Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTikrai su tavimi sutinku. Nes vienas jaunas zmogeliukas,vienu momentu,atejes i troleibuso prieki,ten atsisedo ir labai idemei mane stebejo.Parašė Boutsen Rodyti pranešimąTiesa pasakius,as su lengva masina ziema vaziuoju drasiau,nei su troleibusu.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.15, 19:39.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJei atvirai, tai nežinojau. Maniau, kad kaip ir lengvosioms mašinoms, taip ir autobusams, troleibusams prieš žiemą keičiamos padangos į žiemines... Dėl to ne kartą man mintyse kilo klausimas, kodėl tos mašinos važiuoja greičiau ir posūkius snieguotu keliu įveikia gražiai, o va troleibusas slidinėja kaip karvė ant ledo.
tavo lengvosios masinos irgi slydineja taip pat,kuriu varomi ratai galiniai (bmw sakykim). O pats tikriausiai jau senai vazineji su masina varoma priekiniais ratais, todel nenuostabu,kad posuki iveiki greiciau ir stabiliau.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimątavo lengvosios masinos irgi slydineja taip pat,kuriu varomi ratai galiniai (bmw sakykim). O pats tikriausiai jau senai vazineji su masina varoma priekiniais ratais, todel nenuostabu,kad posuki iveiki greiciau ir stabiliau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDar neteko vairuoti galiniais varomos, bijočiau tokią vairuoti Tiesiog esu pripratęs prie priekiu varomos. Na, žinau, kad galu varomi „Solaris" troleibusai ir autobusai, rodos ir „Škodos". Gal dėl to jie atrodo tokie nestabilūs... Bet daug duoda ir padangos.
Autobusai yra sunkus (15-17 tonu) , panasiai matyt sveria ir troleibusai, tokiam svoriui reikia dideles perdavimo jegos (sukimo momento), kurio kampiniai sarnyrai ilgai neatlaiko. Todel lengvasias masinas daro jau pagal paskutines technologijas su priekiniais varanciais ratais,o sunkias transporto priemones vis dar su galiniais.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKlausimas, kas kiek metų keičiamos troleibusų žieminės padangos?
Parašė praeivis Rodyti pranešimąI 1 stotele ne visada telpa 2 transporto priemones. Be to pirmoji sustoja prie zmoniu,o prie antrojo kol tie zmones prireplioja,kol sulipa,o dar koks ir is vis nemato koks ten gale autobusas stovi,reikia privaziavus arciau dar karta sustoti:-)) Todel tuos troleibusus reikia lenkti visur ir visada,net jei tam didelio reikalo ir nebutu:-)
Parašė Edvard Rodyti pranešimąAš jau pasakiau, lenktynės.
Pabandysiu įnešti šiek tiek aiškumo. Dažna situacija: troleibuso vairuotojas velkasi, o tu važiuoji iš paskos autobusu (tarkim esi jo vairuotojas) ir vėluoji. Jeigu tu bandysi lenkti troleibusą, jis stebuklingai ims vėluoti ir jokiais būdais nesiduos lenkiamas. Su Škoda dar galima pasigalynėti, o va su Soliariu - jokių šansų. Kažkokia man nesuprantama ši troleibusų vairuotojų savybė - nejaugi tai taip baisu ir gėdinga, kad tave aplenks kažkas?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaip jau sakyta, autobusai ir troleibusai visada važinėja su tomis pačiomis padangomis, o žiemą rodo dailiojo čiuožimo pasirodymus stotelių įvažose, nes tos padangos beveik plikos.
Paprastai kai į stotelę atvažiuoja kelios transporto priemonės, pirmosios vairuotojas sustoja kaip įmanoma toliau, kad tilptų ir kiti. Jeigu kas nesugeba keletą žingsnių paeiti ir pažiūrėti kas ten sustojo, čia jo problemos. O lenkti visada galėsi pats. Tavo patarimas nieko vertas.
Kas? Su kuo? Kada? Ne visi tai supranta.
Pabandysiu įnešti šiek tiek aiškumo. Dažna situacija: troleibuso vairuotojas velkasi, o tu važiuoji iš paskos autobusu (tarkim esi jo vairuotojas) ir vėluoji. Jeigu tu bandysi lenkti troleibusą, jis stebuklingai ims vėluoti ir jokiais būdais nesiduos lenkiamas. Su Škoda dar galima pasigalynėti, o va su Soliariu - jokių šansų. Kažkokia man nesuprantama ši troleibusų vairuotojų savybė - nejaugi tai taip baisu ir gėdinga, kad tave aplenks kažkas?
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąCia dar priklauso nuo autobusu ir troleibusu vairuotoju.Kai as vaziuoju laiku ir matau,kad uzmanes sparciai arteja autobusas,tai viskas aisku jis veluoja.Tad ji praleidziu.Bet jei jis vaziuos irgi laiku,tai jis taves nelenks.Jeigu as pasivijau autobusa,iskarto jo nelenkiu.Bet jeigu matau,kad jis mane pradeda vilkti,tai jau tada ji lenkiu.Seip tai,kai vazineji pastovei tuo paciu marsrutu ir grafiku,tai jau zinai ir autobusu grafikus.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąSiulau musu paparacams,Nuokalnes gatveja,priesais Varniu tilta,Jonavos gatves stotelese pafotografuoti,kaip autobusai ir troleibusai pazeidineja eismo taisikles kirsdami nupaisytas saleles.Tiek ivaziuodami i abi stoteles,tiek isvaziuodami.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąSiulau musu paparacams,Nuokalnes gatveja,priesais Varniu tilta,Jonavos gatves stotelese pafotografuoti,kaip autobusai ir troleibusai pazeidineja eismo taisikles kirsdami nupaisytas saleles.Tiek ivaziuodami i abi stoteles,tiek isvaziuodami.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŽiemos metu minėtos salelės neegzistuoja, nes paprasčiausiai nesimato tų linijų.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąPažeidinėja ir kai matosi linijos, nes taip lengviau įvažiuoti, išvažiuoti. Maža bėda, kad išvažiuodami tiesiai, o ne ten, kur reikia, šie autobusai ir troleibusai atsiduria juostoje, į kurią normaliai Nuokalnės g. srautas patekti neturėtų, ir sukelia pavojų vairuotojams, kurie, žinodami pastarąjį faktą, atvažiuodami nuo Jonavos g. pirmoje juostoje dairosi mažiau.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDar neteko vairuoti galiniais varomos, bijočiau tokią vairuoti Tiesiog esu pripratęs prie priekiu varomos. Na, žinau, kad galu varomi „Solaris" troleibusai ir autobusai, rodos ir „Škodos". Gal dėl to jie atrodo tokie nestabilūs... Bet daug duoda ir padangos.
Tai viena didžiausių priežasčių, kodėl šias transporto priemones dar sudėtingiau valdyti nei nesudvejintas, ypač slidžiu keliu...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąĮdomumo dėlei: daugumos sudvejintų autobusų varomieji ratai yra galiniai, o ne viduriniai. Viduriniai varomieji yra Kaune važinėjančių Berkhof.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaune visi sudvejinti autobusai, išskyrus Karosa B741, yra varomi viduriniais ratais (variklis yra priekinėje sekcijoje). Vilnius čia yra visiška priešingybė - tik vienintelis Ikarus 280 yra varomas viduriniais ratais, bet ir tai jis nejuda iš vietos jau arti 2 metų.
Comment
-
šiandien buvau neatsakingo ir mano manymu pavojingo autobuso vairuotojo elgesio liudininku.
Apie 16.30 teko važiuoti Varnių gatve,kryptimi link Linkuvos g. Ties Varnių/Panerių gatvės sankryža, pirmąja eismo juosta važiavo raudonos spalvos 37 maršruto autobusas, garažo numeris 2222. Vairuojas už sankryžos lyg ir bandė rikiuotis kad sustotų stotelėje "Panerių g.", bet stotelėje nestojo, tada staigiai puolė rikiuotis į kairę juostą, tiesiog agresyviai suko kairėn pusėn (į antrą eismo juostą), braudamasis tarp ten esančių automobilių. Privažiavus Varnių ir Linkuvos gatvių žiedą, autobusas sudarydamas avarinę situaciją (nes nepraleido jam iš dešinės pusės nuo kalno besileidžiančio automobilio) staigiai įsuko (tiesiog "įšovė") į Linkuvos gatvę, stabtelėjo iš karto už žiedo esančioje stotelėje ir nurūko toliau. Sekiau autobusą Linkuvos ir Panerių gatvėmis iki žiedo su Jurbarko g., tai autobusas nestojo nė vienoje stotelėje. Aplamai, salone nedegė šviesos, pagalvojau gal jis taip nervingai blaškydamasis skuba į garažą, bet aš įsukau į Raudondvario pl., o autobusas nusuko į Jurbarko gatvę, link tilto.
Kelias buvo slidus, o autobusas pavojingai laviravo kaip "kelių erelio" vairuojamas lengvasis automobilis. Stebėdamas džiaugiausi, kad nereikėjo būti tokio autobuso keleiviu.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kaip varom kiti Vilniaus autobusai (turiu omeny ne Karosas)? Visi priekiniais ratais?
Comment
Comment