Gedimas nedidelis nes atlėkė "mažoji gelbėtoja" kažka padarė ir priešais troleibusa nuvažiavo į parka. Troleibusas tai pat.
Beja kažkurią čia dieną lyg spalio viduryje , nepamenu , šis trolikas buvo papuolęs į smulkią avariją Tunelio g. Jam į galą įvažiavo dvi mašinos. Tik jam biški buferį palenkė.
Siandien ryte dirbusios masinos GN 990, marsrute 2G vairuotojas specialiai neatidarinejo priekiniu duru, nes jam buvo salta ir bijojo susirgti. Nors stotelese zmones akivaizdziai judedavo link priekiniu duru ilipti, taciau jiems tekdavo sugrizti prie viduriniu duru.
Drasiai nesustodavo prie beganciu i autobusa keleiviu ir sau ramiai nuvaziuodavo, tarsi ju ne nematydamas.
Beje-vaziuodamas, kuri laika kalbejo mobiliuoju telefonu.
Neturiu asmeniskai pretenziju, bet manau jog taip neturetu buti, juolabiau jog vairuotojas jau "pasiekes" ilgaji autobusa ir G marsruta.
Siandien ryte dirbusios masinos GN 990, marsrute 2G vairuotojas specialiai neatidarinejo priekiniu duru, nes jam buvo salta ir bijojo susirgti. Nors stotelese zmones akivaizdziai judedavo link priekiniu duru ilipti, taciau jiems tekdavo sugrizti prie viduriniu duru.
Drasiai nesustodavo prie beganciu i autobusa keleiviu ir sau ramiai nuvaziuodavo, tarsi ju ne nematydamas.
Beje-vaziuodamas, kuri laika kalbejo mobiliuoju telefonu.
Neturiu asmeniskai pretenziju, bet manau jog taip neturetu buti, juolabiau jog vairuotojas jau "pasiekes" ilgaji autobusa ir G marsruta.
G maršrutas yra toks pat maršrutas, kaip ir visi kiti eiliniai maršrutai. Pagal taisykles priekines duris privaloma atidaryti įlaipinant keleivius, tačiau išleisti pro jas neprivaloma. Žiemos metu vairuotojams tikrai bus šalta, jeigu niekas neperdarys kabinų ir priekinių durų neatydarimo problema gali būti aštresnė. Formaliai keleiviai yra tie, kas laukia viešojo transporto stotelėse, todėl begantys keleiviai šiam apibrėžimui nepriklauso ir vairuotojas uždaręs duris turi teisę nelaukti vėluojančių. Išimtys gali būti taikomos retai kursuojančiuose maršrutuose, o G maršrutuose to daryti neapsimoka, nes intervalai tarp transporto priemonių yra minimalūs. Ir jeigu keleivis nespėja į autobusą, čia jau yra jo problema, o ne vairuotojo - nereikia išeiti iš namų paskutinę minutę.
Beja kažkurią čia dieną lyg spalio viduryje , nepamenu , šis trolikas buvo papuolęs į smulkią avariją Tunelio g. Jam į galą įvažiavo dvi mašinos. Tik jam biški buferį palenkė.
Suprasčiau jei viena būtų įvažiavus, bet dvi iškart... Kaip?
G maršrutas yra toks pat maršrutas, kaip ir visi kiti eiliniai maršrutai. Pagal taisykles priekines duris privaloma atidaryti įlaipinant keleivius, tačiau išleisti pro jas neprivaloma. Žiemos metu vairuotojams tikrai bus šalta, jeigu niekas neperdarys kabinų ir priekinių durų neatydarimo problema gali būti aštresnė. Formaliai keleiviai yra tie, kas laukia viešojo transporto stotelėse, todėl begantys keleiviai šiam apibrėžimui nepriklauso ir vairuotojas uždaręs duris turi teisę nelaukti vėluojančių. Išimtys gali būti taikomos retai kursuojančiuose maršrutuose, o G maršrutuose to daryti neapsimoka, nes intervalai tarp transporto priemonių yra minimalūs. Ir jeigu keleivis nespėja į autobusą, čia jau yra jo problema, o ne vairuotojo - nereikia išeiti iš namų paskutinę minutę.
Del priekiniu duru atidarymo kalba ejo apie norincius ilipti keleivius. As irgi pvz. dirbu apsaugos darbuotoju, ir nuolat stoviu prie atidaromu duru, kur zmoniu srautai yra tiesiog milziniski. Visais metu laikas kosia skersvejis, apie ziema ir stingdanti ora nera net ka kalbeti. Stoviu tik su uniformine apranga. Gal man uzdaryti tiesiog pagrindines duris ir neileisti keleiviu, arba sau pasistatyti "buda" is kartoniniu deziu?
Vairuotojas gali nelaukti atbeganciu keleiviu, bet visur yra ZMOGISKUMAS.
Kalbejimas mobiliuoju telefonu, be laisvu ranku irangos, vairuojant-yra KET pazeidimas ir visiskai nepateisinamas.
Del priekiniu duru atidarymo kalba ejo apie norincius ilipti keleivius. As irgi pvz. dirbu apsaugos darbuotoju, ir nuolat stoviu prie atidaromu duru, kur zmoniu srautai yra tiesiog milziniski. Visais metu laikas kosia skersvejis, apie ziema ir stingdanti ora nera net ka kalbeti. Stoviu tik su uniformine apranga. Gal man uzdaryti tiesiog pagrindines duris ir neileisti keleiviu, arba sau pasistatyti "buda" is kartoniniu deziu?
Vairuotojas gali nelaukti atbeganciu keleiviu, bet visur yra ZMOGISKUMAS.
Kalbejimas mobiliuoju telefonu, be laisvu ranku irangos, vairuojant-yra KET pazeidimas ir visiskai nepateisinamas.
Tu esi paprastas zmogus, kuris tik stovi prie duru. O vairuotojas yra atsakingas uz keliu simtu zmoniu gyvybes. Jam turi buti suteikiamos tinkamos darbo salygos ir jis turi jaustis darbe konfortiskai ir saugiai. Del kalbejimo mobiliuoju telefonu cia jau kita kalba, sito toleruoti niekaip negalima.
Tu esi paprastas zmogus, kuris tik stovi prie duru. O vairuotojas yra atsakingas uz keliu simtu zmoniu gyvybes. Jam turi buti suteikiamos tinkamos darbo salygos ir jis turi jaustis darbe konfortiskai ir saugiai. Del kalbejimo mobiliuoju telefonu cia jau kita kalba, sito toleruoti niekaip negalima.
Mano darbas irgi yra atsakingas ne uz kanalizacine sistema.
Vairuotojas turi atidarineti ilipimui ir priekines duris, reikia rengtis silciau.
O jei jam nepatinka-lai nedirba! Pilna norinciu vairuotoju uzimti jo vieta su visomis kategorijomis.
p.s. laukdamas stoteleje kito autobuso, pastebejau, jog visi iki vieno vairuotojai atidarineja priekines duris, nors ir nera keleiviu, is tolo per veidrodzius pamate atbeganti keleivi jo laukia- tokie vairuotojai ir turi dirbti VVT. Ir tegul bent vienas meta i mane akmeni, kas su tuo nesutinka.
Comment