais.
          Parašė groundzer Rodyti pranešimą
          http://www.alfa.lt/straipsnis/103800...10-07-27_12-16
          Panevėžyje — mažiau maršrutinių taksi
          Tik vienas vežėjas šiuo metu yra pripažintas nugalėtoju dviejuose konkursuose — 3-iojo ir 10-ojo maršrutų.
          Hmmm, šiaip jeigu niekas per porą metų nepasikeitė, 3-asis ir 10-asis maršrutai yra patys populiariausi. Net neabejoju, kad jie abu ne mažiau kaip 85 proc. dubliuoja autobusų maršrutus. Taigi čia nėra jokios tendencijos. O kas tikrai reikalinga, tai berods 19-as mikroautobuso maršrutas, jungęs (o gal tebejungia?) geležinkelio stotį per centrą su šiandieniniu „Babilonu“.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Hmmm, šiaip jeigu niekas per porą metų nepasikeitė, 3-asis ir 10-asis maršrutai yra patys populiariausi. Net neabejoju, kad jie abu ne mažiau kaip 85 proc. dubliuoja autobusų maršrutus. Taigi čia nėra jokios tendencijos. O kas tikrai reikalinga, tai berods 19-as mikroautobuso maršrutas, jungęs (o gal tebejungia?) geležinkelio stotį per centrą su šiandieniniu „Babilonu“.
            16-o nepamiršai?
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              16-o nepamiršai?
              Jau nebežinau šito
              Parašyk jo maršrutą.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                AI1 nepatinka maršrutiniai taksi noriu sužinoti kodėl .

                Comment


                  Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                  AI1 nepatinka maršrutiniai taksi noriu sužinoti kodėl .
                  1. Nes juose netaikomos lengvatos.
                  2. Jie nesistengia laikytis grafiko.
                  3. Jie nesistengia važiuoti anksti ryte ir vėlai vakare.
                  4. Jie mėgsta neatlikti dalies ar net viso numatyto reiso.
                  5. Jie mėgsta neišduoti bilieto.
                  6. Jie nedraudžia keleivių nuo nelaimingų nutikimų kelionės metu.
                  7. Jie vengia plauti transporto priemones.
                  8. Jie darbo viešojo transporto sistemą.
                  9. Jie mėgsta vežti nesaugiai ir pažeidinėti KET.
                  10. Jie žiūri tik savo interesų, o keleiviai jiems tėra vaikščiojančios kupiūros.
                  11. Jie nežino, kas yra aptarnavimo kultūra.
                  12. Pačios transporto priemonės primena „skarbonkes", į kurias turi įsigrūsti keleivis ir dar kartais turi važiuoti stovėdamas ir dar už tai moka daugiau.

                  Vienintelis jų privalumas - kelionės trukmė.
                  Nesuprantu, kaip keleiviai gali būti tokie akli ir vis tiek taip aktyviai naudotis mikroautobusų paslaugomis.

                  Juk tai tiesiog skardinis vežimas ant ratų. Tik Vilniuje ir Kaune jie kiek tvarkingesni.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    O kodėl turėtų? Važiuoja tik ten, kur pelninga, t.y. "graibo grietinę" nuo kitų VT rūšių. Važiuoja kada nori. Nesilaiko maršruto, grubiai pažeidinėja KET ir trukdo gatvėje mažiau paslankioms VT rūšims - autobusams ir troleibusams. Rizikuoja keleivių sveikata ir gyvybe ir veža stovinčius, nors tai uždrausta. Klesti juodoji buhalterija, naudoja kontrabandinį ar vogtą kurą... Dabar dar geresnius mikroautobusus naudoja, bet prieš gerą penkmetį supuvę grabai važinėjo, perdaryti iš krovininių ir su padidintu sėdynių skaičiumi, kad net atsisėsti normaliai nebuvo įmanona ne vaikui.
                    Mikroautobusų kaip transporto rūšies nėra nei viename išsivysčiusų šalių mieste. Mikroautobusai, jei ir naudojami, tai tik vos vienam kitam maršrutui ir yra pilnai integruoti į autobusų sistemą, todėl nekonkuruoja su kitom transporto rūšim.
                    Gi maršrutinis taksi tai sovietinis išmislas - kuomet VT buvo perspildytas, o taksi buvo deficitinė paslauga. Tai sugalvojo hibridą. Beje, Varšuvoje socialistiniais laikais maršrutinius taksi bandė įdieti net tris kartus, ir visus tris kartus maršrutiniai taksi po kelių mėnesnių žlugdavo. O po TSRS žlugimo jie paplito visose buvusiose sąjunginėse respublikose, kai kuriuose miestuose veikdami chaotiškai ir nekontroliuojamai sužlugdė netgi troleibusų ir tramvajų sistemas, jau nekalbant apie autobusų.

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      1. Nes juose netaikomos lengvatos.
                      2. Jie nesistengia laikytis grafiko.
                      3. Jie nesistengia važiuoti anksti ryte ir vėlai vakare.
                      4. Jie mėgsta neatlikti dalies ar net viso numatyto reiso.
                      5. Jie mėgsta neišduoti bilieto.
                      6. Jie nedraudžia keleivių nuo nelaimingų nutikimų kelionės metu.
                      7. Jie vengia plauti transporto priemones.
                      8. Jie darbo viešojo transporto sistemą.
                      9. Jie mėgsta vežti nesaugiai ir pažeidinėti KET.
                      10. Jie žiūri tik savo interesų, o keleiviai jiems tėra vaikščiojančios kupiūros.
                      11. Jie nežino, kas yra aptarnavimo kultūra.
                      12. Pačios transporto priemonės primena „skarbonkes", į kurias turi įsigrūsti keleivis ir dar kartais turi važiuoti stovėdamas ir dar už tai moka daugiau.

                      Vienintelis jų privalumas - kelionės trukmė.
                      Nesuprantu, kaip keleiviai gali būti tokie akli ir vis tiek taip aktyviai naudotis mikroautobusų paslaugomis.

                      Juk tai tiesiog skardinis vežimas ant ratų. Tik Vilniuje ir Kaune jie kiek tvarkingesni.
                      Jie neveža bomžų.O visa kita kontroliuojančių tarnybų darbas.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O kodėl turėtų? Važiuoja tik ten, kur pelninga, t.y. "graibo grietinę" nuo kitų VT rūšių. Važiuoja kada nori. Nesilaiko maršruto, grubiai pažeidinėja KET ir trukdo gatvėje mažiau paslankioms VT rūšims - autobusams ir troleibusams. Rizikuoja keleivių sveikata ir gyvybe ir veža stovinčius, nors tai uždrausta. Klesti juodoji buhalterija, naudoja kontrabandinį ar vogtą kurą... Dabar dar geresnius mikroautobusus naudoja, bet prieš gerą penkmetį supuvę grabai važinėjo, perdaryti iš krovininių ir su padidintu sėdynių skaičiumi, kad net atsisėsti normaliai nebuvo įmanona ne vaikui.
                        Mikroautobusų kaip transporto rūšies nėra nei viename išsivysčiusų šalių mieste. Mikroautobusai, jei ir naudojami, tai tik vos vienam kitam maršrutui ir yra pilnai integruoti į autobusų sistemą, todėl nekonkuruoja su kitom transporto rūšim.
                        Gi maršrutinis taksi tai sovietinis išmislas - kuomet VT buvo perspildytas, o taksi buvo deficitinė paslauga. Tai sugalvojo hibridą. Beje, Varšuvoje socialistiniais laikais maršrutinius taksi bandė įdieti net tris kartus, ir visus tris kartus maršrutiniai taksi po kelių mėnesnių žlugdavo. O po TSRS žlugimo jie paplito visose buvusiose sąjunginėse respublikose, kai kuriuose miestuose veikdami chaotiškai ir nekontroliuojamai sužlugdė netgi troleibusų ir tramvajų sistemas, jau nekalbant apie autobusų.
                        Tai dalis naudoja kontrabandinį ir plius autobusų parko kuras.

                        Comment


                          Pasakysiu trumpai: Mikrobai - lauk! Per juos dingo iš Panevėžio ilgi autobusai, sutrumpėjo jų važiavimo laikas, po 20 h. tau gali tekti namo kulniuoti pėsčiomis, ir viskas per mikrobus, kol jų nebuvo, autobusai darbą baigdavo ne anksčiau, kaip 22:30, o 6-o maršruto autobusas - net 1:15, pats puikiai atsimenu, kaip 1996 m. namo be problemų nuo mėsos kombinato apie 23 h. parvažiavau su ilgu Ikarus-280, kursavusiu 14-o maršruto autobusu savaitgalį (buvo vėlus šeštadienio vakaras).
                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                          Comment


                            Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                            Pasakysiu trumpai: Mikrobai - lauk! Per juos dingo iš Panevėžio ilgi autobusai, sutrumpėjo jų važiavimo laikas, po 20 h. tau gali tekti namo kulniuoti pėsčiomis, ir viskas per mikrobus, kol jų nebuvo, autobusai darbą baigdavo ne anksčiau, kaip 22:30, o 6-o maršruto autobusas - net 1:15, pats puikiai atsimenu, kaip 1996 m. namo be problemų nuo mėsos kombinato apie 23 h. parvažiavau su ilgu Ikarus-280, kursavusiu 14-o maršruto autobusu savaitgalį (buvo vėlus šeštadienio vakaras).
                            Ramiai, jie ir taip iš lėto nyksta. Anksčiau buvau įkėlęs straipsnį, kuriame savivaldybės VT specialistė konstatuoja, kad palyginus su geriausiais mikroautobusų laikais, mikroautobusų maršrutų skaičius sumažėjo maždaug dvigubai. Tačiau ar mes esame totaliai įsitikinę, kad nelikus mikroautobusų, keleivių autobusuose padaugės ir jie ims kursuoti dažniau ir ilgiau, ir VT bilieto kaina nedidės? Turint galvoje, kad taxi kainos Panevėžyje yra artimos savikainai, tai 4 žmonėms išsikvietus vieną taxi automobilį nelabai tolimam atstumui gali būti ir ta pati kaina, ypač kai autobusai veža su persėdimu...
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                              Pasakysiu trumpai: Mikrobai - lauk! Per juos dingo iš Panevėžio ilgi autobusai, sutrumpėjo jų važiavimo laikas, po 20 h. tau gali tekti namo kulniuoti pėsčiomis, ir viskas per mikrobus, kol jų nebuvo, autobusai darbą baigdavo ne anksčiau, kaip 22:30, o 6-o maršruto autobusas - net 1:15, pats puikiai atsimenu, kaip 1996 m. namo be problemų nuo mėsos kombinato apie 23 h. parvažiavau su ilgu Ikarus-280, kursavusiu 14-o maršruto autobusu savaitgalį (buvo vėlus šeštadienio vakaras).
                              Maršrutiniai taksi nėra tokie galinti, kad tik dėl jų būtų taip nutikę. Kitos priežastys, nulėmusios tokią graudžią situaciją: daug kas persėdo į nuosavą transportą, daug kas emigravo...
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                1. Nes juose netaikomos lengvatos.
                                ....

                                .
                                Gal nereiktų trūkumu laikyti lengvatų nebuvimą ir už tai smerkti, nes tada tokį pat trūkumą galima pritaikyti ir aviacijai, tai gal oro uostus uždarm, nes lėktuvuose netaikomos lengvatos.

                                Comment


                                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                  Gal nereiktų trūkumu laikyti lengvatų nebuvimą ir už tai smerkti, nes tada tokį pat trūkumą galima pritaikyti ir aviacijai, tai gal oro uostus uždarm, nes lėktuvuose netaikomos lengvatos.
                                  Aviacija yra oro transportas. Nėra nei vienos oro transporto rūšies, kurioje būtų taikomos lengvatinės nuolaidos. Maršrutiniai taksi yra kelių transporto rūšis ir joje netaikomos nuolaidos, tačiau yra kitų rūšių, kuriose taikoma. Žinoma, tai ne pačių maršrutinių taksi problema, nes ne nuo jų tai priklauso. Tačiau yra ir kitų mano argumentų, kurie jau priklauso nuo mikroautobusų: nesaugumas, keleivių neapdraudimas, reisų nevykdymas, tvarkaraščių nesilaikymas, bilietų neišdavimas ir tęsti galima toliau... Šiais atžvilgiais autobusų ir troleibusų eismas kur kas pranašesnis.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Lėktuvai skraidina iš vieno Panevėžio mikrorajono į kitą?

                                    Comment


                                      Lėktuvais žmonės kasdien neskraido.

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Aviacija yra oro transportas. Nėra nei vienos oro transporto rūšies, kurioje būtų taikomos lengvatinės nuolaidos. Maršrutiniai taksi yra kelių transporto rūšis ir joje netaikomos nuolaidos, tačiau yra kitų rūšių, kuriose taikoma. Žinoma, tai ne pačių maršrutinių taksi problema, nes ne nuo jų tai priklauso. Tačiau yra ir kitų mano argumentų, kurie jau priklauso nuo mikroautobusų: nesaugumas, keleivių neapdraudimas, reisų nevykdymas, tvarkaraščių nesilaikymas, bilietų neišdavimas ir tęsti galima toliau... Šiais atžvilgiais autobusų ir troleibusų eismas kur kas pranašesnis.
                                        Su kitais argumentais sutinku, tiesiog norėjau pasakyti, kad lengvatų buvimas nebuvimas mano nuomone neturėtų būti traktuojamas kaip tokios transporto rūšies kenksmingumo požymis

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Tačiau yra ir kitų mano argumentų, kurie jau priklauso nuo mikroautobusų: nesaugumas, keleivių neapdraudimas, reisų nevykdymas, tvarkaraščių nesilaikymas, bilietų neišdavimas ir tęsti galima toliau... Šiais atžvilgiais autobusų ir troleibusų eismas kur kas pranašesnis.
                                          Man dauguma mikroautobusų irgi ne prie širdies, tačiau juk keleiviai lipdami į šią transporto priemonę ir mokėdami už šią paslaugą visa tai žino arba bent nutuokia. Taigi klausimas: kodėl keleiviai važiuoja mikroautobusais, jeigu 'šiais atžvilgiais autobusų ir troleibusų eismas kur kas pranašesnis'?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X