Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte
Collapse
X
-
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTiketina, tokiu situaciju esu mates. Turbut dauguma pastebejot kaip troleibusas lekia, jei jis yra pirmas, o uz jo buna dar keli. Taip tiesiog vairuotojai supratingai stengiasi negaisint kitam laiko. Apskritai pastebejau troleibusams duodama maziau laiko iveikti trasa, nei autobusams, tik nelabai suprastu del ko :-) ekonomika?
Comment
-
Jei autobusas neiveike visa jam reikalinga trasa, pirmiausia, turetu rodyti tachometras. Bet galima juk parasyt ir Transporto skyriui skunda. Jis patikrins, issiaiskins ir nubaus. Dabar Kaune stotelese diegiama informaciniu svieslenciu sistema. Stotelej esantis zmogus matys kada atvyks reikiamo marsruto masina realiu laiku. Kiekvienoj masinoj imontuota sekimo sistema. Kai sistema veiks, manau tokiu nevaziavimu turetu mazet.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąMan pasitaike toks įvykis šiandien 18-ame troleibuse. Moteris ilipo padave centu ir pasake "bileteli su lengvata" (lygtais taip sake) ir varuotojas sako "dvacatc centaf daice iscio" o moteris 'kiek - desimt?" nu ir krc apsirekavo taip panasiai. Bet man tai keisciausia jog vairuotojas jau daugiau nei 15 metų gyvena Lietuvoje, tačiau lietuviškai nemoka, tai negražu, prieš nepažystama žmogų....
Suprantu, jei kalba tarbusavyje kurnors namie tai nieko nesakau. Bet viešoje vietoje turėtų lietuviškai kalbeti...DD
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ man daug kartų buvo tokia situacija: autobusas (kaip taisyklė tai būna vėlyvą vakarą) pralekia pro stotelę net nestabtelėjęs, nors stotelėje yra žmonių. Na o tu, kvailas keleivi, važiuoji mikroautobusu.
Dar mane žiauriai nervina miesto autobusai, važiuojantys iš priemiesčių, kada jie vėluoja (ypač anksti rytais). Buvo laikas, kai važinėdavau iš Salininkų 42 autobusu. Bent du-tris kartus į savaitę tas svolač vėluodavo iki 6 minučių, nors nei Salininkuose, nei Pagiriuose kamščių niekada nebuvo. Aišku, tada jis vėluoja atvažiuoti ir į stotį, kur man reikėdavo persėsti į kitą autobusą, o tas, žinoma, jau būdavo nuvažiavęs. Kągi - vėl jo didenybė mikriukas...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaip yra ne tik dėl to, kad žmogus nesugeba išmokti kalbos, o todėl, kad nėra kam dirbti ir priima visus iš eilės. Daug geriau, kai vairuotojas kinietis ir autobusas atvažiuoja, o ne skelbimas stotelėje: "Dėl vairuotojų trūkumo kas antro reiso grafike nebus". Juk mes visi norime tobulo aptarnavimo už 1,40 LT, mandagių vairuotojų, kurie niekada nevėluotų ir visada palauktų stotelėje vėluojančių. Dažnas nė nesusimąsto, koks yra vairuotojo darbo režimas ir kad jo pamaina trunka ilgiau nei bet kurio iš mūsų. Todėl siūlau į kalbų problemą žiūrėti tolerantiškai, o jei ir nepatinka tokia situavija, tai reikia pačiam prisidėti prie jos sprendimo - pačiam eiti dirbti vairuotoju.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSu 42 tokia problema visada buvo ir yra. Iš dalies kaltas vairuotojas, iš dalies grafiko sudarinėtojas. Poilsio dienomis vairuotojas Eišiškių plente beveik nestoja ir pralekia stoteles dideliu greičiu. Taip ir gaunasi, kad vėluodamas 6-10 min. atvukti į Salininkus, atvyksta į stotį laiku, nes viską kompensuoja Eišiškių pl.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet atlyginimai per maži ne tik vairuotojų, bet ir mokytojų, medikų, kasininkų, bibliotekininkų ir kitų specialistų, nors jų darbas irgi labai sunkus, ypač medikų, kurie atsakingi už pacientų gyvybes. Tai kodėl gi Mettal ar kam nors kitam neišbandžius savęs kitoje srityje? Mano supratimu, jeigu jau dirbi aptarnavimo srityje, tai bent jau "programa minimum" privalo būti valstybinės kalbos mokėjimas. Ar įsivaizduoji suomį, kuris kalba tik suomiškai ir švediškai, dirbantį Maximoje kasininku?
Tebūnie ta problema savaitgaliais, bet aš minėjau reisus rytais, kada visi skuba į darbus. Pasiteisininmas "autobusas vėlavo" kažkodėl darbdavio neveikia.
dėl aptarnavimo kokybės. Keleiviai per dažnai ir per impulsyviai piktinasi autobusui staigiau stabtelėjus ar pajudėjus iš vietos, privėrus durimis, neįleidus į transporto priemonę. Vairuotojas pirmiau yra vairuotojas, o ne jūsų mama, kuri turi jus laikyti už rankos, kad nepargriūtumėte. Mokėdami už bilietą, jūs susimokate už nuvežimą, o laikytis - jūsų PAREIGA. Jei laiku neatėjote į stotelę ir nespėjote į autobusą - tai kaltas JŪS. Jei stotelėje vienu metu sustojo 2 ar daugiau transporto priemonių ir visos vienu metu laipina žmones, jūsų pareiga spėti į tą autobusą įlipti ar bent vairuotojui aiškiai parodyti, kad nespėjote ir paprašyti įleisti jei jis dar nepajudėjo iš vietos - tokioje situacijoje labai retai neįleidžia. Įsivaizduokite viską būdami vairuotojo vietoj:
Keltis 2, 3, 4 arba geriausiu atveju 5-6 val. ryto, namie greit pavalgai, nusiprausi, įsimeti maisto, kad užtektų visai dienai ir leki į garažą. Ten užtrunki mažiausiai 15-20 min., kol daiktus tvarkingai ir patogiai susidėlioji, kol pašildai variklį, kol atsibudini iš miegų. Keliauji į maršruto galą pradėti darbą. Ir visą dieną sukioji vairą su daugybe stovyniavimų ir judėjimų iš vietos. Vairuotojui tikrai nerūpi, kad jis per staigiai pastabdys ar pajudės iš vietos, jis maždaug supranta ir žino kiek smarkiai galima spausti pedalą, bet kartais kritinėse situacijose kelyje BŪTINA staigiai paspausti stabdžio pedalą, o skubant pagal grafiką - staigiau važiuoti iš vietos ir pasiekti didesnį pagreitį. Retam vairuotojui malonumas pardavinėti bilietus! Ir dar - prisiminkite, kad trasos gale vairuotojas ilsisi nuo 3 iki 15 min. ir pietų metu teturi 20-45 min. poilsiui. Pietų pertrauka pamainoje būna kartą arba du. O per tas trumpas pertraukėles vos spėji nueiti į krūmus, surūkyt cigaretę, atsipalaiduot nuo įtempto važiavimo ar bandyt pamiršt nepatenkinto keleivio priekaištus. Vairuotojas dažnai būna piktas, irzlus ir keikiasi, nes yra pervargęs, dėl to ir nervingas.
Kitatautis vairuotojas - visa nematau problemos. Vairuotojo pareiga vairuoti, o ne kalbėti su jumis. Čia manau išvis su tokiu reikalavimu perlenkta lazda. Užsienyje apstu vairuotojų, sandėlininkų ir kitų darbuotojų, nemokančių gimtosios kalbos, bet gerai dirbančių ir atliekančių visas jiems pavestas pareigas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMiesto maršrutinių autobusų ir troleibusų vairuotojų darbas gerokai sunkesnis nei kitų tavo minėtų profesijų darbuotojų(...)
P.S.: Panašiai galima parašyti ir apie medikus, gaisrininkus, taksistus ir kitų specialybių darbuotojus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Manes tavo aprasytas darbas negasdina, nes kasdien taip nera kaip rasai. Vasara gauna atostogu daugiau nei dauguma. Pritarciau, kad isleistu ir i pensija anksciau. Mokytojo darbe tie reikalavimai realybej ivykdomi ne 100proc. Vairuotojo darbe klaida gali kainuoti laisve.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąManes tavo aprasytas darbas negasdina, nes kasdien taip nera kaip rasai. Vasara gauna atostogu daugiau nei dauguma. Pritarciau, kad isleistu ir i pensija anksciau. Mokytojo darbe tie reikalavimai realybej ivykdomi ne 100proc. Vairuotojo darbe klaida gali kainuoti laisve.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąManes tavo aprasytas darbas negasdina, nes kasdien taip nera kaip rasai. Vasara gauna atostogu daugiau nei dauguma. Pritarciau, kad isleistu ir i pensija anksciau. Mokytojo darbe tie reikalavimai realybej ivykdomi ne 100proc. Vairuotojo darbe klaida gali kainuoti laisve.
p.s: nusifilosofavom į pievas. Jeigu dirbi darbą - tai ir malonėk padoriai atlikti priklausančias pareigas. Virti keleiviams kavos vairuotojų niekas neprašo.
Pasiteisinimų kodėl kiti kalti dėl to, kad aš nepadariau savo darbo, visada galima atrasti.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMiesto maršrutinių autobusų ir troleibusų vairuotojų darbas gerokai sunkesnis nei kitų tavo minėtų profesijų darbuotojų. Vairuotojas atsakingas už: visus keleivius transporto priemonėje ir žmones, esančius apie ją, bei stotelėje esančius. Atsakingas, kad laiku parduotų bilietą, kad laiku atvyktų į vietą, kad visus norinčius įleistų ir išleistų. Taip pat reikia atremti ir psichologinį krūvį - kontrolės spaudimas dėl grafiko ir bilietų, keleivių spaudimas
dėl aptarnavimo kokybės. Keleiviai per dažnai ir per impulsyviai piktinasi autobusui staigiau stabtelėjus ar pajudėjus iš vietos, privėrus durimis, neįleidus į transporto priemonę. Vairuotojas pirmiau yra vairuotojas, o ne jūsų mama, kuri turi jus laikyti už rankos, kad nepargriūtumėte. Mokėdami už bilietą, jūs susimokate už nuvežimą, o laikytis - jūsų PAREIGA. Jei laiku neatėjote į stotelę ir nespėjote į autobusą - tai kaltas JŪS. Jei stotelėje vienu metu sustojo 2 ar daugiau transporto priemonių ir visos vienu metu laipina žmones, jūsų pareiga spėti į tą autobusą įlipti ar bent vairuotojui aiškiai parodyti, kad nespėjote ir paprašyti įleisti jei jis dar nepajudėjo iš vietos - tokioje situacijoje labai retai neįleidžia. Įsivaizduokite viską būdami vairuotojo vietoj:
Keltis 2, 3, 4 arba geriausiu atveju 5-6 val. ryto, namie greit pavalgai, nusiprausi, įsimeti maisto, kad užtektų visai dienai ir leki į garažą. Ten užtrunki mažiausiai 15-20 min., kol daiktus tvarkingai ir patogiai susidėlioji, kol pašildai variklį, kol atsibudini iš miegų. Keliauji į maršruto galą pradėti darbą. Ir visą dieną sukioji vairą su daugybe stovyniavimų ir judėjimų iš vietos. Vairuotojui tikrai nerūpi, kad jis per staigiai pastabdys ar pajudės iš vietos, jis maždaug supranta ir žino kiek smarkiai galima spausti pedalą, bet kartais kritinėse situacijose kelyje BŪTINA staigiai paspausti stabdžio pedalą, o skubant pagal grafiką - staigiau važiuoti iš vietos ir pasiekti didesnį pagreitį. Retam vairuotojui malonumas pardavinėti bilietus! Ir dar - prisiminkite, kad trasos gale vairuotojas ilsisi nuo 3 iki 15 min. ir pietų metu teturi 20-45 min. poilsiui. Pietų pertrauka pamainoje būna kartą arba du. O per tas trumpas pertraukėles vos spėji nueiti į krūmus, surūkyt cigaretę, atsipalaiduot nuo įtempto važiavimo ar bandyt pamiršt nepatenkinto keleivio priekaištus. Vairuotojas dažnai būna piktas, irzlus ir keikiasi, nes yra pervargęs, dėl to ir nervingas.
Kitatautis vairuotojas - visa nematau problemos. Vairuotojo pareiga vairuoti, o ne kalbėti su jumis. Čia manau išvis su tokiu reikalavimu perlenkta lazda. Užsienyje apstu vairuotojų, sandėlininkų ir kitų darbuotojų, nemokančių gimtosios kalbos, bet gerai dirbančių ir atliekančių visas jiems pavestas pareigas.
Mokytojai, kasininkai, gydytojai - visa tai yra ne iš tos operos. Kaip negalima lyginti kas geriau - Vilnius ar Kaunas, taip negalima ir skirtingų profesijų. Visur savo skirtingi pliusai ir minusai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDėkui, aš tą patį ir turėjau omenyje. Ir dar kartą Wycka pabrėžiu, kad NIEKAS nenori dirbti vairuotoju ir jų visą laiką yra trūkumas. Todėl ir priima visus iš eilės, nes antraip dėl nežmoniško darbo krūvio (ilgos pamainos, įtemptas grafikas ir per dažni buvimai rezerve, kai išvis pusę dienos sėdi parke ir dykinėdamas lauki, kol kas nors suges ir tave išleis į maršrutą tam, kad ant tavęs blogiausiu atveju, kai tenka vytis grafiką, o ne pradėti sekantį reisą, šauktų keleiviai "Kodėl vėluoji?" "Kas per *** už vairo!" ir t.t.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąMokytojai, kasininkai, gydytojai - visa tai yra ne iš tos operos. Kaip negalima lyginti kas geriau - Vilnius ar Kaunas, taip negalima ir skirtingų profesijų. Visur savo skirtingi pliusai ir minusai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąParašyk, kiek uždirba vairuotojai. Pvz.: mokytojai už etatą į rankas gauna nuo800 iki 1000 Lt, todėl beveik visi dirba kone dvigubu etatu (jeigu pakanka pamokų).
Comment
-
Parašė trolyno Rodyti pranešimątrolo vairuotojai i rankas gauna nuo 1000 lt plius priedas uz taloneliusI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kiek metų jie mokosi, kad galėtų sėsti už vairo ir gautų tą pačią algą kaip pedagogai ar med. seselės?
Comment
-
Parašė trolyno Rodyti pranešimąpavairuok per kamscius ir pedagogo nebereikes. Ir pedagogo ir vairuotojo dalia yra nelengva, ir nepradekim lygint ju pranasumus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJei autobusas neiveike visa jam reikalinga trasa, pirmiausia, turetu rodyti tachometras. Bet galima juk parasyt ir Transporto skyriui skunda. Jis patikrins, issiaiskins ir nubaus. Dabar Kaune stotelese diegiama informaciniu svieslenciu sistema. Stotelej esantis zmogus matys kada atvyks reikiamo marsruto masina realiu laiku. Kiekvienoj masinoj imontuota sekimo sistema. Kai sistema veiks, manau tokiu nevaziavimu turetu mazet.
Taip, sutinku, kad dabar diegiamos modernios ryšio priemonės, kur kontrolė, vairuotojų atžvilgiu, bus praktiškai šimtaprocentinė, neliks nepastebėtas grafiko pažeidimas. Anksčiau viso to nebuvo, todėl "laisvė" grafiko pažeidimams ar maršruto nukrypimams buvo didesnė, minėtas atvejis, apie kurį anksčiau rašiau, vyko prieš dvejus metus.Paskutinis taisė Raivo; 2008.10.24, 04:36.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąCha, išoperuok keletą žarnų ar bent apendicitą, tai pasiilgsi tų kamščių...
Comment
Comment