Vilniuje skersai Kauno g. ties sankryža su Aguonų g. nuvirto kontaktinio tinklo stulpas. Kai ėjau (~17:30) buvo keli policijos ekipažai ir ugniagesiai, bet be transporto stabdymo jokia veikla atrodo nesiėmė - turbūt laukė elektrikų. Policija blokavo ir eismą Raugyklos g. nuo Plačiosios g. Nepanašu, kad būtų buvus kokia nors eismo avarija.
V. Šopeno g. į abi puses laikinai negali pravažiuoti 15, 16 maršrutų troleibusai ir 1, 3, 4, 13, 23, 41, 42, 54, 78 maršrutų autobusai. Jų eismas laikinai nukreipiamas.
16 troleibusų maršrutai į Pašilaičių pusę nukreipiami J. Basanavičiaus, Pylimo, Pamėnkalnio gatvėmis, o iš Pašilaičių pusės važiuos Savanorių, J. Basanavičiaus, Pamėnkalnio g.
Autobusai nukreipiami per Algirdo, Geležinkelio gatves.
Penktadienį, apie 17.18 val., Vilniuje, Kauno ir Aguonų gatvių sankryžoje, nuvirto troleibusų laidus laikantis stulpas. Jis užvirto ant žmogaus, ėjusio per pėsčiųjų perėją.
Pasak liudininkų, stulpas nuvirto iškart po to, kai pro jį pravažiavo troleibusas. Stulpas ant žmogaus užgriuvo su elektros laidais, tikėtina, kad pėsčiasis sužalotas ir elektra.
Ugniagesiai gelbėtojai gavo pranešimą, kad stulpas prispaudė žmogų, bet jiems atvykus sužalotasis jau buvo patrauktas iš po stulpo. Jis skubiai išvežtas į ligoninę.
Policijos duomenimis, vaikinui (gim. 1994 m.) nustatyti daugybiniai kaulų lūžiai, galvos trauma.
Stulpas nuvirto skersai gatvės, todėl čia visiškai sustojo eismas. Policija uždarė Kauno, Aguonų, Šopeno, Šv. Stepono ir Raugyklos gatves.
Pasak pareigūnų, nebuvo jokio eismo įvykio – į stulpą nesitrenkė jokia mašina, jis nuvirto pats.
Vilniuje skersai Kauno g. ties sankryža su Aguonų g. nuvirto kontaktinio tinklo stulpas. Kai ėjau (~17:30) buvo keli policijos ekipažai ir ugniagesiai, bet be transporto stabdymo jokia veikla atrodo nesiėmė - turbūt laukė elektrikų. Policija blokavo ir eismą Raugyklos g. nuo Plačiosios g. Nepanašu, kad būtų buvus kokia nors eismo avarija.
Troleibusų tinklą laikantis laidas pritvirtintas prie medžio:
Šiandien Siesikų stotelėje sudegė naujas dvigubas Solaris, važiavęs 5G maršrutu (info iš kontrolės grupės). Greičiausiai, Solaris turės pristatyti visiškai naują priekabą, nes galas bei variklio spintos sudegė visiškai:
(nuotrauka Eimantas B.)
Tą pačią dieną, kai nukrito iškart du stulpai, buvo parūkęs vienas iš trumpų Oslo MANų, važiavęs 31 maršrutu. Tiesa, be ypatingų, plika akimi matomų pasekmių.
Šiandien Siesikų stotelėje sudegė naujas dvigubas Solaris, važiavęs 5G maršrutu (info iš kontrolės grupės). Greičiausiai, Solaris turės pristatyti visiškai naują priekabą, nes galas bei variklio spintos sudegė visiškai:
Cia kaip paziuresi, mano nuomone, jis neremontuotinas, jei sudega variklis. greiciausiai tures nauja autobusa pagaminti, bent jau as su nauja priekaba nesutikciau
Nelabai svarbu, kaip tu sutiktum, yra sutartys ir pagal jas žiūrės.
taigi lizinginis - paprasai pakeist nauju, draudimas jei remontas virsija 40% vertes nuraso. Teko paciam matyti kai apynauji automobili nurase del tiesiog neatsidaranciu dureliu po lengvos avarijos, argumentas paprastas - nenori kebulo tampymu ir tik pazeistu detaliu perdazymo , nes sumazes saugumas ir skirsis atspalviai
Mhm tikėjausi daugiau komentarų dėl tų nuvirtusių stulpų Vilniuje, nes šiaip stulpai yra geras indikatorius kiek investuota į troleibusų tinklo modernizavimą ir eksploatavimą, t.y. beveik nieko neinvestuota. Eini gatve, taukšt ant tavęs stulpas ir čia viskas gerai, visi laimingi. Arba kažkokia šiukšliavežė užkabina laidus ir staiga stulpas nulūžta - ai, viskas čia gerai. Stulpai parudavę, bile kur prismaigstyta, užkabinta LED lempa, nors šiaip reikėjo perprojektuoti ir apšvietimą, ir troleibusų kontaktinį tinklą. Ką jau kalbėti apie kiemuose esančių apšvietimo stulpuose žiojančias skyles, nors LED lempa įdėta - super!
Viskas, išsiliejau.
Tai kad maža tikimybė, jog stulpai priklauso VVT. Tikriausiai jie priklauso gatvės apšvietimui, t.y. savivaldybės komunaliniam ūkiui. Bet kad jie netikrinami, tai faktas.
Mhm tikėjausi daugiau komentarų dėl tų nuvirtusių stulpų Vilniuje, nes šiaip stulpai yra geras indikatorius kiek investuota į troleibusų tinklo modernizavimą ir eksploatavimą, t.y. beveik nieko neinvestuota. Eini gatve, taukšt ant tavęs stulpas ir čia viskas gerai, visi laimingi. Arba kažkokia šiukšliavežė užkabina laidus ir staiga stulpas nulūžta - ai, viskas čia gerai. Stulpai parudavę, bile kur prismaigstyta, užkabinta LED lempa, nors šiaip reikėjo perprojektuoti ir apšvietimą, ir troleibusų kontaktinį tinklą. Ką jau kalbėti apie kiemuose esančių apšvietimo stulpuose žiojančias skyles, nors LED lempa įdėta - super!
Viskas, išsiliejau.
Nu dar pabliaukit apie būtinybę atsisakyti troleibusų nes ''alio, stulpai krinta!''.
Ir kaip teisingai parašė Al1, stulpai priklauso gatvės apšvietimo įmonei.
Comment