Bent Vilniuje turbūt >95 proc. VT priemonių durys atsidaro į vidų, tai gal tas dvigubas išgaubimas nėra toks aktualus?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte
Collapse
X
-
Diena.lt 2023.12.05
Sostinėje užsiliepsnojo miesto autobusas
https://www.diena.lt/naujienos/vilni...eiviai-1151161
Delfi.lt 2023.12.05
Vilniuje užsidegė maršrutinis autobusas su keleiviais
Antradienį Šeškinėje, Ukmergės gatvėje, netoli „McDonalds“ užsidegė autobusas.
Skubios pagalbos tarnybos pranešimą apie įvykį gavo 10 val. 36 min. Užsidegė 24 maršruto autobuso galinė dalis. Pastebėjęs iš variklio skyriaus sklindančius dūmus, vairuotojas sustojo ir išleido keleivius. Tuomet čiupo gesintuvą ir užgesino ugnį.
Gaisras numalšintas dar iki atvykstant ugniagesiams. Žmonės nenukentėjo.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95280041
Comment
-
Minus 2 trūlikai ir abu naujesni:
https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...ustis-29486715
bent jau du seni grabai būtų pakliuvę, tai nereikėtų net remontuoti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMinus 2 trūlikai ir abu naujesni:
https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...ustis-29486715
bent jau du seni grabai būtų pakliuvę, tai nereikėtų net remontuoti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zebras7777 Rodyti pranešimąDėl tų truliku tai ne pasaulio pabaiga. Sutvarkys, padažys ir važinės toliau. Aišku gaila, kad pakliuvo nauji troleibusai bei labai smalsu kuris vairuotojas šioje situacijoje kaltas.
Comment
-
Įdomus faktas, kad bent senuose ir naujausiuose trūlikuose (spėju visose tr. pr. įskaitant ir autobusus) yra durų blokavimo sistema sumontuota. Neuždarius durų neįmanoma pajudėti. Aišku ją savavališkai patys vairuotojai atjungia, kad būtų galima greičiau pajudėt ir sutaupyt sekundžių. Kita vertus, neįsivaizduoju, kaip galėtų nukristi žmogus po ratais, jeigu autobusas būtų pilnai iki borto privažiavęs. Būtų įmanoma nebent, jei prieky įvažą užparkavo mašinos, tada pilnai išsukus vairą išjudant tarpas greitai didėtų.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąĮdomus faktas, kad bent senuose ir naujausiuose trūlikuose (spėju visose tr. pr. įskaitant ir autobusus) yra durų blokavimo sistema sumontuota. Neuždarius durų neįmanoma pajudėti. Aišku ją savavališkai patys vairuotojai atjungia, kad būtų galima greičiau pajudėt ir sutaupyt sekundžių. Kita vertus, neįsivaizduoju, kaip galėtų nukristi žmogus po ratais, jeigu autobusas būtų pilnai iki borto privažiavęs. Būtų įmanoma nebent, jei prieky įvažą užparkavo mašinos, tada pilnai išsukus vairą išjudant tarpas greitai didėtų.
Comment
-
Škodose yra savadarbės, ne gamyklinės. Būtent dėl nelaimingų įvykių atsirado. Pvz. sulūžus durims (blogai užsidaro ypač žiemą ar iškrenta, kaip esam matę ), tada vairuotojas gali kapotą atsidaręs atjungt, kad galėtų tęst kelionę. Ar galima paprastai atjungti naujose tr. pr., tai gal patikslins vairuojantieji. Tikiuosi forumiečiai nepradės skųsti per "Tvarkau miestą". Man, kai greitis prioritetas, tai metu respect'ą vairuotojams-atjungėjams.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąĮdomus faktas, kad bent senuose ir naujausiuose trūlikuose (spėju visose tr. pr. įskaitant ir autobusus) yra durų blokavimo sistema sumontuota. Neuždarius durų neįmanoma pajudėti. Aišku ją savavališkai patys vairuotojai atjungia, kad būtų galima greičiau pajudėt ir sutaupyt sekundžių. Kita vertus, neįsivaizduoju, kaip galėtų nukristi žmogus po ratais, jeigu autobusas būtų pilnai iki borto privažiavęs. Būtų įmanoma nebent, jei prieky įvažą užparkavo mašinos, tada pilnai išsukus vairą išjudant tarpas greitai didėtų.
Comment
-
Ieško pagrįstai. Pagal KET pėsčiąjam sudalivavus eismo įvykyje, privalo jis likti.
Kadaise galimai važiavau dvirka gatve, galimai persirikiavau į antrą juostą, galimai įvažiavau į saugumo salelę, švietė žalias būtent tik pėsčiųjų šviesoforas pėstiesiems, sulėtėjau beveik iki visiško sustojimo ir sustojo paskutinę sekundę praleisti sukanti mašina (būčiau pats praleidęs, jei ką), tai jai į subinę galimai stuktelėjo kita mašina, nesilaikius saugaus atstumo. Įdomu mano atveju ar reikėtų likti ar ne, nes techniškai privalu vestis dvirką, bet pagal protingumo kriterijų greitis saugumo salelėje galimai buvo lėtesnis už pėsčiojo.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment