Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mano patirtis sako, kad vairuotojai dabar bijo ir telefonais naudotis stovėdami prie šviesoforo, nes sankryžos kaip niekada gausiai stebimos kameromis. Sunku būtų patikėti, kad kažkas specialiai važiuotų per raudomas.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Kiek sako mano subjektyvi patirtis, atvejų, kai važiuojama per raudoną, dabar pasitaiko daugiau nei anksčiau. Nežinau, ar čia tik man taip pasitaiko, ar iš tikro tokie tendencija yra. Siečiau su visiškai išnykusiu policijos patruliavimu gatvėse (jei ir patruliuoja, tai nežymėtais automobiliais, ir tai sukelia jausmą, kad policijos nėra visai).

      Anksčiau raudonos masiškai nepaisydavo pėstieji, bet tas kažkaip nunyko – žinoma, pasitaiko, bet kur kas mažiau nei prieš kokius 20 metų. Kaip sako jūsų patirtis?
      Abejočiau, ar patrulių nebuvimas gatvėse sąlygoja tokias nesamones. Dabar beveik visos sankryžos stebimos, autobusuose įtaisyti registratoriai, o ir važiuodamas per raudoną vis tiek apsidarai - gal tiesiog išnaglėjo vairuotojai?

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą
        Mano patirtis sako, kad vairuotojai dabar bijo ir telefonais naudotis stovėdami prie šviesoforo, nes sankryžos kaip niekada gausiai stebimos kameromis. Sunku būtų patikėti, kad kažkas specialiai važiuotų per raudomas.
        Bet važiuoja - ir net ne kątik užsidegus. Važinėju su 1G tai ties Vingrių st. dažnai praskuodžia

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Mano patirtis sako, kad vairuotojai dabar bijo ir telefonais naudotis stovėdami prie šviesoforo, nes sankryžos kaip niekada gausiai stebimos kameromis. Sunku būtų patikėti, kad kažkas specialiai važiuotų per raudomas.
          Pamenu, teko su „fantazijų“ troleibusu (1710) lėkt per raudoną Šilo tilte. Jau geros kelios sekundės buvo praėję po to, kai įsijungė... Likusią maršruto dalį irgi lėkė kiek galėjo.

          Comment


            Taip, kamerų mieste daug, bet esmė yra tai, ar jas kas nors stebi ir fiksuoja pažeidimus, ar tos kameros tik įrašinėja medžiagą archyvui, kad įvykus nelaimėj būtų galima atsekti, kas kaltininkas. Labiau manau, kad antras variantas. Negirdėjau, kad kas būtų buvęs nubaustas dėl už kalbėjimą mobiliuoju tai užfiksavus per kamerą.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Turiu įtarimą, kad autobusų pažeidimai yra labiau toleruojami nei lengvųjų. Mano tėvas neseniai buvo nubaustas už važiavimą per raudoną (jis pats sako, kad mirksinčią žalią ), o pažįstamas už telefono maigymą prie šviesoforo, gavo net prašmatnų vaizdo įrašą su užfiksuotu pažeidimu. Tikrai stebi tas kameras.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Kiek sako mano subjektyvi patirtis, atvejų, kai važiuojama per raudoną, dabar pasitaiko daugiau nei anksčiau. Nežinau, ar čia tik man taip pasitaiko, ar iš tikro tokie tendencija yra. Siečiau su visiškai išnykusiu policijos patruliavimu gatvėse (jei ir patruliuoja, tai nežymėtais automobiliais, ir tai sukelia jausmą, kad policijos nėra visai).

                Anksčiau raudonos masiškai nepaisydavo pėstieji, bet tas kažkaip nunyko – žinoma, pasitaiko, bet kur kas mažiau nei prieš kokius 20 metų. Kaip sako jūsų patirtis?
                Mano irgi panaši patirtis. Iki visai naglo lygio kai ne bando prašokti, o pristabdo, apsidairo ir tada kerta sankryžą.

                Gerai tinka į kontekstą prie kurjerių lakstančių su motociklais prieš eismą bei šaligatviais.

                Su pėsčiaisiais pastebėjau kitą naują tendenciją. Lakstymą per magistralines gatves. Ypač dažnai per GV, nors teko matyt ir VA. Kas keisčiausia - kaip taisyklė ne adrenalino ieškantys mažvaikiai, o vyresnio amžiaus ir dažniau moterys.

                Comment


                  Aš manyčiau, kad įtakoja dvi priežastys, nors antra išplaukia iš pirmos. Tai skubėjimas, nors 20 sekundžių, bet nuvažiuoti greičiau, tam įtakos manau turi psicholiginis nuovargis atsiradęs stovint kamščiuose, arba psichologinė įtampa dideliame transpirto sraute (kuo greičiau iš to srauto ištrūkti). Antroji tai ilgas raudonos degimas iš visų pusių, tai čia kaip ir su mintimis "prašokisiu nes jiems dar žalia iš karto neužsidegs" čia ypač akivaizdžiai matoma ilgų ruožų kelių remontuose kur pastatyti šviesoforai kai eismas leidžiamas 1 juosta.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Kiek sako mano subjektyvi patirtis, atvejų, kai važiuojama per raudoną, dabar pasitaiko daugiau nei anksčiau. Nežinau, ar čia tik man taip pasitaiko, ar iš tikro tokie tendencija yra. Siečiau su visiškai išnykusiu policijos patruliavimu gatvėse (jei ir patruliuoja, tai nežymėtais automobiliais, ir tai sukelia jausmą, kad policijos nėra visai).

                    Anksčiau raudonos masiškai nepaisydavo pėstieji, bet tas kažkaip nunyko – žinoma, pasitaiko, bet kur kas mažiau nei prieš kokius 20 metų. Kaip sako jūsų patirtis?
                    Aš šiemet esu matęs gal iki 10 atvejų, kai automobilis arba VT pravažiavo pro raudoną. Iki tol per visą gyvenimą esu matęs gal 3 atvejus, vienas jų buvo mano paties

                    Comment


                      Šviesoforų spalvos paskutinius kelis metus Vilniuje yra labiau rekomendacinio, o ne privalomojo pobūdžio, sprendžiant tiek pagal VT vairuotojus, tiek šiaip pagal lengvųjų mašinų vairuotojus. Ne kartą teko keleivio vietoje varyti per raudoną (ne mirksinčią žalią ar geltoną, o būtent raudoną) 53 ir kituose maršrutuose.
                      Priežastys nėra aiškios, bet gal kaip abruo sako, iš gatvių iš esmės visiškai dingo policija ir, neskaitant keleto vietų su kameromis, KET ir eismo kultūra iš esmės palikta savieigai t.y. pačių vairuotojų sąžinei ir moralei. Kaip minimum reikia didinti kamerų skaičių ir, žinoma, griežtinti juokingas baudas už KET pažeidimus.
                      Paskutinis taisė John; 2024.10.13, 17:01.

                      Comment


                        Tai kad ir anksčiau policija ties kiekviena sankryža nestovėjo... Kamerų dabar daugiau, nei policijos. Tik kad jų niekas nenagrinėja, nebent įvyktų avarija... VT kartais važiuoja per raudona, jei atsilieka nuo grafiko. Dar daugiau atvejų, kai atvažiuoja prie šviesoforo ir degant žaliai sustoja... Nes per anksti atvažiavo.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Kaip sako jūsų patirtis?
                          Kaip troleibuso keleivis - tikrai esu lėkęs per raudoną kelis kartus. Kaip vairuotojas - naglą tai tik vieną esu matęs per ~2 metus su registratoriumi (kažkoks mikroautobusas, ne VT). Policijai įrašas visai patiko

                          Tarp kitko, reiktų nepamiršti ir kuo baigiasi tokie važinėjimai:

                          https://www.15min.lt/naujiena/aktual...6-val-56-56982
                          https://www.delfi.lt/news/daily/crim...tojas-53772969

                          Comment


                            Per raudoną esu kelis kartus važiavęs. Ir vieną kartą baudą gavau. Bet tai buvo kai tik pradėjau važinėti su mašina ir tiesiog apsižioplinau, o policija tada dar dažniau budėjo gatvėse... Buvo dar vienas žioplas atvejis, velkantis paskui autobusą pamačiau raudoną jau kai buvau pravažiavęs šviesoforą (autobusas suko kai matyt mirksėjo žalia, bet kol pasuko, užsidegė raudona). Bet niekas nematė... Dar buvo du atvejai, kai dėl kažkokių gedimų nesikeitė šviesoforo signalai Žygimantų ir Vrublevskio gatvių sankryžoje labai ilgą laiką ir žmonės pradėjo važiuoti per raudoną, nepaisant, kad kitiems degė žalia. Tai negi stovėsi kaip debilas...

                            Dar dažnai tenka matyti sukančius per raudoną iš Vilniaus g. į Žygimantų gatvę ties Žaliuoju tiltu. Ten yra šviesoforo sekcija su žalia rodykle sukti į dešinę. Bet labai dažnai jos nepaiso ne tik VT, bet ir automobilistai. VT atveju tai kvepia susidūrimu, nes ten posūkio spindulys didelis ir visoms VT priemonėms reikia išvažiuoti į priešpriešinė juostą. Kas tenai retkarčiais ir atsitinka... Kas būna kaltas, tai jau kita kalba. Dabar sankryžoje kameros ir nustatyti nėra sunku.
                            Paskutinis taisė Al1; 2024.10.14, 11:07.

                            Comment


                              Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
                              Labas vakaras. Kaip manote, kas kaltas? Spekuliuojant ir nediskredituojant - nebus atsiėjęs vairuotojų įprotis važiuoti per raudoną? Bent jau atrodo, kad į mašiną kalėsi trūlas, o ne mašina į trūlą.
                              Šiandien mačiau šitą troleibusą suremontuotą ir dirbantį.

                              Comment

                              Working...
                              X