Esmės tai nekeičia: yra protas ar nėra - parkai čia ne prie ko. Iki Vasaros g. 5 ar Parko g. 15 vis tiek tenka važiuoti VT.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNegi neaišku, kad gedimas gedimui nelygu. Per lietų su sugedusiais valytuvais važiuoti pavojinga. Sugedę posūkiai irgi kelia pavojų ir gali būti avarijos priežastimi. Tuo tarpu perdegusi salono lempa ar neatsidarančios durys, nors ir sudaro nepatogumus keleiviams važiuoti, nekelia jokio pavojaus ir tuo labiau, toks autobusas yra geriau nei kito laukimas už pusvalandžio ar valandos...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik nereikia perdėti. Daugelio tokių, kurie taip kritikuoja VT mašinos yra seni laužai, kurių salone dvokia pelėsiais, kojinėmis, tabaku ir myžalais.
Bet manau čia beprasmiškai diskutuoti, kai bent kažką išmano apie Viešąjį transportą tai laikosi vienos nuomones, o tie kas nieko neišmano, galvoja, kad remontuoti, paleisti į maršrutus ir kad grafikas būtų išlaikytas labai lengva... Manau reikia baigti šitą diskusiją.
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąŠnektelėjau su vienu troleibuso vairuotoju, belaukiant kol ateis laikas pajudėt iš Antakalnio žiedo į trasą.
Kiek supratau iš jo kalbos, nors būna susirinkimai, ir per juos vairuotojai kalba, teikia pasiūlymus ar rodo pageidavimus, niekad jų neišklausoma, viskas daroma taip kaip reikia valdžiai. Ir situacija dar labiau suprastėjo sujungus VAP su VT. O jei žmonių pasiūlymų nesiklausoma, po kurio laiko jiems tikrai praeina noras kažką siūlyt ar stengtis.Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.08, 20:01.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąDabar kol kas, tam laikui nėra, kol pasirašinėja naujus sutartys su darbuotojais ir kol kas daug "popierinio darbo" parkuose, dėl to sujungimo.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąVat su tokiu požiūriu, kad nesvarbu keleivio pilnas komfortas ir renkasi žmonės nuosavą transportą ir nesvarbu jam, kad tai mažas gedimas neturintis įtakos eismo saugumui ir kol bus toks požiūris net naujos transporto rūšies įvedimas nepritrauks daugiau keleivių į VT.
Kol kažkokie veikėjai aiškins, kad nieko blogo kai kažkas autobuse neveikia, nes svarbiausia, kad jis "važiuoja", tol visas VT bus tik didelė važiuojanti "laža"...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTiesiai į dešimtuką.
Kol kažkokie veikėjai aiškins, kad nieko blogo kai kažkas autobuse neveikia, nes svarbiausia, kad jis "važiuoja", tol visas VT bus tik didelė važiuojanti "laža"...Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.08, 21:05.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Ir Vakaruose transporto priemonės genda bei važinėja su smulkiais gedimais. Joks parkas nelaikys rezerve didžiulio kiekio autobusų tik tam, kad dėl neveikiančio stotelių pranešimo įrangos ar šiek tiek stringančių durų autobusą tuoj pat būtų galima pakeisti kitų. O gedimų jūsų taip šlovinamuose Vakaruose mažiau tik dėl to, kad transporto priemonės naujesnės. Būtų ir pas mus naujesnės, jei atitinkamai finansuotų VT.
Comment
-
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąEsu įsitikinęs, kad "kažkokie veikėjai", kaip jūs pavadinot tikriausiai mane ir Al1 ir kiti veikėjai daug daugiau žino apie transportą ir gilinasi į problemas išsiaiškindami priežastis, o ne paviršutiniai kaip jus,Ponas Oranger. Kaip skaičiau jus, basiai mėgstate žiūrėti į vakarus? Bet patys pagalvokit kiek Vakaruose savivaldybė moka transporto parkams ir kiek mūsų? Tikriausiai ne.
O kaip turi funkcionuoti ir atrodyti miesto transportas, geriausiai žino mechanikas diadia Fedia, čia jokių abejonių nėra.
Comment
-
Kovo 8-osios finalas: Rusijos ambasadai priklausantis automobilis, kurį vairavo neblaivi moteris, Vilniuje kaktomuša taranavo autobusą
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#axzz1ob6yJsnh
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąKovo 8-osios finalas: Rusijos ambasadai priklausantis automobilis, kurį vairavo neblaivi moteris, Vilniuje kaktomuša taranavo autobusą
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#axzz1ob6yJsnh
Comment
-
Kelionės į Vilniaus centrą – su keiksmais
Vilniaus autobusuose – nepasitenkinimo kupinos kalbos ir keiksmai. Taip nutiko savivaldybei panaikinus 2-ojo, 4-ojo ir 62-ojo maršrutų mikroautobusus, vežusius iš Tarandės, Fabijoniškių ir Perkūnkiemio rajonų, rašo „Lietuvos rytas“.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
2004 metų pavasario autobusų maršrutų žemėlapis: http://www.marsrutai.lt/tinklarastis...lnius_2004.jpg
Yra tokia "egzotika", kaip 9, 52, 77, tačiau dar nebuvo 4A ir 80-ųjų maršrutų.
Comment
-
http://ikrauk.15min.lt/aktualu/60843
Taisyklės dėl įsėdimo į Vilniaus viešąjį transportą vėl kelia nesutarimus
Šiandien (kovo 13 d.) banžiau gauti informaciją apie tą „nežinomą dokumentą” ir po ilgų siuntinėjimų skambinti vis kitu numeriu galiausiai prisiskambinau į UAB „Vilniaus viešasis transportas”, kur buvau informuotas, jog, pagal UAB „VILNIAUS VIEŠASIS TRANSPORTAS” generalinio direktoriaus G. Nakučio pasirašytą nutarimą, nuo kovo 1 d. įlipti į troleibusą galima per visas, išlipti per visas IŠSKYRUS PRIEKINES duris.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąhttp://ikrauk.15min.lt/aktualu/60843
Taisyklės dėl įsėdimo į Vilniaus viešąjį transportą vėl kelia nesutarimus
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTai kas tau cia negerai, del ko tiek daug reikejo plesytis?
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąhttp://ikrauk.15min.lt/aktualu/60843
Taisyklės dėl įsėdimo į Vilniaus viešąjį transportą vėl kelia nesutarimus
Vienintelis nurodymas kaip įlipti ar išlipti, kurį pavyko aptikti, tai ištrauka iš oficialių taisyklių:
9. Keleiviai į autobusą ir troleibusą įlipa ir išlipa pagal vežėjo nurodytus simbolius prie durų. Nuskambėjus garso signalui, į/iš autobuso arba troleibuso įlipti arba išlipti draudžiama.
Ir taip buvo nuo praeitų metų vasaros, kol tik(!) Kovo 1-ą buvo atsipeikėta ir kažkas 'oficialiai' pasirašyta. Beje, kur buvo oficialiai paskelbta, kad keičiasi(?)/nustatoma(?) sena(?)/nauja(?) įlipimo/išlipimo tvarka, nes aš apie tai pirmąkart girdžiu?
Kai buvo pramušinėjama įlaipinimo pro priekines duris tvarka, tai simboliai prie durų buvo sutvarkyti dar iki tvarkos įsigaliojimo ir, svarbiausia, buvo ryškiai matomi net ir pusakliui. Šiandieniu atveju, tiesą pasakius, net negaliu tvirtai atsakyti, ar simboliai anksčiau leidę išlipti pro priekines duris dabar yra pakeisti draudžiančiais. Natūralu, kad to galėjo nepastebėti ir tūlas keleivis, per gerą pusmetį pripratęs, kad jį retsykiais išleidžia pro priekines duris. Taigi konfliktinės situacijos tiesiog neišvengiamos.
Dar vienas momentas. Atseit pseudonaujoji tvarka galioja jau beveik dvi savaites. Dar neteko matyti, kad kuris Solaris teiktųsi atidaryti priekines duris bent jau įlipantiems. Nežinia, ar vadovams užteks valios aplaužyti Solariams ragus...
Bet kokiu atveju, matau tobulą nesusikalbėjimą ir net nekalbėjimą tarp keleivių, vairuotojų ir bendrovės vadovų. Ir tai visiškai nepanašu į normalios bendrovės normalų funkcionavimą...
Comment
-
Jau ne kartą esu rašęs, kad toks „įsakymas iš viršaus“ autobusų parke įsigaliojęs mažų mažiausiai nuo 2011 rugsėjo. Kas jo autorius, ar tai teisėta ar ne - man nesvarbu. Svarbu yra tai, kad vairuotojas turi vykdyti įsakymus.
Kas dėl troleibusų - matomai iki kovo 1 pas juos nebuvo tokio įsakymo, tai dabar ir kyla konfliktai.
Comment
-
Aš manau, tegul bus kaip seniai, niekas nelindo prie priekinių durų ir viskas buvo gerai, nes yra gana daug autobusų neturi normalių kabinų (Pvz: Citaro, pirmieji Volvo, ir kiti). Anksčiau pats "Eismo skyrius" išduodavo lipdukus autobusams "įeiti draudžiama" ir ir tas pats lipdukas iš vidurio "išlipti draudžiama".Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.14, 11:44.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau ne kartą esu rašęs, kad toks „įsakymas iš viršaus“ autobusų parke įsigaliojęs mažų mažiausiai nuo 2011 rugsėjo. Kas jo autorius, ar tai teisėta ar ne - man nesvarbu. Svarbu yra tai, kad vairuotojas turi vykdyti įsakymus.
Kas dėl troleibusų - matomai iki kovo 1 pas juos nebuvo tokio įsakymo, tai dabar ir kyla konfliktai.
Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąAš manau, tegul bus kaip seniai, niekas nelindo prie priekinių durų ir viskas buvo gerai, nes yra gana daug autobusų neturi normalių kabinų (Pvz: Citaro, pirmieji Volvo, ir kiti). Anksčiau pats "Eismo skyrius" išduodavo lipdukus autobusams "įeiti draudžiama" ir ir tas pats lipdukas iš vidurio "išlipti draudžiama".Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
Comment