Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad maža tikimybė, jog stulpai priklauso VVT. Tikriausiai jie priklauso gatvės apšvietimui, t.y. savivaldybės komunaliniam ūkiui. Bet kad jie netikrinami, tai faktas.
    Lyg tais anksčiau buvo kalbėta, kad stulpai būtent ir priklauso VVT, o Vilniaus Apšvietimas atseit tik kabina savo šviestuvą ant viršaus.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Nu dar pabliaukit apie būtinybę atsisakyti troleibusų nes ''alio, stulpai krinta!''.
      Ir kaip teisingai parašė Al1, stulpai priklauso gatvės apšvietimo įmonei.
      Stulpas gali priklausyti bet kam (net mūsų forumui ar Marsiečių vyriausybei), bet stulpų techninė būklė turi atitikti Lietuvoje keliamus reikalavimus.

      Comment


        Kad jau mane "sujaudino" ta stulpo istorija, yra šiokių tokių atnaujinimų - video LRT:
        Ant vilniečio nukritęs stulpas paguldė į ligoninę, bet iš savivaldybės – tik indas vaisių: vyras sako atsiprašymo ir kaltųjų atsakymo nesulaukęs
        Vilniuje ant režisieriaus Augusto Gornatkevičiaus nukritus stulpui vyras sako, kad kaltieji turėtų atsakyti, dėl to tariasi su advokatu. Jis tikina iš savivaldybės nesulaukęs atsiprašymo, paaiškinimų, ko imamasi po nelaimės. Savivaldybė pripažįsta, kad kalta ji pati ir jos įmonė „Viešasis transportas“, kuri stulpų būklei skyrė per mažai dėmesio. Po šios nelaimės stulpai tikrinami ir keičiami. Trečdalis jų – daugiau nei 40 metų senumo.
        Gal nebūčiau ir prisiminęs čia nieko, bet šiandien ryte ties Savanorių/Žemaitės g. sankryža žiūriu aplink stulpus nuardytos plytelės, kas reiškia, kad iš tiesų tikrina stulpų būklę, o ne žodžiais ir dokumentais tikrina. Kažkas naujo... Nors kas čia naujo, tas pats senas geras "gaisrų gesinimas" (t.y. dėmesys skiriamas tik po įvykusio fakto)

        Comment


          Antakalnio g. nuo Tverečiaus stotelės iki Klinikų irgi apie stulpus nuardytos plytelės. Juokingiausia, kad prieš kokias 2 savaites ant tų stulpų užkabino naujus LED žibintus

          Comment


            Naujo autobuso gaisras Vilniuje – vis dar mįslė: tokio atvejo nėra matę
            Praėjus kone dviem savaitėms po to, kai Vilniuje važiuodamas užsiliepsnojo sausakimšas autobusas, vis dar nėra žinoma, nuo ko kilo gaisras. Dabar nelaimės priežastis aiškinasi tarptautinių ekspertų komisija. Šią savaitę specialistai iš Lenkijos, Nyderlandų ir Vokietijos apžiūrėjo sudegusią transporto priemonę, o jos savininkės bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ technikos direktorius Mindaugas Žalkauskas trauko pečiais ir sako, jog tai yra pirmas kartas per jo 26 metų praktiką, kai užsiliepsnoja visai naujas ir gamintojo garantijas turintis autobusas.

            Plačiai vilniečių aptarinėjamas incidentas įvyko vasario 2 d., sekmadienio pavakarę Ozo g. Šiek tiek po 16 val. socialinį tinklą „Facebook“ užplūdo vilniečių nuotraukos ir filmuotos medžiagos epizodai, kuriuose matyti atvira liepsna degantis autobusas.
            ...
            „Autobusui galioja gamintojo garantija. Pagal pirkimo sutartį, visi privalomi techniniai aptarnavimai, garantiniai ir negarantiniai remontai yra atliekami tik tiekėjo servise“, – lrytas.lt pasakojo M.Žalkauskas.

            Pasak jo, VVT technikai neturi įgaliojimų remontuoti šių autobusų ar atlikti kokių nors kitų darbų. Prie jų niekas tiesiog nekiša nagų, nes priešingu atveju nustotų galioti gamintojo garantija.

            „Kadangi mes neatliekame jokio remonto, nei privalomų techninių aptarnavimų, tad įtakos autobusų techninei būklei mes neturime. Už tai visiškai atsako tiekėjas.

            Po įvykio mes iš karto raštu kreipėmės į „Solaris“ gamyklą, kad jie sudarytų komisiją gaisro priežastims ištirti. Taip paprašėme taikyti prevencines priemones, kad nepasikartotų tokie atvejai. Aš dirbu jau 26 metus šioje įmonėje ir dar nebuvo taip, kad nauja ir garantiją turinti transporto priemonė užsiliepsnotų. Tokio atvejo mano darbo praktikoje nebuvo“, – sakė VVT technikos direktorius.

            VVT taip pat paprašė, kad į komisiją būtų įtrauktas ir bendrovės atstovas. Šią savaitę tarptautiniai ekspertai apžiūrėjo sudegusį autobusą.

            Tyrimo išvadas tikimasi gauti per artimiausias savaites. Tu tarpu VVT atstovai jau žvelgia į ateitį ir rūpinasi autobuso remontu. Pasak M.Žalkausko, jis ketvirtadienį kalbėjo su „Solaris“ atstovais, šie patikino, kad autobusas bus remontuojamas pagal garantiją, nurašomas jis nebus.

            Comment


              Panevėžyje apšaudytas autobusas

              Panevėžio autobusų parko miesto maršrutiniai autobusai jau penktą kartą nukenčia – į juos šaudoma. Šie šūviai įvyko per pusmetį, o paskutinį kartą šauta vakar, Statybininkų gatvėje, į 15 maršruto „Neoplan EDO 146“ autobusą.

              Click image for larger version

Name:	BeFunky-collage-11.jpg
Views:	1886
Size:	141,5 kB
ID:	1784217

              Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ laikinai einantis generalinis direktorius Arnoldas Gražys pasakojo, kad į autobusą šauta vakar apie 19.10 val.

              „Autobuse buvo 12 keleivių. Šaulys pataikė į durų stiklą ir jį išdaužė. Buvo iškviesti policijos pareigūnai. Jie pradėjo tyrimą. Tikimasi nustatyti į autobusą šaudančiojo asmenybę. Bendrovei padaryta žala apie 200 eurų. Beje, tai jau penktas autobusų apšaudymas per pastaruosius 6 mėnesius. Nei vienas kaltinamasis dėl šių šaudymų nebuvo nustatytas“, – teigė bendrovės vadovas A. Gražys ir sakė, kad beveik visi šaudymai vyko vakarinėje Panevėžio miesto dalyje.

              Click image for larger version

Name:	20200220_070342.jpg
Views:	1876
Size:	49,5 kB
ID:	1784218

              Click image for larger version

Name:	20200220_070402.jpg
Views:	1875
Size:	91,0 kB
ID:	1784219

              Click image for larger version

Name:	20200220_070436.jpg
Views:	1868
Size:	76,1 kB
ID:	1784220

              Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovė spaudai Kornelija Zamalytė teigė, kad dėl vakarykščių šūvių į autobusą pradėtas ikiteisminis tyrimas.

              „Dėl šaudymo pradėti pirminiai veiksmai. Apžiūrėta vieta, autobusas, apklaustas vairuotojas, nustatinėjama padaryta žala. Kiti buvę šūviai į maršrutinius autobusus neužmiršti – ikiteisminiai tyrimai tebevyksta“, – paaiškino K. Zamalytė.

              https://jp.lt/panevezyje-apsaudytas-autobusas/

              Comment


                Kenčia ir kenčia vis mūsų nauji Vilniaus Solariai.....
                >>> https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...snumvzmPFCRvho

                Comment


                  Siandien Latvijoje. Šaltinis: sadursme.lv

                  Comment


                    Klaipėdoje autobuso vairuotojas iš keleivio sulaukė smūgių
                    Autobuse užfiksuotame vaizde matosi, kaip į autobusą įlipa du vyrai. Vairuotojas jiems primena, kad jie privalo pasižymėti bilietus. Bet vyrai nereaguoja.

                    Tada vairuotojas pareikalauja, kad vyrai liptų lauk. Vietoje to, vienas iš jų du kartus trenkia vairuotojui, o kai vairuotojas išbėga iš kabinos, keleivis įšoka vidun, dukart papurškia ašarinių dujų ir dar spiria vairuotojui.
                    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...smugiu-1027946

                    Yra video.

                    Comment


                      Šiandien, apie 17:30 val. Antakalnio g. į 21 maršruto troleibuso 1636 kairyjį kampą dešiniąja puse trinktelėjo automobilis Volkswagen. Troleibusas beveik nenukentėjo, tačiau automobilio priekinis kampas gerokai aplamdytas. Kamštis pradėjo formuotis tuoj už Tverečiaus st. Keleivių berods nebuvo, nebent 1 keleivė, įsėdusi Klinikų st.

                      P.S.
                      Grįžtant daugiau nei 10 metų atgal - tokioje, dabar jau nebeveikiančioje svetainėje skundai.lt nelabai rišliai rašanti keleivė parašė, kaip Vilniaus troleibusų vairuotojai žaloja keleivius. Tiesa, pasinaudojus web archyvu man pavyko jį atkapstyti. Esmė tokia: 2010 metų rugsėjo 16 d., kunigo Broniaus Laurinavičiaus st. 11 maršruto troleibuso keleivis į/išlipdamas suklupo, ir vairuotojas jam užvažiavo ant plaštakos, ir tik daugiau nei po minutės tai pastebėjo. Tada pasodino keleivį ant suoliuko ir nuvažiavo tolyn (atseit pabėgo iš įvykio vietos). Žiniasklaidoje šis įvykis man atrodo nenuskambėjo išvis, vienintelis šio įvykio šaltinis - tas neaiškus skundas, nes ten parašyta, jog keleivis suklupo užsidarant durims. Ta prasme, jei jau darinėjo duris (reiškia ruošėsi važiuoti iš stotelės), tai ką veikė tą minutę, po kurios pastebėjo savo neatidų veiksmą? Gal nebent išlipo iš priekyje sustojusio, o jį pervažiavo iš paskos atvažiavęs 11? Neparašytas nei tikslus įvykio laikas, nei garažinis numeris, tačiau aš kažkodėl statyčiau už 2644 arba kurį nors kitą 2-o parko troleibusą. Kitas dalykas, vienam iš portalo lankytojų persiuntus skundo nuorodą policijai, ši jį informavo, kad įvykis užregistruotas pagal ligoninės pranešimą, ir, net jei kaltu būtų pripažintas keleivis, vairuotojui gresia atsakomybė už pabėgimą iš įvykio vietos. Nes kaltas kaip ir jis, nes jis padėjo savo kūno dalį ant važiuojamosios dalies, o ne troleibusas važiavo šaligatviu. Tik ar ši taisyklė logiška - juk iškvietei pagalbą ir gali važiuoti toliau, kam dar laukti jos pačiam vairuotojui - kad užfiksuotų, išmatuotų kažką (ne)reikšmingo? Čia labiau panašu į tokią situaciją, kur vienas žioplys kitą žioplį sutiko...

                      Comment


                        Spalio 3d. gaisras Klaipėdoje, Irisbus Citelis
                        >>> https://ve.lt/kriminalai/autobuso-ke...box=1664781119

                        Comment


                          Pirmadienį vertėsi autobusas, KAUTRA
                          Žiema parodė savo nagus: Žemaitijoje apsivertė iš Kauno išvykęs maršrutinis autobusas

                          Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kri...obusas-1105313

                          Comment


                            Gal kas pamena ar turi nuorodas apie "įdomesnius" UAB Toks, nelaimingus atsitikimus? Labai domina apie 1997-1999m tarptautinio autobuso autoįvykis Latvijoje kurio metu žuvo vienas ar tai abu vairuotojai. Įdomu kokia tai buvo mašina ir koks jos garažinis nr. Gal kas žino plačiau apie šį įvykį?

                            Comment


                              Šiandien Kautros 427 greitkelyje Kaunas-Vilnius sudegė ubagan. Pasimatė didžiausios įmonės minusai su technine priežiūra, kai puse Lietuvos susipirkę...
                              Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.07.29, 20:51.

                              Comment


                                Matėm pravažiuodami jau sudegusį, nufotografuoti nespėjau - https://madeinvilnius.lt/naujienos/a...tobusas-video/

                                Comment


                                  Kauno priešgaisrinė gelbėjimo valdyba informuoja, kad po eismo įvykio mikroautobusas „Mercedes-Benz Sprinter“ buvo apvirtęs ant šono, viduje buvo 4 žmonės prispaustomis kojomis, dar 8 žmonės gulėjo šalia ant žemės.

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=94438567

                                  Panašu, kad smaragdinis Kauno rajono Kautros mikriukas. Jei tai maršrutinis reisas tai įdomu koks, pakankamai daug žmonių kaip 5:40 reisui...

                                  P.S. pagal laiką gali būti 161:Kulautuva - Raudondvaris - Kaunas

                                  Paskutinis taisė pedumetytojas; 2023.09.06, 15:31.

                                  Comment


                                    Geteborgas, Švedija. Didžiausia tramvajų sistemos tragedija Geteborgo mieste įvyko 1992 metų kovo 12 dieną. Tramvajų laidai buvo nutraukti ties Kapellplatesen stotele, todėl atkarpa liko be elektros tiekimo. Siekiant išvengti spūsčių, valdymo stotyje priimtas sprendimas patraukti tramvajų tolėliau nuo judrios sankryžos. Išlaipinti keleiviai ir, pagal sutartą veiksmų planą, tramvajaus vairuotojas atleido mechaninius M31 serijos tramvajaus stabdžius bei 54 tonas sveriantis sąstatas (lydimas kelių policijos automobilių) pradėjo leistis 60m Aschebergsgatan gatvės nuokalne žemyn. Pagal planą, pariedėjus nuokalne žemyn, vairuotojas turėjo sustabdyti riedantį sąstatą avariniais stabdžiais ir pariedėti į kitą stotelę (žemiau žemutinio kalvos taško). Deja, avariniai stabdžiai nesuveikė (sistemoje mechaniniai stabdžiai susieti su avariniais), o atbuline eiga riedantis tramvajus pravažiavo posūkį, išvirto iš bėgių ir riedėdamas jau 100km/h greičiu rėžėsi į stotelę bei pastatą. Pakeliui taip pat kliudyti keli automobiliai (užsidegė). Vairuotojas išgyveno ir patyrė nesunkius sužalojimus. Žuvo 13 tramvajaus kelyje ir stotelėje buvusių žmonių ir 29 buvo sunkiai sužeisti. Skandalingame teisme procese tramvajaus vairuotojas buvo išteisintas, nes jis atliko veiksmus pagal valdymo centro darbuotojo įsakymus. Valdymo centro darbuotojas nuteistas salyginai, nes įrodyta, kad jam trūko kompetencijų ir žinių apie techninius tramvajaus parametrus. Ši tragedija tapo pokyčių Geteborgo tramvajų sistemą valdančioje bendrovėje pagrindu.


                                    Šaltinis

                                    Šaltinis: https://www.legalscandal.info/ls_eng/tram_accident.html.

                                    Comment


                                      15min.lt 2023.10.03
                                      Kraupi nelaimė Venecijoje: nuo viaduko nukrito ir užsidegė autobusas
                                      Antradienį tarp 19 ir 20 val. vietos laiku Mestrėje (Venecijos komunos rajonas, Veneto regione,) nuo viaduko iš maždaug 30 metrų aukščio nukrito autobusas ir užsidegė. Pranešama, kad mažiausiai 21 žmogus žuvo, mažiausiai 12 sužeista, dar keli – dingę be žinios.

                                      https://www.15min.lt/m/id/aktualu/pa...uvo-57-2121560
                                      Atrodo, autobusas naudojo dujas

                                      BBC 2022.10.03
                                      At least 21 dead as Venice bus plunges from bridge
                                      Some reports say the bus was powered by methane gas and fell on to power lines and caught fire.

                                      https://www.bbc.com/news/world-europe-67001518
                                      P.S. Čia buvo uzsakomasis autobusas.Gal reikėtų atskirų temų nelaimingiems atsitikimas autotransporte - Lietuvoje ir pasaulyje.

                                      Comment


                                        Senjorės iš Kauno nelaimė autobuse atvėrė opią problemą: bėda ne vienkartinė

                                        Kaunietės Janinos nelaimė atvėrė opią problemą. Moteris, iškritusi iš 43 numeriu pažymėto autobuso, smarkiai susižalojo galvą, teko siūti. Taip nutiko, nes autobuso vairuotojas neprivažiavo prie kelkraščio tiek, kad būtų saugu išlipti. Specialistai sako, kad tai žinoma problema, pasitaikanti dažnai, ir kaltina netinkamą infrastruktūrą.

                                        <...>
                                        Specialistai sako, kad nuolat moko vairuotojus, kaip elgtis, kai yra sudėtinga privažiuoti į stotelę. Kauno keleivių vežimo taisyklėse nurodyta, kad vairuotojas privalo privažiuoti kaip įmanoma arčiau kelkraščio.
                                        Pripažįstama problema yra netinkamos įvažos, kurias daugelyje vietų išvis reikėtų panaikinti ar net „įtraukti“ į gatvę. Taip pat stulpai, medžiai. Tačiau kažkodėl visiškai nerašoma apie spec. bortelius, kurie suteikia galimybę privažiuoti prie pat krašto! Gal tie „specialistai“ tokio dalyko net nežino? Juk Kaune yra net kelios tokios stotelės. Kodėl neplanuojama atnaujinti absoliučiai visų stotelių su spec. borteliais?
                                        Žmonės rizikuoja savo sveikata ir rimtai susižaloja, neįgalieji negali normaliai naudotis viešuoju transportu – nes nesugebama sudėti tinkamų bortelių.
                                        Kas dar negirdėjęs, įdedu porą nuotraukų.

                                        Click image for larger version

Name:	20220813_171015.jpg
Views:	230
Size:	2,00 MB
ID:	2087121

                                        Click image for larger version

Name:	20220813_145810.jpg
Views:	204
Size:	1,72 MB
ID:	2087122

                                        Tai vadinamieji Kaselio borteliai (Kasseler Bordstein). Išgaubimas apačioje leidžia padangai privažiuoti prie krašto ir liesti bortą ant jo neužvažiuojant, o išgaubimas viršuje skirtas, kad durys ar pats autobusas nekabintų šaligatvio.
                                        Kaunas – vienintelis Lietuvos miestas, kur yra spec. borteliai. Ačiū forumiečiams už info: yra stotelėse Šauklių g. ir Taikos pr. Tiesa, Kauno borteliai turi tik vieną išgaubimą ir aukščio skirtumas didesnis nei aukščiau esančiose nuotraukose, kur naujausia Kaselio bortelio versija.
                                        Galite pasiskaityti plačiau mano straipsnyje:
                                        Kaip turi atrodyti stotelė?

                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Nenustebčiau, jei „specialistai“ tiesiog nežino. Parašykit apie tuos bortelius, pvz., Klaipėdos miesto savivaldybei ir Klaipėdos keleiviniam transportui. Numanau, kad tiesiog palaikys kvanktelėjusiu ir laišką ignoruos arba parašys kokį atmazą apie lėšas, standartus, pirkimus ir pan.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X