Nemanau, visgi tai būtų privataus verslo žlugdymas ir Vilniaus miesto savivaldybę galima paduoti į teismą ir laisvai laimėti
Bet juk taip entuziastingai buvo naikinama dauguma taksi imoniu,kurios nepanaikintos,tai intensyviai "kratomos". Apie mikrobus jau is vis nekalbu-naikinami!
Drausti savivaldybė ar trukdyti įkurti įmonę negali. Bet įmonės įkūrimas ir veikla yra skirtingi dalykai. Vat veikti gali ir neleisti, jei neišpildysi tam tikrų reikalavimų.
Drausti savivaldybė ar trukdyti įkurti įmonę negali. Bet įmonės įkūrimas ir veikla yra skirtingi dalykai. Vat veikti gali ir neleisti, jei neišpildysi tam tikrų reikalavimų.
Idomu siandienai ar lengva ikurti taksi imone Vilniaus mieste? Ko gali neleisti veikti?
Tikrai, be kreipimosi į Savivaldybę tikslaus atsakymo nesužinosi Mes juk ne Dievai, visų niuansų nežinom. Aš tik žinau, kad uždrausti įkurti negalima, nes tai privatus verslas.
Pirmiausia pasidomek ar tai toks jau pelningas verslas, jei dirbsi pagal visus istatymus ir mokesi visus mokescius. Tai veikla ir buvo pagrista kad gudri zmones dare vaizda kad dirba o is tikruju rinko stavkes is prie stulpu mieganciu balvonu ir rode kad jie idarbinti puse etato, padirba diena po to pasiima atostogu savo saskaita. Kas ten ziures, ko ten koks chmyrius prasmirdusia Audi 100, apklijuota kaip taksi, po miesta malasi?
O tai bus kaip Vokietijoj, nusipirk masina, gauk licencija, paruosk darbui, pripilk kura, pasodink zmogu uz vairo, ir pasakyk dirbsi uz 1500 litu i menesi neatskaicius mokesciu, pinigai menesio gale i kortele. Viska ka surenki, vedi per skaitliuka ir priduodi po pamainos i kasa. Ir kai atves 200 litu, kas siaip yra is fantastikos srities darbo diena per 12 valandu. o kuro sudegins uz 100. o dar reikia kad ir PVM is ju atimt. Tada suprasi kad kazkas ne to. Nes verslas labai lietuviskai paprastas ( vezu, perku, parduodu, kertu miska ), ir norinciju juo uzsiimt netruksta.
Kokia tada persasi mintis?
Dabar taxi įmonės Lietuvoje kuriamos šiek tiek kitaip. Taxi įmonė tik teikia operatoriaus ir siųstuvų nuomos paslaugos, o vairuotojai dirba savo automobiliais, juos apklijuoja taxi įmonės atributika ir iš jos nuomojasi siųstuvus (neteigiu, kad visos įmonės taip daro). Įmonė vairuotojui algos nemoka, jis uždarbį ir kitus mokesčius/kaštus susirenka pats iš klientų, tik sumoka įmonei už minėto siųstuvo nuomą. Viena ausimi esu nugirdęs, kad tas mokestis yra apytikriai 100Lt/mėn. Tokiu atveju įmonei sumažėja buhalterija, o prasižengus vairuotojui niekas negali nubausti įmonės.
Realijas žinau. Tiesiog jei jau prakalbom apie taksi firmos kūrimą, tai verta kalbėti apie įmonę su nuosavu autoparku. Tokia jau ir galėtu susidurti su kažkokiomis kliūtimis, o paprastiems "siųstuvų dalintojams", tai didžiausios kliūtys būtu iš konkurentų taksistų.
Tegul ką nors greičiau daro su tais taksi, nes naktį neįmanoma išsikviesti. Dar nė vienam pasaulio mieste kviečiant taksą nereikėjo laukti minimum valandą. Šiandien ryte apie 4.30h bandžiau išsikviesti, tai pranešė kad atvyks 5.45h. Ar tai normalu? Darosi nebejuokina
Į kur čia buvo kviestas tas taksi ir kokios įmonės ? Kiek pastaruoju metu tenka važiuoti taksi, tai ilgiausiai laukti 15-20 min teko.
Na ne 9 km iki Grigiškių, o tik 6 km pėsčiomis. Iki Maluvėnų tik 3 km. Maluvėnuose stoja Elektrėnų priemiestiniai. Ryte kiek per anksti - 7.08 į Vilnių. Bet iš Grigiškių išvažiuoja 13:41, 16:16, 18:41
Comment