Parašė Blaze
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąBeje, kur dingsta piko metu trumpi 54-ti, kai 54-tu važiuoja ilgi? Ar tiesiog turi atstovą?
Comment
-
Vilniuje keičiasi viešojo transporto bilietų kainos
Vilniuje baigiamas keletą metų buksavęs elektroninio bilieto projektas. Sykiu su pabaigtuvėmis, vilniečiams keičiasi ir važiavimo autobusais bei troleibusais kainos.
Vilniaus meras Artūras Zuokas teigė, jog kainodara keičiasi dėl to, jog keičiasi ir patys bilietai. Anot jo, e. bilietas nuo rugpjūčio 15 d. pradės pilnai veikti Vilniaus mieste. Prieš tai, nuo liepos 15 d., bus vykdomas perėjimas prie naujos sistemos.
Anot mero, e. bilietas pagaliau leis su vienu bilietu persėsti į dvi ar daugiau viešojo transporto priemonių – tai leis laikiniai (30 ir 60 minučių) bilietai. Tai, A. Zuoko teigimu, leis vilniečiams sutaupyti ir laiko, ir pinigų.
Taip pat įvedami 3, 6 ir 9 mėnesių bilietai.
Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/vil...#ixzz1xl3XdL8O
Susisiekimo paslaugos“ Vilniaus tarybai tvirtinti teikia naujas bilietų rūšis su tokiomis kainomis:
3 mėnesių (90 dienų) – 330 Lt
3 mėnesių (90 dienų) tik darbo dienomis – 300 Lt
6 mėnesių (180 dienų) – 660 Lt
6 mėnesių (180 dienų) tik darbo dienomis – 600 Lt
9 mėnesių (270 dienų) – 990 Lt
9 mėnesių (270 dienų) tik darbo dienomis – 900 Lt
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu Trakų rajono savivaldybė sutiktų mokėti kompensacijas už lengvatininkus, tai galbūt ir galima būtų tikėtis bent vieno Vilniaus miesto maršruto pratęsimo iki Lentvario. Bet vargu ar sutiks..
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąO štai ir tų bilietų kainos:
Nulis logikos.
Comment
-
Bilietų kainodara tai daugiau nei nesąmoninga. Man įdomu ar jie kažkokį mąstymo būda naudojo prieš pateikdami tokius pasiūlymus.
30 min. bilietas be lengvatos kainuotų tiek, kiek dabar kainuoja bilietas transporto priemonėje – 2,5 Lt. Arba 50 ct brangiau nei vienkartinis bilietas spaudos kioske.
Valandinis bilietas su lengvata kainuotų 3,2 Lt, be jos – 3,5 Lt.
„Susisiekimo paslaugos“ Vilniaus tarybai tvirtinti teikia naujas bilietų rūšis su tokiomis kainomis:
3 mėnesių (90 dienų) – 330 Lt
3 mėnesių (90 dienų) tik darbo dienomis – 300 Lt
6 mėnesių (180 dienų) – 660 Lt
6 mėnesių (180 dienų) tik darbo dienomis – 600 Lt
9 mėnesių (270 dienų) – 990 Lt
9 mėnesių (270 dienų) tik darbo dienomis – 900 Lt
Apskritai, matosi jog nėra jokios aiškios vizijos, strategijos ar plano kaip tobulinti viešojo transporto sistemą mieste. Vertėtu tą valandinį ar netgi geriau 1,5 val. padaryti už tą pačią kainą kiek dabar kainuoja vienkartinis. Tuo pačiu reorganizuoti miesto maršrutų tinklą, kad panaikinti dubliuojančius ir retai kursuojančius ilgus maršrutus. T.y. skatinti persėdimą ir padaryti susisiekimą prieinamesniu organizuojant dažnai važinėjančius "stuburinius", pagrindinius maršrutus.Paskutinis taisė sleader; 2012.06.14, 12:57.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPetraukiamų galima kad ir 10 pridėti, jiems vietos tarppikinei atstovai bus, tačiau bus sudėtinga surasti vietos atstovoms tarp reisų. Žiediniai maršrutai, kaip kad 3 ar 23 stotyje kartais stovi 15 ir daugiau min., o tai jau yra nemažai, nes už jų telpa dar daugiausiai 2 autobusai iš visų kitų maršrutų. Dėl šios priežasties reguliariai užstatomos 1, 1A ir 3 įlaipinimo stotelės, todėl neretai pats paskutinis atvažiavęs 1 negali stovėti net savo įlaipinimo stotelėje...
31, 54 ir 74 pertraukiamų statymas ne stotyje yra labai neefektyvus. Ryte visi važiuoja link stoties, o popiet - nuo jos. Anksčiau 54 stovėjo Pilaitėje, tačiau įvedus sujungtinius grafikus, visi persikėlė į stotį. 31 visada kiek pamenu, stovi N. Vilnios žiede arba kokioje Rytų st. 74 seniau visi stovėdavo stotyje, tačiau paskutiniu metu buvo eksperimentų, kai jie stovėdavo N. Vilnios žiede (pernai vasarą ir 26-i ilgi stovėjo stotyje).
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąManiau, kad kitur problema. Tuo atveju 6,24 pertraukiamus parkuojant ne Fabijoniškėse nebūtų galima pataupyti? Bent jau Ž. Paneriuose 24 galima būtų statyti ten kur 8,51. Su 6 gal kiek sudėtingiau, nebent 13 žiede, Naugarduko st.?
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąManiau, kad kitur problema. Tuo atveju 6,24 pertraukiamus parkuojant ne Fabijoniškėse nebūtų galima pataupyti? Bent jau Ž. Paneriuose 24 galima būtų statyti ten kur 8,51. Su 6 gal kiek sudėtingiau, nebent 13 žiede, Naugarduko st.?
O Fabijoniškių žiede, kur 10-tas apsisuka? Ten juk daug vietos.
Edited: Jei tikėti žemėlapiu ir navigacija, ten šiuo metu 4 6-ti autobusai stovi.
O 6-to palikti Vikpedėje nebūtų įmanoma?Paskutinis taisė FRT; 2012.06.14, 14:40.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąBent jau Ž. Paneriuose 24 galima būtų statyti ten kur 8,51.
--
Dėl 6: Vilkpėdės žiede yra vietos kokiems 2 autobusams. O 6 maršrutu jų dirba tikrai ne 2. Kaimelio žiede stovi visi 6 ir visi 24 maršrutų ilgi autobusai. Viso ten turėtų būti 17 autobusų (įskaitant kitų maršrutų pertraukiamus), nebent kurie nors turi nurodymą važiuoti į parką remontui.Paskutinis taisė Mettal; 2012.06.14, 14:51.
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąLogiškiausia tada būtų iš Fabijoniškių varyt į parką, ten ne taip jau ir toli.
Comment
-
Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
Comment
-
/\ Bandymas uždirbti? Iš dalies gerai, kad nebebus tokių kelevių, kurie turėdami bilietą tik vienos rūšies transportui nelipa į atvažiavusį kitos, kuris juos nuvežtų į reikiamą vietą. (pvz kur nors prie Panoramos laukiama T9, nors pirmiau atvažiavo 49). Dar blogiau, kai prisireikia važiuoti kokiu Laisvės pr., o turimas tik autobusų bilietas.
Comment
-
Jooo, naujienos visai nelinksmos... akivaizdu, kad kelionės pabrangs - net jei ir bus patvirtintas 9 procentų lengvatinis PVM, kuo labai abejoju žinant mūsų valdžią.
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl delfis pirmesnis praneša apie naujas kainas negu savivaldybės įmonės.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAčiū Dievui, nors bilietų kainų didinti kol kas nežadama. Bet... Nesuprantu, kam reikia naikinti tik autobusuose arba tik troleibusuose galiojančius terminuotus bilietus?
Popierinių bilietų po 2 Lt. nebebus.
Vienkartinis talonas pas vairuotoją - 2,5 Lt.
Su 30 min. elektroniniu nuvažiuot kažkur - mažai šansų, todėl žmonės bus priversti pirkti valandinį - taigi kaina 3,5 Lt.
Mūsų šeimoje tereikalingi ir naudojami tik troleibusų nuolatiniai bilietai, nes keliauti autobusais prireikia gal 2 kartus per metus, o kartais nereikia ir to. Dabar teks pirkti brangesnį bendrą nuolatinį bilietą.
Žodžiu, ačiū už rūpestį klientais!
(tpfu, kliento piniginių ištuštinimu)Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Na žmonės, aš supratau šį žingsnį taip: „Nusiperki 30 minučių biletą, ir važiuoji su viena mašina kur tau reikia, viskas kaip buvo. BET: Per 30minučių nuo įlipimo į autobusą galima nemokamai persėsti į kitą autobusą ar troleibusą“.
Reikia tiesiog įsiskaityti į pakeitimo esmę. 30 minučių ar valanda duodama nemokamam persėdimui į kitą TP, jei to reikia.Paskutinis taisė FRT; 2012.06.14, 23:19.
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąKaip nežadama?
Popierinių bilietų po 2 Lt. nebebus.
Vienkartinis talonas pas vairuotoją - 2,5 Lt.
Su 30 min. elektroniniu nuvažiuot kažkur - mažai šansų, todėl žmonės bus priversti pirkti valandinį - taigi kaina 3,5 Lt.
Mūsų šeimoje tereikalingi ir naudojami tik troleibusų nuolatiniai bilietai, nes keliauti autobusais prireikia gal 2 kartus per metus, o kartais nereikia ir to. Dabar teks pirkti brangesnį bendrą nuolatinį bilietą.
Žodžiu, ačiū už rūpestį klientais!
(tpfu, kliento piniginių ištuštinimu)
Comment
Comment