Parašė aRa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNegera naujiena. Žino gi, kad Zuokas pasiryžęs panaikinti mikriukus, bet patys gi sau duobę kasa... Bauda 700 000 litų... Galima sakyti įmonė viena koja bankrote, o tai labai negerai. Vis tik kokių 80 procentų vilniečių (nekalbu apie viešojo transporto entuziastus) yra už mikroautobusus, o jei jų nebeliks tai būtų įdomu pamatyti vilniečių reakciją."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąO kokia jiems yra išeitis kad išgyventi, todėl ir rizikuoja.
Comment
-
Vogti bent mokėtų, o dabar....
Čia šiaip reikėtų diskutuoti ne tiek iš transporto pusės, kiek iš mokesčių administravimo pusės: kiek gali tokie piliečiai kaip aš sąžiningai ir tvarkingai mokėti mokesčius, o kiti pasirodo gali ne tik kad nemokėti, bet dar ir vogti. Ir net nereikėtų tokių didelių mokesčių, jei visi sąžiningai mokėtų.
O "mikruškių" ateitį ir taip visi žinome - tai yra laikina...
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąO kokia jiems yra išeitis kad išgyventi, todėl ir rizikuoja.
Comment
-
Vilnius atsisako ketinimų pirkti naujus troleibusus
„Troleibusų pirkimo buvo atsisakyta, nes tiekėjas pasiūlė per didelę kainą. Pagal reikalavimus, įgyvendinant šią priemonę ES lėšomis, buvo nustatyta, kad vieno troleibuso kaina neturi būti didesnė negu 1,1 mln. Lt. Tiekėjo (savivaldybės neseniai nutrauktame konkurse buvo likusi tik čekų kompanija „Škoda“ – DELFI) pasiūlyta kaina buvo apie 25-30 proc. didesnė. Paskelbus naują troleibusų pirkimo konkursą, negalėtume būti tikri, kad tiekėjai pasiūlys mažesnę kainą, o ES lėšos turi būti panaudotos iki 2013 metų vidurio. Todėl Susisiekimo ministerijoje buvo priimtas sprendimas troleibusų pirkimui numatytas lėšas panaudoti ekologiškų autobusų pirkimui“, - aiškino G. Nakutis.Sykiu jis užsiminė, kad neketinama toliau tęsti praktiką, kuomet gamintojai naujas transporto priemones tebevykstant konkursui atveža į sostinę išbandymui. „Planuojame atsisakyti bandymų Vilniaus mieste“, - sakė „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąMiestas – margutis: pradžioje pirko Mercedesus, po to Volvo, dabar Man. Vaizdelis nekoks, o ir aptarnavimas brangsta - meistrams teks išmokt naują "lego" ardyt.
Didesnė blogybė yra tuomet, kai perkama vienetais, skirtingų dėvėtų transporto priemonių.
Comment
-
O ir naudojant to paties gamintojo/modelio autobusu (jei jie gauti ne vienu metu), tiketina, kad zenkli detaliu dalis gali skirtis. Dabar gi jau retais atvejais vienus autobusus paskiria donorais ir is ju viska isrinkineja (bent jau naujiems tikrai taip nedaro), tai vis tiek detales pirkti reikia, o vien del to, kad tai MAN ar Volvo - stabdziu kaladeles nedils 3-4 kartus leciau...
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu perkama didesniais kiekiais (skaičiuojant dešimtimis), tai nėra kažkokios blogybės. Ne dažnas didesnis autoparkas būna vienos markės ir rūšies automobilių. Juo labiau, kai bendras transporto priemonių skaičius siekia kelis šimtus. Juk pvz. pavarų dėžės gali būti naudojamos tos pačios ir skirtingų gamintojų, bei modelių autobusuose.
Didesnė blogybė yra tuomet, kai perkama vienetais, skirtingų dėvėtų transporto priemonių.
Kas dėl maršrutinių taksi - galiu tik numanyti, kad tai yra Centvalis - jų machinacijos su miesto maršrutais ir ypač jų tvarkaraščiais yra pačios didžiausios.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBet koks panašus "zoologijos sodo" veisimas nėra geras. MAN NG313 ir Neoplan N4407 remonto patirtis skaudi ir, reikia tikėtis, to nebus su su naujais Lion's City.
Čia tamstos ir norėčiau paklausti, ar yra kokių didesnių parkų (>200 aut.), kuriuose išimtinai būtu vieno gamintojo ir panašaus modelio autobusai ?
Comment
-
Lietuvoje - ne. Pats tiesmukiškiausias pavyzdys - Minsko autobusų parkai. Ten yra vien tik MAZai. Kiti pavyzdžiai - Maskva (yra parkų su >400 autobusų), Sankt-Peterburgas - mašinų įvairovė taip pat nedidelė.
Bet kuriuo atveju - MAN Lion's City techninė priežiūra bus žymiai lengvesnė, nei Solaris / Breda / Irisbus, jei jie būtų laimėję konkursą.Paskutinis taisė Mettal; 2012.04.26, 13:38.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBet kuriuo atveju - MAN Lion's City techninė priežiūra bus žymiai lengvesnė, nei Solaris / Breda / Irisbus, jei jie būtų laimėję konkursą.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąSolariu turi troleibusu parkasPaskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.27, 22:06.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Reikėjo pacituoti:
Pasak įmonės technikos direktoriaus, karštis turi įtakos visų autobusų varikliams, tačiau ypač jis nepalankus naudojantiems suspaustas gamtines dujas – degimo temperatūra šiuose varikliuose yra gerokai aukštesnė. „Nenaujuose dujiniuose autobusuose aušinimo sistema nebėra tokia efektyvi, todėl karštis patenka į transporto priemonių saloną ne tik iš lauko, bet ir nuo variklio. Kadangi senesniuose autobusuose nėra ir kondicionierių, miestiečiai per karščius pagrįstai skųsdavosi dėl pernelyg aukštos temperatūros salone“, - aiškina J. Grabys.
Suspaustas gamtines dujas naudojančių autobusų, kuriuose nėra nei kondicionierių, nei orlaidžių, vidurvasary įmonės vadovai į miesto gatves stengdavosi neišleisti. Šią vasarą autobusų konstrukciją nuspręsta šiek tiek patobulinti – transporto priemonėse sumontuotos orlaidės neleis salonui pernelyg įkaisti.
Mintis įrengti transporto priemonėse plačiau atsidarančius langus vilniečiams kilo dar prieš porą metų. Tačiau pasirodė, jog įgyvendinti idėją nėra taip paprasta. „Iš pradžių ieškojome gamintojų Lietuvoje. Atlikti, atrodo, ne tokį sudėtingą užsakymą pabandė vieni, po to – kiti gamintojai. Sugaišome nemažai laiko, kol jie įsitikino: darbas ne jų jėgoms. Tada ėmėme ieškoti potencialių gamintojų užsienyje. Pavyko sutarti su viena iš Čekijos gamyklų. Nors mūsų užsakymas jai pasirodė menkas ir mažai pelningas, jie ėmėsi pagaminti naujus langus mūsų autobusams“, - sako J. Grabys.
Šiuo metu naujos, plačiai atsidarančios orlaidės jau sumontuotos dvidešimtyje dujinių „Volvo“ autobusų. „Kiekvienoje transporto priemonėje atsirado po keturias orlaides – po dvi kiekvienoje pusėje. Jau po pirmųjų karštų dienų sulaukėme teigiamų vilniečių atsiliepimų bei padėkų, kad salonuose vėsiau“, - sako J. Grabys.
Comment
-
Pritarta dar devyniolikos autobusų įsigijimui sostinėje
Vilniaus savivaldybės taryba šiandien, gegužės 2-ąją vykusiame posėdyje pritarė devyniolikos naujų ekologiškų autobusų įsigijimui. Tai – antrasis konkurso ekologiškoms transporto priemonėms pirkti iš ES lėšų konkurso etapas.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Pamegau pasiknisti skelbiamuose viesuosiuose pirkimuose, ten daznai labai netiketos informacijos galima surasti.
Sios dienos radinys - draudimo paslaugu konkursas.
Draudzia viska - visu masinu civiline atsakomybe (is viso 796 transporto priemones - cia su jau numatytais 18 MAN autobusu), dalies masinu Kasko ir turto draudimas.
Idomiausia su Kasko:
draudziami visi Soliariai, abu Amberiai, MB Cito ir Citaro, nauji MAN, Volvo ir (kas labiausiai nustebino - visi Karosa. Draudziama pilnu Kasko - iskaitant Gaisra ir vagyste (su 10%/20000Lt fransize) (kitkam fransize 20000lt). Beje, iki 100000 lt draudejas turi ismoketi per 10 dienu nuo ivykio iforminimo ir zalos nustatymo.
Man idomiausias klausimas - kodel draudziami Karosa autobusai ir kodel nedraudziami visi tie seni MB/MAN/Neoplan, bei dujiniai Volvo. Beje, kiek pamenu, tie 88-89 marsrutu mikroautobusai, kurie yra nuomojami, yra apdrausti tiekejo.
Beje, draudiminiu ivykiu laikoma ir avarija tarp dvieju autobusu/troleibusuPaskutinis taisė mskapss; 2012.05.03, 14:43.
Comment
Comment