Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Miesto savivaldybė visus pakeitimus aiškina gana gerai. Visų pirma kodėl buvo subendrinti bilietai? Todėl, kad ateityje planuojama įvesti papildomų viešojo transporto "sistemų", todėl šis bilietas kartu galiotų ir joms. Pavyzdžiui jeigu bus tramvajus, tai už tuos pačius 110 Lt galėsit dar ir tramvajumi važiuot.
    Kas dėl valandinių ar pusvalandžio bilietų, tai buvo atliktas visuomenės tyrimas, kad kiek daugiau negu 50% kelionių vyksta iki 30 min. laiko tarpe, dar 42% - iki 60 min. Tad šių bilietų tikrai bus pakankamai.
    Dėl visokių niuansų, kad kamštis ir pan., tai tie dalykai bus sprendžiami kontrolieriems patikrinant ar troleibusas vėluoja ar ne (pagal gps duomenis). Jeigu vėluoja - tuomet nebus baudžiami keleiviai dėl vėlavimo.
    O bilietas 30 min. galioja nuo jo pažymėjimo troleibuse momento.
    Ir dar apie kelionės trukmes, tai artimiausiu metu žadamos nemažos viešojo transporto pertvarkos, kurios turėtų dar labiau padidinti VT patrauklumą ir greitą susiekimą. Nepamirškime, kad turint bilietą ir troleibusui ir autobusui atsiranda daugiau galimybių iš taško A į tašką B patekti kitais maršrutais, galbūt su keliais persėdimais. Lygiai taip pat žadami ir maršrutų dažninimai, kas dar labiau turėtų sumažinti kelionės trukmę.

    Tad, kaip matot, visi pakeitimai tikrai į naudą. O dar pridėkime Smart Vilnius programėlę telefonams, kurios pagalba galima bus įsigyti e. bilietą telefonu, pažiūrėti jo galiojimo laiką ir t.t. Žodžiu, nėra viskas taip blogai, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio

    P.S. Prezentacija apie pakeitimus dėl bilietų: http://www.slideshare.net/VilniausSa...asi-biliet-rys

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Miesto savivaldybė visus pakeitimus aiškina gana gerai. Visų pirma kodėl buvo subendrinti bilietai? Todėl, kad ateityje planuojama įvesti papildomų viešojo transporto "sistemų", todėl šis bilietas kartu galiotų ir joms. Pavyzdžiui jeigu bus tramvajus, tai už tuos pačius 110 Lt galėsit dar ir tramvajumi važiuot.
      Kas dėl valandinių ar pusvalandžio bilietų, tai buvo atliktas visuomenės tyrimas, kad kiek daugiau negu 50% kelionių vyksta iki 30 min. laiko tarpe, dar 42% - iki 60 min. Tad šių bilietų tikrai bus pakankamai.
      Dėl visokių niuansų, kad kamštis ir pan., tai tie dalykai bus sprendžiami kontrolieriems patikrinant ar troleibusas vėluoja ar ne (pagal gps duomenis). Jeigu vėluoja - tuomet nebus baudžiami keleiviai dėl vėlavimo.
      O bilietas 30 min. galioja nuo jo pažymėjimo troleibuse momento.
      Ir dar apie kelionės trukmes, tai artimiausiu metu žadamos nemažos viešojo transporto pertvarkos, kurios turėtų dar labiau padidinti VT patrauklumą ir greitą susiekimą. Nepamirškime, kad turint bilietą ir troleibusui ir autobusui atsiranda daugiau galimybių iš taško A į tašką B patekti kitais maršrutais, galbūt su keliais persėdimais. Lygiai taip pat žadami ir maršrutų dažninimai, kas dar labiau turėtų sumažinti kelionės trukmę.

      Tad, kaip matot, visi pakeitimai tikrai į naudą. O dar pridėkime Smart Vilnius programėlę telefonams, kurios pagalba galima bus įsigyti e. bilietą telefonu, pažiūrėti jo galiojimo laiką ir t.t. Žodžiu, nėra viskas taip blogai, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio

      P.S. Prezentacija apie pakeitimus dėl bilietų: http://www.slideshare.net/VilniausSa...asi-biliet-rys
      Aš nesupratau, ar reikės ir terminuotus biletus žymėt komposteryje?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Miesto savivaldybė visus pakeitimus aiškina gana gerai. Visų pirma kodėl buvo subendrinti bilietai? Todėl, kad ateityje planuojama įvesti papildomų viešojo transporto "sistemų", todėl šis bilietas kartu galiotų ir joms. Pavyzdžiui jeigu bus tramvajus, tai už tuos pačius 110 Lt galėsit dar ir tramvajumi važiuot.
        Jeigu kada nors ir bus pastatytas tramvajus, tada gal ir galima bus kalbėti apie bilietų atskiroms transporto rūšims panaikinimą. Ir tai nebūtinai- juk gal vistiek liks keleivių, kuriems tas tramvajus niekaip nesumažins kelionės trukmės. (elementariausias pavyzdys- Šeškinės poliklinika- Aukštieji Paneriai ). Bet dabar, kol net dar nėra žinoma, kada išvis prasidės pirmosios tramvajaus linijos statybos darbai, tikrai kvaila yra naikinti kai kurias bilietų rūšis, motyvuojant tuo, kad "bus tramvajus".

        Nepamirškime, kad turint bilietą ir troleibusui ir autobusui atsiranda daugiau galimybių iš taško A į tašką B patekti kitais maršrutais, galbūt su keliais persėdimais. Lygiai taip pat žadami ir maršrutų dažninimai, kas dar labiau turėtų sumažinti kelionės trukmę.
        Ne visi norės daryti persėdimą, ne visiems keleiviams tas persėdimas padės greičiau pasiekti savo kelionės tikslą. Tai kam versti tokius keleivius mokėti už bilietą kas mėnesį 25 litais daugiau? Persėdimų skatinimui pilnai pakanka maršrutų tinklo pertvarkos ir valandinio bilieto.
        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.06.15, 00:13.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Visai neseniai buvau Londone.Teko naudotis viesoju transportu,kuris paliko tikrai gera ispudi.E-biletas(Oyster card) veikia panasiai kaip ir Kaune.T.y. vienkartiniai biletai parduodami tik pas vairuotoja.Tiesa,ilgose autobuse biletai neparduodami.Stotelese yra biletu automatai.Kaina vienk. visur-2,50 svaru-10 LT.Sakote,labai didele kaina?Taip,bet juos perka kokie 2 keleiviai is 10.Kodel?Beveik kiekvienas turi Oysteri.
          A,dar labai geras dalykas-STOP mygtukai kiekv. autobuse.Kam?Ju paskirtis tokia:pvz:jus norite islipti.Ten vairuotojas nesustoja kiekvienoje st. jeigu nera islip. arba ilip.Reikes paspausti Stop mygtuka.Arba atvaziuoja jusu autobusas-kad jis sustotu reikia pamojoti ranka.Stotelese tvarkarasciai ten nurodomi kas kelias(-liolika)min.Bent jau mano manymu labai gera sistema.Gaila tik kad nera troleibusu ir gan brangus metro.Bet gan gera sistema.Pabandykite ir jus.Galetu taip buti ir Vilniuje...
          Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.06.15, 01:19.

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Taigi bus vienkartiniai elektroniniai bilietai (kaip Kaune ir Klaipėdoje)- jie ir toliau kainuos 2 litus. Valandinis bilietas tikrai galėtų būti pigesnis.
            Ar tikrai ? Facebook'e Vilniaus Savivaldybė rašė jog vienkartiniai bilietai apskritai naikinami.

            Comment


              Jei vienkartinius žada iš viso naikinti, kas yra absurdas, nes visose normalių šalių miestuose tokie bilietai yra, o 60 min. bilietas kainuos 3,5 Lt, tai yra akivaizdus VT pabrangimas. Nes net jei ir remtis statistika, kad pusė kelionių trunka iki 30 min., tai likusi pusė trunka 30-60 min ir daugiau. Vadinasi, tiems, kam kelionė trunka virš 60 min, dabar, galėdami nuvažiuoti už 4 litus, tarkim, su 2 persėdimais, įsigaliojus e-bilietui mokės 3,5 Lt + 2,5 Lt lygu 6 Lt. Ir tai VT patrauklumo didinimas meluojant, kad VT nebrangs. Tai gal reikia iš karto sakyti, kad VT brangs ir nep*sti proto.

              Dar pavyzdys. Man į darbą į Saulėtekį reikia važiuoti su 1 persėdimu. Dabar, jei perku vienkartinius bilietus, reikia mokėti 4 Lt į vieną pusę. Kelionė trunka apie 40-50 min. Su valandiniu bilietu kaip ir geriau - 3,5 Lt.
              Tačiau, kartais tenka grįžti iš darbo po 21 val ir per valandą nuvažiuoti nepavyksta, nes persėdant kartais tenka laukti ir 15 min., o kartais ir 1-2 min. Ir nežinai iš anksto, kiek teks laukti persėdanti, nepaisant to, kad pasižiūri į tvarkaraštį internete - VT vėluoja. Taigi, dabar kelionė kainuoja vis tuos pačius 4 Lt, o su e-bilietu kainuos 6 Lt. Arba 5 Lt, jei mokėsiu kaskart už 30 min. bilietą.
              Paskutinis taisė Al1; 2012.06.15, 09:21.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Ar tikrai ? Facebook'e Vilniaus Savivaldybė rašė jog vienkartiniai bilietai apskritai naikinami.
                Įsiskaityk kas rašoma. Liks ELEKTRONINIAI vienkartiniai bilietai. Turima omeny, kad naikinami vienkartiniai popieriniai bilietai, kaip Kaune tai jau daroma.
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Parašė FRT Rodyti pranešimą
                  Aš nesupratau, ar reikės ir terminuotus biletus žymėt komposteryje?
                  30, 60 min reikės atsižymėti įlipus. Dieninius ir mėnesinius, kaip supratau, reikės atsižymėti tik vieną kartą (pirmą kartą po pildymo). Kitaip tariant, tai bus tarsi bilieto aktyvacija. Gali bilietą įsigyti šiandien, o pradėti naudoti po mėnesio ir tau nebus niekur dingęs tas laiko tarpas tarp pirkimo ir pirmo pasinaudojimo. Gan patogu.

                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Jei vienkartinius žada iš viso naikinti, kas yra absurdas, nes visose normalių šalių miestuose tokie bilietai yra, o 60 min. bilietas kainuos 3,5 Lt, tai yra akivaizdus VT pabrangimas. Nes net jei ir remtis statistika, kad pusė kelionių trunka iki 30 min., tai likusi pusė trunka 30-60 min ir daugiau. Vadinasi, tiems, kam kelionė trunka virš 60 min, dabar, galėdami nuvažiuoti už 4 litus, tarkim, su 2 persėdimais, įsigaliojus e-bilietui mokės 3,5 Lt + 2,5 Lt lygu 6 Lt. Ir tai VT patrauklumo didinimas meluojant, kad VT nebrangs. Tai gal reikia iš karto sakyti, kad VT brangs ir nep*sti proto.

                  Dar pavyzdys. Man į darbą į Saulėtekį reikia važiuoti su 1 persėdimu. Dabar, jei perku vienkartinius bilietus, reikia mokėti 4 Lt į vieną pusę. Kelionė trunka apie 40-50 min. Su valandiniu bilietu kaip ir geriau - 3,5 Lt.
                  Tačiau, kartais tenka grįžti iš darbo po 21 val ir per valandą nuvažiuoti nepavyksta, nes persėdant kartais tenka laukti ir 15 min., o kartais ir 1-2 min. Ir nežinai iš anksto, kiek teks laukti persėdanti, nepaisant to, kad pasižiūri į tvarkaraštį internete - VT vėluoja. Taigi, dabar kelionė kainuoja vis tuos pačius 4 Lt, o su e-bilietu kainuos 6 Lt. Arba 5 Lt, jei mokėsiu kaskart už 30 min. bilietą.
                  Tai gal tau būtų pigiau tuomet pirkti dieninius arba mėnesinius bilietus? Nes man tai realiai išvis atrodo nesąmonė kiekvieną dieną pirkt bilietėlius. Nusiperki mėnesinį ir naudojiesi be ribų


                  O dėl atskirtų troleibusų ir autobusų bilietų, tai realiai ir man atrodo gan keista toks sprendimas. Ypatingai atrodo keistai sprendimas palikti brangesnį bilietą. Tai tegul ir sujungia tuos bilietus, tačiau bent jau paliktų kainą kokią 90 Lt. Tiesa, 90 Lt dabar kainuos 30 dienų bilietas be savaitgalių (jeigu bus pvm nuolaida, be jos - 100 lt).

                  sleader, vienkartiniai bilietai ir yra naikinami. Naikinami apskritai visi kiekiniai bilietai. Tai yra bilietai bus skaičiuojami ne kiekiais (1 bilietas - 1 transporto priemonė), o laiku. Valandiniai, dieniniai ir t.t. Tad tas žodis vienkartinis kaip ir lieka, tačiau jo prasmė pasikeičia
                  Paskutinis taisė Creatium; 2012.06.15, 10:05.

                  Comment


                    Buvo tik vienkartiniai bilietai - blogai. Prakalbo apie valandinius vėl blogai.

                    p.s. juk apie bilietų brangimą jau buvo kalbėta, tad sakyti, kad va dabar kainuoja 2 Lt, o po to kainuos 3.5 Lt ne visai korektiška, nes turbūt buvo svarstyta galimybė ir palikti tuos pačius vienkartinius, bet pabrangint juos iki kokių 3 Lt.
                    P.

                    Comment


                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                      Įsiskaityk kas rašoma. Liks ELEKTRONINIAI vienkartiniai bilietai. Turima omeny, kad naikinami vienkartiniai popieriniai bilietai, kaip Kaune tai jau daroma.
                      Ne apie jų elektroniškumą šnekamą. Vilnietizz teigia, kad liks 2lt kainuojantis bilietai, nors savivaldybės atstovas aiškiai pasakė jog vienkartinių bilietų nebeliks. Ne popierinių, o apskritai vienkartinių. Bus tik 30min ir 60min bilietai už atitinkamai 2,5 ir 3,5 lt.

                      Dar ir mero citata:
                      „Vienkartinius bilietus pakeis 30 ir 60 minučių trukmės bilietai, tai leis keleiviams per nustatyta laiką persėsti ne kartą iš vienos transporto priemonės į kitą ir už tai papildomai nemokėti. Taip pat įvesime ir papildomus ilgalaikio galiojimo bilietus – 3,6,9 mėnesių, kuriais galės patogiai naudotis ne tik moksleiviai ir studentai, bet ir darbdaviai,“ – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.
                      Tai kuriuo čia dabar tikėti ?

                      ***
                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      sleader, vienkartiniai bilietai ir yra naikinami. Naikinami apskritai visi kiekiniai bilietai. Tai yra bilietai bus skaičiuojami ne kiekiais (1 bilietas - 1 transporto priemonė), o laiku. Valandiniai, dieniniai ir t.t. Tad tas žodis vienkartinis kaip ir lieka, tačiau jo prasmė pasikeičia
                      Vienkartinis bilietas taip vadinamas, nes tik vieną kartą su juo gali važiuoti (1 transporto priemone). Valandos trukmės bilietas nelabai vienkartinis, nes jis ne vienam kartui, o vienai valandai. T.y riboja ne kartus, o laiko tarpą. Per tą valandą gali ir keturis kartus važiuot
                      Paskutinis taisė sleader; 2012.06.15, 10:57.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Vienkartinis bilietas taip vadinamas, nes tik vieną kartą su juo gali važiuoti (1 transporto priemone). Valandos trukmės bilietas nelabai vienkartinis, nes jis ne vienam kartui, o vienai valandai. T.y riboja ne kartus, o laiko tarpą. Per tą valandą gali ir keturis kartus važiuot
                        Na tai taip. Bet kitą vertus, tai jis vistiek lieka vienkartiniu: vieną kartą panaudoji ir viskas Kitaip tariant, tai ne dieninis, kad gali naudoti tą patį bilietą keletą kartų (dienų, mėnesių)

                        Bet taip, vienkartinių bilietų nebelieka. Vietoj jų - valandiniai.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Miesto savivaldybė visus pakeitimus aiškina gana gerai. Visų pirma kodėl buvo subendrinti bilietai? Todėl, kad ateityje planuojama įvesti papildomų viešojo transporto "sistemų", todėl šis bilietas kartu galiotų ir joms. Pavyzdžiui jeigu bus tramvajus, tai už tuos pačius 110 Lt galėsit dar ir tramvajumi važiuot.
                          Koks man skirtumas kuo aš galėsiu pavažiuot kažkokioje utopinėje ateityje, kai man reikia tik autobuso arba tik troleibuso? Kuriems galams man tas bendras bilietas tramvajui ir troleibusui, jeigu aš gyvenu kokioje N. Vilnioje ar Salininkuose?

                          Kas dėl valandinių ar pusvalandžio bilietų, tai buvo atliktas visuomenės tyrimas, kad kiek daugiau negu 50% kelionių vyksta iki 30 min. laiko tarpe, dar 42% - iki 60 min. Tad šių bilietų tikrai bus pakankamai.
                          Taigi, visi važiuojantys į darbus iš Pagirių, Žaliųjų ežerų, N. Vilnios bus priversti mokėti virš 3Lt vien dėl to, kad transportas nuo jų namų iki centro važiuoja ilgiau nei 30 min. Didžiosios dalies maršrutų važiavimo laikas gerokai viršija tas 30 min.

                          Lygiai taip pat žadami ir maršrutų dažninimai, kas dar labiau turėtų sumažinti kelionės trukmę.
                          Jeigu maršrutas įveikiamas per 40 min., tai koks man skirtumas, ar aš įsėsiu į autobusą už 5 min. ar už 10 min.? Vis tiek važiuoti teks tas pačias 40 min.
                          Labai gražiai atrodo tas maršrutų dažninimas teorijoje, o praktikoje padažninti galima tik privatininkus ir maršrutinius taksi, mat VVT parkai praktiškai nebeturi jokių dažninimo rezervų ir verkiant reikia naujų transporto priemonių.

                          Tad, kaip matot, visi pakeitimai tikrai į naudą. O dar pridėkime Smart Vilnius programėlę telefonams, kurios pagalba galima bus įsigyti e. bilietą telefonu, pažiūrėti jo galiojimo laiką ir t.t. Žodžiu, nėra viskas taip blogai, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio
                          Man visi šie pakeitimai kvepia elementariausiu kainų pakėlimu, kuris yra maskuojamas kaip kažkokios super naujovės.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Na tai taip. Bet kitą vertus, tai jis vistiek lieka vienkartiniu: vieną kartą panaudoji ir viskas Kitaip tariant, tai ne dieninis, kad gali naudoti tą patį bilietą keletą kartų (dienų, mėnesių)

                            Bet taip, vienkartinių bilietų nebelieka. Vietoj jų - valandiniai.
                            Na, jeigu vienkartiniai bilietai iš tiesų yra naikinami- tai tikrai yra nesąmonė. O jeigu žmogui reikia kur nors pavažiuoti be persėdimo? Tokiu atveju kelionė jam pabrangsta 50 ct ar net 1,5 Lt, priklausomai nuo atstumo, kurį tenka važiuoti. Kainodara turi būtų pritaikyta daugelio, o ne tik dalies keleivių poreikiams. Planai naikinti vienkartinį bilietą yra kaip apiplėšimas vidury dienos. Kaip ir tik vienos transporto rūšies bilietų naikinimas. Dar viename tinklalapyje skaičiau, kad esą "atskirų transporto rūšių bilietai sujungiami į vieną". Na, tai gryna propaganda ir rinkėjų mulkinimas, ne ką daugiau.

                            Sakote, taip skatinama važiuoti su persėdimu?? Skatinimui pakanka ir naujų bilietų rūšių bei maršrutų tinklo pertvarkos. Kam dar naikinti esamas bilietų rūšis? Keleivio asmeninis reikalas, kaip jam važiuoti- su persėdimu ar be jo. Nereikia jo bausti litu už kitokius keliavimo įpročius. Populiarumo viešajam transportui tai tikrai nepridės, sakyčiau, net atvirkščiai, dar daugiau vilniečių persės į automobilius.

                            Žodžių, kol kas nėra kuo džiaugtis, išskyrus gal tik tai, kad pagaliau e. bilieto projektas pradeda kažkaip judėti. Nors, turint omeny, kad jau n kartų projekto pabaigimas buvo atidedamas, kažkaip abejoju, ar ir šįkart viskas bus pabaigta laiku.
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.06.15, 12:50.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Logiškiausia jei tas 30min bilietas būtų arba 30min persėdant, arba neribotą laiką jei važiuojama viena transporto priemone.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Logiškiausia jei tas 30min bilietas būtų arba 30min persėdant, arba neribotą laiką jei važiuojama viena transporto priemone.
                                Bet ir kainuoti jis tada turėtų tik 2 Lt (o 1 valandos- 3Lt). Tada keleiviams tikrai bus naudinga.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Bet ir kainuoti jis tada turėtų tik 2 Lt (o 1 valandos- 3Lt). Tada keleiviams tikrai bus naudinga.
                                  Pritariu.
                                  Šiaip manau vertėtu savivaldybei pagalvoti ir apie padalijimą zonomis. Nes šiuo atveju gaunasi jog apmokestinamas ne kelionės atstumas (kas turėtu būti logiškai apmokestinama), o netinkamai išvystyta infrastruktūra ir dėl to sugaištas laikas. Dabar tarkim iš Grigiškių atvažiuoti iki Centro (Basanavičiaus g.) ir iš Pašilaičių užtrunka panašiai laiko, tai gaunasi jog kelionė kainuoja vienodai. Tačiau kadangi Grigiškės yra gerokai toliau (beveik dvigubai), tai ir kaina neturėtų būti vienoda.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Tai gal tau būtų pigiau tuomet pirkti dieninius arba mėnesinius bilietus? Nes man tai realiai išvis atrodo nesąmonė kiekvieną dieną pirkt bilietėlius. Nusiperki mėnesinį ir naudojiesi be ribų
                                    Aš pateikiau kaip pavyzdį. O mėnesinis ne visiems tinka. Pavyzdžiui, jei pagal mano pateiktą pavyzdį žmogus važiuoja tik porą kartų per savaitę. Mėnesinį jam pirkti neapsimoka. O dieninio taip pat, nes gaunasi brangiau lyginant su dabartine tvarka net 5 Lt. Vienu žodžiu, tos naujovės iš esmės yra užmaskuotas bilietų kainų didinimas. Bet kodėl valdžia meluoja?


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    sleader, vienkartiniai bilietai ir yra naikinami. Naikinami apskritai visi kiekiniai bilietai. Tai yra bilietai bus skaičiuojami ne kiekiais (1 bilietas - 1 transporto priemonė), o laiku. Valandiniai, dieniniai ir t.t. Tad tas žodis vienkartinis kaip ir lieka, tačiau jo prasmė pasikeičia
                                    Ir tai yra labai blogai. Vienkartiniai bilietai turi išlikti, o nauji valandiniai ir pusvalandiniai turi būti įvesti, bet jų kaina turi būti mažesnė. Tik tik taip būtų galima skatinti labiau naudotis VT, nes tai kas siūloma - tik VT kainų užmaskuotas didinimas.

                                    Parašė vap Rodyti pranešimą
                                    Buvo tik vienkartiniai bilietai - blogai. Prakalbo apie valandinius vėl blogai.

                                    p.s. juk apie bilietų brangimą jau buvo kalbėta, tad sakyti, kad va dabar kainuoja 2 Lt, o po to kainuos 3.5 Lt ne visai korektiška, nes turbūt buvo svarstyta galimybė ir palikti tuos pačius vienkartinius, bet pabrangint juos iki kokių 3 Lt.
                                    Taip, blogai, nes realiai VT brangsta, tačiau meluojama, kad ne ir bus geriau.

                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Logiškiausia jei tas 30min bilietas būtų arba 30min persėdant, arba neribotą laiką jei važiuojama viena transporto priemone.
                                    Būtent. Ir kainuoti tiek, kiek nurodė Vilnietizz.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Pritariu.
                                      Šiaip manau vertėtu savivaldybei pagalvoti ir apie padalijimą zonomis. Nes šiuo atveju gaunasi jog apmokestinamas ne kelionės atstumas (kas turėtu būti logiškai apmokestinama), o netinkamai išvystyta infrastruktūra ir dėl to sugaištas laikas. Dabar tarkim iš Grigiškių atvažiuoti iki Centro (Basanavičiaus g.) ir iš Pašilaičių užtrunka panašiai laiko, tai gaunasi jog kelionė kainuoja vienodai. Tačiau kadangi Grigiškės yra gerokai toliau (beveik dvigubai), tai ir kaina neturėtų būti vienoda.
                                      Zonų nereikia, nes tai paskatins dar daugiau naudotis automobiliais.

                                      Comment


                                        G.Bliuvas: pabrangus Vilniaus viešojo transporto bilietams, papildomų pajamų nesitikima

                                        Taigi tie, kurie už keliones vien autobusais ar troleibusais dabar moka po 85 Lt per mėnesį, jau netrukus bus priversti mokėti 110 Lt.
                                        Nors dalis vilniečių už galimybę naudotis viešuoju transportu neabejotinai mokės brangiau
                                        „Miesto svečiai gali įsigyti bilietą iš vairuotojo, kuris galioja iki maršruto pabaigos. Šiuo metu tokio bilieto kaina siūloma 4 Lt“

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Zonų nereikia, nes tai paskatins dar daugiau naudotis automobiliais.
                                          Zonų reikia, nes netolygiai apmokestinami keleiviai. Kaip jau minėjau, susisiekime turėtu būti mokama atsižvelgiant į atstumą, o ne sugaištą laiką dėl netinkamos infrastruktūros. Kodėl aš nusipirkęs brangesnį būstą 6 km nuo centro, už transporto paslaugas turiu mokėti tiek pat, kiek ir žmogus nusipirkęs pigesnį būstą 15 km nuo centro ? Juk ir VVT išlaidos skiriasi, kur vežti žmones 6 kilometrus, o kur važiuoti 15 km.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X