Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gesintuvai yra 2 - mano pranešime nebuvo jokios užuominos į tai, kad jis tik 1. Jeigu laikiklį išrauna "su šaknimis", tai tada pats kėbulas turi būti toks tvirtas, kad atlaikytų ne tik avariją, bet dar labai pavojingą gesintuvą .
    Jeigu po avarijos su tokiomis stipriomis deformacijomis gesintuvas turi likti vietoje, tai kaip tada vairuotojui jį greitai ištraukti esant gaisrui?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Vakar, t.y. gruodžio 27 d. Klaipėdos AP autobusas, važiavęs maršrutu Klaipėda - Utena netoli Šeduvos vėjo gūsiu buvo nuverstas nuo kelio. Niekas nenukentėjo.

      http://www.alfa.lt/straipsnis/501214...ign=infoblokai

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Gesintuvai yra 2 - mano pranešime nebuvo jokios užuominos į tai, kad jis tik 1. Jeigu laikiklį išrauna "su šaknimis", tai tada pats kėbulas turi būti toks tvirtas, kad atlaikytų ne tik avariją, bet dar labai pavojingą gesintuvą .
        Jeigu po avarijos su tokiomis stipriomis deformacijomis gesintuvas turi likti vietoje, tai kaip tada vairuotojui jį greitai ištraukti esant gaisrui?
        Mes nežinome kuris gesintuvas ten guli. Ar priekinis, ar kitas - atskridęs (o priekinis nesimato, nes šiukšlėse).

        Dėl laikiklio - gali nurauti, bet sakykime taip, konstrukciškai, jei vieta suprojektuota gamykloje, ten bus ar privirinta metalo storiau, ar sugalvotas kitas sprendimas, kad neskraidytų po saloną. Iš gesintuvo gauti yra nejuokas.

        Autobuso gesinimas - draudimo laikais - penktaeilis darbas. Pirmaeilis žmonių gelbėjimas, apsisaugojimas, kad niekas neatsitrenktų papildomai. Todėl nepasiekiamas gesintuvas nėra ypatinga bėda.

        Comment


          Nėra ten jokio šiukšlių kalno - akivaizdu, jog jis yra iš priekio. Siūlau pravažiuoti Volvo autobusu ir įdėmiai įsižiūrėti kaip ten kas yra sudėliota, nes dabar visi argumentai grindžiami tik "turėtų, reikėtų, būtų".
          Siūlymas išvis negesinti autobuso yra kvailystė. Antraip Telšių Castrosua tikrai būtų supleškėjęs, jeigu vairuotojas išlaipinęs keleivius pirma kviestų gaisrinę, tada atliktų trečiaeilį ir ketvirtaeilį dalykus, ir tik tuomet pradėtų smėliu rieškučiomis užpylinėti, nes atvira liepsna liepsnojančiame autobuse yra pernelyg pavojinga ieškoti gesintuvo.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Nėra ten jokio šiukšlių kalno - akivaizdu, jog jis yra iš priekio. Siūlau pravažiuoti Volvo autobusu ir įdėmiai įsižiūrėti kaip ten kas yra sudėliota, nes dabar visi argumentai grindžiami tik "turėtų, reikėtų, būtų".
            Siūlymas išvis negesinti autobuso yra kvailystė. Antraip Telšių Castrosua tikrai būtų supleškėjęs, jeigu vairuotojas išlaipinęs keleivius pirma kviestų gaisrinę, tada atliktų trečiaeilį ir ketvirtaeilį dalykus, ir tik tuomet pradėtų smėliu rieškučiomis užpylinėti, nes atvira liepsna liepsnojančiame autobuse yra pernelyg pavojinga ieškoti gesintuvo.
            Užsienyje visi supranta, kad jei apdegs keleiviai, ar vairuotojas, tai kompensacija viršys to autobuso kainą. Gesinti reikia, gal ten tik sėdynė smilksta, bet dar kartą sakau, gyvybės pirmiausiai, tada sveikata, o tada jau gesinimas (jei saugu gesinančiam). Mūsų visuomenė į šitą eina, bet labai iš lėto. Tiesa, LG po teismų jau pradėjo rūpintis darbuotojų sauga. Nes pamatė ką teismai priteisia.

            Comment


              Tai be abejo, kad pirma yra keleivių evakuacija, o jau tik tuomet imamasi priemonių gaisro likvidavimui. Manau, kad lygioje vietoje bandote išpūsti burbulą - kas būtų, jeigu būtų.
              Apie LG ir apskritai darbuotojų saugą šioje temoje geriau nesiplėskime.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Tai be abejo, kad pirma yra keleivių evakuacija, o jau tik tuomet imamasi priemonių gaisro likvidavimui. Manau, kad lygioje vietoje bandote išpūsti burbulą - kas būtų, jeigu būtų.
                Apie LG ir apskritai darbuotojų saugą šioje temoje geriau nesiplėskime.
                Aišku galime nesiplėsti. Visgi smalsu tai, nuo ko buvo prasidėjusi diskusija. T.y. dėl ko buvo sužaloti keleiviai - ar jie krito nes nesilaikė, ar juos užgavo tai, kas neturėjo. Todėl ši diskusija gali būti prasminga, jei paaiškėtų nuo ko keleiviai susižeidė ir ką daryti kad to nebūtų.

                Keleivių kaltės atmesti negalime, nes tarpmiestiniuose jie irgi elgiasi bet kaip ir būna nesaugūs, tarkime be diržų, kas apsivertimo atveju pavojinga.

                PS
                Dėl saugos. LG yra įmonė su 10 000 darbuotojų, ten pirmiau pasimato noras "pasipelnyti". Bet VVT laikas irgi ateis - 2000 dirbančių. Reiškia apsimoka teistis, nes gali prisiteisti (jei analogiškų nudegimų/sužeidimų atveju vairuotojui dirbančiam UAB su dviem autobusais - be šansų ką gauti, įmonė užsidaro, atsidaro nauja su tais pačiais autobusais ir t.t.).

                Comment


                  Kai autobusas staigiai sustoja, krenta stovintys keleiviai, o sėdintys trenkiasi į priekyje esančias sėdynes. Labai abejoju, kad nuo šito kažkaip įmanoma apsisaugoti.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Kai autobusas staigiai sustoja, krenta stovintys keleiviai, o sėdintys trenkiasi į priekyje esančias sėdynes. Labai abejoju, kad nuo šito kažkaip įmanoma apsisaugoti.
                    Keliu rankas, argumentas geras.

                    PS
                    Manau įmanoma padaryti keleivius saugesnius jei autobusai priemiesčiuose (kaip A17, A17, A18, A19, A38 ir pan.) stotų tik "pagal pareikalavimą principu", įleistų tik per priekines, važiuotų greičiau (70km leistino=70kmh autobuso, 80kmh=70kmh, o ne 30kmh), tačiau būtų saugos diržai.

                    Comment


                      Nelabai gautųsi, nes autobusai, kurių maršrutai išvardinti, dažniausiai dirba miesto maršrutuose. Tada tektų visuose autobusuose diržus sudėt.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Keliu rankas, argumentas geras.

                        PS
                        Manau įmanoma padaryti keleivius saugesnius jei autobusai priemiesčiuose (kaip A17, A17, A18, A19, A38 ir pan.) stotų tik "pagal pareikalavimą principu", įleistų tik per priekines, važiuotų greičiau (70km leistino=70kmh autobuso, 80kmh=70kmh, o ne 30kmh), tačiau būtų saugos diržai.
                        tai kokie autobusai tiek lekia 80 ar 70 km/h?
                        Kaune jei kuris iš daugumos tiek išsineštų manau ratai nukristų
                        Vanhool kurį piluotuoju pvz 60km/h ir dugnas

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Keliu rankas, argumentas geras.

                          PS
                          Manau įmanoma padaryti keleivius saugesnius jei autobusai priemiesčiuose (kaip A17, A17, A18, A19, A38 ir pan.) stotų tik "pagal pareikalavimą principu", įleistų tik per priekines, važiuotų greičiau (70km leistino=70kmh autobuso, 80kmh=70kmh, o ne 30kmh), tačiau būtų saugos diržai.
                          Kad būtų saugos diržai, tame autobuse reikia taip pat panaikinti stovimas vietas (t.y. uždrausti tais autobusais važiuoti stovint). O dabar įsivaizduokit tokią situaciją: keleivis tarpinėje stotelėje neįleidžiamas į autobusą ir priverstas valandą laukti kito, nes autobuse nebėra laisvų sėdimų vietų. Tektų į tuos maršrutus leisti kur daugiau autobusų, nes viename autobuse daugiau nei dvigubai sumažės vietų skaičius (liks tik sėdimos vietos), ir tam pačiam keleivių skaičiui pervežti reikės kur kas daugiau transporto priemonių. Bereikalingi nuostoliai
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.30, 17:04.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Manau įmanoma padaryti keleivius saugesnius jei autobusai priemiesčiuose (kaip A17, A17, A18, A19, A38 ir pan.) stotų tik "pagal pareikalavimą principu", įleistų tik per priekines, važiuotų greičiau (70km leistino=70kmh autobuso, 80kmh=70kmh, o ne 30kmh), tačiau būtų saugos diržai.
                            Manau, kad tai labai nepraktiškas sprendimas. Stotelės vis tiek yra sudėliotos dažnai ir nori nenori - tenka pristabdyti, kad pamatytum, ar kas nors laukia stotelėje ar ne. Priemiestiniai dažniausiai važiuoja kaip tik tokiose vietovėse, kur iš tolo tikrai nesimato, ar yra laukiančių keleivių, ypatingai tamsoje. Pvz., tame pačiame 18 greitis ir taip didelis Plytinės g., kur nėra jokių kliūčių. O jau Kairėnuose ir Galgiuose prasideda iškilųjų perėjų fiesta.

                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                            tai kokie autobusai tiek lekia 80 ar 70 km/h?
                            Kaune jei kuris iš daugumos tiek išsineštų manau ratai nukristų
                            Vanhool kurį piluotuoju pvz 60km/h ir dugnas
                            Netikiu, kad Kaune nėra tokių autobusų. Vilniaus Volvo 7700 traukia iki 70 km/h (toliau jau neleidžia ribotuvas), o MAN Lion's city, Solaris ir Castrosua/IVECO, dujiniai Carrus laisvai traukia virš 80.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Netikiu, kad Kaune nėra tokių autobusų. Vilniaus Volvo 7700 traukia iki 70 km/h (toliau jau neleidžia ribotuvas), o MAN Lion's city, Solaris ir Castrosua/IVECO, dujiniai Carrus laisvai traukia virš 80.
                              Kaune Solariai CNG 29-u pilni biškutuką dūsta, bet ispanai kaip vėjas eina
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Manau, kad tai labai nepraktiškas sprendimas. Stotelės vis tiek yra sudėliotos dažnai ir nori nenori - tenka pristabdyti, kad pamatytum, ar kas nors laukia stotelėje ar ne. Priemiestiniai dažniausiai važiuoja kaip tik tokiose vietovėse, kur iš tolo tikrai nesimato, ar yra laukiančių keleivių, ypatingai tamsoje. Pvz., tame pačiame 18 greitis ir taip didelis Plytinės g., kur nėra jokių kliūčių. O jau Kairėnuose ir Galgiuose prasideda iškilųjų perėjų fiesta.



                                Netikiu, kad Kaune nėra tokių autobusų. Vilniaus Volvo 7700 traukia iki 70 km/h (toliau jau neleidžia ribotuvas), o MAN Lion's city, Solaris ir Castrosua/IVECO, dujiniai Carrus laisvai traukia virš 80.
                                yra scania tie virš 100 eina

                                Comment


                                  Trečiadienį, 16 val. 27 min., policija gavo pranešimą, kad Savanorių pr. 176 iš troleibuso išlipęs V. B., gim. 1979 m., pargriuvo po galiniu troleibuso ratu ir žuvo vietoje.


                                  Pirminiais duomenimis, vyriškis pasuko rankinio durų atidarymo rankenėlę ir išlipo iš važiuojančio troleibuso. Tai pamatęs vairuotojas iškart stabdė, tačiau tai vyro neišgelbėjo - jis nukrito ir pateko po galiniu ratu.
                                  delfi.lt

                                  Comment


                                    taip bent sutapimas. šiandien buvo eilinis troleibusų laidojimas ir va nelaimingas atsitikimas. Bet pastebėkite po tokių posedžių ir nuosprendžių visada kažkas su troleibusais atsitinka. Mistika

                                    Comment


                                      Kaune per avariją sumaitoti troleibusas ir mikroautobusas, sužalotas žmogus

                                      Comment


                                        Klaipėdos r. apsivertė autobusas – vienas žmogus žuvo, šeši sužeisti
                                        Policijos departamento duomenimis, šeštadienį, apie 4 val., Klaipėdos r., ties Vėžaičiais, slidžiame kelyje apsivertė maršrutinis autobusas „Setra“, priklausantis Vilniaus autobusų parkui. Autobusas važiavo iš Vilniaus į Klaipėdą.

                                        Per avariją žuvo antrasis vairuotojas, sėdėjęs keleivio vietoje už vairuotojo. Vyriškis iškrito per virstančio autobuso langą ir buvo prispaustas.
                                        http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=73513248

                                        Comment


                                          Iš 10 asmenų 6 sužeisti, vienas žuvo. Niekas nesisega?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X