Parašė grustnyj
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąSako, kad dažnės transporto kursavimas. O kodėl nepagalvoja apie pagrindinę problemą - lėtą transporto važiavimą? Ir dar labai įdomu kodėl nėra jokių užuominų kaip pasikeis VT maršrutai. Iš prezentacijos galima suprasti, kad T11 gresia mirtis arba bent jau pasikeis trasa. Žinant, kad mūsų valdžia galvoja per ***, tai manyčiau, kad greit nebeliktų 55 (maksimum kursuotų iki Pašilaičių, nors jau yra 48), 55A, 54 (nes yra T16+A47), 30. Galbūt net grėsmė išliktų 26-am ir 53-am, nes pvz. nuo Žaliojo tilto yra troleibusai iki Stoties. Tik įdomu ar jie išdrįs panaikinti savo pamėgta 1A, nes jis labai dubliuoja 1-ą. Taip pat manau, kad nebeliktų ir 74, nes yra 31, o jam, galbūt, būtų atiduoti 74-o autobusai. Taip pat grėsmė ir 78, nes yra 42. Vienu žodžiu, kalba kalba, o miestiečiams viską pasakys kai jau sugalvos savo nesąmones. Na jo, ne jiems gi važinėt su VT, jie mašinas turi.
Kas dėl bilietų naikinimo - manau tai kvaila. O dar "labai patiko" 9 mėnesių mėnesinis bilietas - nemanau, kad studentai turi 1000 litų, kad iškart užmokėti už tai, plius kažkodėl niekas nepagalvojo, kad studentas gali iškristi iš mokymo įstaigos po pusmečio - 5 mėnesių. Tai kokio velnio jam tas 9 mėnesių bilietas?
Dėl bilietų kainų studentams, tai lengva svaidytis skaičiais, kai jie neatitinka realybės Studentų/mokinių bilietas 9 mėnesiams kainuos 198 Lt (tik darbo dienomis - 180 Lt). Tai yra, taikoma 80% nuolaida, kaip ir iki šiol.
O dėl transporto greičio važiavimo, tai lygiai taip pat žadama didinti ir A juostų skaičių. O visi žadami pakeitimai detaliai manau bus pateikti tada, kai jie bus paruošti. Sudėtinga būtų šnekėti iš anksto apie pakeitimus, kurie dar nėra paruošti Ir lygiai taip pat, kai bus paruošti, jie bus iš anksto paskelbti (tuomet kiekvienas tūlas pilietis galės nueiti į www.vilnius.lt ir balsuoti už arba prieš tuos pakeitimus, siūlyti savo pataisas, kaip ir šiuo atveju tai galima padaryt).
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDar geriau - tai dar ir vairuotojų atlyginimai smarkiai sumažės, nes niekas iš jų nebepirks talonų už tokią kosminę kainą.
Tegyvuoja privatūs 05 ir 062 kartu su maršrutiniais taksi!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąIr, leisk paklausti, kiek studentų/mokinių ketina iškristi? O jeigu ir iškrenta, tai jiems bet kokiu atveju nebelieka nuolaidos (pirmuoju atveju, kuomet įsigijo 9 mėn. bilietą ta nuolaida matyt galiotų toliau).
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTurėsim tokią pasaką - jei pas vairuotoją vienkartinis bilietas kainuos 4lt, tai "Kolegita" ir "Centvalis" pasikels kainas iki 3-3.5lt ir bus priversti pirkti ilgus autobusus, nes turimų dabartinių 12 metrų ilgio nepakaks aptarnauti didelio keleivių srauto.
Comment
-
Įtariu, kad tie kelių mėnesių trukmės nuolatiniai bilietai bus reklamuojami taip:
"Dabar nuolatinis bilietas galioja ne kalendorinį mėnesį, o 30 dienų, bijote užmiršti papildymo dieną ir gauti baudą? - pirkite ilgalaikį bilietą, ir negausite 100 Lt "premijos" iš keleivių kontrolės!"
Pala pala, o kokią jie teisę turės naikinti privačius konkurentus? Jie juk pasiskundę teismuose neabejotinai laimėtų - juk jie siūlys pigesnę ir kokybiškesnę paslaugą nei kad siūlys Vilniaus VT balaganas!
Nes viešasis transportas bus, atrodo, visiškas marazmas, jei tikrai bus naikinami maršrutai, žmonės dar labiau nei dabar turės lakstyti su persėdimais - kas savaime garantuos didesnes išlaidas keleiviui ir didesnį vargą, lakstant nuo vieno prie kito troleibuso/autobuso.
Vilniaus troleibusų parkuose – alkoholis visą parą
Vilniaus valdžia vieną po kito uždarinėja naktinės prekybos alkoholiu „taškus“, bet sykiu pati imasi svaigalų verslo. Nuo šiol alkoholis visą parą bus prieinamas Antakalnio ir Justiniškių rajonuose esančiose troleibusų parkuose.
Ištisą parą alkoholiu bus prekiaujama kavinėse, kurias valdo savivaldybės bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT).Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMatai, nėra kaip patikrinti kiek laiko lauki persėdant. O žymint bilietą yra įrašomas žymėjimo laikas.
Kas dėl kortelės, tai jau taip. Ji bus brangi. Kaune irgi brangi.
Nelegalių vežėjų gal ir neatsiras, bet taksistai tokias paslaugas ims siūlyti. Tokias paslaugas mažesniuose šalies miestuose jau seniai siūlo taksistai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBileitas be galiojančio studento pažymėjimo negalios. Studentai vargu ar pirks tokius bilietus, na nebent 3 mėnesių. Nes jie ir taip neturi pinigų tiek, kad galėtų įšaldyti iš karto tokią sumą. Be to, kaip ir jau ne kartą buvo minėta, tų 3, 6 ar 9 mėnesių bilietų pirkimo visiškai ekonomiškai nemotyvuoja kainodara - absoliučiai jokios nuolaidos, nors ir 10 proc. nėra.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, to nebus. Privatininkus greičiau pasistengs išmesti iš rinkos, nes jie dubliuoja esamus maršrutus 80 ir daugiau procentų.
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąNes viešasis transportas bus, atrodo, visiškas marazmas, jei tikrai bus naikinami maršrutai, žmonės dar labiau nei dabar turės lakstyti su persėdimais - kas savaime garantuos didesnes išlaidas keleiviui ir didesnį vargą, lakstant nuo vieno prie kito troleibuso/autobuso.
Beje, o dėl nuolatinės elektroninės kortelės, tai dabar jos kaina yra 8 Lt. Norima kainą sumažinti iki 4 Lt, tai yra per pus.
Comment
-
Creatium, negi tu išties, pamiršęs savo pareigas, žiūrėdamas į viską kaip eilinis vilnietis manai, jog pertvarkos į gerą ? Valandinio bilieto įvedimas yra sveikintinas, bet kainos labai neproporcingos. Su tokia kainų bus atbaidytas ne vienas esamas, bet ir daug potencialių keleivių. Vienkartinius bilietus už protingą kainą, kaip alternatyvą palikti būtina, nes gali važiuoti ir ilgiau nei valandą tuo pačiu maršrutu. O ypač jei važiuoja neįgalusis ar motina su vežimėliu. Persėdimas vis tik sukelia nepatogumų- reikia išlipti, eiti laukan, vėl laukti ir persėdus atsidurti pilname autobuse. Daug žmonių mieliau važiuos ilgesniu maršrutu, bet patogiai sėdėdami ir nelysdami į lauką (ypač esant blogam orui). Kitas klausimas, ar tik laikui bėgant "neužsilenks" kokybe nedžiuginantys lenkiški geltonieji aparatai. Nemažai jų jau dabar skilusiais ekranais, apšiurę. Klaipėdoje ne taip senai pradėjo jie funkcionuoti, o jau nemaža dalis suveikia tik kelis kartus patrynus kortelę. Vilniuje srautai keleriopai didesni ir eilės prie aparatų turėtų susidaryti nemažos. O dar reiks apmokyti pensininkus ar su technologijom sunkiai sutariančius. Tad bent pirmus pora metų vienkartinis bilietas turi likti, ir likti nepabrangęs. O apskritai, vietoj technologijų vaikymosi buvo galima sumontuoti elektroninius komposterius visame transporte ir palikti esamą tvarką. Gal nemodernu, bet patogu ir paprasta, ir Europoje vis dar plačiai naudojama. Nes Vilnius dar nepasiruošęs, Kaunas čia daug toliau pažengęs. Na, bet prieš rinkimus pliusą užsidėti galima..
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO dėl transporto greičio važiavimo, tai lygiai taip pat žadama didinti ir A juostų skaičių.
O visi žadami pakeitimai detaliai manau bus pateikti tada, kai jie bus paruošti. Sudėtinga būtų šnekėti iš anksto apie pakeitimus, kurie dar nėra paruošti
Ir lygiai taip pat, kai bus paruošti, jie bus iš anksto paskelbti (tuomet kiekvienas tūlas pilietis galės nueiti į www.vilnius.lt ir balsuoti už arba prieš tuos pakeitimus, siūlyti savo pataisas, kaip ir šiuo atveju tai galima padaryt).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO dėl transporto greičio važiavimo, tai lygiai taip pat žadama didinti ir A juostų skaičių. O visi žadami pakeitimai detaliai manau bus pateikti tada, kai jie bus paruošti. Sudėtinga būtų šnekėti iš anksto apie pakeitimus, kurie dar nėra paruošti Ir lygiai taip pat, kai bus paruošti, jie bus iš anksto paskelbti (tuomet kiekvienas tūlas pilietis galės nueiti į www.vilnius.lt ir balsuoti už arba prieš tuos pakeitimus, siūlyti savo pataisas, kaip ir šiuo atveju tai galima padaryt).
Dar ne kartą teko matyti, kai L.Giros gatvėje autobusas atvažiuoja į stotelę, ten stovi 3-4 minutes, ir taip kiekvienoj stotelėj, nes per greitai atvažiuoja. Logikos visiškai nėra, kai grafikai vienodi piko ir ne piko metu. Štai kur optimizacija.دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąCreatium, negi tu išties, pamiršęs savo pareigas, žiūrėdamas į viską kaip eilinis vilnietis manai, jog pertvarkos į gerą ? Valandinio bilieto įvedimas yra sveikintinas, bet kainos labai neproporcingos. Su tokia kainų bus atbaidytas ne vienas esamas, bet ir daug potencialių keleivių. Vienkartinius bilietus už protingą kainą, kaip alternatyvą palikti būtina, nes gali važiuoti ir ilgiau nei valandą tuo pačiu maršrutu. O ypač jei važiuoja neįgalusis ar motina su vežimėliu. Persėdimas vis tik sukelia nepatogumų- reikia išlipti, eiti laukan, vėl laukti ir persėdus atsidurti pilname autobuse. Daug žmonių mieliau važiuos ilgesniu maršrutu, bet patogiai sėdėdami ir nelysdami į lauką (ypač esant blogam orui). Kitas klausimas, ar tik laikui bėgant "neužsilenks" kokybe nedžiuginantys lenkiški geltonieji aparatai. Nemažai jų jau dabar skilusiais ekranais, apšiurę. Klaipėdoje ne taip senai pradėjo jie funkcionuoti, o jau nemaža dalis suveikia tik kelis kartus patrynus kortelę. Vilniuje srautai keleriopai didesni ir eilės prie aparatų turėtų susidaryti nemažos. O dar reiks apmokyti pensininkus ar su technologijom sunkiai sutariančius. Tad bent pirmus pora metų vienkartinis bilietas turi likti, ir likti nepabrangęs. O apskritai, vietoj technologijų vaikymosi buvo galima sumontuoti elektroninius komposterius visame transporte ir palikti esamą tvarką. Gal nemodernu, bet patogu ir paprasta, ir Europoje vis dar plačiai naudojama. Nes Vilnius dar nepasiruošęs, Kaunas čia daug toliau pažengęs. Na, bet prieš rinkimus pliusą užsidėti galima..
Kas dėl aparatų, tai priklausys manau nuo pačių žmonių savimonės. Skilę ekranai - tai ne kokybės problema, o, greičiausiai, jais besinaudojusių piliečių (jeigu juos taip galima pavadinti, tuos, kurie laužo viską).
Dėl eilių tas pats. Jų išvis prie aparatų neturėtų būti, nes žymėti bilietą reikės tik turint terminuotą. Nuolatinių žymėti nereikės (tik pirmą kartą nusipirkus, aktyvuoti). Tad eilių tikrai neturėtų būti, ypač, jeigu jų nebuvo su iki šiol buvusia sistema (tais raudonais komposteriais).
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąOk, žadama daryti A linijas? Duok paklausti, kodėl tas A linijas negalima buvo nupiešti iki šiol? Ko truko?
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTai jei nėra paruoštos jokios studijos, tai kaip jie drįsta sakyti, kad jų pertvarkymai bus patogūs keleiviams? Manyčiau kad jei įvedi tokią sistemą, tai iškart turi parengti viską, o ne iš pradžių įvesti painiavą su bilietais, o vėliau tik galvoti kaip pakeisti maršrutus.
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNet jei žmonės balsuos prieš valdžios pasiūlytus maršrutus, jie vis tiek padarys savaip. Tas pats dėl bilietų kainų: kiek komentarų internete po straipsnių dėl bilietų - visi neigiami. Tai gal reikėtų valdžiai atsižvelgti į tai, kad žmonės nepatenkinti šia tvarka? Bet ne, jie nusprendė - reiškia bus.
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąKoks skirtumas tos A juostos, jei važiuojant 40 maršrutu nuo S.Nėries gatvės iki pat Lukiškių autobusas velkasi vėžlio greičiu. Reikia keisti grafikus ne piko metu, o ne A juostas "kurti", nes autobusai VELKASI BŪTENT važiuodami A juostomis.
Dar ne kartą teko matyti, kai L.Giros gatvėje autobusas atvažiuoja į stotelę, ten stovi 3-4 minutes, ir taip kiekvienoj stotelėj, nes per greitai atvažiuoja. Logikos visiškai nėra, kai grafikai vienodi piko ir ne piko metu. Štai kur optimizacija.
O autobusų grafikų laikas turėtų gi keistis. Apie tai ir kalbam, kad pertvarkomi maršrutai: nuo vienur nuims, kitur pridės, dar kitur trumpins kelionės laikus nepridedant papildomai transporto priemonių (didinant kelionės greitį, pridedant A juostas). Tad jeigu dabar tavo autobusas stovi 3-4 minutes stotelėje, tai padažninus jo maršrutą jis stovės 1-2 minutes. Nauda akivaizdi
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Buvo galima. Klausimas kodėl niekas nieko nedarė. Lygiai taip pat ir valandinius bilietus buvo galima anksčiau įvesti. Taip pat ir įlipimą tik pro priekines duris galima buvo palikti. Galima ir viską padaryt vėliau. Bet koks skirtumas? Reikia apskritai džiaugtis, kad pagaliau imtasi bent kažkiek pertvarkyti visą sistemą, kuri jau bele žino kiek laiko egzistuoja.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai, tavo nuomone, geros yra bet kokios permainos, svarbiausia, kad tik nebūtų bijoma kažką keisti? Kai kažkas keičiama į blogąją pusę, nemanau, kad tuo verta džiaugtis. Permainos būna teigiamos ir neigiamos, į jas reikia žvelgti kritiškai, o ne viską tyliai priimti, esą, kažkas keičiama, tai jau yra gerai
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr tu nesupranti, kad VT ir taip per brangus lyginant su pajamomis ir su VT užsienyje. Daug didesni miestai Europoje turi zonas, bet centrinė (ar pagrindinė zona) paprastai yra daug didesnė nei visas dabartinis Vilnius. O su automobiliu per daug ten nepasišakosi ir pigiau nepavažinėsi. O pas mus to nėra. Automobiliu važiuoti neretai išeina tiek pat, kiek ir VT.
Jei jau lyginant su kelione automobiliu, tai juo pigiau važiuoti gaunasi tiems, kurie važiuoja kuo trumpesnį atstumą. Vadinasi esant vienodai kainodarai, važiuojantiems iš periferijos, tos kainos dar svyra link VT, bet važiuojantiems iš arčiau - automobiliu gaunasi pigiau. Tas ir tikrai neskatina norint pirkti būstą, jo ieškotis kuo arčiau centro.
Parašė rat Rodyti pranešimąO kokią įtaką būsto kaina turi bilieto kainai? O kodėl aš sverdamas x kg turiu mokėti tiek pat, kiek žmogus sveriantis x+30 kg? Aš juk mažiau sveriu - mažiau benzino mane vežant sunaudoja. Arba kažkas užima daugiau m3 ir netelpa dar 1 ar 2 žmonės, kodėl už tai nereikia daugiau mokėti?
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDėl minėto Grigiškių ir Pašilaičių palyginimo. Kodėl grigiškiečiai turi už kelionę į centrą mokėti daugiau vien už tai, kad jų rajonas labiau nutolęs nuo centro? Nesu prieš zoninį skirstymą. Bet prieš tai reikia bilietų kainas sumažinti tiek, kad net ir atokiausių rajonų (pvz: Pilaitės arba Naujosios Vilnios) gyventojai už kelionę iki centro mokėtų nedaug brangiau negu dabar (na, daugiausia 10-15 proc. daugiau). Priešingu atveju automobiliu važinėti bus paprasčiausiai pigiau.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJei prisiminsim, tai Grigiškės buvo atskiras miestas ir tik prieš kelioliką metų, jį prijungė prie Vilniaus. Vilniaus m. savivaldybei organizuoti VT į Grigiškes kainuoja brangiau, nei į artimesnius mikrorajonus, tai turėtu atsispindėti ir apmokėjime. Tarkim jeigu miestas yra kompaktiškas, galima tokiame taikyti ir vienodą kainodarą. Tačiau Vilnius yra toks šiek tiek dirbtinai išplėstas, prijungiant aplinkines gyvenvietes. Tai nežiūrint į administracinę priklausomybę, kainodara tokioms nutolusioms gyvenvietėms turėtų skirtis.
Be to, nepamirškime, kad viešasis transportas yra ir socialinė paslauga, ne vien tik verslas. Todėl gali sau leisti ir "dempinguoti"- dalį pelno, gaunamo iš keleivių pervežimo į didžiausius mikrorajonus, paaukoti eismo organizavimui į atokesnius rajonus, kur žmonėms taip pat reikia VT. Taip, ten galėtų kursuoti tik privežantys maršrutai, idant nebūtų didelio didelio dubliavimas, bet kelionės kaina turėtų būti tokia pati.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNegalėčiau vienareikšmiškai teigti, kad viešojo transporto eismo organizavimas į Grigiškes kainuoja brangiau negu, pavyzdžiui, į Pašilaičius. Nors Pašilaičiai ir įsikūrę arčiau miesto centro, tačiau gyventojų skaičius juose didesnis, taigi VT ten važiuoja kur kas dažniau (daugiau maršrutų, didesnis transporto priemonių skaičius maršrutuose). Taigi sakyčiau, kad VT organizavimas į Grigiškes yra net pigesnis. Išvis, pastebima, kad kuo labiau rajonas nutolęs nuo miesto centro, tuo rečiau jis apgyvendintas, tuo mažiau viešojo transporto priemonių ten reikia leisti (pvz: Naujaneriai, Aukštieji Paneriai, Vaidotai, Skaidiškės, ir tt.). Todėl ir nemanau, kad VT organizavimas į periferija yra brangesnis negu į rajonus, kurie įsikūrę arčiau miesto centro.
Be to, nepamirškime, kad viešasis transportas yra ir socialinė paslauga, ne vien tik verslas. Todėl gali sau leisti ir "dempinguoti"- dalį pelno, gaunamo iš keleivių pervežimo į didžiausius mikrorajonus, paaukoti eismo organizavimui į atokesnius rajonus, kur žmonėms taip pat reikia VT. Taip, ten galėtų kursuoti tik privežantys maršrutai, idant nebūtų didelio didelio dubliavimas, bet kelionės kaina turėtų būti tokia pati.
O dabar JŪS visi nugriūsite nuo kėdžių arba nuo lovų, kaip žinote Naujosios Balsių mokyklos pajėgumas yra 828 mokiniai, nuo šių metų rugsėjo mokysis virš 1000 mokinių, kaip matote tiek Naujaneriuose, tiek Balsių apylinkėse gyventojų kasmet gausėja. Pernai į Balsių apylinkes atsikraustė apie 1000 naujų gyventojų. Kaip matote VT turi būti neretas, o vėliau paskelbsiu apklausos atsakymų suvestinės nuorodą ir gyventojų pastabas bei pasiūlymus dėl VT. Labiausiai yra pageidaujama dažninti 36 maršruto autobusus. Ir didžioji dauguma nori, kad jis važiuotų kasdien ir visais reisais pro Kryžiokus ir Naująją Balsių mokykla. Kaip supratote, iš pranešimo, taip kad gaunasi Naujoji Balsių mokykla jau bus perpildyta. Tai dėl perpildymo autobusai turės važiuoti dažniau, nes šiais metais ne visiems mokiniams buvo autobusas grįžti namo po 4, 5, 6, 7 ir 8 pamokų. Nuo šių metų rugsėjo mėnesio į tai žada atsižvelgti.
Atsakymas iš Vilniaus miesto savivaldybės dėl transporto prie Balsių mokyklosGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPasirodo, į naktinius maršrutus šiandien perėjo autobusai, dieną jau atidirbę įprastuose maršrutuose Pavyzdžiui, jei tikėti realaus laiko sistema, į 105 maršrutą perėjo autobusai iš 75, 40; į 102- iš 40, 73; į 103- iš 52A, 33; į 101- iš 76, 2; į 104- iš 54... Deja, daugiau nieko nerodo.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąGal kas žino ką veikia 4 ryto sekmadienį VVT autobusas (trumpas carrus) Grigaičiuose? Pagal grafika pirmas turetų būt tik apie 7ą. Deja, nei maršruto, nei garažinio nr nepamačiau, reikėjo vairuot.
Comment
Comment