Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LC. Rodyti pranešimą
    Nesąmonė. Nė vienam normaliam Europos mieste, ypač sostinėje, nevažinėja jokie „mikriukai“. Jeigu ponui patinka sėdėt plastmasinių gėlių apsuptyje ir svaigti nuo „Wunder - baum“ ir rūkalų kvapo bei Kirkorovo muzikos, tuomet čia net nebėra apie ką kalbėti. Maža to, jie dar ir vagys, kurie nemoka mokesčių. Argi tokius galima pakęsti?
    Jei ponui nepatinka rusiška muzika - tam yra mp3 grotuvai, kurie paplitę pasaulyje. Galbūt ponas neturi pinigų mp3 grotuvui, neturi pinigų mikroautobusui, todėl natūralu, kad esate prieš šį transportą. Baikite jus lygiuotis į Europą, mus niekas nesieja su ją, tik pinigai, kuriuos valdininkai pasiima sau. Net mentalitetas skiriasi. Palyginkite bent jau VT Europoje ir Lietuvoje, palyginkite jų greičius, jų kokybę ir t.t. Kas dėl vagių - Jus apvogė mikriukai? Nemoka mokesčių, ai ai ai. Kodėl Seimūnams tai nesakote? Kaip sakoma кишка тонка?

    Comment


      Į priemiesčius turi kursuoti normalūs priemiestiniai autobusai. Kažkodėl kitur Europoje jie kursuoja, o pas mus be mikrobų nieko daugiau nesugebama pasiūlyti...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nebus, bet mikrobai nereikalingi. Ypač tie, kurie važiuoja autobusų ir troleibusų maršrutais.
        Tai aš ir nesakau, kad reikalingi tokie mikriukai kaip 2, kuris dubliavo A53, 11 mikriukas, dubliuojantis T11 ir t.t. Pašalinam mikriukus visus ir žmonės taps laimingi? Pašalinsit Jus 115 mikriuką ir kas iš to? Žmonės jums padėkos? Tik kažkodėl tai jie praras apskritai visą susisiekimą, nes ten nei autobusų, nei troleibusų nėra ir nebus.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nebus, bet mikrobai nereikalingi. Ypač tie, kurie važiuoja autobusų ir troleibusų maršrutais.
          Mikrobai yra tas tikrasis Vilniaus metro. Patogesni, važiuoja dažniau ir greičiau už likusį VT. Kaina didesnė, bet daugelis sutinka mokėti.
          Nepykčiau dėl jų panaikinimo, jei būtų greitasis tramvajus ar metro pradėti statyti, tačiau dabar...
          Kaip po dykumą blaškiausi

          Comment


            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            Jei ponui nepatinka rusiška muzika - tam yra mp3 grotuvai, kurie paplitę pasaulyje. Galbūt ponas neturi pinigų mp3 grotuvui, neturi pinigų mikroautobusui, todėl natūralu, kad esate prieš šį transportą. Baikite jus lygiuotis į Europą, mus niekas nesieja su ją, tik pinigai, kuriuos valdininkai pasiima sau. Net mentalitetas skiriasi. Palyginkite bent jau VT Europoje ir Lietuvoje, palyginkite jų greičius, jų kokybę ir t.t. Kas dėl vagių - Jus apvogė mikriukai? Nemoka mokesčių, ai ai ai. Kodėl Seimūnams tai nesakote? Kaip sakoma кишка тонка?
            Tipiškas būro mąstymas. Jeigu aš nemokėčiau mokesčių, jau seniai gyvenčiau gatvėj. O čia metai iš metų tęsiasi ta pati situacija, kai keleiviui neduodamas kelionės bilietas, todėl valstybei nemokami mokesčiai. Valstybei nemokami mokesčiai - nesurenkamas biudžetas. Nesurenkamas biudžetas - reikia skolintis. O visose kitose temose, tokie kaip patsai, rauda graudžias daineles apie Kubiliaus genocidą ir Lietuvos praskolinimą. Jūs, mielasai, turbūt net nebuvote Europoje, tad skiedžiate apie kažkokius mentalitetus. Tai visiškai neturi įtakos. Visų pirma, turi būti suformuluotos ir nustatytos aiškios taisyklės, kurios privalo normalizuoti visą viešojo transporto sistemos organizavimą. Bilietai turi būti perkami, kontrolė turi tikrinti keleivius, mokesčių inspekcija privalo griežtai tikrinti privačius vežėjus (jeigu tokie tik išliks).

            Comment


              Taip pat mikriukai neturi pasiimti keleivius iš po nosies kitam VT, o turi važinėti tarp VT reisų. Tai būtų net naudingiau. Pvz., autobusai važiuoja tik 6:00 6:30 7:00. O įkiškit mikriuką tarp reisų, kuris važiuos 6:15 6:45? Ir susisiekimas pagerės, ir žmonės patenkinti bus.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Į priemiesčius turi kursuoti normalūs priemiestiniai autobusai. Kažkodėl kitur Europoje jie kursuoja, o pas mus be mikrobų nieko daugiau nesugebama pasiūlyti...
                Nors ir pustuščiai, bet autobusai?

                Comment


                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                  Nors ir pustuščiai, bet autobusai?
                  Jie gali būti ir vidutinio dydžio. Blogiausiu atveju, išvaikius mikroautobusus miesto teritorijoje, padidėtų lėšų surinkimas už parduotus troleibuso, autobuso bilietus, o tuomet įmonė įstengtų dotuoti tam tikrus savus periferinius maršrutus.

                  Comment


                    Niekas nepagerės. VT turi važiuoti kas 15 minyčių, o ne mikrobai penimi. Kiek gali tai tęstis? Net Latvijoje ir Estijoje, kurios iš tos pačios TSRS kaip ir Lietuva, nebuvo tokio mikrobų įisgalėjimo, kaip kad Lietuvoje. Žinoma, Rusijoje, Ukrainoje dar blogiau - ten išviso tragedija su valdišku VT. Bet ir ten jau pradedama suvokti, kad mikrobai ne išeitis ir jie neskatina naudotis žmones viešuoju transportu. Nevystant normalaus VT jokie mikrobai nepadės ir žmonės automobilizuosis. Lietuva ir taip jau yra pagal automobilizacijos lygį pralenkusi daugelį Vakarų Europos šalių.

                    Comment


                      Parašė LC. Rodyti pranešimą
                      Jeigu aš nemokėčiau mokesčių, jau seniai gyvenčiau gatvėj.
                      Neminėjau, kad Jus gyvenate gatvėje.

                      O visose kitose temose, tokie kaip patsai, rauda graudžias daineles apie Kubiliaus genocidą ir Lietuvos praskolinimą.
                      Jeigu Jums patinka Kubiliaus vadovaujama Lietuva - флаг Вам в руки, aš kitos nuomonės.

                      Jūs, mielasai, turbūt net nebuvote Europoje, tad skiedžiate apie kažkokius mentalitetus.
                      Europoje žudikus, plėšikus sodina, Lietuvoje - kas antrą. Europoje, jei žmogus užima aukštas pareigas, bet prisidirbo - jį sodina. Lietuvoje - ne. Net nebuvimas Europoje leidžia suprasti, kur yra tvarka, o kur ne. Ir tikrai ne mikriukai kalti dėl tokios situacijos Lietuvoje.

                      Bilietai turi būti perkami, kontrolė turi tikrinti keleivius, mokesčių inspekcija privalo griežtai tikrinti privačius vežėjus (jeigu tokie tik išliks).
                      O tai mikriukų įmonės uždraudė kontrolei lipti ir tikrinti keleivius? Pievas kalbate, tamsta. Kas dėl bilietų, ilgai miegate, tamsta, jau minimum pusę metų man mikriukose duoda čekį.

                      O apibendrinant Jūsų poziciją - Ai ai ai, visur blogis, visi kalti, tik Seimas yra gėrio etalonas.

                      Comment


                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                        Nors ir pustuščiai, bet autobusai?
                        Lietuvos problema - ekstensyvi urbanizacija. Dėl jos neįmanoma jokia efektyvi ir racionali infrastruktūros plėtra. Keleivių būtų, jei būtų įvestas automobilių mokestis, jei būtų mokamas parkavimas ne tik centre, bet ir beveik visur prie ofisų, įmonių, PC aikštelės būtų mažos, gatvėse statyti draudžiama, normalus priemiestinio VT kursavimas bent kas valandą nuo pat ryto iki vėlyvo vakaro, o ne 3 kartus per dieną.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Nevystant normalaus VT jokie mikrobai nepadės ir žmonės automobilizuosis. Lietuva ir taip jau yra pagal automobilizacijos lygį pralenkusi daugelį Vakarų Europos šalių.
                          Pats pripažįstate, kad nėra normalaus VT, automobilizacija, bet norite pašalinti viena iš pagrindinių Vilniaus kozirių, kurio dėka žmonės dar važinėja mikriukais, o ne mašinom.

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            O tai mikriukų įmonės uždraudė kontrolei lipti ir tikrinti keleivius? Pievas kalbate, tamsta. Kas dėl bilietų, ilgai miegate, tamsta, jau minimum pusę metų man mikriukose duoda čekį.
                            Ne, tiesiog nėra į "Susisiekimo paslaugų" funkcijas neįeina mikrobų kontrolė. Ir įdomu, kokiomis priemonėmis kažkada mikrobai sugebėjo įgyti imunitetą kontrolei? Dar ir visokie laisvos rinkos propaguotojai pasistengė su savo klyksmais - smulkų verslą žlugdote...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Ne, tiesiog nėra į "Susisiekimo paslaugų" funkcijas neįeina mikrobų kontrolė.
                              Tai vietoje to, kad pasirašyti įstatymą, kad "SP" tikrintų keleivius mikriukuose, reikia pašalinti mikriukus??? Banalu.

                              Comment


                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                Pats pripažįstate, kad nėra normalaus VT, automobilizacija, bet norite pašalinti viena iš pagrindinių Vilniaus kozirių, kurio dėka žmonės dar važinėja mikriukais, o ne mašinom.
                                Miktroautobusai ne koziris, o peilis VT. Taip, yra problema, kad VT nevystomas, bet mikrobų buvimas jo labai geresniu nepadaro. Taip, naikinant mikrobus bent jau kai kuriuos maršrutus reikia sustiprinti, kelis naujus paleisti su adekvačiu grafiku, o ne 1-2 kartus per valandą vietoj kas 10 min. kursavusių mikrobų...

                                Kiek procentų? Gal kokie 5 procentai.

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  Tai vietoje to, kad pasirašyti įstatymą, kad "SP" tikrintų keleivius mikriukuose, reikia pašalinti mikriukus??? Banalu.
                                  Matai, Savialdybės paslaugos ima procentą iš autobusų ir troleibusų parkų už "patarnavimą". Kas mokė už mikrobų tikrinimą? Savivaldybė iš biudžeto to daryti nesiteikia, mikrobų firmos irgi nemokės. Visos surinktos baudos eina į valstybės biudžetą.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Miktroautobusai ne koziris, o peilis VT. Taip, yra problema, kad VT nevystomas, bet mikrobų buvimas jo labai geresniu nepadaro. Taip, naikinant mikrobus bent jau kai kuriuos maršrutus reikia sustiprinti, kelis naujus paleisti su adekvačiu grafiku, o ne 1-2 kartus per valandą vietoj kas 10 min. kursavusių mikrobų...
                                    Peilis VT tik todėl, kad jie paima visą pelną sau, o ne atiduoda Savivaldybei. Va kame problema ir kodėl visi čia esantys nori panaikinti mikroautobusus. Jūsų, entuziastų, yra mažas procentas visų Lietuvos gyventojų. Tikrai mums padėkos Lietuva, dėl to, kad mes lendam ne į VT gerinimą, o padarom dar blogiau. Patikėkit, niekada autobusai nekursuos labai dažnai, visada taip ir liks tos laiko atkarpos tarp reisų. 21 amžius, reikia kuo greičiau iš taško A atsidurti taške B. Tam yra tramai, metro, lėktuvai. Lietuvoje tai mikriukai. Tai iš Jūsų didelės meilės autobusams ir troleibusams (taip, man irgi jie patinka) aš turiu tokiame mažame mieste kasdien kelyje pravesti iki 3.5 valandos? Jei Jums patinka, jei Jus neturite kitų užsiemimų - važinėkite patys. Deja, žmones turi ir kitų reikalų.

                                    Comment


                                      Autobusai, troleibusai gali kursuoti greitai, tik reikia sudaryti jiems sąlygas. Lygiai taip pat, kaip gatviniam tramvajui ar metro. Tik autobusams ir troleibusams greitam eismui sąlygas galima sudaryti daug pigiau nei įdiegti naują VT sistemą, kuri vis tiek apims tik 10 proc. miesto, sudarkys esamą tinklą. O juk kitur vis tiek teks vystyti tuos pačius autobusu ar troleibusus. Ir jei jie kursuos kas 20 min. tai joks tramvajus vienoje ar poroje gatvių nepadės, nors ir kas 2 minutes kursuos.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Autobusai, troleibusai gali kursuoti greitai, tik reikia sudaryti jiems sąlygas.
                                        Va kai sudarys sąlygas, tada ir naikinkite mikriukus.

                                        Comment


                                          Mikrobų naikinimas ir yra viena iš sąlygų sudarymo priemonių - mikrobai tiesiog trukdo autobusų ir troleibusų eismui, sustoja bet kur, sustoja netvarkingai stotelėse, kad autobusas ar troleibusas negali įvažiuoti, ir šiaip kelia daug problemų gatvėse, sudaro avarines situacijas...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X