Ar tu nesupranti, kad VT ir taip per brangus lyginant su pajamomis ir su VT užsienyje. Daug didesni miestai Europoje turi zonas, bet centrinė (ar pagrindinė zona) paprastai yra daug didesnė nei visas dabartinis Vilnius. O su automobiliu per daug ten nepasišakosi ir pigiau nepavažinėsi. O pas mus to nėra. Automobiliu važiuoti neretai išeina tiek pat, kiek ir VT.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąZonų reikia, nes netolygiai apmokestinami keleiviai. Kaip jau minėjau, susisiekime turėtu būti mokama atsižvelgiant į atstumą, o ne sugaištą laiką dėl netinkamos infrastruktūros. Kodėl aš nusipirkęs brangesnį būstą 6 km nuo centro, už transporto paslaugas turiu mokėti tiek pat, kiek ir žmogus nusipirkęs pigesnį būstą 15 km nuo centro ? Juk ir VVT išlaidos skiriasi, kur vežti žmones 6 kilometrus, o kur važiuoti 15 km.
Comment
-
Siūloma branginti ir mikrobų bilietus iki 3,5 Lt, kad nesudarytų konkurencijos brangstančiam VT.
http://verslas.delfi.lt/automoto/mik....d?id=58930921
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet ir kainuoti jis tada turėtų tik 2 Lt (o 1 valandos- 3Lt). Tada keleiviams tikrai bus naudinga.P.
Comment
-
Parašė vap Rodyti pranešimąPamirškite apie 2 Lt. Ar su valandiniu/pusvalandiniu bilietu ar be jo, bet viešasis transportas būtų brangęs.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąZonų reikia, nes netolygiai apmokestinami keleiviai. Kaip jau minėjau, susisiekime turėtu būti mokama atsižvelgiant į atstumą, o ne sugaištą laiką dėl netinkamos infrastruktūros. Kodėl aš nusipirkęs brangesnį būstą 6 km nuo centro, už transporto paslaugas turiu mokėti tiek pat, kiek ir žmogus nusipirkęs pigesnį būstą 15 km nuo centro ? Juk ir VVT išlaidos skiriasi, kur vežti žmones 6 kilometrus, o kur važiuoti 15 km.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tas tai aišku. Bet kodėl mulkina, kad bus geriau? Arba netgi aiškina valdžiažmogiai, kad bilietai brangs, bet visumoje keliauti bus pigiau? Juk elementariai paskaičiavus taip nebus. Bliuvo teigimu tik berods 56 ar 57 proc. naudojasi mėnesiniais bilietais. O likusi dalis vienkartiniais. Vadinasi, vienkartinių pabrandimas galbūt kai kuriuos paskatins įsigyti mėnesinius bilietus, bet vis tiek likusi didelė dalis naudosis vienkartiniais, o dar dalis keleivių pabėgs į mikrobus ar automobilius.
Kuo valandinis bilietas yra blogiau už vienkartinį?P.
Comment
-
Citata iš vieno mįslingo "savivaldybės specialisto" facebooke atsakymo į klausimą apie tik vienos transporto rūšies mėnesinio bilieto naikinimą:
..., taip, troleibusų ir autobusų bilietai apjungiami į vieną bendrą bilietą.
Iki šiol buvę atskiri autobusų ir troleibusų bilietai bus apjungti į vieną...
Galiausiai, ir G. Bliuvo konferencija yra labiau propagandinė. Keistai man skamba frazė "panaikinus tik autobuso arba tik autobuso bilietą bei vienkartinį bilietą, žmonės galės lanksčiai planuoti keliones. Esą dabar nėra bendro bileto??? Išvis, norint žmones skatinti važiuoti su persėdimu, reikia siūlyti kažką naujo (dažnesnis maršrutų kursavimas, naujos bilietų rūšis), o ne kažką naikinti (vienkartinius bilietus). Kiekvieno keleivio asmeninis reikalas, kaip jam važiuoti- su persėdimu ar be. Kvaila yra bausti keleivį didesne kaina už tai, kad jis važiuoja be persėdimo. Ne tomis priemonės siekiame keisti keliavimo įpročius. Ir 30 min, ir 60 min. bilietų kainos turėtų būti mažesnės, kad rimtai naudojimasis jais keleiviui apsimokėtų. Bet savivaldybė žengia itin gudrų žingsnį- naikina vienkartinį bilietą, kad keleiviai neturėtų pasirinkimo. Kaipgi, bus tas pasirinkimas- automobilis.
Žodžiu, man visas šitas spektaklis primena tą, ką tai primena ir kitiems- bilietų kainų didinimą, meluojant, kad keleiviams bus tik geriau. Patiko tai savivaldybei meluoti. Vis dar atsimenu, kaip, artėjant rugsėjo 1-ąjai, praėjusią vasarą savivaldybė melavo, kad atidaromas NAUJAS 55A maršrutas... O dar visai neseniai Zuokas kliedėjo, kad bilietų kainos šiemet nedidės...
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąG.Bliuvas: pabrangus Vilniaus viešojo transporto bilietams, papildomų pajamų nesitikima
„Miesto svečiai gali įsigyti bilietą iš vairuotojo, kuris galioja iki maršruto pabaigos. Šiuo metu tokio bilieto kaina siūloma 4 Lt“
Tegyvuoja privatūs 05 ir 062 kartu su maršrutiniais taksi!
Comment
-
Parašė vap Rodyti pranešimąKuo valandinis bilietas yra blogiau už vienkartinį?
Pateisini bilietų kainų augimą... Ir net teigi, kad augimo negalima buvo išvengti, nors jau ir dabar kainos yra tiek išpūstos, kad neretai automobiliu važiuoti yra pigiau. Tai kam tada Zuokas taip garsiai visiems pranešė, kad bent šiais bilietai tikrai tikrai nebrangs?
Comment
-
Kiek suprantu valandinis bilietas bus galimas tik nusipirkus plastikinę kkortelę, kuri kainuos dar n litų. Taigi tie kas Vilniuje nebūna nuolat tikrai geriau naudosis privačiais vežėjais ir jeigu vairuotojų parduodami vienkartiniai bilietai išaugs iki 4 Lt, tai nenustebsi ujeigu atsiras nelegalių vežėjų mieste, nes 3 žmonėms apsimokės geriau važiuoti TAKSI nei autobusu, kaina ta pati ir nuveža nuo durų iki durų.
O dėl laikinio bilieto, tai jaučiasi, kad kuruoja nieko neišmanantys, tiesiog išgirdo, kad užsienyje yra toks elektroninis bilietas ir tam, kad ataskaitoje pasidėti pliusiuką Vilniuje tokį padarė iš antro galo. Visų pirmą 30 min. bilietą aš suprantu , ne kaip kelionės trukmę 30 min. bet kaip galimybę persėsti į kitą transporto priemonę 30 min. bėgyje nuo bilieto pažymėjimo ir nesvarbu kiek tu laiko tame autobuse, bet jeigu įlipai dar su galiojančiu bilietu tai ir važiuoji su juo iki pabaigos.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąVisų pirmą 30 min. bilietą aš suprantu , ne kaip kelionės trukmę 30 min. bet kaip galimybę persėsti į kitą transporto priemonę 30 min. bėgyje nuo bilieto pažymėjimo ir nesvarbu kiek tu laiko tame autobuse, bet jeigu įlipai dar su galiojančiu bilietu tai ir važiuoji su juo iki pabaigos.
Comment
-
dziewe dziewe
ko čia visi tokie pikti... kažkur diskutavom, kad terminuoti bilietai leis pasiekti nors vieną tikslą: optimizuoti maršrutų tinklą, nes dubliavimas didelis, užpildymas netolygus.
Kodėl turi mokėti naujosios vilnios gyventojas daugiau nei koks kitas? Todėl, kad autobuso kuro sąnaudos per laiką bus nors kiek labiau susietos su atstumu. Beje, praha turi valandinius bilietus, ir žmonės nesiskundžia.
Tarp kitko ir pats iš pradžių pagalvojau, kad čia bus kažkas baisaus, na bet jei imasi kažkokios politikos ir apskritai kažką daryti, tai gal tada ir atsiskaitys už rezultatus. Turėjo pagalvoti valdininkai ką daro, ir tegul daro, nes stovėti ir trypčioti, tai bus tik blogiau
Comment
-
Parašė vap Rodyti pranešimąO kiek būtų brangęs vienkartinis? jei bent 1 Lt, tai nemažai žmonių išeitų pigiau keliauti 30 min. bilietu už 2.5, negu vienkartiniu už 3lt.
Kuo valandinis bilietas yra blogiau už vienkartinį?
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDar geriau - tai dar ir vairuotojų atlyginimai smarkiai sumažės, nes niekas iš jų nebepirks talonų už tokią kosminę kainą.
Tegyvuoja privatūs 05 ir 062 kartu su maršrutiniais taksi!
Parašė lietus Rodyti pranešimąKiek suprantu valandinis bilietas bus galimas tik nusipirkus plastikinę kkortelę, kuri kainuos dar n litų. Taigi tie kas Vilniuje nebūna nuolat tikrai geriau naudosis privačiais vežėjais ir jeigu vairuotojų parduodami vienkartiniai bilietai išaugs iki 4 Lt, tai nenustebsi ujeigu atsiras nelegalių vežėjų mieste, nes 3 žmonėms apsimokės geriau važiuoti TAKSI nei autobusu, kaina ta pati ir nuveža nuo durų iki durų.
O dėl laikinio bilieto, tai jaučiasi, kad kuruoja nieko neišmanantys, tiesiog išgirdo, kad užsienyje yra toks elektroninis bilietas ir tam, kad ataskaitoje pasidėti pliusiuką Vilniuje tokį padarė iš antro galo. Visų pirmą 30 min. bilietą aš suprantu , ne kaip kelionės trukmę 30 min. bet kaip galimybę persėsti į kitą transporto priemonę 30 min. bėgyje nuo bilieto pažymėjimo ir nesvarbu kiek tu laiko tame autobuse, bet jeigu įlipai dar su galiojančiu bilietu tai ir važiuoji su juo iki pabaigos.
Kas dėl kortelės, tai jau taip. Ji bus brangi. Kaune irgi brangi.
Nelegalių vežėjų gal ir neatsiras, bet taksistai tokias paslaugas ims siūlyti. Tokias paslaugas mažesniuose šalies miestuose jau seniai siūlo taksistai.
Parašė Rijikas Rodyti pranešimądziewe dziewe
ko čia visi tokie pikti... kažkur diskutavom, kad terminuoti bilietai leis pasiekti nors vieną tikslą: optimizuoti maršrutų tinklą, nes dubliavimas didelis, užpildymas netolygus.
Kodėl turi mokėti naujosios vilnios gyventojas daugiau nei koks kitas? Todėl, kad autobuso kuro sąnaudos per laiką bus nors kiek labiau susietos su atstumu. Beje, praha turi valandinius bilietus, ir žmonės nesiskundžia.
Tarp kitko ir pats iš pradžių pagalvojau, kad čia bus kažkas baisaus, na bet jei imasi kažkokios politikos ir apskritai kažką daryti, tai gal tada ir atsiskaitys už rezultatus. Turėjo pagalvoti valdininkai ką daro, ir tegul daro, nes stovėti ir trypčioti, tai bus tik blogiau
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimądziewe dziewe
ko čia visi tokie pikti... kažkur diskutavom, kad terminuoti bilietai leis pasiekti nors vieną tikslą: optimizuoti maršrutų tinklą, nes dubliavimas didelis, užpildymas netolygus.
Kodėl turi mokėti naujosios vilnios gyventojas daugiau nei koks kitas? Todėl, kad autobuso kuro sąnaudos per laiką bus nors kiek labiau susietos su atstumu. Beje, praha turi valandinius bilietus, ir žmonės nesiskundžia.
Tarp kitko ir pats iš pradžių pagalvojau, kad čia bus kažkas baisaus, na bet jei imasi kažkokios politikos ir apskritai kažką daryti, tai gal tada ir atsiskaitys už rezultatus. Turėjo pagalvoti valdininkai ką daro, ir tegul daro, nes stovėti ir trypčioti, tai bus tik blogiau
Daliai keleivių smarkiai išaugs kelionės kaštai, kai meluojama, kad jie vistiek iš to išloš. Ar tai gerai?
Jau geriau stovėti ir trypčioti vietoje, negu tokias nesąmones įgyvendinti.
Beje, priminsiu, kad pats Zuokas žadėjo, kad šiemet bilietai nebrangs... Tu dar pasitiki tokia valdžia?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNiekas ir neprieštarauja valandinių bilietų įvedimui. Prieštaraujama lygiagrečiam vienkartinio bilieto naikinimui. Ar tai gerai?
Daliai keleivių smarkiai išaugs kelionės kaštai, kai meluojama, kad jie vistiek iš to išloš. Ar tai gerai?
Jau geriau stovėti ir trypčioti vietoje, negu tokias nesąmones įgyvendinti.
Beje, priminsiu, kad pats Zuokas žadėjo, kad šiemet bilietai nebrangs... Tu dar pasitiki tokia valdžia?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa, Zuokas iki rinkimų savo pažadą gali ir tesėti. Tiesiog niekas iš karto vienkartinių bilietų nenaikins. Įves e-bilietą ir kurį laiką (būtent iki rinkimų) funkcionuos ir popieriniai bilietai, bent jau vienkartiniai, ir už dabartinę 2 Lt kainą.
Vilnietizz, maršrutai ir bus keičiami. Būtent tame bajeris ir yra, kad ne tik bilietų sistema keičiama, tačiau tuo pačiu bus reorganizuojama ir optimizuojama visa viešojo transporto sistema, kad būtų išvengta dubliavimusi. Tai leis padidinti ir transporto važiavimo dažnumą (nuimant nuo vienų vietų, kur dubliuojasi ir pridedant kitur, kur trūksta).
O automobiliu, galiu nuraminti, kažin ar bus vis tiek pigiau važinėti Nors degalai ir pinga, tačiau pati situacija su automobiliais nelabai gerėja (kamščiai, o dar žiūrėk ir auto mokestį įves nauja Vyriausybė).
Beje, grįžtant prie valandinių bilietų, tai.. Tarkim žmogui, kuris 3 kartus per savaitę važiuoja VT ir perka vienkartinius (nes mėnesinio neapsimoka), ir jo kelionė trunka iki valandos, tai jam per mėnesį pabrangs ~20 Lt kelionės. Neatrodo labai didelė suma, ką? O kiek tokių žmonių yra? Nežinau ar yra tokia statistika, tačiau manau, kad jeigu jau žmogus naudojasi nuolatinėms reikmėms (darbas, parduotuvė) VT, tai naudojasi nuolatos (kiekvieną dieną). O kas nesinaudoja, tai geriausiu atveju porą kartų per mėnesį pravažiuoja. Būtų įdomu pamatyti tokią statistiką. Gal kas norit apklausą surengti?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Beje, grįžtant prie valandinių bilietų, tai.. Tarkim žmogui, kuris 3 kartus per savaitę važiuoja VT ir perka vienkartinius (nes mėnesinio neapsimoka), ir jo kelionė trunka iki valandos, tai jam per mėnesį pabrangs ~20 Lt kelionės. Neatrodo labai didelė suma, ką? O kiek tokių žmonių yra? Nežinau ar yra tokia statistika, tačiau manau, kad jeigu jau žmogus naudojasi nuolatinėms reikmėms (darbas, parduotuvė) VT, tai naudojasi nuolatos (kiekvieną dieną). O kas nesinaudoja, tai geriausiu atveju porą kartų per mėnesį pravažiuoja. Būtų įdomu pamatyti tokią statistiką. Gal kas norit apklausą surengti?
Comment
-
Sako, kad dažnės transporto kursavimas. O kodėl nepagalvoja apie pagrindinę problemą - lėtą transporto važiavimą? Ir dar labai įdomu kodėl nėra jokių užuominų kaip pasikeis VT maršrutai. Iš prezentacijos galima suprasti, kad T11 gresia mirtis arba bent jau pasikeis trasa. Žinant, kad mūsų valdžia galvoja per ***, tai manyčiau, kad greit nebeliktų 55 (maksimum kursuotų iki Pašilaičių, nors jau yra 48), 55A, 54 (nes yra T16+A47), 30. Galbūt net grėsmė išliktų 26-am ir 53-am, nes pvz. nuo Žaliojo tilto yra troleibusai iki Stoties. Tik įdomu ar jie išdrįs panaikinti savo pamėgta 1A, nes jis labai dubliuoja 1-ą. Taip pat manau, kad nebeliktų ir 74, nes yra 31, o jam, galbūt, būtų atiduoti 74-o autobusai. Taip pat grėsmė ir 78, nes yra 42. Vienu žodžiu, kalba kalba, o miestiečiams viską pasakys kai jau sugalvos savo nesąmones. Na jo, ne jiems gi važinėt su VT, jie mašinas turi.
Kas dėl bilietų naikinimo - manau tai kvaila. O dar "labai patiko" 9 mėnesių mėnesinis bilietas - nemanau, kad studentai turi 1000 litų, kad iškart užmokėti už tai, plius kažkodėl niekas nepagalvojo, kad studentas gali iškristi iš mokymo įstaigos po pusmečio - 5 mėnesių. Tai kokio velnio jam tas 9 mėnesių bilietas?
Comment
Comment