Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Po avarijos Vilniuje ant automobilio užvirto stulpas, nukentėjo vaikas, visiškai sustojo eismas Kalvarijų gatve

    Dar viena naujos juostų žymėjimo tvarkos auka Į avariją papuolė Valentinos Perepečo IĮ autobusas Setra S21RL, valst. nr. DNR 095.
    Ką tik draugas iš įvykio vietos skambino ir sakė, kad priešprieša leidžiamas eismas. Troleibusai visi be išimties stovi.
    O kuo čia dėtos naujos A juostos, jeigu vairuotojai nesugeba tvarkingai atlikti posūkio į dešinę ir pažeisdami taisykles, bei sukeldami pavojų kitiems, suka į kiemą iš antros eismo juostos?

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      O kuo čia dėtos naujos A juostos, jeigu vairuotojai nesugeba tvarkingai atlikti posūkio į dešinę ir pažeisdami taisykles, bei sukeldami pavojų kitiems, suka į kiemą iš antros eismo juostos?
      Gi punktyrinė linija tam ir nupiešta, kad būtų galima įsukti į A juostą, o tada į kiemą įsukti.

      Cituoju prieš tris savaites forumiečio Marius_vln parašytą pranešimą:

      Štai jau turime nuo pertvarkos metu kai kur tikrai "išmintingai" nupieštų juostų nukentėjusią nėščiąją
      Aišku čia nėščiųjų nėra, bet yra vaikai.
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Gi punktyrinė linija tam ir nupiešta, kad būtų galima įsukti į A juostą, o tada į kiemą įsukti.
        Būtent, reikia važiuoti normaliai: persirikiuoti į pirmą eismo juostą, o tada sukti į dešinę. Šiuo atveju juk buvo kitaip (pagal 15min.lt):
        Kaip vėliau paaiškėjo, avarija įvyko automobilio „Nissan“ vairuotojui iš antros eismo juostos sukant į kiemą dešinėje. Pirma eismo juosta šioje vietoje skirta visuomeniniam transportui. Lengvojo automobilio vairuotojas, sukdamas į kiemą, nepastebėjo, kad čia greta važiuoja autobusas.
        Tai neturi kažkokio priežastinio ryšio su A juosta. Jeigu visur mieste "nelabai vykę" vairuotojai pradėtų į kiemus sukinėtis iš antros eismo juostos, tai kasdien matytumėme po kelis tokius įvykius.

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Cituoju prieš tris savaites forumiečio Marius_vln parašytą pranešimą:
          Aišku čia nėščiųjų nėra, bet yra vaikai.
          Papildysiu - per tą eismo įvykį, kai nukentėjo nėščioji, į ligoninę pakliuvo ir troleibuso vairuotojas, kuris tik šiomis dienomis išrašytas iš ligoninės - staigiai stabdant troleibusą (o gal susidūrimo metu) jis tėškėsi ant vairo...
          Už Vilnių be tramvajų!

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            Gi punktyrinė linija tam ir nupiešta, kad būtų galima įsukti į A juostą, o tada į kiemą įsukti.
            Cituoju prieš tris savaites forumiečio Marius_vln parašytą pranešimą:
            Aišku čia nėščiųjų nėra, bet yra vaikai.

            Visų pirmą siūlyčiau atidžiau pasižiūrėti, kur yra nubraižytos punktyrinės linijos, o jos yra nubraižytos tik ties įvažiavimais į kiemus, aš pats šiandien buvau mieste ir apžiūrėjau visas gatves, kur yra A juostos ir visos punktyrinės linijos atsiranda tik ties įvažiavimais į kiemus, vadinasi į kiemą gali įsukti tik iš antros juostos įsitikinęs, kad pirmoje juostoje nėra viešojo transporto.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
              Visų pirmą siūlyčiau atidžiau pasižiūrėti, kur yra nubraižytos punktyrinės linijos, o jos yra nubraižytos tik ties įvažiavimais į kiemus, aš pats šiandien buvau mieste ir apžiūrėjau visas gatves, kur yra A juostos ir visos punktyrinės linijos atsiranda tik ties įvažiavimais į kiemus, vadinasi į kiemą gali įsukti tik iš antros juostos įsitikinęs, kad pirmoje juostoje nėra viešojo transporto.
              Būtent. Apie tai jau daug rašyta internete ir kalbėta per TV, pvz.:
              Įspėjimas vairuotojams: į autobusų juostą negalima įvažiuoti nė akimirkai
              Už Vilnių be tramvajų!

              Comment


                Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                Būtent. Apie tai jau daug rašyta internete ir kalbėta per TV, pvz.:
                Įspėjimas vairuotojams: į autobusų juostą negalima įvažiuoti nė akimirkai
                Bet taigi nesąmonė, prieštarauja visoms KET taisyklėms.

                Comment


                  Atsimenu, kai Kaune įvedinėjo A juostas, buvo pasakyta jog kaip tik iš jų ir reikia sukti į dešinę, o ne iš antros juostos.

                  Comment


                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                    Atsimenu, kai Kaune įvedinėjo A juostas, buvo pasakyta jog kaip tik iš jų ir reikia sukti į dešinę, o ne iš antros juostos.
                    Pagal KET į A juostą galima įvažiuoti norint pasukti į dešinę, su sąlyga, jog tam neprieštarauja linijos.

                    Comment


                      Velniop tas linijas. Važiuoji ir persrikiuoji i į A justą ten, kur reikia tau įsukti į dešinę. Yra tas punktyras, ar jo nėra. O savivladybę, kuri sužymėjo ištisines linijas ar punktyrus tik ties išvažiavimais, galima paduoti į teismą. Nes pagal kelių ženklinimą gaunasi taip, kad įsukti į kiemą nepažeidus KET neįmanoma arba netgi draudžiama.

                      Comment




                        Šiandien Vilniuje...

                        Comment


                          Nepadės jokie juostų perbraižymai ir persirikiavimai prieš posukius, jei vairuotojai ir toliau nesinaudos šoniniais veidrodėliais...

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            Pala pala. Sioje vietoje kažko nesuprantu. Horizontalusis žymėjimas prieš posūkį į kiemą niekaip neleidžia iš anksto persirikiuoti į tą juostą, o punktyras prasideda tik grynai pačiame posūkyje. Apskritai man sunkiai supratamas tas žymėjimas, kai juosta galima naudotis ir taksi ir 4+, bet beveik visur juosta atskirta ištisine linija. WTF?
                            O štai, kad į veidrodėlius nežiūrėjo, tai dėl to pati kalta.
                            Ištisinė linija, skirianti A juostas nuo likusio srauto yra didesnio pločio ir ją kirsti galima. Norint sukti, į ją persirikiuoti įpareigoja Kelių eismo taisykles, kurias ir siūlau tamstai pasiskaityti prieš painiojantis ir painiojant kitus
                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            Bet taigi nesąmonė, prieštarauja visoms KET taisyklėms.
                            Būtent.
                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                            Atsimenu, kai Kaune įvedinėjo A juostas, buvo pasakyta jog kaip tik iš jų ir reikia sukti į dešinę, o ne iš antros juostos.
                            Kaune A juostos ištisinės, o Vilniuje jos nutrūkstamos, dėl to ir KET interpretavimas skirtingas.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2013.07.25, 00:49.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Ištisinė linija, skirianti A juostas nuo likusio srauto yra didesnio pločio ir ją kirsti galima. Norint sukti, į ją persirikiuoti įpareigoja Kelių eismo taisykles, kurias ir siūlau tamstai pasiskaityti prieš painiojantis ir painiojant kitus Būtent.

                              Kaune A juostos ištisinės, o Vilniuje jos nutrūkstamos, dėl to ir KET interpretavimas skirtingas.
                              Jokio skirtumo kokio ji pločio vistiek ištisinė ir jos kirsti negalima net ir persirikiuoti sukant į dešinę.

                              KET sako: PLATI IŠTISINĖ LINIJA žymi važiuojamosios dalies kraštą ir ruožų, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, ribas automagistralėse ir greitkeliuose; atskiria važiuojamosios dalies eismo juostą, skirtą maršrutiniam transportui; atskiria eismo juostą nuo maršrutinio transorto stotelės. Šią liniją kirsti draudžiama, išskyrus atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą.

                              Taigi jos kirsti negalima. Ametistas neklaidink žmonių ir patariu persiskaityti KET

                              Comment


                                O ką daryti, kai tas punktyras atsiranda vos keli metrai prieš sankryžą?

                                Comment


                                  Prieš sankryžas yra keik ilgesnės linijos. Problemos yra ties įvažiavimais į kiemus ir teritorijas. Realiai nereikia kreipti į tai dėmesio ir važiuoti. Ką ir pats sėkmingai darau. Nes laikantis kelių ženklinimo, posūkio padaryti nepažeidžiant kitų KET punktų neįmanoma.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Prieš sankryžas yra keik ilgesnės linijos. Problemos yra ties įvažiavimais į kiemus ir teritorijas. Realiai nereikia kreipti į tai dėmesio ir važiuoti. Ką ir pats sėkmingai darau. Nes laikantis kelių ženklinimo, posūkio padaryti nepažeidžiant kitų KET punktų neįmanoma.
                                    Pirma reikia dažniau dairytis į veidrodelius, antra į kiemus sukti iš antros juostos. Toks kelio ženklinimas turime jo ir paisyti.

                                    Comment


                                      Šiandien perskaičiau laikraštyje kažkokio pagrindinio komisariato pirmininko žodžius. Pagrindinės tezės:

                                      "Dauguma vilniečių mano, kad policija kalta dėl naujo ženklinimo (neva turėsime daugiau pažeidėjų). Deja, mes neturime balso";
                                      "Ženklus, ženklinimą tvirtina VMS"
                                      "Miesto policija susipažino su naujom taisyklėm kartu su vilniečiais, kai jos jau atsirado"
                                      "Galiu patvirtinti, kad dėl susiklosčiusios situacijos, policija iškart aklai nebaus vairuotojų. Analizuosime kiekvieną situaciją ir tiesiog išsakysim žodinį perspėjimą. Tačiau tai nereiškia, kad vilniečiai gali piktnaudžiauti mūsų geraširdiškumu."
                                      "Jokių spec. reidų, tikrinimų arba išskirtinio dėmesio "A" juostoms mes nedarysim. Tiesiog neturime tiek resursų. Policijos patruliai taip pat nesiruošia tikrinti ar automobilyje tikrai važiuoja 4+ keleivių"
                                      "Mano pareiga priminti, kad vairuotojai turi vadovautis iš pradžių šviesoforais, vėliau ženklais, o tik vėliau ženklinimu. Jeigu ženklinimas nesutampa su ženklo informacija, mes važiuojame pagal ženklus"
                                      "Dėl išvažiavimo iš kiemo: jeigu išvažiuojant iš kiemo (sukant į dešinę) vairuotojas pataiko į "A" juostą, jis turi teisę kirsti ją persirikiuodamas į kitą eismo juostą".

                                      Comment


                                        Parašė mandan Rodyti pranešimą
                                        Pirma reikia dažniau dairytis į veidrodelius, antra į kiemus sukti iš antros juostos. Toks kelio ženklinimas turime jo ir paisyti.
                                        Formaliai, o realiai saugiau bus jei esant laisvai A juostai į ją bus persirikiuota prieš sukant į dešinę, nepaisant ar juosta ištisinė, ar ne.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Formaliai, o realiai saugiau bus jei esant laisvai A juostai į ją bus persirikiuota prieš sukant į dešinę, nepaisant ar juosta ištisinė, ar ne.
                                          Niekas to nesako, bet dabar yra tokia padėtis tai laikykimes taisyklių ir nieko nekaltinkim. Kita išeitis kreiptis į savivaldybę su pasiūlymu kaip pagerinti sauguma tokiose situacijose ir pasiūlyti savo pasiūlymus. Ta užregistruoti ar atitinkamas savivaldybės komitetas į jūsų pasiūlymą privalės atsižvelgti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X