Man įdomu, ar yra bent kažkokia priežiūra technikų darančių kažkokį remontą? T.y. ar kiekvienas meistras uždeda bent kažkokį parašą prie padarytų darbų ir bent yra kažkoks "trečias" asmuo kuris patikrina kaip tie darbai buvo padaryti?
Kaip suprantu ten ta pati "chebra" dirba N metų ir tikrai vienas ant kito chalturikų nieko blogo nepasakytų (nes iškarto gautumeis stukačius), taigi reiktų kažkokių nepriklausomų tikrintojų.
Ar čia technikai aplamai nekalti, o bėda, kad nėra finansavimo pakankamo?
Nors matanat kaip tiurlinguojami nauji autobusai pačių vairuotojų, tai tikriausiai toks pats požiūris ir serviso dokuose.
T.y. ar kiekvienas meistras uždeda bent kažkokį parašą prie padarytų darbų <...>
Kaip suprantu ten ta pati "chebra" dirba N metų ir tikrai vienas ant kito chalturikų nieko blogo nepasakytų, taigi reiktų kažkokių nepriklausomų tikrintojų.
Vieša paslaptis - viskas yra būtent taip, kaip citatoje.
Parašas padėtas, nors nieko net nebuvo pradėta daryti.
Prie ko čia techninis personalas, jei autobusai padegti?
1. Ne autobusai.
2. Padegimas yra viena iš versijų, o ne akivaizdžiai nustatyta priežastis.
3. Trys autobusai per mėnesį, jau kokie 7-8 per metus. Ne per daug?
k0fi, ai kad pats ir atsakei į savo klausimą. Trūksta finansavimo - perkamos nekokybiškos detalės. Na ir šitiems meistrams papraščiausiai labai sunku, kai AP toks zoologijos sodas. Tas autobusas dujinis, tas dyzelinis, tame durų valdymo laidas blogai veikia, tame vairas sunkiai valdosi - kiekvienas autobusas turi savo defektą.
EDIT: jau kiti atsakė
k0fi, ai kad pats ir atsakei į savo klausimą. Trūksta finansavimo - perkamos nekokybiškos detalės. Na ir šitiems meistrams papraščiausiai labai sunku, kai AP toks zoologijos sodas. Tas autobusas dujinis, tas dyzelinis, tame durų valdymo laidas blogai veikia, tame vairas sunkiai valdosi - kiekvienas autobusas turi savo defektą.
EDIT: jau kiti atsakė
Del finansavimo tai sutikčiau, o toliau - visiškai ne. Čia yra pačių meistrų požiūris į darbą, ne kas kitą. Toks įspūdis susidaro vien iš čia talpinamų nuotraukų ir tų meistrų atliktų "perliukų" net ir pačiuose naujausiuose autobusuose. Prikaišioti kartono gabaliukai, nešvariom rankom apčiupinėtos visos lubos, samarėzai. Klausimas, ar jie savo automobilius taip pat atmestinai taisytų?
Tai pala, o jeigu jums jums vėluotų atlyginimai, būtų nežmoniškos darbo sąlygos, kai meistrai negali išsiprausti nuo alyvos (nes dušai - nekeisti nuo pat 1964, su pelėsiais ir t.t.), kai neturi kuo kvėpuoti dėl prastos ventiliacijos, jei jūs butumėte priverstas montuoti labai nekokybiškas detalės į autobusus, tai ar jūs sugebėtumėte ateiti į darbą geros nuotaikos ir viską kruopščiai atlikti?
Jei jau toks blogas darbas, kodel nedirbti kitur? Juk tiek metų dirbama - patirtis didžiulė. Visi servisai mielai priimtų tokius meistrus, bet neina, kodėl? Turbūt todėl, kad priežiūra bus didesnė ir nebegalės chalturkių daryti, o jei padarys reikės už jas atsakyti.
Galima pažiūrėti taip, nauji autobusai - mūsų visų vilniečių turtas. Dabar tu nuvarytum savo automobilį i servisą ir visą prichalturintą atsiimtum. Viskas ok būtų, nes vargšai technikai blogom sąlygom dirba? Palyginkim autobusą iš Vokietijos kokių 15 metų senumo ir tokį patį iš VVT. Diena ir naktis.
Štai, dar yra ir žinios.lt reportažas http://www.zinios.lt/kriminalai/zini...ojo-autobusas/, net gi pats VVT technikos direktorius J.Grabys linkęs į nuomonę dėl padėgimo, nes užsiliepsnojo per autobuso vidurį, o juk ten tokių gaisro židinių lyg ir nėra, kad pats užsidegtų savaime.....
Paskutinis taisė Mantas95; 2015.02.02, 19:35.
Priežastis: Pataisyta klaida, dėl citavimo nereikalingo...
Comment