Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Saugos diržai autobuse ir ypač jei keleiviai būtų verčiami jais naudotis, kaip čia temoje kai kas rašo, sudarytų įvaizdį, kad keleivių vežėjas , o gal būt ir visas keleivinis viešasis autotransportas neužtikrina saugaus keleivių vežimo, kad sėsdamas į tokią keleivinę transporto priemonę ir pirkdamas bilietą nesi tikras, kad kelionės tikslą pasieksi.
Esu už važiavimą viešuoju transportu kur tik juo važiuoti patogu, važinėju daug, bet jei imtų taip reikalauti prisisegti saugos diržus ir dar kažkas kėsintųsi iš pasalų nubausti, tai savo nuomonę pakeisčiau nedelsdamas.
Kaip rašoma pranešimuose apie automagistralėje prie Vėžaičių įvykusią autobuso avariją, juo važiavo AŠTUONI keleiviai. O tai buvo didelis autobusas, kelionės laikas - naktis iš penktadienio į šeštadienį, kuomet keleivių srautas kaip savaitgalio pradžioje pasidaro didesnis. Kiek keleivių būna žiemą kitomis savaitės dienomis, galima būtų tik spėlioti, tačiau reiktų konstatuoti, kad naktinio autobuso Vilnius-Kaunas-Palanga žiemos mėnesiais nereikia.
Pastebėję keleivių saugumui grėsmingas eismo sąlygas (rūką, slidžią nepabarstytą automagistralę) autobuso vairuotojai vis tik geriau būtų sugalvoję pasukti į degalinę ar kitą pakelės aikštelę ir palaukti, kol kelininkai atliks savo pareigą ir pabarstys. Dėl autobuso vėlavimo pretenzijų tikrai būtų niekas nekėlęs, nes tas autobusas, iš Vilniaus išvažiavęs 23:00 val., į Klaipėdą pagal tvarkaraštį atvykti turėtų 3 val. 50 min., t.y. - tokiu ankstyvu laiku, kada išlipus tiesiog nebūtų kur dėtis, tai vėlavimas būtų tik į naudą...
Comment