Niekaip negaliu atsidžiaugti, kokia gi gera ta mūsų savivaldybė - pagaliau suprato, kad oras yra atšilęs ir reikia kažkaip Žaliųjų ežerų stotelę įrengti. Bet kam čia tuos pažadus apie normalią įvažą vykdyti, kai galima pastatyti stotelės stulpą ir pakabinti kelio ženklą, draudžiantį statyti mašinas. Privatūs autobusai ten visada stodavo, o va kada miesto autobusų vairuotojų grafikuose vietoje "Žaliųjų ežerų st. link Santariškių panaikinta" atsiras įrašas "sustoti Žaliųjų ežerų st." - neaišku.
Absurdas.
Niekaip negaliu atsidžiaugti, kokia gi gera ta mūsų savivaldybė - pagaliau suprato, kad oras yra atšilęs ir reikia kažkaip Žaliųjų ežerų stotelę įrengti. Bet kam čia tuos pažadus apie normalią įvažą vykdyti, kai galima pastatyti stotelės stulpą ir pakabinti kelio ženklą, draudžiantį statyti mašinas.
O ten toliau už stotelės leidžiama statyti automobilius pirmoje eismo juostoje ? Jeigu taip, tai nėra prasmės leisti pinigų įvažos įrengimui, nes vis tiek normalus eismas pirmoje e.j. neįmanomas.
Už stotelės jokių ženklų nėra. Jeigu nedaro įvažos ar dar "kažkaip kitaip neįrenginėja" stotelės, tai kurių galų ji buvo panaikinta?
Net neįsivaizduoju kodėl ją galėjo panaikinti. Tačiau stotelės, kai naudojamasi važiuojamąja dalimi, nėra joks blogis, jeigu sustojusi t.p. nesudaro papildomų kliūčių eismui.
Panaikinimo motyvas buvo tas, kad vairuotojai skundėsi užstatytu mašinomis privažiavimu. Panaikinus stotelę, buvo pažadėta, kad atšilus orams ji bus atstatyta ir tinkamai įrengta. Kaip jau rašiau anksčiau, remiantis tokia logika, galima visas stoteles Taikos g. ir S. Nėries g. naikinti. Juk tai yra žymiai paprasčiau, nei kartą per dieną reguliariai blokuoti ratus pažeidėjams.
Panaikinimo motyvas buvo tas, kad vairuotojai skundėsi užstatytu mašinomis privažiavimu. Panaikinus stotelę, buvo pažadėta, kad atšilus orams ji bus atstatyta ir tinkamai įrengta. Kaip jau rašiau anksčiau, remiantis tokia logika, galima visas stoteles Taikos g. ir S. Nėries g. naikinti. Juk tai yra žymiai paprasčiau, nei kartą per dieną reguliariai blokuoti ratus pažeidėjams.
Būtent. Kadangi įvaža įrengta nebus, tai, visai įmanoma, kad netrukus vėl išryškės tos pačios problemos (t.y. užstatymas automobiliais) , dėl kurių stotelė ir buvo panaikinta gruodžio mėnesį. Ratas gali tiesiog apsisukti.
Įvaža nieko nepakeis. Kas dėjo ant taisyklių, tas ir dės toliau, palikdamas automobilį. Ženklas yra. Reikia geltonai nudažyti bortelį, kad matytųsi, kur konkrečiai prasideda ir baigiasi stotelė. Ir A raidę nupaišyti su atitinkama brūkšnine linija.
Ar nepastebėjote, kad jau anksčiau laiko yra pakeisti grafikai?
Vakar apie 19h, Spaudos rūmų stotelėje žiūrėdamas į grafikus, pastebėjau, kad jau visi jie galioja NUO 2012.06.01. Įdomu, kokiu tikslu grafikai iškabinami 2 dienomis anksčiau, ir tuo panaikinami senieji?
Ar nepastebėjote, kad jau anksčiau laiko yra pakeisti grafikai?
Vakar apie 19h, Spaudos rūmų stotelėje žiūrėdamas į grafikus, pastebėjau, kad jau visi jie galioja NUO 2012.06.01. Įdomu, kokiu tikslu grafikai iškabinami 2 dienomis anksčiau, ir tuo panaikinami senieji?
taip daroma kasmet, nes turbut tie zmones kurie keicia tiesiog nespetu per 1d pakeist.
Ar nepastebėjote, kad jau anksčiau laiko yra pakeisti grafikai?
Vakar apie 19h, Spaudos rūmų stotelėje žiūrėdamas į grafikus, pastebėjau, kad jau visi jie galioja NUO 2012.06.01. Įdomu, kokiu tikslu grafikai iškabinami 2 dienomis anksčiau, ir tuo panaikinami senieji?
2 dienom anksčiau - čia dar nieko tokio. Komedija būna, kai jie pakeičia juos 2 savaitėm anksčiau.
Comment