Parašė Edvard
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte
Collapse
X
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKai dirbau 4 marsrute,tai jei pries tave uzlindo 6 marsruto autobusas,tai butinai turi aplenkti si autobusa.Nes kitaip sesi i minusa.Ir i dideli minusa.Aisku,is keleiviu puses,tai atrodo kaip lenktinevimas.Bet tokia realybe.
Juos tiesiog butina aplenkti ,jei nori normaliai ir nepavojingai vaziuoti.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKai dirbau 4 marsrute,tai jei pries tave uzlindo 6 marsruto autobusas,tai butinai turi aplenkti si autobusa.Nes kitaip sesi i minusa.Ir i dideli minusa.Aisku,is keleiviu puses,tai atrodo kaip lenktinevimas.Bet tokia realybe.Parašė praeivis Rodyti pranešimąPaskui troleibusus pavojinga vaziuoti kaip ir paskui mikriukus. Vaziuoji sau is paskos,kelias priekyje tuscias....ir staiga troleibusas staigiai stabdo,nes pas ji matai laidu issisakojimas.
Juos tiesiog butina aplenkti ,jei nori normaliai ir nepavojingai vaziuoti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKai dirbau 4 marsrute,tai jei pries tave uzlindo 6 marsruto autobusas,tai butinai turi aplenkti si autobusa.Nes kitaip sesi i minusa.Ir i dideli minusa.Aisku,is keleiviu puses,tai atrodo kaip lenktinevimas.Bet tokia realybe."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAnt kiekvieno tvarkaraščio dedamas datos antspaudas, nuo kada įsigalioja tvarkaraštis. Jei ten sena data, tai keleiviai turėjo pastebėti. Bet lietuviai labiau linkę apkaltinti ką nors, negu patys pajudintų pirštą - parašytų Transporto ir eismo organizavimo skyriui, kad pakeistų tvarkaraštį. Žinoma, skyriaus neginu, jis privalo tinkamai organizuoti darbą, bet jei apsižioplino, tai keleiviai galėtų informuoti. Bet pasitaiko, kai ir tiems, ir tiems nerūpi.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąUžtektų laikytis saugaus atstumo, arba žinoti, kur troleibusas pradės stabdyti.
Na taip ,aisku,visa laika viena akimi sekti priekyje esancius troleibusu laidus ,kaip jie atrodo:-) Ir ypac vakare ar ryte,kai dar tamsu ir nieko nesimato...
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąO autobusas nelabai nori praleisti. Irgi papuls į minusą?Parašė Boutsen Rodyti pranešimąPilnai su tavim sutinku.Bet nevisada, Transporto ir eismo organizavimo skyrius,nori reaguoti i keleiviu skundus.Tas pats dabar ziema darosi su kelininkais ir stoteliu tvarkytojais.Paziurekit,kokios dabar stoteles.Gryna ciuozykla.Kai reikia isvaziuot is stoteles,arba privaziuot prie jos,tai tikras vargas.Autrolio dispeceres bande dasiskambint kelininkams,bet nesekmingai.Nes visai jie nekele ragelio.Jie pirmoj eilei valo,bei bere druska ten,kur gyvena Kauno miesto savivaldybes auksciausi pareigunai.
O druska ten nelabai padėtų - naktį prišaltų truputį patirpdžiusi ledą, o dieną pabarsčius greitai būtų nubarstyta į šonus dėl nuolat atvykstančio ir išvykstančio transporto.
Klausimas, kas kiek metų keičiamos troleibusų žieminės padangos?Parašė praeivis Rodyti pranešimąNa taip ,aisku,visa laika viena akimi sekti priekyje esancius troleibusu laidus ,kaip jie atrodo:-) Ir ypac vakare ar ryte,kai dar tamsu ir nieko nesimato...
1. Laikykis saugaus atstumo.
2. Važiuok antra eismo juosta.
3. Jei nėra antros eismo juostos, vadovaukis pirmu punktu ir apsišarvuok kantrybePaskutinis taisė Ametistas; 2010.12.15, 18:46.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąO autobusas nelabai nori praleisti. Irgi papuls į minusą?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąI 1 stotele ne visada telpa 2 transporto priemones. Be to pirmoji sustoja prie zmoniu,o prie antrojo kol tie zmones prireplioja,kol sulipa,o dar koks ir is vis nemato koks ten gale autobusas stovi,reikia privaziavus arciau dar karta sustoti:-)) Todel tuos troleibusus reikia lenkti visur ir visada,net jei tam didelio reikalo ir nebutu:-)www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAutobuso vairuotojui vienodai ir nelabai jis kliudo aplenkti. Trukdo nebent jei yra gatvė tik dviejų eismo juostų arba autobusas per toli kelkraščio važiuoja."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąAš kalbu apie situacija kuri mačiau asmeniškai (važiavau 5 troleibusų), nuo Kalvarijų turgaus link Žaliojo tilto.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąIr kas ten per situacija buvo? Kalbi, bet nelabai ką pasakei..."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPaskui troleibusus pavojinga vaziuoti kaip ir paskui mikriukus. Vaziuoji sau is paskos,kelias priekyje tuscias....ir staiga troleibusas staigiai stabdo,nes pas ji matai laidu issisakojimas.
Juos tiesiog butina aplenkti ,jei nori normaliai ir nepavojingai vaziuoti.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąYra pas mus tokiu troleibusu vairuotoju,beveik visi jie dar nei 4 metu neisdirbe,kurie visai nestebi,per galinio vaizdo veidrodelius,kas darosi uz troleibuso.Todel privazeve prie iesmo,staigei pradeda stabdyt.Ir automatiskai susidaro avarine situacija.Patyre vairuotojai pradeda stabdyti is anksto ir palengva.Stengdamiesi nesudaryti avarines situacijos.Seip ar taip troleibusu ir autobusu reiktu saugotis,ir juos praleisti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMano nuomone, pakanka pusės metų, kad vairuotojas suprastų, jog reikia stebėti tinklą iš tolo, o ne apsimiegojus vairuoti ir dar esant reikalui aprėkti kokį keleivį Atvirai, tai miestų VT vairuotojų, dirbančių gerai - vienetai ir tokius aš gerbiu. O tuos susireikšminusius nervų kamuolius, nesugebančius nei tolygiai važiuoti, nei stabdyti reikėtų išmesti iš darbo arba reguliariai egzaminuoti.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąMane turbut keiki?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąAš kalbu apie situacija kuri mačiau asmeniškai (važiavau 5 troleibusų), nuo Kalvarijų turgaus link Žaliojo tilto.
Ten viskas labai paprasta. Stotele prie zaliojo tilto talpina tik 2-3 transporto priemones. Jei tu busi trecias,keleiviai prie taves jau neis,teks pavazaivus sustoti dar karta. O toji gatves atkarpa tarp zaliojo tilto ir berods seimyniskiu gatves viso labo gal kokiu 300 metru ilgio ir ten yra net 2-eji troleibuso laidu issisakojimai. Jie ten praktiskai du kart beveik visiskai sustoja,stabdydami visa eisma. Todel ten niekas su jais nelenktyniauja,o tiesiog apvaziuoja kaip kokias padvesusias transporto priemones,kurios jau nebejuda:-))
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAutobuso vairuotojui vienodai ir nelabai jis kliudo aplenkti. Trukdo nebent jei yra gatvė tik dviejų eismo juostų arba autobusas per toli kelkraščio važiuoja.Aš jų vietoj kreipčiausi į merą, o ne skambinčiau ir prašyčiau malonės. Beje, šįmet palei gatves pasigendu smėlio dėžių.
O druska ten nelabai padėtų - naktį prišaltų truputį patirpdžiusi ledą, o dieną pabarsčius greitai būtų nubarstyta į šonus dėl nuolat atvykstančio ir išvykstančio transporto.
Klausimas, kas kiek metų keičiamos troleibusų žieminės padangos?
Na tai sakau:
1. Laikykis saugaus atstumo.
2. Važiuok antra eismo juosta.
3. Jei nėra antros eismo juostos, vadovaukis pirmu punktu ir apsišarvuok kantrybe
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąKaip cia galima pasakyt. Tokios savokos,kaip ziemines padangos,nera sunkvezimems,autobusams, troleibosams.Cia ziurima i protektoriaus gyli.Su jom gali vaziuot vasara ir ziema.Daleiskim,troleibusui,su kuriuo dirbu,naujas padangas sudejo pavasari.Ir su jomis dabar ziema vaziuoju.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąAš ne Onemillion - vairuotojų neseku ir nežinau kas kuriuo troleibusu važiuoja. Vieną kitą atsimenu. Yra tiek vyrų, tiek moterų, kurie vairuotoja grubiai... O tavęs negaliu keikti, nes nepažįstu
Comment
Comment