Sveiki, matau čia lankosi viešojo transporto vairuotojai gal kas nors man paaiškins kodėl prie šviesoforo Kaune troleibusai stoja beveik vienas šalia kito neturėdami jokios galimybės (šleikos neleidžia) aplenkti. o tik be reikalo užimdami eismo juosta ir neleisdami ten stotis kitiem eismo dalyviams, taip sudaromos spūstys. Žiūrint iš šono, o tiksliau važiuojant iš paskos, toks troleibusistų manevras nesuvokiamas sveiku protu.
Pvz. Taikos pr. - Studentų g. sankryža link telekomo. Šviesoforas šviečia raudonai ir kokį vaizdą mes ten pamatome susitikus dviem troleibusam ?
Kaip stotumėte Jūs ? vienas paskui kita pirmoje juostoje? vienas paskui kita antroje juostoje? Ar daug negalvodami stotumėt vienas šalia kito?
Dažniausiai toje sankryžoje sutinku paskutinį variantą (vienas šalia kito. t.y. vienas pirmoje kitas antroje juostoje)
Koks tikslas ?
Pateisinu vairuotoją antroje juostoje,jis žino kad už sankryžos tiesiai bus galima važiuoti tik antroje juostoje, nes pirmoje visada stovi automobiliai, o jis važiuodamas antroje juostoje pridengia "troliką" pirmoje ir leidžia jam be problemų persirikiuot.
Bet
Kokia logika vadovaujasi vairuotojas stodamas į pirmąją juosta žinodamas kad vis tiek pravažiavęs sankryžą turės persirikiuot į antrąją ?
Koks tikslas uždaryt pirmąją juosta ir neleist automobiliams sukti į kairę, į Studentų g. ? ten sukančiu srautas būna nemažas ir jau nuo seno, kiek pamenu ten važiuoja tik norintys sukti į Studentų g. Bet neduok die... atsiras ten du troleibusai....
Parašiau skundą, pažiūrėsiu ar gausiu kokį atsakymą
Teisingai, reikia būti neabejingam tokiose situacijose ir netoleruoti (tikslesnis žodis būtų „neignoruoti“) tokio aplaidaus požiūrio. O tokie epitetai iš „buss fano“ kaip „stukačius“ parodo atgyvenusias pažiūras į visuomeniškumą, prideramas nebent įkalinimo įstaigos kontekste.
Lai vadina kaip nori, bet taip vairuojantį autobusą mačiau turbūt pirmą kartą.... Tokių agresyvių "furistų" kelyje esu sutikęs, bet autobuso vairuotojo ne.... Reikėjo pamatyti kaip tas autobusas "šovė" į žiedą artėjant automobiliui iš dešinės.... o jei būtų avarija? Nekaltas žmogus į kapus, o autobusui tik galas būtų sumaitotas....
na tu ir stukacius..jo majo..reikia begt nuo tokiu zmoniu
Turėtum atsiprašyti už tokius žodžius. O jei kils klausimas už ką, tai siūlyčiau stoti į kampą ir gerai pagalvoti. Panašu, kad tavo amžius dar nėra toks, kad būtų gėdinga stovėti kampe.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Lai vadina kaip nori, bet taip vairuojantį autobusą mačiau turbūt pirmą kartą.... Tokių agresyvių "furistų" kelyje esu sutikęs, bet autobuso vairuotojo ne.... Reikėjo pamatyti kaip tas autobusas "šovė" į žiedą artėjant automobiliui iš dešinės.... o jei būtų avarija? Nekaltas žmogus į kapus, o autobusui tik galas būtų sumaitotas....
Šito autobuso vairuotojas yra ne tik nervingas ir agresyvus žmogus, bet ir agresorius. Geriau jo vengti. Man ypatingai keista, kodėl jis iki šiol dirba.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Na aš asmeniškai jo nepažįstu, bet ta visa situacija man švelniai tariant nepatiko.... Jei kada teks važiuoti tuo autobusu, apžiūrėsiu tą vairuotoją....
Sveiki, matau čia lankosi viešojo transporto vairuotojai gal kas nors man paaiškins kodėl prie šviesoforo Kaune troleibusai stoja beveik vienas šalia kito neturėdami jokios galimybės (šleikos neleidžia) aplenkti. o tik be reikalo užimdami eismo juosta ir neleisdami ten stotis kitiem eismo dalyviams, taip sudaromos spūstys. Žiūrint iš šono, o tiksliau važiuojant iš paskos, toks troleibusistų manevras nesuvokiamas sveiku protu.
Pvz. Taikos pr. - Studentų g. sankryža link telekomo. Šviesoforas šviečia raudonai ir kokį vaizdą mes ten pamatome susitikus dviem troleibusam ?
Kaip stotumėte Jūs ? vienas paskui kita pirmoje juostoje? vienas paskui kita antroje juostoje? Ar daug negalvodami stotumėt vienas šalia kito?
Dažniausiai toje sankryžoje sutinku paskutinį variantą (vienas šalia kito. t.y. vienas pirmoje kitas antroje juostoje)
Koks tikslas ?
Pateisinu vairuotoją antroje juostoje,jis žino kad už sankryžos tiesiai bus galima važiuoti tik antroje juostoje, nes pirmoje visada stovi automobiliai, o jis važiuodamas antroje juostoje pridengia "troliką" pirmoje ir leidžia jam be problemų persirikiuot.
Bet
Kokia logika vadovaujasi vairuotojas stodamas į pirmąją juosta žinodamas kad vis tiek pravažiavęs sankryžą turės persirikiuot į antrąją ?
Koks tikslas uždaryt pirmąją juosta ir neleist automobiliams sukti į kairę, į Studentų g. ? ten sukančiu srautas būna nemažas ir jau nuo seno, kiek pamenu ten važiuoja tik norintys sukti į Studentų g. Bet neduok die... atsiras ten du troleibusai....
Turbut nepagalvojai,kad troleibuso stovincio pirmoj eilei vairuotojas galbut nesuspejo persirikiuoti,salia pragyvenau nui gimimo iki spalio menesio,su savo audele tai jei nepersirikuodavau,tai sustodavau antros eiles prieki,uz sankryzos,kaip minejai visada sustatyti automobiliai,transporto srautai ten dideli,o troleibusas ne koks mini ar zaporozietis,todel nevisad suspeja persirikiuot trumpoj atkarpoj nuo basanaviciaus stoteles iki sankryzos
Abu 2222 vairuotojai yra puikus zmones,kai pazysti asmeniskai,kalibras gal ir netas,bet yra ir lengvuju ir mikriuku ziauriau vaziuojanciu,man skundai keliautu kasdien,bousten gali papasakot ka isdirbinedavau su melinuke karavele,legendine, ar su ,,trafiku''
Nenoriu įžeisti, bet taip neatsakingai besielgiantis žmogus gali būti „puikus“ tik tam, kuris taip pat neatsargiai vairuoja kaip ir jis. Toks 222 vairuotojo elgesys tikrai negali būti šitaip pateisintas.
Abu 2222 vairuotojai yra puikus zmones,kai pazysti asmeniskai,kalibras gal ir netas,bet yra ir lengvuju ir mikriuku ziauriau vaziuojanciu,man skundai keliautu kasdien,bousten gali papasakot ka isdirbinedavau su melinuke karavele,legendine, ar su ,,trafiku''
Tai žmogus gali būti puikus draugas, giminaitis ar pan., bet tai nereiškia jog jis tuo pačiu nebus "chamas" prie vairo. Žiauriau važiuojantys irgi nėra rodiklis, tai nereabilituoja neatsakingo vairuotojo, vien dėl to, kad yra dar blogesnių už jį.
Turbut nepagalvojai,kad troleibuso stovincio pirmoj eilei vairuotojas galbut nesuspejo persirikiuoti,salia pragyvenau nui gimimo iki spalio menesio,su savo audele tai jei nepersirikuodavau,tai sustodavau antros eiles prieki,uz sankryzos,kaip minejai visada sustatyti automobiliai,transporto srautai ten dideli,o troleibusas ne koks mini ar zaporozietis,todel nevisad suspeja persirikiuot trumpoj atkarpoj nuo basanaviciaus stoteles iki sankryzos
IKARUSAS mes tada kaimynai, ir aš ten gyvenau nuo gimimo tik prieš pora metų pasistumėjau pora stoteliu į priekį
Bet čia ne apie tai
Ten prieš sankryža persirikiuot troleibusui nematau jokiu problemų nes vis tiek dažniausiai išvažiuodami iš stotelės turi šokti į antra juosta, nes pirmoje stovi geltonas vabalas grožio salono ir dar kai kokia mašina . Ir kokio velnio tada reikia iš antros vėl grįžti į pirmą?
Sveiki, matau čia lankosi viešojo transporto vairuotojai gal kas nors man paaiškins kodėl prie šviesoforo Kaune troleibusai stoja beveik vienas šalia kito neturėdami jokios galimybės (šleikos neleidžia) aplenkti. o tik be reikalo užimdami eismo juosta ir neleisdami ten stotis kitiem eismo dalyviams, taip sudaromos spūstys. Žiūrint iš šono, o tiksliau važiuojant iš paskos, toks troleibusistų manevras nesuvokiamas sveiku protu.
Pvz. Taikos pr. - Studentų g. sankryža link telekomo. Šviesoforas šviečia raudonai ir kokį vaizdą mes ten pamatome susitikus dviem troleibusam ?
Kaip stotumėte Jūs ? vienas paskui kita pirmoje juostoje? vienas paskui kita antroje juostoje? Ar daug negalvodami stotumėt vienas šalia kito?
Dažniausiai toje sankryžoje sutinku paskutinį variantą (vienas šalia kito. t.y. vienas pirmoje kitas antroje juostoje)
Koks tikslas ?
Pateisinu vairuotoją antroje juostoje,jis žino kad už sankryžos tiesiai bus galima važiuoti tik antroje juostoje, nes pirmoje visada stovi automobiliai, o jis važiuodamas antroje juostoje pridengia "troliką" pirmoje ir leidžia jam be problemų persirikiuot.
Bet
Kokia logika vadovaujasi vairuotojas stodamas į pirmąją juosta žinodamas kad vis tiek pravažiavęs sankryžą turės persirikiuot į antrąją ?
Koks tikslas uždaryt pirmąją juosta ir neleist automobiliams sukti į kairę, į Studentų g. ? ten sukančiu srautas būna nemažas ir jau nuo seno, kiek pamenu ten važiuoja tik norintys sukti į Studentų g. Bet neduok die... atsiras ten du troleibusai....
Zinau ta sankryza. As,su troleibusu,visada stoju antroja eileje.Nes pirma eile,dauguma suka i desine.Tad as jiem nemaisau.O uz kitus troleibusu vairuotojus neatsakau.
Zinau ta sankryza. As,su troleibusu,visada stoju antroja eileje.Nes pirma eile,dauguma suka i desine.Tad as jiem nemaisau.O uz kitus troleibusu vairuotojus neatsakau.
Tai puiku, bet įdomu ką galvoja vairuotojai kai vienas stoja į pirmą, kitas į antrą juosta Dar užsimiršęs pradės lenkti įdomu nebuvo niekam taip atsitikę ?
Gal prieš savaite teko stebėti dar viena protu nesuvokiama troleibusistų fokusą
Iš Krėvės - Kovo 11-osios žiedo išvažiavau paskui du troleibusus. Vienas važiuojantis maršrutu sustojo stotelėje už žiedo (link SAVAS nežinau stotelės pavadinimo) kitas važiavo be numerio ir keleiviu , tai sustojo paskui pirmąjį tik antroje juostoje
Buvo "smagu" . Kol pirmasis neišleido, nesuleido keleivių ir nepardavė bilietukų tol antrasis stovėjo uždaręs eismą kovo 11-osios gatvėje į viena pusę. Automobiliai užsikimšo net žiede. Taip ir niežti rankas išlipt ir nutraukt "šleikas" tokiam vairuotojui
Susidaro vaizdas kad troleibusų vairuotojai kartais specialiai daro dirbtinas spūstis
Gal prieš savaite teko stebėti dar viena protu nesuvokiama troleibusistų fokusą
Iš Krėvės - Kovo 11-osios žiedo išvažiavau paskui du troleibusus. Vienas važiuojantis maršrutu sustojo stotelėje už žiedo (link SAVAS nežinau stotelės pavadinimo) kitas važiavo be numerio ir keleiviu , tai sustojo paskui pirmąjį tik antroje juostoje
Buvo "smagu" . Kol pirmasis neišleido, nesuleido keleivių ir nepardavė bilietukų tol antrasis stovėjo uždaręs eismą kovo 11-osios gatvėje į viena pusę. Automobiliai užsikimšo net žiede. Taip ir niežti rankas išlipt ir nutraukt "šleikas" tokiam vairuotojui
Susidaro vaizdas kad troleibusų vairuotojai kartais specialiai daro dirbtinas spūstis
Patikek manim,yra ir pas mus,Autrolija,idiotu vairuotoju. As to neneigiu. Yra geras posakis: KEKVIENAM KAIME YRA SAVAS DURNIUS. O del troleibuso lenkimo troleibusa,tai tokiu atveju yra.
Kaune visi sudvejinti autobusai, išskyrus Karosa B741, yra varomi viduriniais ratais (variklis yra priekinėje sekcijoje). Vilnius čia yra visiška priešingybė - tik vienintelis Ikarus 280 yra varomas viduriniais ratais, bet ir tai jis nejuda iš vietos jau arti 2 metų.
UAB "VILNIAUS AUTOBUSAI" turi tik 370 autobusų. Darbo dienomis į maršrutus išvažiuoja 260 autobusų. O likę 110 autobusų yra rezerviniai. Jei sugęstų 260 autobusų dalis Vilniaus mikrorajonų liktų be susisiekimo. Nes rezerve yra tik 110 autobusų, o jų užtektų tik keletui maršrutų. Dar išvažiuos kaip koks rezervas.
Comment