Parašiau skundą, pažiūrėsiu ar gausiu kokį atsakymą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąParašiau skundą, pažiūrėsiu ar gausiu kokį atsakymą
Comment
-
Sveiki, matau čia lankosi viešojo transporto vairuotojai gal kas nors man paaiškins kodėl prie šviesoforo Kaune troleibusai stoja beveik vienas šalia kito neturėdami jokios galimybės (šleikos neleidžia) aplenkti. o tik be reikalo užimdami eismo juosta ir neleisdami ten stotis kitiem eismo dalyviams, taip sudaromos spūstys. Žiūrint iš šono, o tiksliau važiuojant iš paskos, toks troleibusistų manevras nesuvokiamas sveiku protu.
Pvz. Taikos pr. - Studentų g. sankryža link telekomo. Šviesoforas šviečia raudonai ir kokį vaizdą mes ten pamatome susitikus dviem troleibusam ?
Kaip stotumėte Jūs ? vienas paskui kita pirmoje juostoje? vienas paskui kita antroje juostoje? Ar daug negalvodami stotumėt vienas šalia kito?
Dažniausiai toje sankryžoje sutinku paskutinį variantą (vienas šalia kito. t.y. vienas pirmoje kitas antroje juostoje)
Koks tikslas ?
Pateisinu vairuotoją antroje juostoje,jis žino kad už sankryžos tiesiai bus galima važiuoti tik antroje juostoje, nes pirmoje visada stovi automobiliai, o jis važiuodamas antroje juostoje pridengia "troliką" pirmoje ir leidžia jam be problemų persirikiuot.
Bet
Kokia logika vadovaujasi vairuotojas stodamas į pirmąją juosta žinodamas kad vis tiek pravažiavęs sankryžą turės persirikiuot į antrąją ?
Koks tikslas uždaryt pirmąją juosta ir neleist automobiliams sukti į kairę, į Studentų g. ? ten sukančiu srautas būna nemažas ir jau nuo seno, kiek pamenu ten važiuoja tik norintys sukti į Studentų g. Bet neduok die... atsiras ten du troleibusai....LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąParašiau skundą, pažiūrėsiu ar gausiu kokį atsakymą
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąna tu ir stukacius..jo majo..reikia begt nuo tokiu zmoniu
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAtsiprašau iš anksto, kas nors šitą pusdaunį galų gale išmesite iš forumo?
O kokia būtų pašalinimo priežastis? Juk forumo taisyklių jis grubiai nepažeidžia, o vien už visišką durnumą niekas iš forumo jo nešalins.
Comment
-
Lai vadina kaip nori, bet taip vairuojantį autobusą mačiau turbūt pirmą kartą.... Tokių agresyvių "furistų" kelyje esu sutikęs, bet autobuso vairuotojo ne.... Reikėjo pamatyti kaip tas autobusas "šovė" į žiedą artėjant automobiliui iš dešinės.... o jei būtų avarija? Nekaltas žmogus į kapus, o autobusui tik galas būtų sumaitotas....
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąna tu ir stukacius..jo majo..reikia begt nuo tokiu zmoniuwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąLai vadina kaip nori, bet taip vairuojantį autobusą mačiau turbūt pirmą kartą.... Tokių agresyvių "furistų" kelyje esu sutikęs, bet autobuso vairuotojo ne.... Reikėjo pamatyti kaip tas autobusas "šovė" į žiedą artėjant automobiliui iš dešinės.... o jei būtų avarija? Nekaltas žmogus į kapus, o autobusui tik galas būtų sumaitotas....www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė judosius Rodyti pranešimąSveiki, matau čia lankosi viešojo transporto vairuotojai gal kas nors man paaiškins kodėl prie šviesoforo Kaune troleibusai stoja beveik vienas šalia kito neturėdami jokios galimybės (šleikos neleidžia) aplenkti. o tik be reikalo užimdami eismo juosta ir neleisdami ten stotis kitiem eismo dalyviams, taip sudaromos spūstys. Žiūrint iš šono, o tiksliau važiuojant iš paskos, toks troleibusistų manevras nesuvokiamas sveiku protu.
Pvz. Taikos pr. - Studentų g. sankryža link telekomo. Šviesoforas šviečia raudonai ir kokį vaizdą mes ten pamatome susitikus dviem troleibusam ?
Kaip stotumėte Jūs ? vienas paskui kita pirmoje juostoje? vienas paskui kita antroje juostoje? Ar daug negalvodami stotumėt vienas šalia kito?
Dažniausiai toje sankryžoje sutinku paskutinį variantą (vienas šalia kito. t.y. vienas pirmoje kitas antroje juostoje)
Koks tikslas ?
Pateisinu vairuotoją antroje juostoje,jis žino kad už sankryžos tiesiai bus galima važiuoti tik antroje juostoje, nes pirmoje visada stovi automobiliai, o jis važiuodamas antroje juostoje pridengia "troliką" pirmoje ir leidžia jam be problemų persirikiuot.
Bet
Kokia logika vadovaujasi vairuotojas stodamas į pirmąją juosta žinodamas kad vis tiek pravažiavęs sankryžą turės persirikiuot į antrąją ?
Koks tikslas uždaryt pirmąją juosta ir neleist automobiliams sukti į kairę, į Studentų g. ? ten sukančiu srautas būna nemažas ir jau nuo seno, kiek pamenu ten važiuoja tik norintys sukti į Studentų g. Bet neduok die... atsiras ten du troleibusai....
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąAbu 2222 vairuotojai yra puikus zmones,kai pazysti asmeniskai,kalibras gal ir netas,bet yra ir lengvuju ir mikriuku ziauriau vaziuojanciu,man skundai keliautu kasdien,bousten gali papasakot ka isdirbinedavau su melinuke karavele,legendine, ar su ,,trafiku''
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąTurbut nepagalvojai,kad troleibuso stovincio pirmoj eilei vairuotojas galbut nesuspejo persirikiuoti,salia pragyvenau nui gimimo iki spalio menesio,su savo audele tai jei nepersirikuodavau,tai sustodavau antros eiles prieki,uz sankryzos,kaip minejai visada sustatyti automobiliai,transporto srautai ten dideli,o troleibusas ne koks mini ar zaporozietis,todel nevisad suspeja persirikiuot trumpoj atkarpoj nuo basanaviciaus stoteles iki sankryzos
Bet čia ne apie tai
Ten prieš sankryža persirikiuot troleibusui nematau jokiu problemų nes vis tiek dažniausiai išvažiuodami iš stotelės turi šokti į antra juosta, nes pirmoje stovi geltonas vabalas grožio salono ir dar kai kokia mašina . Ir kokio velnio tada reikia iš antros vėl grįžti į pirmą?LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102
Comment
-
Parašė judosius Rodyti pranešimąSveiki, matau čia lankosi viešojo transporto vairuotojai gal kas nors man paaiškins kodėl prie šviesoforo Kaune troleibusai stoja beveik vienas šalia kito neturėdami jokios galimybės (šleikos neleidžia) aplenkti. o tik be reikalo užimdami eismo juosta ir neleisdami ten stotis kitiem eismo dalyviams, taip sudaromos spūstys. Žiūrint iš šono, o tiksliau važiuojant iš paskos, toks troleibusistų manevras nesuvokiamas sveiku protu.
Pvz. Taikos pr. - Studentų g. sankryža link telekomo. Šviesoforas šviečia raudonai ir kokį vaizdą mes ten pamatome susitikus dviem troleibusam ?
Kaip stotumėte Jūs ? vienas paskui kita pirmoje juostoje? vienas paskui kita antroje juostoje? Ar daug negalvodami stotumėt vienas šalia kito?
Dažniausiai toje sankryžoje sutinku paskutinį variantą (vienas šalia kito. t.y. vienas pirmoje kitas antroje juostoje)
Koks tikslas ?
Pateisinu vairuotoją antroje juostoje,jis žino kad už sankryžos tiesiai bus galima važiuoti tik antroje juostoje, nes pirmoje visada stovi automobiliai, o jis važiuodamas antroje juostoje pridengia "troliką" pirmoje ir leidžia jam be problemų persirikiuot.
Bet
Kokia logika vadovaujasi vairuotojas stodamas į pirmąją juosta žinodamas kad vis tiek pravažiavęs sankryžą turės persirikiuot į antrąją ?
Koks tikslas uždaryt pirmąją juosta ir neleist automobiliams sukti į kairę, į Studentų g. ? ten sukančiu srautas būna nemažas ir jau nuo seno, kiek pamenu ten važiuoja tik norintys sukti į Studentų g. Bet neduok die... atsiras ten du troleibusai....
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąZinau ta sankryza. As,su troleibusu,visada stoju antroja eileje.Nes pirma eile,dauguma suka i desine.Tad as jiem nemaisau.O uz kitus troleibusu vairuotojus neatsakau.LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102
Comment
-
Gal prieš savaite teko stebėti dar viena protu nesuvokiama troleibusistų fokusą
Iš Krėvės - Kovo 11-osios žiedo išvažiavau paskui du troleibusus. Vienas važiuojantis maršrutu sustojo stotelėje už žiedo (link SAVAS nežinau stotelės pavadinimo) kitas važiavo be numerio ir keleiviu , tai sustojo paskui pirmąjį tik antroje juostoje
Buvo "smagu" . Kol pirmasis neišleido, nesuleido keleivių ir nepardavė bilietukų tol antrasis stovėjo uždaręs eismą kovo 11-osios gatvėje į viena pusę. Automobiliai užsikimšo net žiede. Taip ir niežti rankas išlipt ir nutraukt "šleikas" tokiam vairuotojui
Susidaro vaizdas kad troleibusų vairuotojai kartais specialiai daro dirbtinas spūstisLIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102
Comment
-
Parašė judosius Rodyti pranešimąGal prieš savaite teko stebėti dar viena protu nesuvokiama troleibusistų fokusą
Iš Krėvės - Kovo 11-osios žiedo išvažiavau paskui du troleibusus. Vienas važiuojantis maršrutu sustojo stotelėje už žiedo (link SAVAS nežinau stotelės pavadinimo) kitas važiavo be numerio ir keleiviu , tai sustojo paskui pirmąjį tik antroje juostoje
Buvo "smagu" . Kol pirmasis neišleido, nesuleido keleivių ir nepardavė bilietukų tol antrasis stovėjo uždaręs eismą kovo 11-osios gatvėje į viena pusę. Automobiliai užsikimšo net žiede. Taip ir niežti rankas išlipt ir nutraukt "šleikas" tokiam vairuotojui
Susidaro vaizdas kad troleibusų vairuotojai kartais specialiai daro dirbtinas spūstis
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaune visi sudvejinti autobusai, išskyrus Karosa B741, yra varomi viduriniais ratais (variklis yra priekinėje sekcijoje). Vilnius čia yra visiška priešingybė - tik vienintelis Ikarus 280 yra varomas viduriniais ratais, bet ir tai jis nejuda iš vietos jau arti 2 metų.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
Comment