Kadangi iš Rūdninkų st. kasdien į darbą tenka važinėt visišku AP sąvartynu: sulopytais, baisiausiais ir nežinia iš kokios šiknos ištrauktais trandalietais (kurie yra nurašymui, o ne perdažymui), tai MAN'as mano žemais standartais yra naujas transportas.
JAV jau būtų užtąsyti po teismus ir prisiteistų milijoninę kompensaciją, bet kadangi čia Veišnorija, tai liks kalti keleiviai.
Atsiprašyti viešojo transporto naudotojų, kad tas įvykis įvyko jų akyse...
Ko norėt kad jos nesproginėtų jei perkamos padangų gamintojų grandų kurie pasiūlo mažiausią kainą. Pvz pačiam Kaune teko susprogdinti 3 padangas aišku kiaurom sparnus skylėm neiškalė bet kol atvarė kitą autobusą išėjo atidirbti ir su 3 galinėm padangom.
Sveiki atvykę į realų pasaulį, kur padangos sprogsta, geležis lūžta ir liejasi kraujas. Kokia didžiulė tragedija, sprogo padanga, juk to šiam pasauly negali būti. Ar niekada nesusimąstėt, kodėl sunkvežimių padangas pripūtinėti galima tik apsauginiuose narvuose? O kodėl nedaromos išimtys dunlop'am, continental, ar mischelin? Užtenka vieno aštraus duobės krašto, svetimkūnio tarp sudvejintų padangų, ir tada bet kokio gamintojo padanga sprogs. https://www.youtube.com/watch?v=dKlJJqHFfoQ
Sveiki atvykę į realų pasaulį, kur padangos sprogsta, geležis lūžta ir liejasi kraujas. Kokia didžiulė tragedija, sprogo padanga, juk to šiam pasauly negali būti. Ar niekada nesusimąstėt, kodėl sunkvežimių padangas pripūtinėti galima tik apsauginiuose narvuose? O kodėl nedaromos išimtys dunlop'am, continental, ar mischelin? Užtenka vieno aštraus duobės krašto, svetimkūnio tarp sudvejintų padangų, ir tada bet kokio gamintojo padanga sprogs. https://www.youtube.com/watch?v=dKlJJqHFfoQ
Sprogstančios padangos neturėtų išdraskyt salono k chortovoi babushke O tam neįgaliam žmogui, kurio vienintelės kojos pirštą nurovė tai dar ir kokia tragedija.
Kokia didžiulė tragedija, sprogo padanga, juk to šiam pasauly negali būti.
Kai su tokiom pasekmėm sprogo būtent seno troleibuso padanga, peršasi išvada, kad ir padanga buvo sena. Tokių dalykų tikimybę galima sumažinti. Įdomu, ar naujame troleibuse analogiškai sprogusi padanga irgi išguldytų keleivius? Čia normalus reiškinys, kad sprogusi transporto priemonės padanga nutraukia keleivių galūnes?
Kai su tokiom pasekmėm sprogo būtent seno troleibuso padanga, peršasi išvada, kad ir padanga buvo sena. Tokių dalykų tikimybę galima sumažinti. Įdomu, ar naujame troleibuse analogiškai sprogusi padanga irgi išguldytų keleivius? Čia normalus reiškinys, kad sprogusi transporto priemonės padanga nutraukia keleivių galūnes?
Kad padangos atplaišos fūros tentą suplėšo ar autobuso langą išmuša, pasitaiko neretai, bet kad net ne pati padanga, o tik oro banga dugną pramuša ir dar kėdės sedynę nuo varžtų nurauna, tai tokių dalykų neturėtų būti. Matomai rato arkoje jau skardos sveikos nebuvo - viskas išrūdiję. Gal bent po šio įvykio peržiūrės esamų senukų arkų būklę.
Matomai rato arkoje jau skardos sveikos nebuvo - viskas išrūdiję.
Būtent. Jei neišeina turėti naujo troleibuso, tai reikėtų bent apynaujų padangų. Spėju, kad to (kaip ir daugelio kitų) troleibuso padangų protektorius nelabai matėsi.
Ko jūs tikitės iš tokio senumo troleibuso? Visi dabar nustebę ir kaltų ieško. Stebuklas, kad dar iš vis važiuoja ir techninę praeina, tokiems vieta metalo lauže, o ne keleivius vežioti.
Būtent. Jei neišeina turėti naujo troleibuso, tai reikėtų bent apynaujų padangų. Spėju, kad to (kaip ir daugelio kitų) troleibuso padangų protektorius nelabai matėsi.
Kažin, ar iš vis kas begamina tokiems seniems troleibusams padangas pagal SSRS ratų standartą, greičiausiai kur nors garaže vulkanizuoja senas.
Senumas transporto priemonei nėra didelė problema (tie troleibusai jau greitai pradės traukti turistus kaip antikvariniai ), tik ji turi būti tinkamai prižiūrima. Bet tai kainuoja.
Ko jūs tikitės iš tokio senumo troleibuso? Visi dabar nustebę ir kaltų ieško. Stebuklas, kad dar iš vis važiuoja ir techninę praeina, tokiems vieta metalo lauže, o ne keleivius vežioti.
Kažin, ar iš vis kas begamina tokiems seniems troleibusams padangas pagal SSRS ratų standartą, greičiausiai kur nors garaže vulkanizuoja senas.
Tik jau nereikia taip "stūmti" ant troleibuso. Jis ne toks ir senas, viso labo 1997 metų gamybos.
Dar senesni troleibusai (1993 m.) iki šiol važinėja Ženevos (!) gatvėmis.
Su padangom irgi perspaudėt. Tai negi Škodų 14 Tr padangas iki šiol vulkanizuoja ir daugybė Čekijos, Slovakijos ir kt. šalių vežėjų?
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Kai su tokiom pasekmėm sprogo būtent seno troleibuso padanga, peršasi išvada, kad ir padanga buvo sena.
O kur čia logika? Troleibusas eksploatuojamas kiekvieną dieną, padangos nespėja pasent, o natūraliai susidėvi. Su kietom padangom galima ištempt žymiai ilgiau, bet su jom praktiškai neįmanoma mieste normaliai važiuot žiemą. O troleibusai su tom pačiom padangom važiuoja visus metus. Daugiau nei porą metų jos niekaip neatlaikys. Iš nuotraukų matosi, jog protektorius dar gilus. M3 klasės transporto priemonių minimalus protektoriaus gylis visus metus 2mm. O matmenys visiškai stamdartiniai, 275/70/R22.5. Tokių padangų rinka perpildyta.
O kur čia logika? Troleibusas eksploatuojamas kiekvieną dieną, padangos nespėja pasent, o natūraliai susidėvi. Su kietom padangom galima ištempt žymiai ilgiau, bet su jom praktiškai neįmanoma mieste normaliai važiuot žiemą. O troleibusai su tom pačiom padangom važiuoja visus metus. Daugiau nei porą metų jos niekaip neatlaikys. Iš nuotraukų matosi, jog protektorius dar gilus. M3 klasės transporto priemonių minimalus protektoriaus gylis visus metus 2mm. O matmenys visiškai stamdartiniai, 275/70/R22.5. Tokių padangų rinka perpildyta.
Problema ne sprogusioje padangoje. Padangos sproginėja ir tai nieko per daug nestebina.
Problema tame, kad sprogusi padanga prakirto troleibuso korpusą ir sužeidė tris žmones.
Mano suvokimu, troleibusai turėtų būti konstruojami taip, kad sprogusi padanga negalėtų sukelti pavojaus keleiviams. Prisiminkime, kad troleibusas gamintas 1997, o tai jau ne sovietmetis ir kažkokie saugumo ir kokybės standartai troleibusams turėjo būti taikomi.
Klausimas ar troleibuso ratų arka pagal konstrukciją nebuvo pritaikyta atlaikyti sprogusios padangos smūgio, ar vis dėlto kalta prasta remonto kokybė?
Klausimas ar troleibuso ratų arka pagal konstrukciją nebuvo pritaikyta atlaikyti sprogusios padangos smūgio, ar vis dėlto kalta prasta remonto kokybė?
Pasidomėk ISO/TC22/SC 40 (Specific aspects for heavy duty trucks, commercial vehicles, busses, trailers, as well as their bodyworks and interfaces (e.g. couplings) which are not covered by other SCs of TC 22.)
Remonto kokybė gali būti priežastis. Bet čia spėliot negalima, kol gyvai nemačiau pažeistų kėbulo elementų. O kitaip čia gaunasi būrimas iš kojinių nuoviro.
Problema ne sprogusioje padangoje. Padangos sproginėja ir tai nieko per daug nestebina.
Problema tame, kad sprogusi padanga prakirto troleibuso korpusą ir sužeidė tris žmones.
Mano suvokimu, troleibusai turėtų būti konstruojami taip, kad sprogusi padanga negalėtų sukelti pavojaus keleiviams. Prisiminkime, kad troleibusas gamintas 1997, o tai jau ne sovietmetis ir kažkokie saugumo ir kokybės standartai troleibusams turėjo būti taikomi.
Klausimas ar troleibuso ratų arka pagal konstrukciją nebuvo pritaikyta atlaikyti sprogusios padangos smūgio, ar vis dėlto kalta prasta remonto kokybė?
Kalta prasta priežiūra, o troleibusas visgi 19 metų senumo. Dar važinėti gali, bet reikia atitinkamos priežiūros. Gamintojai už tokios senumo troleibusą neatsako bet kokiu atveju. Šiaip tai daroma tragedija lygioje vietoje. VT irgi įvyksta nelaimių dėl įvairių priežasčių. Padanga sprogo ir sužeidė žmones. Leiskit spėti, kokia tikimybė tokiam pačiam įvykiui per ateinančius 50 metų? 1 iš trilijono.
Visgi VT nukenčia kur kas mažiau žmonių, nei žūsta su savo automobiliu važiuodami. Todėl VT yra daug kartų saugesnis už automobilį.
Šiandien apie 21h Jeruzalės stotelėj labai rūko iš vieno autobuso variklio, regis vienas iš dujinių autobusų, kelioms sekundėms buvo pasirodžiusi ir atvira liepsna
Comment