Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Veiksmas šiandien. Foto ne mano.

    Labai nedaug naujų autobusų, paleistų maršrutais iš Stoties, bet ir tie ilgai neišsilaiko

    Comment


      Parašė vogtas agurkas. Rodyti pranešimą
      Veiksmas šiandien. Foto ne mano.

      Labai nedaug naujų autobusų, paleistų maršrutais iš Stoties, bet ir tie ilgai neišsilaiko
      O tai kur cia Solaris? Matau tik sena Man autobusa is Oslo

      Comment


        Ne viskas nauja, kas yra raudona.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Ne viskas nauja, kas yra raudona.
          Kadangi iš Rūdninkų st. kasdien į darbą tenka važinėt visišku AP sąvartynu: sulopytais, baisiausiais ir nežinia iš kokios šiknos ištrauktais trandalietais (kurie yra nurašymui, o ne perdažymui), tai MAN'as mano žemais standartais yra naujas transportas.

          O šiaip - it was just a joke.

          Comment


            Baisu ir juokauti, nes jau kasdien po vieną autobusą iš Stoties subaladoja Tikiuos, šį kartą buvo trandalietas.

            Vilniaus centre į autobusą rėžėsi „Volvo“, vairuotojas pabėgo palikęs automobilį


            Comment



              Vilniaus centre sprogus troleibuso padangai sužaloti trys žmonės, vienam nutrauktas pirštas

              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=78334235

              Skardos tarp rato ir salono turbūt buvo tik liekanos.
              Paskutinis taisė senasnamas; 2018.06.18, 16:40.

              Comment


                Parašė rat
                R.Šimašius: jei nelaimė troleibuse įvyko dėl techninių bėdų, vadovams grės atsakomybė

                JAV jau būtų užtąsyti po teismus ir prisiteistų milijoninę kompensaciją, bet kadangi čia Veišnorija, tai liks kalti keleiviai.


                Atsiprašyti viešojo transporto naudotojų, kad tas įvykis įvyko jų akyse...
                Ko norėt kad jos nesproginėtų jei perkamos padangų gamintojų grandų kurie pasiūlo mažiausią kainą. Pvz pačiam Kaune teko susprogdinti 3 padangas aišku kiaurom sparnus skylėm neiškalė bet kol atvarė kitą autobusą išėjo atidirbti ir su 3 galinėm padangom.
                Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.06.19, 20:57.

                Comment


                  Sveiki atvykę į realų pasaulį, kur padangos sprogsta, geležis lūžta ir liejasi kraujas. Kokia didžiulė tragedija, sprogo padanga, juk to šiam pasauly negali būti. Ar niekada nesusimąstėt, kodėl sunkvežimių padangas pripūtinėti galima tik apsauginiuose narvuose? O kodėl nedaromos išimtys dunlop'am, continental, ar mischelin? Užtenka vieno aštraus duobės krašto, svetimkūnio tarp sudvejintų padangų, ir tada bet kokio gamintojo padanga sprogs.
                  https://www.youtube.com/watch?v=dKlJJqHFfoQ

                  Comment


                    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                    Sveiki atvykę į realų pasaulį, kur padangos sprogsta, geležis lūžta ir liejasi kraujas. Kokia didžiulė tragedija, sprogo padanga, juk to šiam pasauly negali būti. Ar niekada nesusimąstėt, kodėl sunkvežimių padangas pripūtinėti galima tik apsauginiuose narvuose? O kodėl nedaromos išimtys dunlop'am, continental, ar mischelin? Užtenka vieno aštraus duobės krašto, svetimkūnio tarp sudvejintų padangų, ir tada bet kokio gamintojo padanga sprogs.
                    https://www.youtube.com/watch?v=dKlJJqHFfoQ
                    Sprogstančios padangos neturėtų išdraskyt salono k chortovoi babushke O tam neįgaliam žmogui, kurio vienintelės kojos pirštą nurovė tai dar ir kokia tragedija.

                    Comment


                      Kokia didžiulė tragedija, sprogo padanga, juk to šiam pasauly negali būti.
                      Kai su tokiom pasekmėm sprogo būtent seno troleibuso padanga, peršasi išvada, kad ir padanga buvo sena. Tokių dalykų tikimybę galima sumažinti. Įdomu, ar naujame troleibuse analogiškai sprogusi padanga irgi išguldytų keleivius? Čia normalus reiškinys, kad sprogusi transporto priemonės padanga nutraukia keleivių galūnes?
                      Paskutinis taisė senasnamas; 2018.06.22, 14:46.

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Kai su tokiom pasekmėm sprogo būtent seno troleibuso padanga, peršasi išvada, kad ir padanga buvo sena. Tokių dalykų tikimybę galima sumažinti. Įdomu, ar naujame troleibuse analogiškai sprogusi padanga irgi išguldytų keleivius? Čia normalus reiškinys, kad sprogusi transporto priemonės padanga nutraukia keleivių galūnes?
                        Kad padangos atplaišos fūros tentą suplėšo ar autobuso langą išmuša, pasitaiko neretai, bet kad net ne pati padanga, o tik oro banga dugną pramuša ir dar kėdės sedynę nuo varžtų nurauna, tai tokių dalykų neturėtų būti. Matomai rato arkoje jau skardos sveikos nebuvo - viskas išrūdiję. Gal bent po šio įvykio peržiūrės esamų senukų arkų būklę.

                        Comment


                          Matomai rato arkoje jau skardos sveikos nebuvo - viskas išrūdiję.
                          Būtent. Jei neišeina turėti naujo troleibuso, tai reikėtų bent apynaujų padangų. Spėju, kad to (kaip ir daugelio kitų) troleibuso padangų protektorius nelabai matėsi.

                          Comment


                            Ko jūs tikitės iš tokio senumo troleibuso? Visi dabar nustebę ir kaltų ieško. Stebuklas, kad dar iš vis važiuoja ir techninę praeina, tokiems vieta metalo lauže, o ne keleivius vežioti.

                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Būtent. Jei neišeina turėti naujo troleibuso, tai reikėtų bent apynaujų padangų. Spėju, kad to (kaip ir daugelio kitų) troleibuso padangų protektorius nelabai matėsi.
                            Kažin, ar iš vis kas begamina tokiems seniems troleibusams padangas pagal SSRS ratų standartą, greičiausiai kur nors garaže vulkanizuoja senas.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.22, 15:05.
                            Flickr

                            Comment


                              Senumas transporto priemonei nėra didelė problema (tie troleibusai jau greitai pradės traukti turistus kaip antikvariniai ), tik ji turi būti tinkamai prižiūrima. Bet tai kainuoja.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Ko jūs tikitės iš tokio senumo troleibuso? Visi dabar nustebę ir kaltų ieško. Stebuklas, kad dar iš vis važiuoja ir techninę praeina, tokiems vieta metalo lauže, o ne keleivius vežioti.

                                Kažin, ar iš vis kas begamina tokiems seniems troleibusams padangas pagal SSRS ratų standartą, greičiausiai kur nors garaže vulkanizuoja senas.
                                Tik jau nereikia taip "stūmti" ant troleibuso. Jis ne toks ir senas, viso labo 1997 metų gamybos.
                                Dar senesni troleibusai (1993 m.) iki šiol važinėja Ženevos (!) gatvėmis.

                                Su padangom irgi perspaudėt. Tai negi Škodų 14 Tr padangas iki šiol vulkanizuoja ir daugybė Čekijos, Slovakijos ir kt. šalių vežėjų?
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Kai su tokiom pasekmėm sprogo būtent seno troleibuso padanga, peršasi išvada, kad ir padanga buvo sena.
                                  O kur čia logika? Troleibusas eksploatuojamas kiekvieną dieną, padangos nespėja pasent, o natūraliai susidėvi. Su kietom padangom galima ištempt žymiai ilgiau, bet su jom praktiškai neįmanoma mieste normaliai važiuot žiemą. O troleibusai su tom pačiom padangom važiuoja visus metus. Daugiau nei porą metų jos niekaip neatlaikys. Iš nuotraukų matosi, jog protektorius dar gilus. M3 klasės transporto priemonių minimalus protektoriaus gylis visus metus 2mm. O matmenys visiškai stamdartiniai, 275/70/R22.5. Tokių padangų rinka perpildyta.

                                  Comment


                                    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

                                    O kur čia logika? Troleibusas eksploatuojamas kiekvieną dieną, padangos nespėja pasent, o natūraliai susidėvi. Su kietom padangom galima ištempt žymiai ilgiau, bet su jom praktiškai neįmanoma mieste normaliai važiuot žiemą. O troleibusai su tom pačiom padangom važiuoja visus metus. Daugiau nei porą metų jos niekaip neatlaikys. Iš nuotraukų matosi, jog protektorius dar gilus. M3 klasės transporto priemonių minimalus protektoriaus gylis visus metus 2mm. O matmenys visiškai stamdartiniai, 275/70/R22.5. Tokių padangų rinka perpildyta.
                                    Problema ne sprogusioje padangoje. Padangos sproginėja ir tai nieko per daug nestebina.

                                    Problema tame, kad sprogusi padanga prakirto troleibuso korpusą ir sužeidė tris žmones.

                                    Mano suvokimu, troleibusai turėtų būti konstruojami taip, kad sprogusi padanga negalėtų sukelti pavojaus keleiviams. Prisiminkime, kad troleibusas gamintas 1997, o tai jau ne sovietmetis ir kažkokie saugumo ir kokybės standartai troleibusams turėjo būti taikomi.

                                    Klausimas ar troleibuso ratų arka pagal konstrukciją nebuvo pritaikyta atlaikyti sprogusios padangos smūgio, ar vis dėlto kalta prasta remonto kokybė?
                                    Paskutinis taisė Robertas; 2018.06.22, 21:32.

                                    Comment


                                      Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                                      Klausimas ar troleibuso ratų arka pagal konstrukciją nebuvo pritaikyta atlaikyti sprogusios padangos smūgio, ar vis dėlto kalta prasta remonto kokybė?
                                      Pasidomėk ISO/TC22/SC 40 (Specific aspects for heavy duty trucks, commercial vehicles, busses, trailers, as well as their bodyworks and interfaces (e.g. couplings) which are not covered by other SCs of TC 22.)
                                      Remonto kokybė gali būti priežastis. Bet čia spėliot negalima, kol gyvai nemačiau pažeistų kėbulo elementų. O kitaip čia gaunasi būrimas iš kojinių nuoviro.

                                      Comment


                                        Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                                        Problema ne sprogusioje padangoje. Padangos sproginėja ir tai nieko per daug nestebina.

                                        Problema tame, kad sprogusi padanga prakirto troleibuso korpusą ir sužeidė tris žmones.

                                        Mano suvokimu, troleibusai turėtų būti konstruojami taip, kad sprogusi padanga negalėtų sukelti pavojaus keleiviams. Prisiminkime, kad troleibusas gamintas 1997, o tai jau ne sovietmetis ir kažkokie saugumo ir kokybės standartai troleibusams turėjo būti taikomi.

                                        Klausimas ar troleibuso ratų arka pagal konstrukciją nebuvo pritaikyta atlaikyti sprogusios padangos smūgio, ar vis dėlto kalta prasta remonto kokybė?
                                        Kalta prasta priežiūra, o troleibusas visgi 19 metų senumo. Dar važinėti gali, bet reikia atitinkamos priežiūros. Gamintojai už tokios senumo troleibusą neatsako bet kokiu atveju. Šiaip tai daroma tragedija lygioje vietoje. VT irgi įvyksta nelaimių dėl įvairių priežasčių. Padanga sprogo ir sužeidė žmones. Leiskit spėti, kokia tikimybė tokiam pačiam įvykiui per ateinančius 50 metų? 1 iš trilijono.

                                        Visgi VT nukenčia kur kas mažiau žmonių, nei žūsta su savo automobiliu važiuodami. Todėl VT yra daug kartų saugesnis už automobilį.

                                        Comment


                                          Šiandien apie 21h Jeruzalės stotelėj labai rūko iš vieno autobuso variklio, regis vienas iš dujinių autobusų, kelioms sekundėms buvo pasirodžiusi ir atvira liepsna

                                          Comment

                                          Working...
                                          X