Šiandien. 309 ir sunkvežimio nežymi, bet daug problemų sukėlusi avarija...
Kaip supratau iš vairuotojo buvo kažkaip taip:
Raudonas - Troleibusas
Žalias - Sunkvežimis
(C) maps.lt
Pradžioj sunkvežimio vairuotojas pripažino kaltę ir dėl to abi TP buvo patrauktos iš įvykio vietos, bet po to sunkvežimio vairuotojas pradėjo spyriotis ir buvo iškviesta Policija, ir tada prasidėjo bylinėjimasis iki amžinybės. Sunkv. Vairuotojas pradėjo kurti pasakas, kad neva troleibusas buvo sustojęs toje stotelėje (Nors ten po 6T panaikinimo joks troleibusas nestoja...), dar paskui pradėjo kaltink kažkokia mergina su mašina, kuri jį neva prispaudė, žodžiu "pekla"... Pabaigos nelaukėme, bet iš Policininkų kalbų supratau, kad kaltas liks sunkvežimio vairuotojas, nors realiai išsiaiškinti kaltininką kaip jie patys sakė "nelabai ir įmanomą"...
Nuostolis nebuvo didelis, kam reikėjo tiek nesąmonių sunkvežimio vairuotojui sukelti...
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Šiandien 19:24 Pramogų arenos stotelėje link Licėjaus stotelės parūko MAN'as #4013 dirbęs 5G maršrute. Mėlyni dūmai sklido iš kairiojo galinio rato. Dūmai pasirodė sustojus sankryžoje Kareivių g.-Kalvarijų g.- Ozog. Vairuotoja jau sustojus stotelėje pradėjo gesinti ratą gesintuvu.
Gegužės 8 d., apie 20.15 val., Vilniuje, Pramonės g., visuomeninio transporto stotelėje, girtas (2,09 prom. alkoholio) Darius B. (gimęs 1996 m.) spyrė ir suskaldė maršrutinio autobuso Nr.31, važiuojančio maršrutu Naujoji Vilnia-Stotis, priekinį stiklą bei, paėmęs du akmenis, metė į kabinoje sėdintį vairuotoją.
Pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl viešosios tvarkos pažeidimo.
Kažkokie nelaimingi Neoplanai pas mus:
Iš pradžių degė 998, paskui 999, dabar 997 (aišku, pastarasis iš visų trijų nukentėjo mažiausiai).
Žinant kaip dirba 993 (o dirba ne itin gerai, bent jau kiek pastebėjau), tai irgi šviečiasi jų brolių 998 ir 999 likimas.
Kažkokie nelaimingi Neoplanai pas mus:
Iš pradžių degė 998, paskui 999, dabar 997 (aišku, pastarasis iš visų trijų nukentėjo mažiausiai).
Žinant kaip dirba 993 (o dirba ne itin gerai, bent jau kiek pastebėjau), tai irgi šviečiasi jų brolių 998 ir 999 likimas.
Lyg apie šita nebuvo info forume. Įdomu taisys ar ne? Atrodo smarkiai, bet lyg kažkada vienam smarkiau kliuvę buvo tai sutaisė.
Remontuojamas. Sudegė variklio laidynas, generatoriai, oro filtro korpusas, vairo stiprintuvo tepalo ir ventiliatoriaus tepalo bakeliai, centrinio tepimo bakas, kuro vamzdeliai ir filtrų korpusai, apdegė ir išorė, išsilydė viršutinis gabaritinis žibintas, ir dar daugybė smulkmenų, kurių neverta minėti.
O kaip, anot straipsnio, gali užsidegti oro filtras, man nesuvokiama. Nuo generatoriaus užsidegė.
994 irgi man ne itin patinka savo važiavimu, jeigu atvirai.
Kaip kolega Mantas minėjo, 993 visad su pradarytu dangčiu važinėja. Ar taip pat 998 ir 999 važinėja su pradarytais variklio dangčiais, neaišku.
Remontuojamas. Sudegė variklio laidynas, generatoriai, oro filtro korpusas, vairo stiprintuvo tepalo ir ventiliatoriaus tepalo bakeliai, centrinio tepimo bakas, kuro vamzdeliai ir filtrų korpusai, apdegė ir išorė, išsilydė viršutinis gabaritinis žibintas, ir dar daugybė smulkmenų, kurių neverta minėti.
O kaip, anot straipsnio, gali užsidegti oro filtras, man nesuvokiama. Nuo generatoriaus užsidegė.
Iliustracija žmonėms kurie nežino apie ką kalbame.
Nedubliuojant pranešimų, 637 ir 886 stovi be variklių, 623 pilnai (ir ratlankiai) perdažytas, 721 ir 750 Kauno gatvių nebematys. 750 gaila, patogūs šitie Premierai, bet tuos kaip 721 tai jau metas... metas.
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment