Kazi Panevezio autobusu patrkas ruosiasi pirkti kokiu nauju autobusu? Laikas ismest Ikarusus, nors ir nebedaug liko. Keletas dar vazineja kokiu 9 , 11 ,11A marsrutu . Siaip siuo metu autobusu bukle laikau tikrai nebloga, jie patogus,greiti, su visais "pribumbasais"
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
O kazin Panevezio Neoplanai pirkti ar dovanoti? Manau dovanoti, nes ir taip vargsas tas Autobusu Parkas, o dar sitiek autobusu pripirkt, abejoju...
Nesuprantu kodel Panevezy beveik isnyko ilgi autobusai. Aisku ju nereikia labai daug, bet rytais kai vaziuoju i mokykla, pasitaiko situaciju kad jau 3-4 stotelej nebetelpa zmones i juos.دائما الليتوانيه
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąO kazin Panevezio Neoplanai pirkti ar dovanoti? Manau dovanoti, nes ir taip vargsas tas Autobusu Parkas, o dar sitiek autobusu pripirkt, abejoju...
Nesuprantu kodel Panevezy beveik isnyko ilgi autobusai. Aisku ju nereikia labai daug, bet rytais kai vaziuoju i mokykla, pasitaiko situaciju kad jau 3-4 stotelej nebetelpa zmones i juos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąO kazin Panevezio Neoplanai pirkti ar dovanoti? Manau dovanoti, nes ir taip vargsas tas Autobusu Parkas, o dar sitiek autobusu pripirkt, abejoju...
Nesuprantu kodel Panevezy beveik isnyko ilgi autobusai. Aisku ju nereikia labai daug, bet rytais kai vaziuoju i mokykla, pasitaiko situaciju kad jau 3-4 stotelej nebetelpa zmones i juos.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Džiugi naujiena visiems panevėžiečiams
2007 birželio 27d.
Naujas autobusų maršrutas
Mieli „Babilono“ lankytojai, Jūsų patogumui nuo birželio mėn. 30 d., kasdien, Panevėžio mieste pradeda kursuoti naujas autobusų maršrutas Nr. 13. Šio maršruto pradžia yra Velžio kelias ir tęsis Žemaičių, Beržų, Ramygalos, Nemuno, Klaipėdos gatvėmis. Galutinė stotelė – pramogų ir prekybos miestas „Babilonas“.دائما الليتوانيه
Comment
-
Šiemet „Ikarus“ autobusų iš Panevėžio išguiti nepavyks
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=13764510
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąNa, kalbant apie Ikarusus, jų Panevėžys turi dar nemažai Turi vieną prailgintą (žaliai baltas, anksčiau buvo IKI reklama), kuris važinėja 11 maršrutu, bei daug trumpų, kurie pagrinde aptarnauja 4, 5, 8, 9 maršrutus, bet pasitaiko, kad važiuoja ir 3 ar 14. Tikiuosi nereikės ilgai laukti, kol jie visai pasitrauks iš gatvių
Comment
-
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Diskusijos apie Panevėžio miesto ir priemiesčio viešajį transportą.
-------------------------------------------------------------------------
Vežėjų kare vėl žvanga ginklai
Už galimybę vežti keleivius pigiau, nei įpareigojo miesto Taryba kovojantys Panevėžio privatūs vežėjai ir juos užtariantys Seimo nariai Petras Luomanas bei Julius Dautartas nesirengia sudėti ginklų. Politikai Vyriausiajam administraciniam teismui sieks įrodyti, kad Savivaldybė buvo neteisi maršrutiniams taksi nustačiusi didesnes bilietų kainas nei Panevėžio autobusų parkui. Lygių konkurencijos sąlygų reikalaujantys privatūs vežėjai savo teises ketina ginti ir protesto akcijomis prie miesto Savivaldybės.
Kausis dėl centų
Miesto Taryba ir buvę jos nariai, dabar seimūnai P.Luomanas bei J.Dautartas dėl privačių vežėjų interesų ietis sukryžiuos Vyriausiajame administraciniame teisme. Į aukščiausios instancijos teismą jie kreipėsi po to, kai Panevėžio teisėjai nusprendė, kad politikai neteisūs tvirtindami, esą Savivaldybės taryba diskriminuoja privačius vežėjus.
Seimo narių nuomone, ir maršrutinių taksi, ir Panevėžio autobusų parko bilietai turi kainuoti vienodai. Miesto valdžios sprendimu šiuo metu privačių vežėjų paslaugos 10 ct brangesnės nei Savivaldybei priklausančios įmonės – perkant kioske maršrutinio taksi bilietas kainuoja 1,60 Lt, iš vairuotojo – 1,90 Lt.
„Mes galime keleivius vežti ir už 1,30 Lt, ir už litą. Privačių vežėjų įmonėse kuro sąnaudos neišpūstos, kaip Autobusų parke. Maršrutinių taksi įmonės savininkas – ir buhalteris, ir šaltkalvis, sutaupome etatų sąskaita. Mūsų įmonių ir mašinos naujos“, – „Sekundei“ teigė Panevėžio privačių vežėjų asociacijos „Maršrutas“ prezidentas Laimis Valavičius.
Skųs Konkurencijos tarybai
Verslininkas kaltina Savivaldybę pradėjus represijas prieš privačius vežėjus ir prognozuoja, kad neatlaikiusios daromo spaudimo turės užsidaryti ne viena maršrutinių taksi įmonė. Šiuo metu mieste veikia 20 privačių vežėjų įmonių.
„Tuojau tiek nebeliks. Savivaldybės aštuonių žmonių komanda mūsų vežėjus tikrina kasdien. Ar Savivaldybė neturi kur pinigų dėti? Kodėl nematomi Autobusų parko pažeidimai? Naujų maršrutų trasos tvirtinamos su privačiais vežėjais net nesuderinus, sutartis su mumis Savivaldybės pasirašė 1,5 metų, su parku – 5 m. Dėl Savivaldybės kišimosi į verslą aš pats galvoju parduoti mašinas ir likviduoti įmonę“, – dėstė L.Valavičius.
Anot jo, dėl nevienodų konkurencijos sąlygų Panevėžio maršrutinių taksi vairuotojai ketina artimiausiu laiku kreiptis į Konkurencijos tarybą.
Verslininko teigimu, tik laiko klausimas, kada maršrutinių taksi įmonių savininkams trūks kantrybė ir privatūs vežėjai savo teises pradės ginti protesto akcijomis prie miesto Savivaldybės. „Kiek Panevėžio valdžia dar gali tyčiotis iš verslo?“ – piktinosi L.Valavičius.
Šaltinis: http://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=56394Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.11, 13:28.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąA visu miestu marsrutiniu savininkai rekia,kad gali vezti pigiau,tik nei vieni nesako ,kad vazinesime ir tuo laiku (kaip autobusu parkai) ,kai vezti neapsimoka.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė jeesus Rodyti pranešimąo kur pažiūrėti miesto autobusų tvarkaraštį internete?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Vairuotojų kalvės tuštėja
Pustuštės vairavimo mokyklos – ant išgyvenimo ribos. Skaičiuojama, kad iš šiuo metu Lietuvoje veikiančių pusketvirto šimto vairuotojus rengiančių įstaigų finansinis sunkmetis paskandins trečdalį. Vos prieš metus aukso amžių išgyvenusios vairuotojų kalvės mokinių mažėjimą sieja ne tik su smukusia ekonomika, bet ir pirmaisiais Nepriklausomybės metais išgyventa demografine duobe.
Smukdo mažas gimstamumas
Vairavimo mokyklos baigia pamiršti dar praėjusių metų pirmąjį pusmetį sausakimšas norinčiųjų išmokti vairuoti klases. Dabar vairavimo kursai rengiami ir vos dešimčiai mokinių. Palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, siekiančiųjų vairuotojo pažymėjimo šiemet Panevėžyje sumažėjo perpus.
Vairavimo mokyklų pradininkas Aukštaitijos sostinėje Algirdas Motiekaitis mano, kad norinčiųjų mokytis nesulaukiama ne tik dėl ekonominės krizės. Vairavimo dėstytojo nuomone, mokyklos pajuto prieš 18–19 metų šalyje išgyventos demografinės krizės pasekmes.
„Pirmaisiais Nepriklausomybės metais gimstamumas buvo labai mažas. Be to, dalis dabar pilnametystės sulaukusio jaunimo emigruoja, dalis atlieka bausmes už nusikaltimus“, – svarsto A.Motiekaitis.
Vairavimo mokykloms bent menką pakilimą dėstytojas prognozuoja vasarą, kai prie vairo sėstis išdrįs ir dailiosios lyties atstovės.
„Žiemą visada mokykloms sunkiau išgyventi. Kai gatvėse slidu, pasninga, moterys bijo mokytis vairuoti. Atšilus jų turėtume sulaukti“, – tikisi A.Motiekaitis.
Kainų nemažina
Dėstytojas pripažįsta, kad ekonominiu sunkmečiu ne vienam norą išmokti vairuoti pakerta apie 1000 litų svyruojanti kursų kaina.
„Šiandien tokia suma jau yra didelė. Ir papildomai pasimokyti vairuoti mokiniai nenori, nors padarius avariją nuostoliai būtų gerokai didesni nei 30 litų už papildomą pamoką“, – tikino A.Motiekiatis.
Tačiau dėstytojas nemano, kad mokyklos būtų pajėgios atpiginti paslaugą. Anot jo, sąžiningai mokesčius sumokėjusiai įstaigai belieka 37 proc. užsidirbtų pinigų.
„Kuras atpigo, bet automobilių detalių kainos – astronominės“, – sakė A.Motiekaitis.
Individualios įmonės savininkas A.Činga tvirtino, kad vairavimo mokyklose įsivyravusiam štiliui turi įtakos ir teisės aktų pakeitimai. Pernai pirmąjį pusmetį mokyklos išgyveno aukso amžių, kai išlaikyti egzaminus buvo stengiamasi iki liepos 1-osios, kad, norint gauti nuolatinį pažymėjimą, po poros metų netektų vėl lankyti papildomų mokomųjų kursų.
Vairavimo mokyklos savininkas skaičiuoja praėjusių metų pradžioje surinkdavęs 18–25 mokinių grupes, šiemet per sausį ir vasarį atėjo mokytis vairuoti tik 10 mokinių.
„Jei būtų tiek mokinių, kiek praėjusiais metais, visos trylika miesto mokyklų turėtų darbo. O dabar ne tik Panevėžyje mokinių sumažėjo, ir iš Vilniaus atvažiavę kolegos dėl to padejuoja“, – teigė A.Činga.
Šaltinis: http://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=56428I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąA visu miestu marsrutiniu savininkai rekia,kad gali vezti pigiau,tik nei vieni nesako ,kad vazinesime ir tuo laiku (kaip autobusu parkai) ,kai vezti neapsimoka.
Ir pilasi kontrabandini dyzeli... Beje, jo kainos vel konkurencingos...
Comment
-
Vežėjai privertė valdžią išgirsti
Miesto Savivaldybės sumanymas koreguoti maršrutus ir mažinti panevėžiečius vežiojančių mikroautobusų skaičių privatiems vežėjams sukėlė įtarimų, kad su jais ketinama susidoroti. Vieningai nusiteikę vežėjai sugebėjo valdininkams įrodyti, kad būtina tęsti dialogą ir atsižvelgti į jų pasiūlymus.
Optimizuoja
Miesto Savivaldybės administracijos direktoriaus Stasio Karčinsko kovo mėnesio įsakymu numatyta, kad vietoj 15 maršrutų paliekama 13, važinės ne 40 transporto priemonių, o 34. Panevėžio privačių vežėjų asociacijos „Maršrutas“ prezidentas Laimis Valavičius įsitikinęs, kad prieš imdamasi koreguoti maršrutus Keleivinio transporto organizavimo komisija turėtų atsižvelgti į vežėjų nuomonę ir atlikti išsamius keleivių srautų tyrimus. „Ar tai normalu, kad keli žmonės gali nuspręsti, ko reikia miestui? – piktinosi asociacijos prezidentas. – Kas, jei ne mes, penkiolika metų aptarnaudami žmones, geriausiai žinome, kuria gatve mikroautobusų turi važinėti daugiausia, kuris maršrutas nuostolingas?“
Vežios į „Ekraną“
L.Valavičius pateikė keletą labiausiai vežėjus piktinančių pavyzdžių. 3-iuoju maršrutu keleivius vežiojančių „mikriukų“ buvo dvylika, liks penki. Vežėjai nori žinoti, kodėl taip nuspręsta. Piktina vežėjus ir ketvirtojo maršruto korekcijos. „Kodėl autobusas gali važiuoti iki paskutinės stotelės Vaivaduose, o privatiems vežėjams to neleidžiama? – klausė vežėjų atstovas. – Tokios situacijos verčia manyti, kad Savivaldybė proteguoja Autobusų parką, o su privačiais vežėjais nori susidoroti.“ Nepatenkinti vežėjai ir dėl 6-ojo maršruto. Jie nesupranta, kodėl sumanyta, kad to maršruto mikroautobusai turi sukti pro ligoninę, kur ir taip daug jų važiuoja ir visiems keleivių nebeužtenka. 7-asis maršrutas pasieks tik J.Basanavičiaus gatvę, pro Durpyno ir Ramygalos gatvę jis nebeis. Iš vienuolikos 10-uoju maršrutu važiavusių „mikriukų“ numatyta palikti tik keturis, o maršrutas nukreipiamas nebe Senamiesčio gatve, o pro buvusią „Ekrano“ gamyklą tiesiai į Venslaviškį. „Pažiūrėjus į tryliktojo ir keturioliktojo maršruto pakeitimus susidaro įspūdis, kad „Ekranas“ atnaujino gamybą ir reikia vežioti žmones į darbą“, – ironizavo tryliktuoju maršrutu važinėjantis vairuotojas.
„Vežėjams leidžiama važiuoti pakrūmėmis ir palaukėmis, o kur gyventojų daugiau – ten negalima, – miesto valdžios pastangas koreguoti maršrutus apibendrino L.Valavičius. – Vienintelis kelias maršrutams koreguoti yra teismas, kitaip į mūsų pageidavimus miesto valdžia nenori atsižvelgti.“ Nepatenkinti vežėjai ir sutarčių sudarymo tvarka: su Autobusų parku sutartys esą sudaromos penkeriems metams, o su privačiais vežėjais – pusantrų.
Savivaldybė – ne „uabas“
Miesto Savivaldybės administracijos direktorius S.Karčinskas vežėjų kaltinimus atrėmė paaiškinęs, kad Savivaldybė nėra privatus pelno siekiantis „uabas“, ji pirmiausia turi atstovauti viešiesiems interesams. „Todėl svarbu, kad kuo daugiau žmonių galėtų pasinaudoti viešuoju transportu“, – patikino S.Karčinskas. Dėl sutarčių esą vežėjai skleidžia netiesą. Pusantrų metų sutarčių terminas privatiems vežėjams numatytas iki konkurso paskelbimo. Po konkurso sutartys bus sudaromos penkeriems metams.
„Nesuprantu, kodėl jūs norite uždirbti tik šiandien, o apie ateitį nenorite galvoti, – kritikos vežėjams negailėjo S.Karčinskas. – Molainių gatvė – perspektyvi, ten didelis žmonių srautas. Autobusams gatvė per siaura, tad kodėl to neišnaudojus privatiems vežėjams ir nepasistengus prisiauginti keleivių?“ „Palikite mums šiandien uždirbamą duoną, kad nereikėtų vaikams siūlyti laukti ir graužti palangių“, – atsiliepė vežėjai.
Šaltinis: http://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=56653I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment