Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai gal važiavo senesnis autobusas, kuriame nėra saugos diržų.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Pagal nuotraukas matosi,kad setra ketvirtos serijos (tikriausiai setra s415 gt-hd)tai juose tikrai būna saugos diržai

      Comment


        O būtina prisisegti? Nesu matęs kad kas nors naudotųsi saugos diržais.

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          O būtina prisisegti? Nesu matęs kad kas nors naudotųsi saugos diržais.
          Pagal KET saugos diržus privaloma segtis visose transporto priemonėse, kur jie yra.

          Bet kadangi autobusų keleivių niekas per daug nekontroliuoja, tai dauguma saugos diržų ir nesisega.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Pagal KET saugos diržus privaloma segtis visose transporto priemonėse, kur jie yra.

            Bet kadangi autobusų keleivių niekas per daug nekontroliuoja, tai dauguma saugos diržų ir nesisega.
            Aš sureikšminčiau ne baudas, ne kontrolę, o pirmiausiai socialinę reklamą. Tiek tiesioginę, tiek netiesioginę. Kokius 2 metus. O 2019 m. pradėti VKTĮ bausti keleivius (arba vežėją) be diržų.

            Kitaip tos kvailos aukos neišnyks.

            PS
            Netiesioginė - kad be diržų bus mažesnė kompensacija. Dabar paprasta - darbdavys ciniškai sakys, kad visos priemonės buvo, veikė, patikros atliktos.

            PPS
            Ne kartą esu važiavęs su diržais kitomis t.p. nei lengvasis visą kelią Vln-Klp. Ir nenuveržė. Bet labai erzina tas žvilgnis "ko čia segiesi".

            Comment


              Jei diržai buvo, tai būtent antrasis vairuotojas (kuris tuo metu nevairavo) turėjo rodyti pavyzdį - būti su diržu, o jis tikrai buvo be jo, jei išlėkė per langą.

              Comment


                Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
                Jei diržai buvo, tai būtent antrasis vairuotojas (kuris tuo metu nevairavo) turėjo rodyti pavyzdį - būti su diržu, o jis tikrai buvo be jo, jei išlėkė per langą.
                Taip kategoriškai tvirtinti gal negalima. Nes galėjo eiti į wc, drausminti keleivių, ko nors pažiūrėti ir pan.

                Bet visumoje pagal saugos kultūrą visuomenėje trūksta dar kokių 15 metų iki Vakarų Europos. Deja.

                PS. El. lizdas ir wifi galėtų neveikti jei neprisegtas saugos diržas. Čia kad paskatinti saugos kultūrą (nesunkiai padaroma, išspausdinus individualų wi-fi kodą biliete).

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  PS. El. lizdas ir wifi galėtų neveikti jei neprisegtas saugos diržas. Čia kad paskatinti saugos kultūrą (nesunkiai padaroma, išspausdinus individualų wi-fi kodą biliete).
                  Dauguma žmonių elektra ir wi-fi autobusuose nesinaudoja. Reiktų kažko žostkiau. Kad ir to kad autobusas negalėtų pajudėt kol yra neprisisegusių žmonių ar pas vairuotoją eitų koks garsinis signalas kaip automobiliuose

                  Pagrindinė bėda yra ta, kad mūsų autobuose tų diržų iš viso tikriausiai niekur nėra.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Gal nereikia čia pasakų sekti. Saugos diržai autobusuose yra nereikalinga nesąmonė.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Gal nereikia čia pasakų sekti. Saugos diržai autobusuose yra nereikalinga nesąmonė.
                      O tai kokie siūlymai? 2 mm skarda vietoje langų? Kad neiškristų ir neprispaustų.
                      Tarkim JAV argumentuoja, kodėl neprivaloma, kad labai brangu įrengti diržus autobusuose (kurie jų neturi). Bet čia jau yra tie diržai.

                      Comment


                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                        Dauguma žmonių elektra ir wi-fi autobusuose nesinaudoja. Reiktų kažko žostkiau. Kad ir to kad autobusas negalėtų pajudėt kol yra neprisisegusių žmonių ar pas vairuotoją eitų koks garsinis signalas kaip automobiliuose

                        Pagrindinė bėda yra ta, kad mūsų autobuose tų diržų iš viso tikriausiai niekur nėra.
                        Jeigu reisas ilgesnis ( trunka ne valandą), tai tikrai daug kas naudosis ir Wi-Fi, ir galimybe pakrauti savo nuolatinio naršymo soc. tinkluose išvargintą išmaniojo bateriją

                        Saugos diržai yra visuose naujesniuose autobusuose (bent jau tuose, kurie pagaminti po 2003 metų).

                        Geriausias būdas priversti visus keleivius segtis saugos diržus - autobusais turi važinėti civiliais persirengę policininkai, kurie tam tikrų momentu netikėtai pakyla iš savo vietos, praeina per saloną ir surašo baudas visiems neprisisegusiems. Sužinoję apie tokias kartais vykdomas patikras, dauguma tikrai segsis diržus, nes nenorės netikėtai paploninti savo piniginę keliasdešimčia eurų.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Geriausias būdas priversti visus keleivius segtis saugos diržus - autobusais turi važinėti civiliais persirengę policininkai, kurie tam tikrų momentu netikėtai pakyla iš savo vietos, praeina per saloną ir surašo baudas visiems neprisisegusiems.
                          Kas mokės atlyginimą policininkui už važinėjimą autobusu? - valstybės biudžete tam pinigų nenumatyta. Transporto kompanijos? - tada tektų didinti bilietų kainas (o tai mažintų keleivių srautus).

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Jeigu reisas ilgesnis ( trunka ne valandą), tai tikrai daug kas naudosis ir Wi-Fi, ir galimybe pakrauti savo nuolatinio naršymo soc. tinkluose išvargintą išmaniojo bateriją
                            Jauni žmonės tai taip, bet ne vyresni, ypač pensininkai.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Kas mokės atlyginimą policininkui už važinėjimą autobusu? - valstybės biudžete tam pinigų nenumatyta. Transporto kompanijos? - tada tektų didinti bilietų kainas (o tai mažintų keleivių srautus).
                              Aišku, gal čia skamba kaip utopija, bet dabar juk vyksta policijos reforma, dėl kurios didės patrulių skaičius. Ir kažkokia dalis pareigūnų juk patruliuoja neviešai (t.y. be uniformos). Tai nedidelę dalį savo darbo laiko jie galėtų skirti važinėjimui autobusais nedideliais atstumais (iki 30-40km) ir saugos diržų tikrinimui kelionės metu. Be abejo, bilietų pirkti jiems nereikėtų, o laisvų vietų tarpmiestiniuose autobusuose visuomet yra (išskyrus kelis populiariausius reisus tarp didmiesčių).
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Nejuokinkit makakų su policininkais. Su wifi - per daug terlionių. O ir ne visi naudojasi ir ne visur jis apskritai yra. Socialinė reklama be abejo reikalinga - tačiau neduos pakankamo efekto. Turbūt lengviausiai įgyvendinama priemonė būtų kad ir garsinis signalas, kaip lengvosiose. Jei koks ir sugalvotų pasimaivyt, tai būtų greitai nugesintas suirzusių bendrakeleivių.

                                Comment


                                  O ką signalas? Tada visi autobusai važinėtų su visada užsegtais diržais, bet žmonės sėdėtų ant diržų.

                                  Comment


                                    Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                    O ką signalas? Tada visi autobusai važinėtų su visada užsegtais diržais, bet žmonės sėdėtų ant diržų.
                                    Ko gero su diržu patogiau, nei ant diržo. Diržas gal kiek trukdo pasilenkti, bet jei kas nukrenta galima atsisegti, susirasti ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      O tai kokie siūlymai? 2 mm skarda vietoje langų? Kad neiškristų ir neprispaustų.
                                      Tarkim JAV argumentuoja, kodėl neprivaloma, kad labai brangu įrengti diržus autobusuose (kurie jų neturi). Bet čia jau yra tie diržai.
                                      Pro kokius nafig langus? Kai autobusas, lekiantis 80-100 km/h greičiu susiduria, ar apvirsta, jokie diržai nepadės, su visom sėdynėm išraus ir ištaškys... Man yra tekę patirti autobuso susidūrimą su lengvają važiuojant autobusu. Buvo kalta į lengvosios užpakalį (kalta buvo lengvoji mašina, nes neleido autobusui atlikti pradėto lenkimo ir pasuko į kairę) ir staigiai stabdoma, autobusas nulėkė į kelkraštį ir apsisuko kelyje 180 laipsnių kampu. Greitis buvo apie 80 km/h. Sėdėjau gale, tai tik biški kilstelėjo nuo sėdynės... Absoliučiai niekas nensukentėjo. Susidūrimas kaktomuša su sunkvežimiu ar stulpu, siena judant dideliu greičiu yra pavojingas. Bet nuo tokio susidūrimo nepadės jokie diržai, būna išraunamos visos sėdynės... Diržai gal tik reikalingi pirmoje eilėje, nes iš tikrųjų galima išlėkti per priekinį stiklą net ir lengvesnio susidūrimo metu.
                                      O lėtesniems greičiams diržai iš viso nesąmonė, nes tuomet ir miesto ar priemiesčio autobusuose juos reikėtų įrenginėti...


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Saugos diržai yra visuose naujesniuose autobusuose (bent jau tuose, kurie pagaminti po 2003 metų).

                                      Geriausias būdas priversti visus keleivius segtis saugos diržus - autobusais turi važinėti civiliais persirengę policininkai, kurie tam tikrų momentu netikėtai pakyla iš savo vietos, praeina per saloną ir surašo baudas visiems neprisisegusiems. Sužinoję apie tokias kartais vykdomas patikras, dauguma tikrai segsis diržus, nes nenorės netikėtai paploninti savo piniginę keliasdešimčia eurų.
                                      Nereikia išsigalvoti nesąmonių, net ES nėra privalomi saugos diržų užsisegimas autobusuose, tik rekomenduojamas.
                                      Ir iš viso kelionės autobusais yra tūkstančius kartų saugesnės nei lengvaisiais automobiliais.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2017.01.25, 20:30.

                                      Comment


                                        Nežinau ką jūs čia bandote įrodyti, bet kaip supratau, kad dabar žuvęs vairuotojas būtų nežuvęs, jei būtų prisisegęs.

                                        Comment


                                          Taigi kalbama apie keleivius. Vairuotojas ir sėdintys atlenkiamose sėdynėse prie durų, pirma sėdynių eilė - diržai būtini.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X