Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl lipimų pro priekines duris... kai galima išlipti per likusias dvejas, nelabai suprantu, dėl ko čia tiek kelti triukšmo dėl išlipimo pro priekines? Juolab kad dažniausiai kiek teko matyt, lipa bobutės pro priekines ir eina atgal
    Juolab, aš tokiam dalykui matau šiokį tokį argumentą - kadangi vairuotojai parduoda talonus, masinis išlipimas pro priekines duris tikrai trukdytų perkančiajam.

    Problemėlė yra kai ne išlipt, bet įlipt neleidžia - štai net kokius lipdukus "prisabačino":




    Dėl visuomeninio transporto dažymo spalvų - keista idėja ta pilka spalva, nors gal pilkam miestui tik murzina pilka ir tetinka... seniau iš toli būdavo įmanoma matyt, ar atvažiuoja troleibusas, ar autobusas, bet jei visą VT padarys pilką... Na tarkim vakarais gerai, "amberio" ir kelių kitų vienetų švieslentės gan iš toli įžiūrimos, tačiau net ir daugelio Soliarių jos vos šviečia, o apie blankius Volvo sunku ką ir gero bepasakyt.
    Už Vilnių be tramvajų!

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Prie ko čia reorganizacija, kai rugsėjo mėnesį VAP ir VT buvo atskiros respublikos? Jeigu netiki, kad toks įsakymas egzistuoja, siūlau pasiskambinti į parką arba pačiam užeiti ir pasiskaityti skelbimų lentą. Aš šiaip sau tokiais teiginiais nesimėtau.

      Dauguma autobusų vairuotojų įlipantiems keleiviams atidarinėja priekines duris. Daugiau neatidarančių būna Karosose.
      Rugsėjį buvo atskiros, lapkritį nebe.

      Iš oficialių raštų:

      PRANEŠIMAS APIE ĮVYKUSĮ UŽDARŲJŲ AKCINIŲ BENDROVIŲ „VILNIAUS AUTOBUSAI“ IR „VILNIAUS TROLEIBUSAI“ REORGANIZAVIMĄ
      Vadovaujantis Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymo aštuntojo skirsnio nuostatomis, <..>

      Nuo 2011 m. lapkričio 4 d. juridinių asmenų registre buvo įregistruota UAB „Vilniaus viešasis transportas“. Ši bendrovė 2011 m. lapkričio 15 d. priėmimo-perdavimo aktais perėmė visą reorganizuojamų UAB „Vilniaus autobusai“ ir UAB „Vilniaus troleibusai“ turtą, teises ir pareigas pagal sandorius bei kitais pagrindais atsiradusius įsipareigojimus, kylančias iš kitų reorganizuojamų bendrovių sudarytų dokumentų.

      UAB „Vilniaus autobusai“ ir UAB „Vilniaus troleibusai“ išregistruotos iš juridinių asmenų registro, todėl bendrovių reorganizavimo procedūros laikomos baigtomis.

      <...>
      Vėliausiai 2011 m. lapkričio 16 d. turėjo (galėjo) ((privalėjo)) viskas būti suvienodinta. Kokio galo laukti 2012 m. kovo 01 d., jeigu reorganizacija jau baigta praėjusiais metais? Vedu prie to, kad bendrovės nors ir "susijungė", bet funkcionuoja pačios sau atskirai ir veiksmų bendrai nederina.

      O aukščiau publikuota Solario 1700 nuotrauka tik parodo kokį naglumo laipsnį yra pasiekęs ne kurių vairuotojų savivaliavimas. Juk ale pasirašytame įsakyme keleiviams bent jau įlipti pro priekines duris neva leidžiama!

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Atsiprašau, daug ką praleidau... 18 naujų MAN, o 22 iš kur dar? Bus naudoti ar nauji?
        Taip, dar bus 22 naujų autobusų, pinigai gauti už Ispanijai parduotus taršos leidimus. Skelbimo rezultatai tikriausiai jau bus paskelbti kovo 23 dieną (jau 4 karta atidėtas).Bus vienas hibridinis autobusas, ir kiti dujiniai.
        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Dėl įvykusių nuo kovo 1 d. mikroautobusų maršrutinio tinklo pasikeitimų, atsižvelgiant į Tarandės, Perkūnkiemio, Fabijoniškių mikrorajonų gyventojų prašymus, nuo 2012 m. kovo 17 d. keičiama 52A maršruto „Pašilaičiai–Tarandė“ autobusų trasa ir koreguojamas tvarkaraštis. Gyventojų patogumui šio maršruto trasa pratęsiama iki Lukiškių aikštės.

          Autobusai važiuos Putiniškių g., Tarandės g., Ukmergės g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Goštauto g. iki Lukiškių g. Analogiškai keičiasi 52A maršruto autobusų trasa važiuojant iš Lukiškių aikštės į Tarandę.



          Pakeisti tvarkaraščiai interneto tinklapyje bus skelbiami nuo kovo 15 d.
          Informacija viešojo transporto stotelėse bus keičiama nuo kovo 16 d.


          Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei teikiama telefonu (8-5) 261 5273.
          http://www.vilniustransport.lt/uploa..._spaudai_1.jpg
          www.vilniustransport.lt
          jjj
          Paskutinis taisė Naujaneriai; 2012.03.15, 10:14.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Na ir puiku, bet būtinai reikia stotelių prie BIG'o ir Gabijos g. įvažiavimo.

            Comment


              Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
              Taip, dar bus 22 naujų autobusų, pinigai gauti už Ispanijai parduotus taršos leidimus. Skelbimo rezultatai tikriausiai jau bus paskelbti kovo 23 dieną (jau 4 karta atidėtas).Bus vienas hibridinis autobusas, ir kiti dujiniai.
              Labai ačiū už informaciją.

              P.S. Visi trumpi autobusai?
              Paskutinis taisė grustnyj; 2012.03.15, 15:12.

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                Labai ačiū už informaciją.

                P.S. Visi trumpi autobusai?
                Taip, visi standartinio ilgio, tai yra 12 metrų.
                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                Comment


                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                  Taip, visi standartinio ilgio, tai yra 12 metrų.
                  Gal yra informacijos, ar mes pirksim ilgus naujus autobusus?

                  Comment


                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Gal yra informacijos, ar mes pirksim ilgus naujus autobusus?
                    Šiais metais nepirksim, nors ir prašė vadovybė pas "Solaris bus&coach", kad duotų išbandyti ilgą dujinį autobusą, bet tuo metų "Solaris" neturėjo tokių.
                    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.15, 15:54.
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                      Šiais metais nepirksim, nors ir prašė vadovybė pas "Solaris bus&coach", kad duotų išbandyti ilgą dujinį autobusą, bet tuo metų "Solaris" neturėjo tokių.
                      Gaila, būtų neblogai pamatyti naujus ilgus

                      Comment


                        Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                        Gal visgi nesutiksiu, nauji autobusai Vilniuj tikrai reikalingi, , šiais metais pirks 40 autobusų, bet tai nelabai ką pakeis, Karosos jau važinėja savo paskutinius metus, tai autobusų atnaujinimas labai reikalingas.
                        Nauji autobusai LABAI reikalingi, niekas nesiginčija. Bet dėl CityLAZ 12 abejoju ne tik dėl dizaino, bet pirmiausiai dėl kokybės. Geriau nupirkti šiek tiek mažiau, bet kokybiškus autobusus.

                        Comment


                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                          Nauji autobusai LABAI reikalingi, niekas nesiginčija. Bet dėl CityLAZ 12 abejoju ne tik dėl dizaino, bet pirmiausiai dėl kokybės. Geriau nupirkti šiek tiek mažiau, bet kokybiškus autobusus.
                          Nesiginčysiu, bet mes dar nežinom gi tiesa sakant koks tai autobusas,, ir apie kokybė spręsti vien dėl to kad jis pagamintas Ukrainoj yra neteisinga. Išbandysim, pažiūrėsim ir tada galima jau aplamai kalbėti apie LAZ'o kokybę. Bus bandymuose žurnalas, kuriame bus užfiksuoti autobuso trūkumai.
                          Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.18, 20:43.
                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                          Comment


                            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                            Nesiginčysiu, bet mes dar nežinom gi jo tiesa sakant koks tai autobusas,, ir apie kokybė spręsti vien dėl to kad jis pagamintas Ukrainoj yra neteisinga. Išbandysim, pažiūrėsim ir tada galima jau aplamai kalbėti apie LAZ'o kokybę. Bus bandymuose žurnalas, kuriame bus užfiksuoti autobuso trūkumai.
                            Nusidėvėjimas dėl mažiau kokybiškų medžiagų panaudojimo bus dvigubai greitesnis už kokį MAN'a, to bandymų žurnalas gali ir neparodyti.

                            Comment


                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Nusidėvėjimas dėl mažiau kokybiškų medžiagų panaudojimo bus dvigubai greitesnis už kokį MAN'a, to bandymų žurnalas gali ir neparodyti.
                              Pritariu bet iš dalies, nes pasakysiu tokį pavyzdį, Kijeve yra apie 200 tokių autobusų maždaug visi 2005 metų gamybos, eksploatavimas labai sunkiuose sąlygose dėl kelių priežasčių:
                              • Neprižiūri mašinos nei vairuotojai nei parkas
                              • Parkas neperka atsarginių detalių
                              • Miesto valdžia mažai skiria lėšas parkams

                              Net tokioje situacijoje, beveik visi autobusai važinėja.

                              Žinoma, kokybe yra ne MAN'o. Silpniausia jų vieta buvo kiniškos sėdynės. Bet juose vakarietiškų detalių
                              • Vairo mechanizmas ir tiltai – ZF
                              • Pavarų dėžę Voith
                              • Variklis Deutz


                              Bet padedant nuo praėjusių metų, kai LAZ gavo užsakymą pagaminti autobusus "Euro 2012" (šio metų jau pagamino 700 autobusų ir troleibusų šiam čempionatui), jie atsižvelgė į senas klaidos. Kokybė pagerėjo, sėdynės buvo pakeisti (kad dabar nemeluot) lenkiški ir žinoma buvo kiti pakeitimai.

                              Aš esu už tokius bandymus, nes tai geriausiai atskleidžia autobusų trūkumus. Nuo kažko gi reikia jiems pradėti "atidaryti" kelia į ES, ir kaip tik mes gyvenam Lietuvoje, vieną iš ES šalių.
                              Bet aš gi nesakau kad "būtinai reikia pirkti LAZ'us" ,jie patys norėjo mums atvaryti autobusą bandymams, tai reiškia kad jie suinteresuoti, įvertinom autobusą ir toliau jie galėtų tobulinti jį.

                              Kiekvieną autobusą reikia išnagrinėti, gyvai apžiūrėt ir žinoma išbandyt. Kad ir brendus. Kad nebūtų ,kaip su "Mercedes-Benz O530 Citaro" ir "Mercedes-Benz O520 Cito"
                              Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.15, 18:51.
                              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                              Comment


                                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą

                                Kiekvieną autobusą reikia išnagrinėti, gyvai apžiūrėt ir žinoma išbandyt. Kad ir brendus. Kad nebūtų ,kaip su "Mercedes-Benz O530 Citaro" ir "Mercedes-Benz O520 Cito"
                                Visiškai sutinku, išbandyti (ypač jei gamintojas suteikia nemokamą galimybę) reikia kuo daugiau variantų.
                                O kas buvo su paminėtais "Mercedes" autobusais? Priminkite, prašau.

                                Comment


                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Visiškai sutinku, išbandyti (ypač jei gamintojas suteikia nemokamą galimybę) reikia kuo daugiau variantų.
                                  O kas buvo su paminėtais "Mercedes" autobusais? Priminkite, prašau.
                                  Apie "Mercedes-Benz O530 Citaro" pasakysiu tai kad, tuos kuriuos mes gavom, gal nelabai kokybiški, gal surinkimas blogas. Iš pliusų tai geras gerai traukia variklis. Iš minusų tai žinoma kaip minėjau surinkimas, viskas salone dreba kaip sako vairuotojai "Brangus drebantis žaisliukas", salonas gale blogai pragalvotas (bet čia jau mūsų kaltė), na ir žinoma techniškai, sunku išlaiko 3 pamainos, ir jau sprendžiama ką su jais daryti. Grįžtant vėl prie techninių trūkumų paminėsiu berods praėjusios vasaros įvykį ,kai beveik vienų metų sustojo visi "Citaro" autobusai, dėl tos pačios priežasties.

                                  Apie "Mercedes-Benz O520 Cito"
                                  Apie šita autobusą galima rašyti ilgai, bet pasakysiu trumpai, tai jau prisipažino net Vokiečiai ,kad tai ne per geriausias jų gamybos autobusas, todėl to autobusų modelį pagamino labai mažai.

                                  Ir kaip matom, jie net nedalyvauja autobusų pirkimo konkursuose.
                                  Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.15, 19:16.
                                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                  Comment


                                    Galiu už Denisą atsakyti dėl MB O520 Cito. Šis modelis buvo nevykęs dėl savo unikalios sistemos (dyzel-elektrinis), prasto manevringumo ir brangios eksploatacijos. Eksperimentinių mazgų remontas atsieidavo labai nepigiai. Kalbu ne vien apie Lietuvą, bet ir visą Europą. Jie buvo gaminami tik 1999-2003 metais. „Vilniaus autobusai“, taip sakant, spėjo susigriebti vienus paskutinių šio modelio autobusų (garažo nr. 026-029). Šiuo metu gar. nr. 029 gyvas vien 031-ojo detalių dėka: nemaža dalis salono ir agregatų yra būtent iš šios mašinos. 031 yra vienas pirmųjų Cito - 1999 m. gamybos, pirktas devėtas ir buvo skirtas ar tai vien dalims (pagrinde 029-am, kuris tuo metu buvo jau lavonas), ar tai pakeisti tą patį 029.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Bet dar noriu paminėti, kad praetos kartos "Mercedes-Benz" autobusai, tai yra "O405" serija, sėkmingai eksploatuoja, nes tikrai geros kokybės valdomi lengvai, genda retai išlaidos mažos.
                                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                      Comment


                                        Nežinau, mano subjektyvia nuomone, LAZ-visai neblogas autobusas. ŽYMIAI geriau už absoliučiai visą Rusijos autobusų gamą, ar už kinus. Juk LAZ jau daug metų šioje srityje...

                                        Comment


                                          Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
                                          Nežinau, mano subjektyvia nuomone, LAZ-visai neblogas autobusas. ŽYMIAI geriau už absoliučiai visą Rusijos autobusų gamą, ar už kinus. Juk LAZ jau daug metų šioje srityje...
                                          Aš taip ir sakiau.

                                          Šiaip dėl įdomumo įdėsiu tų autobusų, kokius bandėme per 1-2 metus reitingą ,pagal kokybę. (Tai yra ne mano nuomonė, o informacija iš VAP'o)
                                          1.) MAN - vienas iš kokybiškiausių autobusų kuri teko išbandyti
                                          2.) Solaris ir Volvo
                                          3.) MAZ
                                          4.) Irisbus*
                                          5.)Temsa*
                                          6.) Breda*
                                          *-Pasirodė blogiausiai
                                          Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.15, 20:35.
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X